Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H ανύπαρκτη ΕΕΤΤ ποτέ δεν ασχολήθηκε με ένα σοβαρό κανονισμό να προβλέπει μεταξύ άλλων και τους όρους αυτών χρησιδανείων εξοπλισμού. Για να δικαιούνται να ζητούν το Χ ποσόν σε περίπτωση μη επιστροφής, το συγκεκριμένο θα όφειλε να γνωστοποιείται μέσα στη σύμβαση όπως και να προβλέπεται ένα μέγιστο διάστημα παραγραφής (π.χ. δεν έχει νόημα να ζητούν Χ ποσόν που αντιστοιχεί σε καινούργιο προϊόν όταν η τρέχουσα αξία του είναι 1/4 του Χ.)

4 ώρες πριν, mphxths είπε

H φαση που μερικοι νομιζετε οτι σας εχουν αναγκη οι παροχοι , με ξεπερναει ειλικρινα.

H φάση να έχουμε νοοτροπία υπόδουλου στους παρόχους, με ξεπερνάει

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 minutes ago, kalmik said:

H φάση να έχουμε νοοτροπία υπόδουλου στους παρόχους, με ξεπερνάει

Συμπεριλαμβανεις και τον εαυτο σου ή εσυ εχεις κατεβει σε διαδηλωση και εχεις προβει στις καταλληλες ενέργειες ωστε να μην σε εχουν υποδουλο οι παροχοι ?

Το να τηρεις τους ορους ενος συμβολαιου που εχεις αποδεχτει δεν ειναι νοοτροπια υποδουλου. Ειναι υπευθυνη σταση ζωης. Αν ΠΡΙΝ το υπογραψεις κανεις μανουρα και κερδισεις κατι , τοτε ναι , μπραβο σου , μαγκια σου και θα πιουμε και μια μπυρα στην υγεια σου. Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα μας εδω.
 

10 minutes ago, kalmik said:

Για να δικαιούνται να ζητούν το Χ ποσόν σε περίπτωση μη επιστροφής, το συγκεκριμένο θα όφειλε να γνωστοποιείται μέσα στη σύμβαση

Γνωστοποιειται. Δες τις προηγουμενες σελιδες στο παρον θεμα , οπου εχουμε παραθεσει τους σχετικους ορους που ειναι ανηρτημενοι στο επισημο σαιτ.
 

10 minutes ago, kalmik said:

όπως και να προβλέπεται ένα μέγιστο διάστημα παραγραφής (π.χ. δεν έχει νόημα να ζητούν Χ ποσόν που αντιστοιχεί σε καινούργιο προϊόν όταν η τρέχουσα αξία του είναι 1/4 του Χ.)

Δεν ξερω αν μπορει να προβλεφθει κατι τετοιο. Αν σου ζητανε 40 ευρω για την μη επιστροφη και το πιο φθηνο αξιολογο και με τις προδιαγραφες που θελει ο παροχος για το ρουτερ κανει π.χ. 50-60 ευρω , και μεσα μπαινει εδω που τα λεμε. Ποσο να σου ζηταει δηλαδη μετα απο καιρο ? 10 ευρω ? Να του δωσουμε τσιχλες λεω εγω οπως μας εδινε ο περιπτερας καποτε αντι για ρεστα. 

Παντως για την ιστορια , ενα ρουτερ που ειχα στην adsl , οταν μετα απο πολυ καιρο πηγα να το επιστρεψω , το καταστημα δεν μπορουσε να μου το ξε-χρεωσει στο συστημα γιατι ηταν "χαρακτηρισμενο για καταστροφη" , οπως μου ειπε ο υπαλληλος. Αρα , σαν να παραγραφηκε στην ουσια. Ουτε πληρωσα "προστιμο" για αυτο και ουσιαστικα ουτε να το επιστρεψω μπορω.

Δημοσ.
49 minutes ago, mphxths said:

Συμπεριλαμβανεις και τον εαυτο σου ή εσυ εχεις κατεβει σε διαδηλωση και εχεις προβει στις καταλληλες ενέργειες ωστε να μην σε εχουν υποδουλο οι παροχοι ?

Το να τηρεις τους ορους ενος συμβολαιου που εχεις αποδεχτει δεν ειναι νοοτροπια υποδουλου. Ειναι υπευθυνη σταση ζωης. Αν ΠΡΙΝ το υπογραψεις κανεις μανουρα και κερδισεις κατι , τοτε ναι , μπραβο σου , μαγκια σου και θα πιουμε και μια μπυρα στην υγεια σου. Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα μας εδω.
 

Γνωστοποιειται. Δες τις προηγουμενες σελιδες στο παρον θεμα , οπου εχουμε παραθεσει τους σχετικους ορους που ειναι ανηρτημενοι στο επισημο σαιτ.
 

Δεν ξερω αν μπορει να προβλεφθει κατι τετοιο. Αν σου ζητανε 40 ευρω για την μη επιστροφη και το πιο φθηνο αξιολογο και με τις προδιαγραφες που θελει ο παροχος για το ρουτερ κανει π.χ. 50-60 ευρω , και μεσα μπαινει εδω που τα λεμε. Ποσο να σου ζηταει δηλαδη μετα απο καιρο ? 10 ευρω ? Να του δωσουμε τσιχλες λεω εγω οπως μας εδινε ο περιπτερας καποτε αντι για ρεστα. 

Παντως για την ιστορια , ενα ρουτερ που ειχα στην adsl , οταν μετα απο πολυ καιρο πηγα να το επιστρεψω , το καταστημα δεν μπορουσε να μου το ξε-χρεωσει στο συστημα γιατι ηταν "χαρακτηρισμενο για καταστροφη" , οπως μου ειπε ο υπαλληλος. Αρα , σαν να παραγραφηκε στην ουσια. Ουτε πληρωσα "προστιμο" για αυτο και ουσιαστικα ουτε να το επιστρεψω μπορω.

 

1 hour ago, mphxths said:

Καποιος που γνωριζει την αξια του , δεν περιμενει καμμια εταιρια να τον κανει να νοιωσει σημαντικο ή ασημαντο. Επισης δεν περιμενει απο καποια εταιρια να τον πιανει απο το χερακι και να του συμπεριφερεται σαν παιδακι. Τι θες ? Νεο ρουτερ ? Τζαμπα ? Αμεσως...να φυγει το κουριερ ΤΩΡΑ ! Τι ? Δεν θες να το επιστρεψεις ? Ειναι μακρυα το καταστημα ? Μην ανησυχεις , εδω ειμαστε εμεις , θα στειλουμε κουριερ να το παρει και θα σου φερει ενα φριτζ των 200 ευρω για δωρακι για να νοιωσεις σημαντικος ...

Εγω προτεινω να μας διαθεσει το κρατος απο εναν αστυνομικο να μας προστατευει σαν bodyguard 24/7 , ο παροχος να ανοιξει παραρτημα (πληρως εξοπλισμο με πωλητες/τεχνικους/κλπ) εξω απο το σπιτι μας για να ικανοποιει το καθε μας προβλημα , ασθενοφορο αραγμενο διπλα στο σπιτι μας , γιατι ο Ελληνας δεν γνωριζει τις λεξεις "προσωπικη ευθυνη" και πρεπει ΟΛΟΙ οι αλλοι να κανουν τις εργασιες του για αυτον.

Ξερεις τι αλλο με ξεπερναει ? Που ακομα συζηταμε το θεμα ...

'Ολο δεν θες να συζητάς και όλο εδώ είσαι. !!!!!!!

Θα ακολουθήσω την άποψή σου για τις επικοινωνίες και δεν θα σου ξανααπαντήσω

 

Δημοσ.

Όπως είπα και προηγουμένως
στα ρούτερ υπάρχει η έννοια του κύκλου ζωής
όχι επειδή μόνο το hardware έχει πεπερασμένη διάρκεια ζωής
αλλά και επειδή η τεχνολογία εξελίσσεται και η υποστήριξη των ρούτερ είναι υπό προθεσμία.
Με αυτή την έννοια,
ένα ρούτερ που έχει παραχωρηθεί με χρησιδάνειο
θα έχει μηδενική χρηστική αξία για τον πάροχο από ένα σημείο και μετά
και είναι επόμενο πως για ένα τέτοιο ρούτερ θα υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να μην γίνει απαιτητό.
Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως κανονικοποιείται η απάλειψη κάποιου όρου του συμβολαίου που αφορά το χρησιδάνειο.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, mphxths είπε

Δεν ξερω αν εχουν αλλο τροπο να πληρωνονται (εταιρικα συμβολαια?) , αλλα αυτο που εννοουσα ειναι οτι εισαι ΕΝΑΣ πελατης αναμεσα σε εκατομμυρια. Το αν φυγεις ή μεινεις , εισαι για αυτους αμελητεα ποσοτητα. Χαμπαρι δεν θα παρουν. Εκτος και αν φυγουν μαζικα χιλιαδες πελατες την ιδια στιγμη... τοτε ναι , θα ανησυχησουν. Αλλα αν εσυ ο ΕΝΑΣ νομιζεις οτι θα τους κανεις ζημια αν φυγεις ... αλλαξε πλευρο.

Αν εισαι οντως αμελητεος, τοτε γιατι πρηζουν μπαλες ειτε για αναβαθμιση/ανανεωση συμβολαιου είτε για παραμονη σε περιπτωση αποπειρας αποχωρησης;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, lector said:

Αν εισαι οντως αμελητεος, τοτε γιατι πρηζουν μπαλες ειτε για αναβαθμιση/ανανεωση συμβολαιου είτε για παραμονη σε περιπτωση αποπειρας αποχωρησης;

Δεν σε πρηζει η εταιρια. Σε πρηζει ο υπαλληλος για να κανει την πωληση και να βγαλει κανα μπονους. Τρεις παροχοι ειναι ουσιαστικα. Δεν γινεται να πανε ολοι σε εναν. Αρα , ειτε φυγεις εσυ ή εγω σημερα , καποιοι αλλοι θα ερθουν , καποιοι αλλοι θα φυγουν , και παει λεγοντας. 

Το να λεω "καλα , θα φυγω , θα με χασουν απο πελατη , θα δεις τι θα παθουν" , υποδηλωνει οτι πιστευω οτι η φυγη μου θα τους κανει ζημια , πραγμα που δεν ισχυει ... Αν , οπως ειπα , φυγουν χιλιαδες μαζεμενοι , τοτε ναι , εκει θα ιδρωσουν αυτια. Μεμονωμενες φυγες , ουτε που θα χαμπαριασουν. Καποιοι αλλοι θα ερθουν.

Δεν με εχουν παρει ουτε μια φορα για ανανεωση. Ολο εγω τους κυνηγουσα. Ειμαι πανω απο δεκαετια πελατης της νοβα , κανεις δεν φιλοτιμηθηκε να μου κανει καλη τιμη. Τιμες καταλογου και αν σου αρεσει ηταν η γενικοτερη συμπεριφορα. Αρα μην νομιζεις οτι η "εταιρια" ενδιαφερεται ιδιαιτερα. Ουτε καν οι υπαλληλοι. Το 8ωρο να βγαλουν , κανοντας ο,τι ειναι να κανουν ακολουθωντας την γραμμη της εταιριας και αν βγαλουν καμμια πωληση/ανανεωση κλπ , ακομα καλυτερα.

Επεξ/σία από mphxths
Δημοσ.
19 ώρες πριν, mphxths είπε

Δεν με εχουν παρει ουτε μια φορα για ανανεωση. Ολο εγω τους κυνηγουσα. Ειμαι πανω απο δεκαετια πελατης της νοβα , κανεις δεν φιλοτιμηθηκε να μου κανει καλη τιμη. Τιμες καταλογου και αν σου αρεσει ηταν η γενικοτερη συμπεριφορα. Αρα μην νομιζεις οτι η "εταιρια" ενδιαφερεται ιδιαιτερα. Ουτε καν οι υπαλληλοι. Το 8ωρο να βγαλουν , κανοντας ο,τι ειναι να κανουν ακολουθωντας την γραμμη της εταιριας και αν βγαλουν καμμια πωληση/ανανεωση κλπ , ακομα καλυτερα.

Περιεργο... η δικη μου εμπειρια λεει διαφορετικα πραγματα... αλλα οκ, οπως και να χει, σιγουρα καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, lector said:

Περιεργο... η δικη μου εμπειρια λεει διαφορετικα πραγματα... αλλα οκ, οπως και να χει, σιγουρα καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη.

Απο adsl σε vdsl , τους ελεγα τα αυτονοητα και δεν με καταλαβαιναν. Πληρωνα κανα 50-60αρι το μηνα (ηταν αοριστου πλεον το συμβολαιο της adsl) , και ειχαν πρωτοβγει τοτε τα πακετα της vdsl και τους εστελνα εμαιλς , μιλουσα με τις πωλησεις και τους ελεγα , ρε παιδια δεν ζηταω κατι περιεργο , τιμες καταλογου . Αυτοι μου λεγανε κατι περιεργα του στυλ..δεν εχετε δεσμευση , δεν μπορουμε να σας κανουμε καλυτερη τιμη... θα πρεπει να πληρωσετε κανα 80αρι το μηνα. Τους λεω , 80αρι το μηνα το θεωρειται φυσιολογικη τιμη ? Για συνελθετε λιγο. Δεν εχω δεσμευση , ε καντε μου νεο συμβολαιο... το αυτονητο δηλ. Και μετα απο πολλα τηλεφωνηματα , με παιρνει πισω μια απο τις πωλησεις και ειπε τα αυτονοητα ... ειστε καιρο πελατης μας και θα σας κανω μια "προσφορα" ... την τιμη καταλογου με νεο συμβολαιο με 24μηνη δεσμευση.

Οι υπαλληλοι απλα εχουν μαθει τυφλοσουρτι 2-3 πραγματα και αυτα κανουν. Δεν κανουν το παραπανω βημα. Ρε κατσε να πει ενας..αυτος εχει κλεισει 10+ χρονια εδω , τι μας ζηταει ? Τι του λεμε ? Στεκουν αυτα που του λεμε ? Να τον προσεξουμε λιγο ? Τιποτα ... για αυτους περισσοτερο σημασια εχει η νεα συνδεση/συμβολαιο , οπου και θα παρουν το μπονους παρα να ασχοληθουν με την ηδη υπαρχουσα πελατεια.

ΥΓ : Στους γονεις μου καθε τρεις και λιγο παιρνουν τηλεφωνο απο cosmote και νοβα για αναβαθμιση της γραμμης , τωρα που παιζει και το voucher. Εμενα τιποτα , να μου πουν , ρε φιλε τι κανεις ? Καλα εισαι σημερα ? :)

Επεξ/σία από mphxths
  • Sad 1
Δημοσ.

Η δική μου εμπειρία είναι πως εξαρτάται από τον πάροχο.

Πχ στη Nova γενικώς αδιάφοροι, έπρεπε εγώ να τους παίρνω και να τους κυνηγάω, ακόμα κι όταν έφυγα με πήραν όχι για αντιπροσφορά αλλά για να ρωτήσουν αν θέλω να δώσω σε άλλον την τιμή που είχα.

Στη Vodafone το άλλο άκρο, από τους ίδιους και από τους κάθε λογής συνεργάτες τους,
σε ανυπόφορο βαθμό, μέχρι και από τα μέσα της διάρκειας δέσμευσης,
να στέλνουν μηνύματα, να τηλεφωνούν, να βγάζει banner στην εφαρμογή και στη σελίδα, να έχει σημείωση στο λογαριασμό.

Θεωρώ πως κανείς πάροχος δεν είναι αδιάφορος, για αυτό και κάνουν προσφορές,
απλά είναι και κατά περίπτωση πολυπαραγοντικό.

Δημοσ.

Ξερω γω ρε παιδια τι γινεται... Εμενα ληγει συντομα το συμβολαιο, με πηραν τηλεφωνο για ανανεωση, τους ειπα πληρωνω πολλα, καντε κατι. Βλεπω προγραμματα στο site με τις ιδιες παροχες και χαμηλοτερες τιμες. Αρχισανε το ποιημα "ναι αυτα ειναι για νεους πελατες κλπ κλπ". Τους λεω οκ θα το σκεφτω θα δουμε κλπ κλπ. Αυτος ο διαλογος μεσες ακρες εγινε σε 2-3 τηλεφωνηματα, με μερικες μερες διαφορα.

Τελικα με πηρε καποιος αλλος υπαλληλος και μου προσεφερε να μεινω στο ιδιο προγραμμα με -10€. Οποτε και προχωρησα.

Ο τελευταιος εντωμεταξυ εριξε την προσφορα απο το 0, λες και δεν ειχε ιδεα για τις κλησεις που ειχαν προηγηθει. 

Δημοσ.

Ειναι σε τι υπαλληλο θα πεσεις. Αυτο εχω καταλαβει. Εχω μπλεξει με υπαλληλους που δεν προχωρησε με τιποτα η δουλεια και εχω τυχει σε αλλους , που η δουλεια εγινε υποδειγματικα. 

Δημοσ.
On 14/05/2025 at 13:28, Nazar said:

Επέστρεψα τον εξοπλισμό,  ελπίζω η χρέωση να μην ισχύσει, εχω ticket επιστροφής.

Αλλιώς να μου τον ξαναστείλουν πίσω.

 

λογικα εστω και καθυστερημενα δεν νομιζω οτι δεν θα το δεχτουν και οτι δεν θα σου σβησουν το υπολοιπο.

Δημοσ.

To ποσο θα το πληρωσει κανονικα εαν εχει μπει ηδη η χρεωση της καθυστερησης επιστροφης εξοπλισμου. Απλα μολις επιβεβαιωθει η επιστροφη θα του βαλουν πιστωση στον επομενο λογαριασμο του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, omghi2u said:

To ποσο θα το πληρωσει κανονικα εαν εχει μπει ηδη η χρεωση της καθυστερησης επιστροφης εξοπλισμου. Απλα μολις επιβεβαιωθει η επιστροφη θα του βαλουν πιστωση στον επομενο λογαριασμο του.

αν δεν το εχει πληρωσει παλι θα γινει συμψηφισμος μετα απο λιγο και θα αλλαξει το τελικο ποσο.παιζουν και τα δυο δηλαδη.το πληρωνεις και σου χρωστανε ή δεν το πληρωνεις και σε εκκαθαριση ή μελλοντικο λογαριασμο αφαιρειται το ποσο

Επεξ/σία από poulinos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, poulinos said:

λογικα εστω και καθυστερημενα δεν νομιζω οτι δεν θα το δεχτουν και οτι δεν θα σου σβησουν το υπολοιπο.

Επικοινώνησα από την Πέμπτη, (μου ζητησαν και) τους έστειλα και τη απόδειξη επιστροφής

και είπαν ότι αφού ελεγχτεί (?) ,θα μου στείλουν sms επιβεβαίωσης.

Λογικά περιμένω ανάκληση της χρέωσης

Επεξ/σία από Nazar

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...