mphxths Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου 46 minutes ago, Nazar said: Τώρα για να γίνω ο κακός γιατί βλέπω το " Σε περίπτωση καταγγελίας του Συμβολαίου του ο Συνδρομητής υποχρεούται να επιστρέφει τον Εξοπλισμό στην Εταιρεία εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών" ή 13.2 i) Σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας από τον Πελάτη ... .... ο εξοπλισμός, επιστρέφεται εντός τριάντα (30) ημερών στην Εταιρεία ενώ δεν έχω κάνει καταγγελία (πουθενά αλλού δεν αναφέρει επιστροφή) ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ "Σε περίπτωση που ο εξοπλισμός περιλαμβάνεται στο πακέτο, με την με οποιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη ισχύος της σύμβασης του Πελάτη με την Εταιρεία, ή σε περίπτωση αντικατάστασης του Εξοπλισμού με αίτημα του Πελάτη ή στην περίπτωση μίσθωσης του, ο Εξοπλισμός επιστρέφεται εντός τριάντα (30) ημερών στην Εταιρεία με επιμέλεια του συνδρομητή και στην κατάσταση που παρελήφθη με όλα τα παρελκόμενα που περιείχε κατά την αρχική παραλαβή εξαιρουμένης της φθοράς από συνήθη χρήση, άλλως επιβάλλεται τέλος μη επιστροφής σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα www.nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/timokatalogoi." Mπορει η ανανεωση συμβασης ή αλλαγη ταχυτητας ή οτιδηποτε μιας και ανανεωνει την 24μηνη δεσμευση να θεωρειται λυση ή ληξη , οποτε να εμπιπτει σε αυτο που περιγραφει η παραγραφος. Αν πατε και στο λινκ του τιμοκαταλογου , θα δειτε το εξης : Spoiler Nα εχεις κανα FTTH Wi-Fi XGS PON Router και να σου ρθει να μην το επιστρεψεις ? Καλο 150αρι
slaughter Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Μόλις μου ήρθε το παρακάτω mail μετά απο φορητότητα απο Nova σε Inalan >>Ενημέρωση επιστροφής χωρίς χρέωση Τέλους Φθοράς ή μη επιστροφής Αγαπητέ συνδρομητή, Παρακαλούμε όπως προσέλθεις σε ένα κατάστημα Nova, έως και 06/06/2025, προκειμένου να επιστρέψεις τον/τους εξοπλισμό/ούς, που είχε/είχαν παραχωρηθεί υπό μορφή δωρεάν παροχής χρήσης για την υπηρεσία ΧΧΧΧΧΧ. Βρες εδώ το πλησιέστερο κατάστημα Nova, για την επιστροφή εξοπλισμού. Με εκτίμηση, NOVA
corridor265 Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Παίδες μην κολλάτε σε λεπτομέρειες τύπου «δεν έκανα καταγγελία, μόνο άλλαξα ταχύτητα/πάροχο/διάρκεια κλπ», από τη στιγμή που για την ίδια γραμμή αλλάζεις το συμβόλαιο μπορεί ρητά να μην την κάνεις την καταγγελία αλλά η υπογραφή του νέου συμβολαίου επέχει και θέση καταγγελίας του υφιστάμενου. Δε γίνεται για την ίδια γραμμή να λαμβάνεις ούτε υπηρεσίες από δύο παρόχους ούτε από τον ίδιο πάροχο να λαμβάνεις ταυτόχρονα διαφορετικές υπηρεσίες. Τα πάντα προβλέπονται από τους Κανονισμούς της Τηλεπικοινωνιακής αγοράς και από τα νομικά-συναλλακτικά πλαίσια (για να μην πω και ήθη όπως λαμβάνονται υπόψη στα δικαστήρια). Κατά τα λοιπά το SMS επιστροφής εξοπλισμού που έρχεται απλώς υπενθυμίζει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το συμβόλαιο, ορίζει τη διαδικασία και θέτει το χρονικό όριο που ο πάροχος θεωρεί ότι αποτελεί την προθεσμία στο πέρας της οποίας ο πελάτης είτε ολοκληρώνει τη διαδικασία είτε αναλαμβάνει το κόστος της ρήτρας. Η δική μου γνώμη είναι πως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα από τη στιγμή που υπογράφεις το συμβόλαιο, και πως δε μιλάμε για εναρμόνιση καρτέλ στη συγκεκριμένη περίπτωση γιατί ο ένας στους τρεις μεγάλους παρόχους εφαρμόζει διαφορετική πολιτική σχετικά με τον εξοπλισμό.
poulinos Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου On 06/05/2025 at 19:09, mphxths said: "Σε περίπτωση που ο εξοπλισμός περιλαμβάνεται στο πακέτο, με την με οποιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη ισχύος της σύμβασης του Πελάτη με την Εταιρεία, ή σε περίπτωση αντικατάστασης του Εξοπλισμού με αίτημα του Πελάτη ή στην περίπτωση μίσθωσης του, ο Εξοπλισμός επιστρέφεται εντός τριάντα (30) ημερών στην Εταιρεία με επιμέλεια του συνδρομητή και στην κατάσταση που παρελήφθη με όλα τα παρελκόμενα που περιείχε κατά την αρχική παραλαβή εξαιρουμένης της φθοράς από συνήθη χρήση, άλλως επιβάλλεται τέλος μη επιστροφής σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα www.nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/timokatalogoi." Mπορει η ανανεωση συμβασης ή αλλαγη ταχυτητας ή οτιδηποτε μιας και ανανεωνει την 24μηνη δεσμευση να θεωρειται λυση ή ληξη , οποτε να εμπιπτει σε αυτο που περιγραφει η παραγραφος. Αν πατε και στο λινκ του τιμοκαταλογου , θα δειτε το εξης : Hide contents Nα εχεις κανα FTTH Wi-Fi XGS PON Router και να σου ρθει να μην το επιστρεψεις ? Καλο 150αρι αν δινουν κανα fritz 5530 ναι ειναι φυσιολογικο το 150αρι 😛
mphxths Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, poulinos said: αν δινουν κανα fritz 5530 ναι ειναι φυσιολογικο το 150αρι 😛 Ε κοιτα , θα δινουν κατι βαρβατο με 10αρα lan , αν μιλαμε για >1gbps ταχυτητες... ε δεν θα ειναι του 50αρικου Επεξ/σία 7 Μαϊου από mphxths
poulinos Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 1 minute ago, mphxths said: Ε κοιτα , θα δινουν κατι βαρβατο με 10αρα lan , αν μιλαμε για >1gbps ταχυτητες... ε δεν θα ειναι του 50αρικου ειχαν δωσει σιγουρα fritz 5530 που δεν ειναι φτηνο.η nova δινει ενα huawei που οσο ξερω ειναι wifi 6.οποτε ναι γενικα δεν ειναι φτηνα cpe
Nazar Δημοσ. 13 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 13 Μαϊου (επεξεργασμένο) Να κάνω και μια σούμα σε ότι έχει ειπωθεί. Ευχαριστώ και τους φίλους που συμμετείχαν ειτε συμφωνώντας είτε διαφωνώντας. 1. Υποχρέωση Επιστροφής εξοπλισμού Πάγια τακτική των παρόχων. Στη δικιά μου περίπτωση -αναβάθμιση- δεν περιλαμβανόταν στους όρους (επαναλαμβάνω στα ελληνικά- όρους )της σύμβασης , αλλά υπήρχε αναφορά στον τιμοκατάλογο. (Το θεωρώ απλή παράβλεψη , δεν δίνω συνέχεια) Edit B (για κάποιο λόγο χάθηκε το edit A) Όπως αναφέρει ο φίλος corridor265 (και ο mphxths) υπάρχει στους όρους αναφορά " .. η για οποιαδήποτε λόγο λήξει ..." , που μου είχε ξεφύγει, οπότε σφάλμα δικό μου, διαγράφεται η προηγούμενη παράγραφος 2. Διαδικασία Επιστροφής εξοπλισμού και ενημέρωση Δεν ενημερώθηκα, με sms όπως ο φίλος για την υποχρέωση και την διαδικασία επιστροφής Δεν με ενημέρωσε ο τεχνικός ως εκπρόσωπος της εταιρείας. Δικό μου λάθος (που είχα δει από περιέργεια τον τιμοκατάλογο), δεν ρώτησα τον τεχνικό Δεν πήρα καν ενα ειδοποιητήριο του στυλ "ξέρετε πρέπει να επιστρέψετε τον προηγούμενο εξοπλισμό σας" Αντί αυτών πήρα μια χρέωση Edit Γ. Σε καμμιά περίπτωση δεν υποννοώ ότι είναι υποχρέωση της εταιρείας να ενημερώσει, αλλά είναι "good business practice", οπως πχ αν αμελήσεις να πληρώσεις λογαριασμό που λήγει , δεν στον κόβουν αμέσως , σου στέλνουν ειδοποίηση. 3.Επιστροφή στο κατάστημα Πάγια τακτική των παρόχων για επιστροφή στο κατάστημα- δικαίωμά τους. Πάντως επειδή κλείνουν καταστήματα, (στην περιοχή μου έκλεισε) θα μπορούσαν να δίνουν επιλογή και για κάποιο κουριερ , εστω με χρέωση αποστολέα 4. Απόσβεση εξοπλισμού Όταν κάτι δεν πωλείται είναι παγιο και δέχεται απόσβεση. Αυτό είναι εσωτερικό θέμα της εταιρείας και δεν αφορά τον συνδρομητή. Ακόμα και αν περάσουν κάποια χρόνια και μηδενιστεί η (λογιστική αξία) δικαιούται να τον ζητήσει πίσω , ακόμα και αν δεν τους είναι πλέον χρήσιμος. πχ εγώ δεν θα δεχόμουν νέα συνδρομή με μεταχειρισμένο εξοπλισμο. Ισως μόνο για αντικατάσταση χαλασμένου Μια υπόθεση, ίσως δεν θάθελε μετά από πχ 4 χρόνια, να πας με τον εξοπλισμό της σε άλλο πάροχο ο οποίος θα μπορούσε να δώσει και καλύτερη τιμή άνευ εξοπλισμού. 5. Αυτά 4. Επεξ/σία 14 Μαϊου από Nazar
Λύση corridor265 Δημοσ. 13 Μαϊου Λύση Δημοσ. 13 Μαϊου Δυστυχώς δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τη σύνταξη σε αυτά που έχεις γράψει για να σχολιάσω επακριβώς ένα προς ένα μια φορά δεν ισχύει το «Υποχρέωση Επιστροφής εξοπλισμού - Πάγια τακτική των παρόχων» , εξαρτάται από τους εκάστοτε όρους του συμβολαίου και στον παρόντα χρόνο αλλά και παρελθοντικά παγίως ο 1 από τους 3 παρόχους υιοθετεί πολιτική μη υποχρέωσης επιστροφής εξοπλισμού αλλά πώλησης έναντι μηδενικού τιμήματος για το δικό σου πάροχο συγκεκριμένα που είναι η Nova και για τη δική σου περίπτωση που προέρχεσαι από σύνδεση xDSL ανατρέχω στους όρους συμβολαίου Nova «ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ INTERNET || 2023-01-03» https://nova.gr/download/terms/oroi-symbolaiwn-gia-symbolaia-pou-exoun-synafthei-apo-03-01-2023/775?v=1&_gl=1*vnm6dq*_up*MQ..*_ga*OTczNTEwNjg3LjE3NDcxNTkzMDk.*_ga_JR64DNBKSH*czE3NDcxNTkzMDgkbzEkZzAkdDE3NDcxNTkzMDgkajAkbDAkaDgyODQ5MjExOA..*_ga_8DWT7Q4PZS*czE3NDcxNTkzMDgkbzEkZzAkdDE3NDcxNTkzMDgkajAkbDAkaDM2MDI2NjMwMA.. σύμφωνα με τους οποίους Αναφορά σε κείμενο Τηλεπικοινωνιακός Εξοπλισμός: Ο τηλεπικοινωνιακός τερματικός εξοπλισμός (modem / router και όποιος άλλος κρίνεται αναγκαίος για την παροχή των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών) που είτε αγοράζει ελεύθερα ο Πελάτης από την αγορά είτε τον προμηθεύεται από την Εταιρεία, με ή χωρίς αντάλλαγμα (π.χ. με παραχώρηση, χρησιδάνειο ή άλλη μέθοδο), σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα εμπορική πολιτική της Εταιρείας, για τους σκοπούς της παρούσας σύμβασης και για όσο χρόνο αυτή ευρίσκεται σε ισχύ. Αναφορά σε κείμενο 3.4 Ο Πελάτης δε δικαιούται να επεμβαίνει με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο στο Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυο ή στον υπάρχοντα εξοπλισμό που εξυπηρετεί τη σύνδεσή του με αυτό, φέρει δε την πλήρη ευθύνη σε περίπτωση τέτοιας επεμβάσεως. Εάν ο Πελάτης προμηθεύτηκε τον Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό από την Εταιρεία, τότε σε περίπτωση βλάβης ή/και καταστροφής του τερματικού εξοπλισμού που οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα (ελαφρά και βαριά αμέλεια, κάθε βαθμός δόλου), επιβαρύνεται με το κόστος αντικατάστασης του εξοπλισμού που δεν θα υπερβαίνει το ποσό των ενενήντα ευρώ (90€) για τους οικιακούς πελάτες και τα εξακόσια ευρώ (600€) για τους εταιρικούς πελάτες αντίστοιχα. Ο εξοπλισμός παρέχεται με εγγύηση που καθορίζεται από τον κατασκευαστή του, πληροφορία που δημοσιεύεται, ανάλογα με τον κατασκευαστή, στο διαδικτυακό τόπο της Εταιρείας. Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για βλάβες, πλημμελή παροχή υπηρεσιών ή μη παροχή υπηρεσιών που οφείλονται σε επέμβαση ή ρύθμιση του εξοπλισμού που εξυπηρετεί τη σύνδεσή του από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ή σε οποιαδήποτε άλλη πράξη του Πελάτη ή που οφείλονται σε χρήση τερματικού εξοπλισμού που δεν προμηθεύτηκε ο Πελάτης από την Εταιρεία. Σε περίπτωση που ο εξοπλισμός περιλαμβάνεται στο πακέτο, με την με οποιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη ισχύος της σύμβασης του Πελάτη με την Εταιρεία, ή σε περίπτωση αντικατάστασης του Εξοπλισμού με αίτημα του Πελάτη ή στην περίπτωση μίσθωσης του, ο Εξοπλισμός επιστρέφεται εντός τριάντα (30) ημερών στην Εταιρεία με επιμέλεια του συνδρομητή και στην κατάσταση που παρελήφθη με όλα τα παρελκόμενα που περιείχε κατά την αρχική παραλαβή εξαιρουμένης της φθοράς από συνήθη χρήση, άλλως επιβάλλεται τέλος μη επιστροφής σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα www.nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/timokatalogoi. Κατά τα λοιπά για το εν λόγω ζήτημα θα ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις των κατ’ ιδίαν συμβάσεων. Αναφορά σε κείμενο 4.1.4 Σε περίπτωση παροχής της σύνδεσης ADSL ή VDSL από την Εταιρεία και κατόπιν αιτήματος του Πελάτη, η Εταιρεία δύναται να παραδίδει τον απαραίτητο Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό στον Πελάτη, με ή χωρίς αντάλλαγμα, ανάλογα με την εκάστοτε ισχύουσα εμπορική πολιτική της Εταιρείας, πριν την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας ADSL ή VDSL. Αν το ζητήσει ο Πελάτης, η Εταιρεία προβαίνει σε εγκατάσταση του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού στο χώρο του Πελάτη με δαπάνη του Πελάτη σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο Πελάτης φέρει την ευθύνη της εγκατάστασης του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού. Αναφορά σε κείμενο 4.2.2 Εφόσον ο ανωτέρω αναφερόμενος και χρησιμοποιούμενος ειδικός Τερματικός Εξοπλισμός, παραδοθεί στον Πελάτη από την Εταιρεία, ανήκει κατά κυριότητα στην τελευταία και ο Πελάτης οφείλει να μην παρεμβαίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο σε αυτόν. Με τη λήξη ή λύση της παρούσης συμβάσεως ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει στην Εταιρεία τον εν λόγω ειδικό Τερματικό Εξοπλισμό σε καλή κατάσταση ή να αποκαταστήσει την αξία του Τερματικού Εξοπλισμού, σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής, μερικής ή ολικής, αυτού, καταβάλλοντας στην Εταιρεία το κόστος αγοράς του Τερματικού Εξοπλισμού κατά το χρόνο καταγγελίας, λήξεως ή λύσεως της παρούσης συμβάσεως. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία θα ενημερώνει τον Πελάτη τηλεφωνικώς ή με όποιο άλλο πρόσφορο τρόπο (για παράδειγμα αποστολή σύντομου γραπτού μηνύματος - SMS - στο αριθμό κινητού που έχει δηλώσει ο Πελάτης στην Εταιρεία ως τηλέφωνο επικοινωνίας ή με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος - e-mail - στο λογαριασμό που έχει δηλώσει ο Πελάτης στην Εταιρεία) για την υποχρέωσή του να επιστρέψει τον Τερματικό Εξοπλισμό και για το κόστος αγοράς του, καλώντας τον να επιστρέψει τον Τερματικό Εξοπλισμό που κατέχει εντός τριάντα ημερολογιακών ημερών από την πραγματοποίηση της κλήσεως ή την αποστολή του μηνύματος. Με την πάροδο της εν λόγω προθεσμίας η Εταιρεία θα δύναται να χρεώσει τον Πελάτη με το κόστος αγοράς του Τερματικού Εξοπλισμού, αποστέλλοντάς του σχετικό λογαριασμό ή τιμολόγιο. Αναφορά σε κείμενο 5.4 Εφόσον ο Πελάτης το ζητήσει, η Εταιρεία δύναται να παρέχει σε αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια της Σύμβασης τον απαραίτητο Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό, με ή χωρίς αντάλλαγμα, σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική της πολιτική. Στις περιπτώσεις παραχώρησης του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού στον Πελάτη από την Εταιρεία, με την λήξη ή λύση της Σύμβασης και εφόσον δεν υφίστανται οικονομικές υποχρεώσεις του Πελάτη προς την Εταιρεία, η κυριότητα του ανωτέρω εξοπλισμού δύναται να περιέλθει στον Πελάτη έναντι ανταλλάγματος κατά την εκάστοτε ακολουθούμενη εμπορική πολιτική της Εταιρείας. Αναφορά σε κείμενο 5.5 Με τον τερματισμό της Σύμβασης όλες οι εκατέρωθεν απαιτήσεις χρεώνονται από την Εταιρεία και καθίστανται ληξιπρόθεσμες και απαιτητές με την πάροδο προθεσμίας 30 ημερών από την έκδοση του σχετικού τιμολογίου της Εταιρείας (δήλη ημέρα). Παράλληλα, ο Πελάτης, εφόσον δεν καταστεί κύριος, οφείλει να επιστρέψει τον Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό στην Εταιρεία σε κατάσταση που δικαιολογείται από τη συνήθη χρήση και φθορά από το χρόνο. Τυχόν δωρεάν παραχώρηση εξοπλισμού από την Εταιρεία στον Πελάτη στο πλαίσιο πολιτικής εμπορικής προώθησης της Εταιρείας συνιστά χρησιδάνειο και όχι δωρεάν μεταβίβαση κυριότητας. Συνοψίζοντας εξαρτάται από τους όρους της προηγούμενης σύμβασης που είχες συμφωνήσει. Κατά πάσα πιθανότητα επρόκειτο για χρησιδάνειο, και στις περιπτώσεις χρησιδανείου εξ ορισμού επιστρέφεται ο δανεισθείς εξοπλισμός που κατά κυριότητα ανήκει στον πάροχο στο βαθμό που έτσι είχε εξ αρχής συμφωνηθεί.
poulinos Δημοσ. 13 Μαϊου Δημοσ. 13 Μαϊου 3 hours ago, Nazar said: πχ εγώ δεν θα δεχόμουν νέα συνδρομή με μεταχειρισμένο εξοπλισμο. Ισως μόνο για αντικατάσταση χαλασμένου δυστυχως το τι θα ηθελες δεν παει με το τι ισχυει. αν και συνηθως παει new εν τουτοις εχουν παει και used. και ειδικα σε πελατες που παιρνουν με χρησιδανειο cisco,fortigate κτλ εννοειται οτι αν υπαρχει used θα παρουν used και ας πληρωνουν τετραψηφιο νουμερο.
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 5 hours ago, Nazar said: Δεν με ενημέρωσε ο τεχνικός ως εκπρόσωπος της εταιρείας. Αρχικα , αυτο μην το δεσεις και κομπο. Οτι ο τεχνικος που ερχεται ειναι υπαλληλος της εταιριας. Στην περιπτωση που ειναι , απλα ειναι ενας τεχνικος , οχι εκπροσωπος. Αν ειναι ετσι να τον ρωταμε για τις νεες προσφορες , τις τιμες του σαιτ , και διαφορες πληροφοριες για τις υπηρεσιες/προιοντα της εταιριας και να απαιτουμε να τα ξερει απεξω και ανακατωτα γιατι ειναι ... εκπροσωπος της εταιριας. Μια φορα που ρωτησα τεχνικο που ειχε ερθει για εργασια για επιστροφη εξοπλισμου , μου ειπε απλα οτι δεν τον παιρνει αυτος και τελος. Μετα ανακαλυψα κατι που λεγεται "προσωπικη ευθυνη" , και εψαξα μονος μου το τι πρεπει να κανω για να επιστρεψω τον εξοπλισμο.
corridor265 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Κι εγώ αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα με την απαίτηση που έχουν κάποιοι από τον τεχνικό που στέλνει ο πάροχος για συγκεκριμένη δουλειά. Ο τεχνικός όπως σωστά είπε ο mphxths δεν είναι ούτε εκπρόσωπος για να επιδίδει ενημερώσεις, ούτε τηλεφωνικό κέντρο, ούτε πλασιέ για να κάνει τηλεπωλήσεις, ούτε ντελιβεράς για να παραδίδει τον εξοπλισμό, ούτε κούριερ για να του επιστρέφεις το ρούτερ, ούτε ούτε. Ο τεχνικός κάνει την τεχνική εργασία και μόνο, συγκεκριμένα αυτή που του ανέθεσε ο πάροχος. Τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε. Υποσημείωση, μην πεταχτεί κανένας και πει εμένα τότε γιατί ο καλός πάροχος μου έστειλε κάποτε τον τεχνικό και εκείνος έψησε και καφέ, γιατί όλοι καταλαβαίνουμε την μπαρούφα του πράγματος. Αν ο καλός πάροχος έχει τους υπαλλήλους του να κάνουν όλες τις δουλειές, αυτό είναι εσωτερικό θέμα του καλού παρόχου. Οι τεχνικοί είναι για τεχνικές εργασίες. ΥΓ: Υπάρχει και υπηρεσία που ζητάς από τον πάροχο να σου εγκαταστήσει τον εξοπλισμό, αλλά αυτή είναι πρόσθετη εργασία και αναλόγως τη συμφωνία με τον πάροχο πάει και το κόστος της παροχής της υπηρεσίας (που μπορεί να είναι και δωρεάν αν συμφωνηθεί έτσι).
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου 13 hours ago, corridor265 said: Δυστυχώς δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τη σύνταξη σε αυτά που έχεις γράψει για να σχολιάσω επακριβώς ένα προς ένα μια φορά δεν ισχύει το «Υποχρέωση Επιστροφής εξοπλισμού - Πάγια τακτική των παρόχων» , εξαρτάται από τους εκάστοτε όρους του συμβολαίου και στον παρόντα χρόνο αλλά και παρελθοντικά παγίως ο 1 από τους 3 παρόχους υιοθετεί πολιτική μη υποχρέωσης επιστροφής εξοπλισμού αλλά πώλησης έναντι μηδενικού τιμήματος για το δικό σου πάροχο συγκεκριμένα που είναι η Nova και για τη δική σου περίπτωση που προέρχεσαι από σύνδεση xDSL ανατρέχω στους όρους συμβολαίου Nova «ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ INTERNET || 2023-01-03» https://nova.gr/download/terms/oroi-symbolaiwn-gia-symbolaia-pou-exoun-synafthei-apo-03-01-2023/775?v=1&_gl=1*vnm6dq*_up*MQ..*_ga*OTczNTEwNjg3LjE3NDcxNTkzMDk.*_ga_JR64DNBKSH*czE3NDcxNTkzMDgkbzEkZzAkdDE3NDcxNTkzMDgkajAkbDAkaDgyODQ5MjExOA..*_ga_8DWT7Q4PZS*czE3NDcxNTkzMDgkbzEkZzAkdDE3NDcxNTkzMDgkajAkbDAkaDM2MDI2NjMwMA.. σύμφωνα με τους οποίους Συνοψίζοντας εξαρτάται από τους όρους της προηγούμενης σύμβασης που είχες συμφωνήσει. Κατά πάσα πιθανότητα επρόκειτο για χρησιδάνειο, και στις περιπτώσεις χρησιδανείου εξ ορισμού επιστρέφεται ο δανεισθείς εξοπλισμός που κατά κυριότητα ανήκει στον πάροχο στο βαθμό που έτσι είχε εξ αρχής συμφωνηθεί. Σωστά έχεις δίκιο, μου είχε ξεφυγει, το "με οποιοδήποτε τρόπο λήξει", πάντως έτσι κιαλλιώς είπα αποδεκτό 10 hours ago, mphxths said: Αρχικα , αυτο μην το δεσεις και κομπο. Οτι ο τεχνικος που ερχεται ειναι υπαλληλος της εταιριας. Στην περιπτωση που ειναι , απλα ειναι ενας τεχνικος , οχι εκπροσωπος. Αν ειναι ετσι να τον ρωταμε για τις νεες προσφορες , τις τιμες του σαιτ , και διαφορες πληροφοριες για τις υπηρεσιες/προιοντα της εταιριας και να απαιτουμε να τα ξερει απεξω και ανακατωτα γιατι ειναι ... εκπροσωπος της εταιριας. Μια φορα που ρωτησα τεχνικο που ειχε ερθει για εργασια για επιστροφη εξοπλισμου , μου ειπε απλα οτι δεν τον παιρνει αυτος και τελος. Μετα ανακαλυψα κατι που λεγεται "προσωπικη ευθυνη" , και εψαξα μονος μου το τι πρεπει να κανω για να επιστρεψω τον εξοπλισμο. 2 hours ago, corridor265 said: Κι εγώ αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα με την απαίτηση που έχουν κάποιοι από τον τεχνικό που στέλνει ο πάροχος για συγκεκριμένη δουλειά. Ο τεχνικός όπως σωστά είπε ο mphxths δεν είναι ούτε εκπρόσωπος για να επιδίδει ενημερώσεις, ούτε τηλεφωνικό κέντρο, ούτε πλασιέ για να κάνει τηλεπωλήσεις, ούτε ντελιβεράς για να παραδίδει τον εξοπλισμό, ούτε κούριερ για να του επιστρέφεις το ρούτερ, ούτε ούτε. Ο τεχνικός κάνει την τεχνική εργασία και μόνο, συγκεκριμένα αυτή που του ανέθεσε ο πάροχος. Τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε. Υποσημείωση, μην πεταχτεί κανένας και πει εμένα τότε γιατί ο καλός πάροχος μου έστειλε κάποτε τον τεχνικό και εκείνος έψησε και καφέ, γιατί όλοι καταλαβαίνουμε την μπαρούφα του πράγματος. Αν ο καλός πάροχος έχει τους υπαλλήλους του να κάνουν όλες τις δουλειές, αυτό είναι εσωτερικό θέμα του καλού παρόχου. Οι τεχνικοί είναι για τεχνικές εργασίες. ΥΓ: Υπάρχει και υπηρεσία που ζητάς από τον πάροχο να σου εγκαταστήσει τον εξοπλισμό, αλλά αυτή είναι πρόσθετη εργασία και αναλόγως τη συμφωνία με τον πάροχο πάει και το κόστος της παροχής της υπηρεσίας (που μπορεί να είναι και δωρεάν αν συμφωνηθεί έτσι). Παιδιά, κολήσατε σε ένα point από 3 που ανέφερα , όσον αφορά την ενημέρωση της εταιρείας. και ανέφερα λάθος μου δεν τον ρώτησα, και πάλι τι μου λέτε " δεν ήταν δουλειά του να μου πει πρέπει να πειστρέψετε το παλιό"; Οσον αφορά το ΥΓ μου εγκατέστησε τον εξοπλισμό.
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 10 minutes ago, Nazar said: Παιδιά, κολήσατε σε ένα point από 3 που ανέφερα , όσον αφορά την ενημέρωση της εταιρείας. και ανέφερα λάθος μου δεν τον ρώτησα, και πάλι τι μου λέτε " δεν ήταν δουλειά του να μου πει πρέπει να πειστρέψετε το παλιό"; Οκ , δεν ηθελα να ασχοληθω με ολα τα points σου , αλλα αφου θες να το κανουμε , ας το κανουμε. 16 hours ago, Nazar said: 1. Υποχρέωση Επιστροφής εξοπλισμού Πάγια τακτική των παρόχων. Στη δικιά μου περίπτωση -αναβάθμιση- δεν περιλαμβανόταν στους όρους (επαναλαμβάνω στα ελληνικά- όρους )της σύμβασης , αλλά υπήρχε αναφορά στον τιμοκατάλογο. (Το θεωρώ απλή παράβλεψη , δεν δίνω συνέχεια) Σωστα , μην του δωσεις συνεχεια γιατι εισαι λαθος. Υπαρχει στους ορους. 16 hours ago, Nazar said: 2. Διαδικασία Επιστροφής εξοπλισμού και ενημέρωση Δεν ενημερώθηκα, με sms όπως ο φίλος για την υποχρέωση και την διαδικασία επιστροφής Δεν με ενημέρωσε ο τεχνικός ως εκπρόσωπος της εταιρείας. Δικό μου λάθος (που είχα δει από περιέργεια τον τιμοκατάλογο), δεν ρώτησα τον τεχνικό Δεν πήρα καν ενα ειδοποιητήριο του στυλ "ξέρετε πρέπει να επιστρέψετε τον προηγούμενο εξοπλισμό σας" Αντί αυτών πήρα μια χρέωση Για τα περι τα του τεχνικου στα γραψαμε. Ερχεται να κανει συγκεκριμενη δουλεια και οι αρμοδιοτητες του ειναι συγκεκριμενες. Εχω χαρτι επισκεψης απο τεχνικο που δεν ηταν καν απο την νοβα αλλα απο συνεργαζομενη εταιρια. Για αυτο σου ειπα μην το δεσεις κομπο οτι ο τεχνικος ειναι υπαλληλος/εκπροσωπος της νοβα. 16 hours ago, Nazar said: 3.Επιστροφή στο κατάστημα Πάγια τακτική των παρόχων για επιστροφή στο κατάστημα- δικαίωμά τους. Πάντως επειδή κλείνουν καταστήματα, (στην περιοχή μου έκλεισε) θα μπορούσαν να δίνουν επιλογή και για κάποιο κουριερ , εστω με χρέωση αποστολέα Ασχολίαστο. Η κατασταση με την επιστροφη εξοπλισμου δεν ειναι καινουργια , ισχυει απο εποχες adsl. Αναγραφεται παντα στα ψιλα γραμμα των ορων του συμβολαιου ή καπου στο σαιτ. Τωρα ποσο εφαρμοζεται απο την καθε εταιρια , ειναι στην διακριτικη της ευχερεια. Η επιστροφη γινοταν παντα σε καταστημα. Ο τεχνικος δεν εχει αρμοδιοτητα να παραλαβει εξοπλισμο , και σιγουρα όποτε ρωτησα τεχνικο μου ειπε "το πάτε σε καταστημα". Απο κει και περα , οπως ειπα ... προσωπικη ευθυνη. Να ψαχτει καποιος , να βρει καταστημα , να κουνησει τον κωλο του και να το παει. Τα "δεν με ενημερωσαν , δεν μου στειλανε sms , δεν με ενημερωσε ο τεχνικος , δεν το παρελαβε ο τεχνικος , δεν στειλανε κουριερ για την αρχοντια μου , δεν με παιρνουν τηλεφωνο καθημερινα να με ρωτησουν πως τα περναω" τα ακουω βερεσε. Αποδεξου οτι εισαι λαθος , πληρωσε το 40αρι , δες θετικα την κατασταση , οτι το παθημα μπορει να γινει μαθημα και προχωρα στην ζωη σου. Μην ανοιγεις θεμα στο φορουμ οτι αδικηθηκες κιολας. Συζηταμε τρεις σελιδες τωρα τα αυτονοητα. 1 1
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου 3 minutes ago, mphxths said: Οκ , δεν ηθελα να ασχοληθω με ολα τα points σου , αλλα αφου θες να το κανουμε , ας το κανουμε. Σωστα , μην του δωσεις συνεχεια γιατι εισαι λαθος. Υπαρχει στους ορους. Για τα περι τα του τεχνικου στα γραψαμε. Ερχεται να κανει συγκεκριμενη δουλεια και οι αρμοδιοτητες του ειναι συγκεκριμενες. Εχω χαρτι επισκεψης απο τεχνικο που δεν ηταν καν απο την νοβα αλλα απο συνεργαζομενη εταιρια. Για αυτο σου ειπα μην το δεσεις κομπο οτι ο τεχνικος ειναι υπαλληλος/εκπροσωπος της νοβα. Ασχολίαστο. Η κατασταση με την επιστροφη εξοπλισμου δεν ειναι καινουργια , ισχυει απο εποχες adsl. Αναγραφεται παντα στα ψιλα γραμμα των ορων του συμβολαιου ή καπου στο σαιτ. Τωρα ποσο εφαρμοζεται απο την καθε εταιρια , ειναι στην διακριτικη της ευχερεια. Η επιστροφη γινοταν παντα σε καταστημα. Ο τεχνικος δεν εχει αρμοδιοτητα να παραλαβει εξοπλισμο , και σιγουρα όποτε ρωτησα τεχνικο μου ειπε "το πάτε σε καταστημα". Απο κει και περα , οπως ειπα ... προσωπικη ευθυνη. Να ψαχτει καποιος , να βρει καταστημα , να κουνησει τον κωλο του και να το παει. Τα "δεν με ενημερωσαν , δεν μου στειλανε sms , δεν με ενημερωσε ο τεχνικος , δεν το παρελαβε ο τεχνικος , δεν στειλανε κουριερ για την αρχοντια μου , δεν με παιρνουν τηλεφωνο καθημερινα να με ρωτησουν πως τα περναω" τα ακουω βερεσε. Αποδεξου οτι εισαι λαθος , πληρωσε το 40αρι , δες θετικα την κατασταση , οτι το παθημα μπορει να γινει μαθημα και προχωρα στην ζωη σου. Μην ανοιγεις θεμα στο φορουμ οτι αδικηθηκες κιολας. Συζηταμε τρεις σελιδες τωρα τα αυτονοητα. Το "να σε ενημερώσουν τα ακούς βερεσέ". Δεν σχολιάζω άλλο. Πάντως για να κάνω αναβάθμιση ναι με έπαιρναν καθημερινά, ναι μου έλεγαν δεν χρειάζεται να ρθετε από το κατάστημα,
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, Nazar said: Το "να σε ενημερώσουν τα ακούς βερεσέ". Δεν σχολιάζω άλλο. Πάντως για να κάνω αναβάθμιση ναι με έπαιρναν καθημερινά, ναι μου έλεγαν δεν χρειάζεται να ρθετε από το κατάστημα, Σου λινκαρα και εγω και αλλος συμφορουμιτης τους ορους που αναγραφονται στο σαιτ. Ειδικα για την νοβα (αλλα και γενικα για ολους τους παροχους) , στην οποια ειμαι απο τοτε που λεγοταν forthnet , παντα ηξερα οτι τον εξοπλισμο δεν τον χαριζει , ειναι χρησιδανειο και εχει το δικαιωμα να τον ζητησει πισω αν διακοψει ο πελατης το συμβολαιο για τον οποιοδηποτε λογο. Αν το ζητουσε ή οχι οπως ειπα ηταν στην διακριτικη ευχερεια της. Δεν περιμενα κανενα σαιτ να διαβασω τους ορους. Αλλα εσυ συνεχιζεις να μην αποδεχεσαι την πραγματικοτητα. Ειναι δικαιωμα σου. ΥΓ : Εμενα δεν με παιρνουν τηλεφωνο για αναβαθμιση. Τυχερος εισαι , γιατι εγω για αναβαθμιση επρεπε να τους κυνηγαω Επεξ/σία 14 Μαϊου από mphxths
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα