poulinos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 35 minutes ago, Nazar said: ς. και ανέφερα λάθος μου δεν τον ρώτησα, και πάλι τι μου λέτε " δεν ήταν δουλειά του να μου πει πρέπει να πειστρέψετε το παλιό"; Οσον αφορά το ΥΓ μου εγκατέστησε τον εξοπλισμό. θα στο πω πολυ απλα.εχω δουλεψει ως field σε παροχο και μάλιστα inhouse και για πολυ καιρο. α.δεν γινεται παραλαβή εξοπλισμού εκτος αν σε εχουν στειλει αποκλειστικα για αυτο, που δεν ισχυει συνηθως για retail χρηστες με εξοπλισμο των 10-20-50 ευρω. εχω παρει εξοπλισμους απο πελατες γιατι ζητηθηκα να το κανω και γιατι ο εξοπλισμος ηταν της ταξης του τετραψηφιου ποσου. οποτε εκει ηξερα τι θα παραλαβω κτλ γιατι με ειχε ενημερωσει η εταιρεια. β.οχι δεν ξερω αν σου χαριζουν τον εξοπλισμό ή αν τον πηρες με δοσεις ,τον αγορασες, τον δανειστηκες και δεν ξερω τι αλλο και επειδη ακριβως δεν ξερω τι ΕΧΕΙΣ υπογραψει για αυτο και δεν θα σου πω τιποτα πανω σε αυτο το κομματι.αν αυριο βγει εντολη οτι πχ ο εξοπλισμος των νεων πελατων ειναι με χρεωση 1111,11 ευρω εγω δεν θα το μαθω γιατι δεν με αφορα. οπως εγραψαν ερχομαι να σου κανω εγκατασταση του εξοπλισμου. ουτε πλασιε, ουτε να σου φτιαξω το δικτυο σου,ουτε να σου κανω συμβολαιο ,ουτε να σου πω τι υπεγραψες ουτε ουτε ουτε. ακομα και οταν οι πελατες ρωταγαν αν το ραντεβου ηταν χρεωσιμο η απαντηση ηταν οτι σας εχουν ενημερωσει. ακομα και το ποσο να με ρωτουσε δεν υπηρχε απαντηση .τουλαχιστον ολα αυτα οταν εκανα εγω αυτην την δουλεια. η δουλεια του τεχνικου ειναι να κανει την τεχνικη εργασια. το ποσο θα πληρωσεις στο λενε οταν ζητησεις τεχνικο. αυτα τα λιγα 1
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 27 minutes ago, mphxths said: Σου λινκαρα και εγω και αλλος συμφορουμιτης τους ορους που αναγραφονται στο σαιτ. Ειδικα για την νοβα (αλλα και γενικα για ολους τους παροχους) , στην οποια ειμαι απο τοτε που λεγοταν forthnet , παντα ηξερα οτι τον εξοπλισμο δεν τον χαριζει , ειναι χρησιδανειο και εχει το δικαιωμα να τον ζητησει πισω αν διακοψει ο πελατης το συμβολαιο για τον οποιοδηποτε λογο. Αν το ζητουσε ή οχι οπως ειπα ηταν στην διακριτικη ευχερεια της. Δεν περιμενα κανενα σαιτ να διαβασω τους ορους. Αλλα εσυ συνεχιζεις να μην αποδεχεσαι την πραγματικοτητα. Ειναι δικαιωμα σου. ΥΓ : Εμενα δεν με παιρνουν τηλεφωνο για αναβαθμιση. Τυχερος εισαι , γιατι εγω για αναβαθμιση επρεπε να τους κυνηγαω Διόρθωσα το ποστ μου, με βάση το ποστ του συμφορουμίτη και ανέφερα το λάθος μου, όσον αφορά τους όρους. Είμαι 15 χρόνια πελάτης της forthnet (nova) τώρα, ημουν ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση, ειχα απορρίψει αλλους παρόχους με δελεαστικότερες προτάσεις. Εκανα αναβάθμιση χωρίς να το χρειάζομαι , λέγοντας ας ωφεληθούν το gigabit voucher Εν κατακλείδι δεν με ενημέρωσαν με οποιονδήποτε τρόπο. Οπως είπες από το λαθος μου χρεώνομαι το 40άρι Με το να μην με ενημερώσουν θα χάσουν ένα πιστό πελάτη, οταν λήξει η σύμβαση (αυτό για το ενημέρωση και βερεσέ ,εν τέλει εκαναν και αυτοί λάθος ή όχι;) φιλικά😄 14 minutes ago, poulinos said: θα στο πω πολυ απλα.εχω δουλεψει ως field σε παροχο και μάλιστα inhouse και για πολυ καιρο. α.δεν γινεται παραλαβή εξοπλισμού εκτος αν σε εχουν στειλει αποκλειστικα για αυτο, που δεν ισχυει συνηθως για retail χρηστες με εξοπλισμο των 10-20-50 ευρω. εχω παρει εξοπλισμους απο πελατες γιατι ζητηθηκα να το κανω και γιατι ο εξοπλισμος ηταν της ταξης του τετραψηφιου ποσου. οποτε εκει ηξερα τι θα παραλαβω κτλ γιατι με ειχε ενημερωσει η εταιρεια. β.οχι δεν ξερω αν σου χαριζουν τον εξοπλισμό ή αν τον πηρες με δοσεις ,τον αγορασες, τον δανειστηκες και δεν ξερω τι αλλο και επειδη ακριβως δεν ξερω τι ΕΧΕΙΣ υπογραψει για αυτο και δεν θα σου πω τιποτα πανω σε αυτο το κομματι.αν αυριο βγει εντολη οτι πχ ο εξοπλισμος των νεων πελατων ειναι με χρεωση 1111,11 ευρω εγω δεν θα το μαθω γιατι δεν με αφορα. οπως εγραψαν ερχομαι να σου κανω εγκατασταση του εξοπλισμου. ουτε πλασιε, ουτε να σου φτιαξω το δικτυο σου,ουτε να σου κανω συμβολαιο ,ουτε να σου πω τι υπεγραψες ουτε ουτε ουτε. ακομα και οταν οι πελατες ρωταγαν αν το ραντεβου ηταν χρεωσιμο η απαντηση ηταν οτι σας εχουν ενημερωσει. ακομα και το ποσο να με ρωτουσε δεν υπηρχε απαντηση .τουλαχιστον ολα αυτα οταν εκανα εγω αυτην την δουλεια. η δουλεια του τεχνικου ειναι να κανει την τεχνικη εργασια. το ποσο θα πληρωσεις στο λενε οταν ζητησεις τεχνικο. αυτα τα λιγα Σεβαστό απολύτως. (Εγώ πίστευα ότι σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι 3rd party contractor, οπότε εκεί πράγματι θα ήταν αναρμόδιος για οτιδήποτε άλλο) Ευχαριστώ για την ενημέρωση Επεξ/σία 14 Μαϊου από Nazar 2
corridor265 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Απορία, αν τους προτείνεις να επιστρέψεις έστω και τώρα τον εξοπλισμό, θα δεχτούν να αποχρεώσουν-συμψηφίσουν-επιστρέψουν το 40άρι; Κατά τα λοιπά όπως είπε ο poulinos και όπως προείπα η κυριότητα του εξοπλισμού εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει. Για να στο κάνω λιανά, κατά κανόνα, σε xDSL και πάνω, και με τα σημερινά δεδομένα: αν είσαι σε Cosmote ή Nova, η κυριότητα του εξοπλισμού ανήκει στον πάροχο, τον εξοπλισμό οφείλεις να τον επιστρέφεις στην καταγγελία του συμβολαίου και ειδικά στην τυχόν μη επιστροφή οφείλεις το πλήρες τίμημα αν είσαι σε Vodafone, η κυριότητα του εξοπλισμού ανήκει στον πελάτη, τον εξοπλισμό τον κρατάς στην καταγγελία του συμβολαίου, και ειδικά στην τυχόν πρόωρη καταγγελία του συμβολαίου οφείλεις το τίμημα για το αναπόσβεστο Σχετικά με την επίσκεψη τεχνικού, φροντίζω πάντα πρώτα με την τηλεφωνική υποστήριξη να ξεκαθαρίζω ότι δε θα χρεωθώ για οποιαδήποτε τυχόν άσκοπη μετάβαση, πρώτα με αυτή τη συνεννόηση δέχομαι να έρχονται, και ποτέ στον πάροχο που είμαι τουλάχιστον τώρα δεν είχα πρόβλημα να συμφωνήσουν και να μη με χρεώσουν. Στη Nova που κάποια στιγμή ήμουν, ακόμα κι όταν χρειάστηκε να επισκεφτώ κατάστημά τους που ήταν τουλάχιστον 5 χλμ μακριά γιατί πιο κοντινό δεν υπήρχε, ήξερα ότι αυτή ήταν η διαδικασία και όταν βρήκα το χρόνο πήγα.
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, corridor265 said: Απορία, αν τους προτείνεις να επιστρέψεις έστω και τώρα τον εξοπλισμό, θα δεχτούν να αποχρεώσουν-συμψηφίσουν-επιστρέψουν το 40άρι; Κατά τα λοιπά όπως είπε ο poulinos και όπως προείπα η κυριότητα του εξοπλισμού εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει. Για να στο κάνω λιανά, κατά κανόνα, σε xDSL και πάνω, και με τα σημερινά δεδομένα: αν είσαι σε Cosmote ή Nova, η κυριότητα του εξοπλισμού ανήκει στον πάροχο, τον εξοπλισμό οφείλεις να τον επιστρέφεις στην καταγγελία του συμβολαίου και ειδικά στην τυχόν μη επιστροφή οφείλεις το πλήρες τίμημα αν είσαι σε Vodafone, η κυριότητα του εξοπλισμού ανήκει στον πελάτη, τον εξοπλισμό τον κρατάς στην καταγγελία του συμβολαίου, και ειδικά στην τυχόν πρόωρη καταγγελία του συμβολαίου οφείλεις το τίμημα για το αναπόσβεστο Σχετικά με την επίσκεψη τεχνικού, φροντίζω πάντα πρώτα με την τηλεφωνική υποστήριξη να ξεκαθαρίζω ότι δε θα χρεωθώ για οποιαδήποτε τυχόν άσκοπη μετάβαση, πρώτα με αυτή τη συνεννόηση δέχομαι να έρχονται, και ποτέ στον πάροχο που είμαι τουλάχιστον τώρα δεν είχα πρόβλημα να συμφωνήσουν και να μη με χρεώσουν. Στη Nova που κάποια στιγμή ήμουν, ακόμα κι όταν χρειάστηκε να επισκεφτώ κατάστημά τους που ήταν τουλάχιστον 5 χλμ μακριά γιατί πιο κοντινό δεν υπήρχε, ήξερα ότι αυτή ήταν η διαδικασία και όταν βρήκα το χρόνο πήγα. Επέστρεψα τον εξοπλισμό, ελπίζω η χρέωση να μην ισχύσει, εχω ticket επιστροφής. Αλλιώς να μου τον ξαναστείλουν πίσω. Επεξ/σία 14 Μαϊου από Nazar
corridor265 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Κάνε καλού κακού μία επικοινωνία και με την υποστήριξη ή αν σου δώσουν και το λογιστήριο, στείλε τους κι ένα mail να το έχεις καταγεγραμμένο και θέλω να πιστεύω ότι θα λυθεί το θέμα αισίως. Α και θυμήσου αν μπορείς αργότερα να ενημερώσεις τί έγινε.
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 3 hours ago, Nazar said: Με το να μην με ενημερώσουν θα χάσουν ένα πιστό πελάτη, οταν λήξει η σύμβαση H φαση που μερικοι νομιζετε οτι σας εχουν αναγκη οι παροχοι , με ξεπερναει ειλικρινα. 1
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, mphxths said: H φαση που μερικοι νομιζετε οτι σας εχουν αναγκη οι παροχοι , με ξεπερναει ειλικρινα. Γιατι έχουν άλλο τρόπο να πληρώνονται , διαφώτισέ μας Επεξ/σία 14 Μαϊου από Nazar
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 23 minutes ago, Nazar said: Γιατι έχουν άλλο τρόπο να πληρώνονται , διαφώτισέ μας Δεν ξερω αν εχουν αλλο τροπο να πληρωνονται (εταιρικα συμβολαια?) , αλλα αυτο που εννοουσα ειναι οτι εισαι ΕΝΑΣ πελατης αναμεσα σε εκατομμυρια. Το αν φυγεις ή μεινεις , εισαι για αυτους αμελητεα ποσοτητα. Χαμπαρι δεν θα παρουν. Εκτος και αν φυγουν μαζικα χιλιαδες πελατες την ιδια στιγμη... τοτε ναι , θα ανησυχησουν. Αλλα αν εσυ ο ΕΝΑΣ νομιζεις οτι θα τους κανεις ζημια αν φυγεις ... αλλαξε πλευρο. Επεξ/σία 14 Μαϊου από mphxths
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου Ειπα εγώ θα τους κάνω ζημιά; (????? και ξανά ?????) Πιθανά ζημιά θα τους κάνει αν βάλουν υπεύθυνο στην εξυπηρέτηση πελατών κάποιον με τις ιδέες σου όσον αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες πχ θυμάσαι "αυτό ... με τις επικοινωνίες τα ακούω βερεσέ ...."
li@m Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, mphxths said: Δεν ξερω αν εχουν αλλο τροπο να πληρωνονται (εταιρικα συμβολαια?) , αλλα αυτο που εννοουσα ειναι οτι εισαι ΕΝΑΣ πελατης αναμεσα σε εκατομμυρια. Το αν φυγεις ή μεινεις , εισαι για αυτους αμελητεα ποσοτητα. Χαμπαρι δεν θα παρουν. Εκτος και αν φυγουν μαζικα χιλιαδες πελατες την ιδια στιγμη... τοτε ναι , θα ανησυχησουν. Αλλα αν εσυ ο ΕΝΑΣ νομιζεις οτι θα τους κανεις ζημια αν φυγεις ... αλλαξε πλευρο. Ό,τι να' ναι πραγματικά!! Για τον ίδιο λόγο λοιπόν ας μην ψηφίζομαι τότε!!!! ΕDit: Αλλά με τέτοιο νικ εσύ άστο καλύτερα, πάνε για καφέ. Επεξ/σία 14 Μαϊου από li@m 1
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 49 minutes ago, Nazar said: Ειπα εγώ θα τους κάνω ζημιά; 2 hours ago, mphxths said: Με το να μην με ενημερώσουν θα χάσουν ένα πιστό πελάτη, οταν λήξει η σύμβαση To εννοησες. Τι οχι ? 10 minutes ago, li@m said: Για τον ίδιο λόγο λοιπόν ας μην ψηφίζομαι τότε!!!! Οκ , δεν θα σε ξαναψηφισουμε !!
kremenarasi Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Όλες η επιστροφές αυτές καταλήγουν στην χωματερή. Ο Λόγος που τα ζητάνε είναι πολύ απλός. Για χρήματα. Όταν δεν το επιστρέφεις.Γιατί πολύ απλά υπολογίζουν ότι ο πελάτης το παλιό το ρούτερ πχ θα το πετάξει την επόμενη μέρα που θα βάλει το καινούριο.Εκει ποντάρουν.
poulinos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 6 hours ago, Nazar said: Διόρθωσα το ποστ μου, με βάση το ποστ του συμφορουμίτη και ανέφερα το λάθος μου, όσον αφορά τους όρους. Είμαι 15 χρόνια πελάτης της forthnet (nova) τώρα, ημουν ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση, ειχα απορρίψει αλλους παρόχους με δελεαστικότερες προτάσεις. Εκανα αναβάθμιση χωρίς να το χρειάζομαι , λέγοντας ας ωφεληθούν το gigabit voucher Εν κατακλείδι δεν με ενημέρωσαν με οποιονδήποτε τρόπο. Οπως είπες από το λαθος μου χρεώνομαι το 40άρι Με το να μην με ενημερώσουν θα χάσουν ένα πιστό πελάτη, οταν λήξει η σύμβαση (αυτό για το ενημέρωση και βερεσέ ,εν τέλει εκαναν και αυτοί λάθος ή όχι;) φιλικά😄 Σεβαστό απολύτως. (Εγώ πίστευα ότι σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι 3rd party contractor, οπότε εκεί πράγματι θα ήταν αναρμόδιος για οτιδήποτε άλλο) Ευχαριστώ για την ενημέρωση πλεον τα πιο πολλα ειδικα τα retail ειναι σε 3rd party contractor εδω και πολλα χρονια και πιστευω οτι ισχυει και για τους τρεις παροχους. οπως εγραψα εκανα την συγκεκριμενη δουλεια ( retail) πριν πολλα χρονια(πανω απο 10 με 12). γενικως το outsourcing παιζει παρα πολυ ειδικα τα τελευταια χρονια
Nazar Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, mphxths said: To εννοησες. Τι οχι ? Οκ , δεν θα σε ξαναψηφισουμε !! Το ίδιο νόημα με άλλα λόγια, α)Ξόδεψαν 2 ώρες τηλ και 40' τεχνικό (+νέο router) για να πάρουν 7 € τον μήνα β)Αν ξόδευαν 1 sms αντε και ένα τηλ 5', σε όσους καθυστέρησαν την επιστροφή θα είχαν όφελος 30 € το μήνα. (εστω μετά από δύο χρόνια) Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος; από επιλογές α, β ή α+β εσύ επέλεξες ασυζητητί την α. Σου φαίνεται λογικό; Σημ. Το να στερηθούν 400 € το χρόνο σε τζίρο δεκάδων εκατομμυρίων δεν λέει, τίποτα, (ενας φεύγει , ένας ερχεται) αν κάνεις ομως τους πελάτες να αισθάνονται ασήμαντοι τα 400-αρια θα πολλαπλασιαστούν (σημειώνω το H φαση που μερικοι νομιζετε οτι σας εχουν αναγκη οι παροχοι , με ξεπερναει ειλικρινα. ) Επεξ/σία 14 Μαϊου από Nazar
mphxths Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, Nazar said: αν κάνεις ομως τους πελάτες να αισθάνονται ασήμαντοι τα 400-αρια θα πολλαπλασιαστούν Καποιος που γνωριζει την αξια του , δεν περιμενει καμμια εταιρια να τον κανει να νοιωσει σημαντικο ή ασημαντο. Επισης δεν περιμενει απο καποια εταιρια να τον πιανει απο το χερακι και να του συμπεριφερεται σαν παιδακι. Τι θες ? Νεο ρουτερ ? Τζαμπα ? Αμεσως...να φυγει το κουριερ ΤΩΡΑ ! Τι ? Δεν θες να το επιστρεψεις ? Ειναι μακρυα το καταστημα ? Μην ανησυχεις , εδω ειμαστε εμεις , θα στειλουμε κουριερ να το παρει και θα σου φερει ενα φριτζ των 200 ευρω για δωρακι για να νοιωσεις σημαντικος ... Εγω προτεινω να μας διαθεσει το κρατος απο εναν αστυνομικο να μας προστατευει σαν bodyguard 24/7 , ο παροχος να ανοιξει παραρτημα (πληρως εξοπλισμο με πωλητες/τεχνικους/κλπ) εξω απο το σπιτι μας για να ικανοποιει το καθε μας προβλημα , ασθενοφορο αραγμενο διπλα στο σπιτι μας , γιατι ο Ελληνας δεν γνωριζει τις λεξεις "προσωπικη ευθυνη" και πρεπει ΟΛΟΙ οι αλλοι να κανουν τις εργασιες του για αυτον. Ξερεις τι αλλο με ξεπερναει ? Που ακομα συζηταμε το θεμα ... Επεξ/σία 14 Μαϊου από mphxths
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα