Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας ή την εμπειρία σας σε μια κατάσταση που βιώνω εδώ και λίγες βδομάδες.

Έμενα σε ένα σπίτι μέχρι 26 Φεβρουαρίου 2025. Είχα ενημερώσει τον πάροχο ρεύματος (ZeniΘ) έγκαιρα για τη μετακόμισή μου και τους είχα ζητήσει διακοπή της παροχής με επιθυμητή ημερομηνία τέλη Φεβρουαρίου. Βασικά όταν πήγα στην Ζενίθ αρχές τις χρονιάς τους είχα πει ότι θα υπάρξει μετακόμιση, δεν τους είχα πει το πότε όμως κάτι που τους το είπα με email προς τα μέσα του Φεβρουαρίου. Έχω τα email σχετικά.
Στις αρχές Μαρτίου (λίγες μέρες μετά την ημερομηνία που ζήτησα διακοπή), πήγε τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ για να την κάνει, αλλά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διακοπή επειδή δεν υπήρχε πρόσβαση στο ρολόι. Το σπίτι ήδη δεν το είχα εγώ — το είχα παραδώσει, και οι ιδιοκτήτες είχαν τα κλειδιά, μιλάμε για μια γιαγιά 98 χρονών με βαρηκοΐα και με κινητικά προβλήματα. ΑΝ λέμε τώρα ΑΝ άκουσε το κουδούνι από τον ΔΕΔΔΗΕ, μέχρι να πάει να ανοίξει θα έφυγε ο άνθρωπος. Δεν υπήρξε καμία επικοινωνία από πλευράς του ΔΕΔΔΗΕ. Αν με καλούσαν, θα πήγαινα μέσα σε 10-15 λεπτά.
Εγώ λοιπόν είχα φύγει από το σπίτι 26/2 και είχα ενημερώσει σχετικά.

Από εκείνη την ημέρα μέχρι σήμερα:

Ο πάροχος συνεχίζει να με τιμολογεί για το ρεύμα, αν και δεν μένω πια στο σπίτι.

Υπάρχει μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ από 8/3, άρα η κατανάλωση έχει καταγραφεί. Πέρασε άλλος άνθρωπος και έκανε την μέτρηση, για την διακοπή είχε πάει κάποιος 3/3.

Υπάρχει νέος πάροχος που έχει κάνει αίτηση εκπροσώπησης, άρα το σπίτι δεν είναι καν σε δική μου χρήση πλέον.

Η ZeniΘ όμως αρνείται να κάνει τελική εκκαθάριση, επικαλούμενη ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έκανε διακοπή και ότι δεν μπορούν πλέον να κάνουν τίποτα.

Μιλάω συνεχώς μαζί τους, αλλά απλώς με "γυρνάνε" από τον έναν στο άλλο. Ουσιαστικά μου λένε ότι εγώ πρέπει να το λύσω με τον ΔΕΔΔΗΕ (που φυσικά δεν μου απαντάει καν για κάτι τέτοιο).

Έχω κάνει καταγγελία στη ΡΑΕ, αλλά η υπόθεση κολλάει γιατί απλώς οι απαντήσεις που λαμβάνω μέσω της πλατφόρμας είναι οι ίδιες "παρλαπίπες" από τη ΖενίΘ που ουσιαστικά πετούν το μπαλάκι αλλού. Είναι αστεία η πλατφόρμα, με βάζει να κάνω διάλογο με την Ζενίθ αντί να επέμβει κάποιος από την ΡΑΕ. Δίνει 2 επιλογές, να αποδεχθώ τις μ@λ@κιες που μου λένε και να παραμείνει ενεργή η γραμμή εκεί ή να αρνηθώ και να απαντήσω μέχρι απαντάει ξανά η Ζενίθ και κάνουμε loop. Αλλά ως πότε; Δεν έχει νόημα να λαμβάνω copy-paste το ίδιο κείμενο.

Την ίδια μέρα έκανα καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, δεν έχω λάβει καμία απάντηση από εκεί.

Φυσικά και καλώ και εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ και ζητάω νέο ραντεβού αλλά με επικοινωνία για να είμαι εκεί, αυτό έγινε από την πρώτη στιγμή που έλαβα viber sms από την Ζενίθ ότι δεν έγινε η διακοπή και να καλέσω εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ.

Το ερώτημά μου λοιπόν είναι:

Τι μπορώ να κάνω νομικά ή διοικητικά σε τέτοια περίπτωση;
Είμαι υποχρεωμένος να συνεχίσω να πληρώνω για ένα σπίτι στο οποίο δεν έχω πρόσβαση και που έχει ήδη περάσει σε νέο χρήστη;
Μπορώ να απαιτήσω αποζημίωση ή/και να κινηθώ πιο επίσημα (π.χ. εξώδικο);
Γενικά, υπάρχει κάποιος τρόπος να σταματήσει αυτός ο φαύλος κύκλος χωρίς να με "γδέρνουν" χωρίς λόγο;

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου κάνουν διακοπή βάση της μέτρησης που πήραν 8/3/2025;


Κάθε βοήθεια ή εμπειρία ευπρόσδεκτη!

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Για να γίνει διακοπή πρέπει να βγει η ασφάλεια απο το ρολοί ή να γίνει μεταφορά η σύνδεση σε άλλο άτομο.

Απο αυτά που λες σημαίνει πως κάποιος καταναλώνει ρεύμα και το χρεώνει σε εσένα και λογικά δεν ανοίγει για να γίνει η διακοπή

Να ζητήσεις απο τους ιδιοκτήτες να πάρουν την γραμμή στο όνομα τους

Δημοσ.

Εφοσον εσυ εχεις το μαιλ που τους ζητας διακοπη και ταυτοχρονα μπορεις να αποδειξεις οτι μενεις αλλου πλεον και εχεις και το ρευμα ΕΚΕΙ στο ονομα σου στα μεζεα σου τι κανουν αυτοι Ας πανε να βρουν ποιος μενει μεσα και καταναλωνει ρευμα. Αν σε ενοχλησουν καταγγελεια στον Συνηγορο του Καταναλωτη...γινετε και online- Δεν ειναι δικια σου δουλεια να κοψεις το ρευμα

Δημοσ.
17 minutes ago, sdikr said:

Για να γίνει διακοπή πρέπει να βγει η ασφάλεια απο το ρολοί ή να γίνει μεταφορά η σύνδεση σε άλλο άτομο.

Απο αυτά που λες σημαίνει πως κάποιος καταναλώνει ρεύμα και το χρεώνει σε εσένα και λογικά δεν ανοίγει για να γίνει η διακοπή

Να ζητήσεις απο τους ιδιοκτήτες να πάρουν την γραμμή στο όνομα τους

Έχει κάνει αίτηση η ιδιοκτήτρια να το πάρει στο όνομα της εδώ και μέρες και πρέπει να το έχει πάρει λογικά αλλά σε μένα στην σελίδα της Ζενίθ φαίνεται ενεργή και φυσικά μου σκάνε λογαριασμοί, πάγια, δημοτικά τέλη. Μπήκε συνεργείο μέσα για εργασίες, όλα τα ρεύματα σε μένα.

1 minute ago, xp-user said:

Εφοσον εσυ εχεις το μαιλ που τους ζητας διακοπη και ταυτοχρονα μπορεις να αποδειξεις οτι μενεις αλλου πλεον και εχεις και το ρευμα ΕΚΕΙ στο ονομα σου στα μεζεα σου τι κανουν αυτοι Ας πανε να βρουν ποιος μενει μεσα και καταναλωνει ρευμα. Αν σε ενοχλησουν καταγγελεια στον Συνηγορο του Καταναλωτη...γινετε και online- Δεν ειναι δικια σου δουλεια να κοψεις το ρευμα

Ναι έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή 30/4 αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Την ίδια μέρα έκανα και στην ΡΑΕ, η ΡΑΕ δεν απαντάει καθόλου όμως αλλά με βάζει σε έναν "διάλογο" με την ζενίθ όπου τους λέω ξανά και ξανά την ιστορία και αυτοί ξανά και ξανά ότι πρέπει εγώ να βγάλω άκρη με τον ΔΕΔΔΗΕ. Πως να βγάλω άκρη σε σπίτι που δεν μένω όμως; Δεν είναι παράνομο να μπω σε ξένο πλέον σπίτι; Και αν δεν ανοίξει ποτέ η γιαγιά από πάνω; θα μείνω με ένα ρολόι στο όνομα μου εφ' όρου ζωής;

Για να πω την αλήθεια, περίμενα να κάνω την καταγγελία όπως και έκανα, να ανεβάσω τα αποδεικτικά μου όπως και έκανα. Να πει τις σάχλες της η ζενίθ όπως και έκανε και μετά να επέμβει η ΡΑΕ. Να εξετάσουν τα δεδομένα και να πάρουν μια απόφαση.
Ξέρω γω μπορεί να είναι και νορμάλ να φεύγεις από σπίτι και να έχεις το ρολόι εφ' όρου ζωής και να το πληρώνεις, αλλά θα ήθελα να το ακούσω από την ΡΑΕ και όχι από την Ζενίθ

Δημοσ.

Έχω πάει παλαιότερα μέσω ΡΑΕ για πιο ασήμαντο λόγο και ο τρόπος λειτουργίας ήταν αυτος ακριβώς που αναφέρεις.

Να απαντήσεις ότι οταν ήθελες να πάρεις το ρολόι στο ονομα σου, δεν σου ζήτησε κανένας να μιλήσεις με ΔΕΔΔΗΕ και τα έκαναν όλα αυτοί όπως έπρεπε. Οπότε όπως έκαναν και τότε να κάνουν και τώρα σαν εταιρεία για να λυθεί αυτό το πρόβλημα.

  • Like 3
Δημοσ.
20 minutes ago, pan05 said:

Έχω πάει παλαιότερα μέσω ΡΑΕ για πιο ασήμαντο λόγο και ο τρόπος λειτουργίας ήταν αυτος ακριβώς που αναφέρεις.

Να απαντήσεις ότι οταν ήθελες να πάρεις το ρολόι στο ονομα σου, δεν σου ζήτησε κανένας να μιλήσεις με ΔΕΔΔΗΕ και τα έκαναν όλα αυτοί όπως έπρεπε. Οπότε όπως έκαναν και τότε να κάνουν και τώρα σαν εταιρεία για να λυθεί αυτό το πρόβλημα.

Το έκανα αυτό όπως λες. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το πως περιμένουν να λειτουργήσει η καταγγελία στην ΡΑΕ; Φυσικά ο πελάτης θα πει το μακρύ και το κοντό του, το ίδιο θα κάνει και ο πάροχος...τι νόημα έχει να τα λέμε αυτά μέσω ΡΑΕ; Πριν φτάσω στην καταγγελία έχω κάνει τρελά τηλέφωνα και προς ΔΕΔΔΗΕ και προς την Ζενίθ και αφού δεν έβγαλα άκρη έκανα την καταγγελία γιατί κατά την γνώμη μου αυτό που κάνουν είναι λάθος και αν ποτέ απαντήσει η ΡΑΕ ή ο συνήγορος, ίσως και παράνομο.
Μου φαίνεται κακό αυτό το format να βάζει τον πελάτη σε διάλογο με τον πάροχο μέσω της πλατφόρμας τους. Θα έπρεπε αφού ανεβάσω εικόνες από συνομιλίες κτλ που να δείχνουν το τι ζητάω και τι έγινε, να επεμβαίνει η ΡΑΕ  και να αποδίδει την απόφαση.
Θα την δεχτώ αν είμαι λάθος, αλλά δεν νομίζω ότι είμαι λάθος και θέλω την βοήθεια τους και το format αυτό φαίνεται ότι είναι για να ροκανίζει χρόνο

Δημοσ.
1 hour ago, comfuzio said:

Έχει κάνει αίτηση η ιδιοκτήτρια να το πάρει στο όνομα της εδώ και μέρες και πρέπει να το έχει πάρει λογικά αλλά σε μένα στην σελίδα της Ζενίθ φαίνεται ενεργή και φυσικά μου σκάνε λογαριασμοί, πάγια, δημοτικά τέλη. Μπήκε συνεργείο μέσα για εργασίες, όλα τα ρεύματα σε μένα.

Αν την αίτηση την έχει κάνει εδώ και μέρες θα πρέπει να μιλήσεις μαζί με την ιδιοκτήτρια για να σου πληρώσει τους λογαριασμούς

Διακοπή (ή αλλαγή)  έπρεπε να γίνει πριν παραδώσεις κλειδιά.

ο παρόχος απο την στιγμή που δεν έχει λάβει από τον ΔΕΔΔΗΕ πως έχει γίνει διακοπή ή αλλαγή παρόχου θα συνεχίσει να σε χρεώνει

Θυμάμαι και σε εμένα που όταν ήταν να περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ  για αλλαγή παρόχου με αλλαγή στοιχείων  είχε περάσει χωρίς ενημέρωση βρήκε εξώπορτα κλειστή και ούτε καν χτύπησε πόρτα. Τους κάλεσα, μου είπανε την επόμενη φορά θα καλέσουν, τελικα πάλι τα ίδια.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, sdikr said:

Αν την αίτηση την έχει κάνει εδώ και μέρες θα πρέπει να μιλήσεις μαζί με την ιδιοκτήτρια για να σου πληρώσει τους λογαριασμούς

Διακοπή (ή αλλαγή)  έπρεπε να γίνει πριν παραδώσεις κλειδιά.

ο παρόχος απο την στιγμή που δεν έχει λάβει από τον ΔΕΔΔΗΕ πως έχει γίνει διακοπή ή αλλαγή παρόχου θα συνεχίσει να σε χρεώνει

Θυμάμαι και σε εμένα που όταν ήταν να περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ  για αλλαγή παρόχου με αλλαγή στοιχείων  είχε περάσει χωρίς ενημέρωση βρήκε εξώπορτα κλειστή και ούτε καν χτύπησε πόρτα. Τους κάλεσα, μου είπανε την επόμενη φορά θα καλέσουν, τελικα πάλι τα ίδια.

 

 

Σιγά μην τα πληρώσει, δεν ήταν μετακόμιση με τους καλύτερους όρους ούτε έφυγα γιατί βρήκα καλύτερα αλλά επειδή στα 98 της νομίζει θα παίρνει πιο πολλά από τους επόμενους και ότι θα ζει για πάντα.
Διακοπή ζήτησα βδομάδες πριν γιατί ήξερα ότι κάτι θα πάει στραβά αλλά τους έδωσα όλο το Φλεβάρη, μέχρι και 28 δλδ είχα κλειδιά και μπορούσα να πάω, ο ΔΕΔΔΗΕ επέλεξε να πάει την Δευτέρα 3/3 όπου φυσικά το σπίτι ήταν κλειστό και εγώ δεν έμενα εκεί. Αν φυσικά με είχε καλέσει ο άνθρωπος, θα είχα πάει και θα είχαμε μια κάποια πρόσβαση έστω και με πρόφαση ότι κάτι ξέχασα μέσα.
Κάτι άλλο δεν μπορώ να κάνω όμως, είχαν κοντά 2 βδομάδες να κάνουν ότι πρέπει που είχαν γίνει τα αιτήματα γραπτά και από αρχές Φλεβάρη που τους είχα καλέσει για πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνω και πότε.
Πως το έλυσες; Εμένα υπάρχει το ότι μετά 8/3 πέρασε για μέτρηση άλλος από τον ΔΕΔΔΗΕ αλλά δεν έκανε την διακοπή, εγώ λέω οκ...ας φάω 8 μέρες χρέωση, ακόμα και τα συνεργεία που μπήκαν ας τα πληρώσω εγώ ρε γμτ αλλά με την μέτρηση που έχουν 8/3 και με δεδομένο ότι ξέρουν ότι δεν μένω εκεί και έχω νέο ρολόι πάλι σε αυτούς, θα μπορούσαν να το έκοβαν εκεί αλλά μου την βιδώνει ότι αρνούνται να το κόψουν και πετάνε το μπαλάκι σε μένα να κάνω εγώ με τον ΔΕΔΔΗΕ, εγώ πελάτης τους είμαι όχι του ΔΕΔΔΗΕ, τι δουλειά έχω εγώ με τον ΔΕΔΔΗΕ; Αυτούς γιατί τους έχω;

  • Moderators
Δημοσ.

Στεναχωριέσαι περισσότερο απ' όσο αναλογεί στην περίσταση.

Έχεις κάνει αίτηση διακοπής, έχεις ημερομηνίες, έχεις επικοινωνίες, έχεις κάνει καταγγελίες, φαντάζομαι έχεις και ημερομηνία λήξης της μίσθωσης από το taxis, οπότε το θέμα θα έπρεπε να το θεωρείς ήδη λήξαν. Δεν θα πληρώσεις ούτε ευρώ για κατανάλωση που δεν έκανες και θα το λύσουν αυτοί.

Αν σε ενοχλήσουν για να πληρώσεις, θα τους αναφέρεις ότι θα πληρώσεις μόνο τον τελικό λογαριασμό με την ημερομηνία που έκανες διακοπή της παροχής.

  • Like 4
Δημοσ.
3 hours ago, comfuzio said:

Σιγά μην τα πληρώσει, δεν ήταν μετακόμιση με τους καλύτερους όρους ούτε έφυγα γιατί βρήκα καλύτερα αλλά επειδή στα 98 της νομίζει θα παίρνει πιο πολλά από τους επόμενους και ότι θα ζει για πάντα.
Διακοπή ζήτησα βδομάδες πριν γιατί ήξερα ότι κάτι θα πάει στραβά αλλά τους έδωσα όλο το Φλεβάρη, μέχρι και 28 δλδ είχα κλειδιά και μπορούσα να πάω, ο ΔΕΔΔΗΕ επέλεξε να πάει την Δευτέρα 3/3 όπου φυσικά το σπίτι ήταν κλειστό και εγώ δεν έμενα εκεί. Αν φυσικά με είχε καλέσει ο άνθρωπος, θα είχα πάει και θα είχαμε μια κάποια πρόσβαση έστω και με πρόφαση ότι κάτι ξέχασα μέσα.
Κάτι άλλο δεν μπορώ να κάνω όμως, είχαν κοντά 2 βδομάδες να κάνουν ότι πρέπει που είχαν γίνει τα αιτήματα γραπτά και από αρχές Φλεβάρη που τους είχα καλέσει για πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνω και πότε.
Πως το έλυσες; Εμένα υπάρχει το ότι μετά 8/3 πέρασε για μέτρηση άλλος από τον ΔΕΔΔΗΕ αλλά δεν έκανε την διακοπή, εγώ λέω οκ...ας φάω 8 μέρες χρέωση, ακόμα και τα συνεργεία που μπήκαν ας τα πληρώσω εγώ ρε γμτ αλλά με την μέτρηση που έχουν 8/3 και με δεδομένο ότι ξέρουν ότι δεν μένω εκεί και έχω νέο ρολόι πάλι σε αυτούς, θα μπορούσαν να το έκοβαν εκεί αλλά μου την βιδώνει ότι αρνούνται να το κόψουν και πετάνε το μπαλάκι σε μένα να κάνω εγώ με τον ΔΕΔΔΗΕ, εγώ πελάτης τους είμαι όχι του ΔΕΔΔΗΕ, τι δουλειά έχω εγώ με τον ΔΕΔΔΗΕ; Αυτούς γιατί τους έχω;

έκανα αίτηση σε άλλον παροχο χωρίς αλλαγή στοιχείων.

Την καταμέτρηση την κάνουν εργολάβοι απο ότι καταλαβαίνω,   τις διακοπές (αλλά και καταμετρήσεις για αλλαγές κλπ) τις κάνουν οι παλιοί του ΔΕΔΔΗΕ.

Καλούσα την εξυπηρέτηση ΔΕΔΔΗΕ μου λέγανε θα σας καλέσουν για το πότε θα περάσουν και φυσικά δεν καλούσανε, κάποια στιγμή θα φύγουν οι "παλιοι"  και θα στρώσει το πράγμα,   ο πάροχος δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, έχει πρόσβαση στο σύστημα που περνάει αιτήματα, στην ίδια εξυπηρέτηση που έχουμε και εμείς,  δεν έχει πρόσβαση σε αυτόν που θα έρθει να κάνει διακοπή,  εφόσον δεν περαστεί στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ η διακοπή  είναι υποχρεωμένος να σε τιμολογήσει γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ θα τον τιμολογήσει.  Το μόνο που μπορεί ειναι να καταχωρίσει νέο αίτημα διακοπής. 

 

 

Δημοσ.

Η ζενίθ έστειλε το αίτημα διακοπής. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο ΔΕΔΔΗΕ δεν το εκτέλεσε,η ζενίθ δεν ευθύνεται. 

Ο συμφορουμητης αυτή τη στιγμή τρώει οφειλές στο ΑΦΜ του. Αν έχει άλλη παροχή τώρα στο ίδιο ΑΦΜ... κάποια στιγμή μελλοντικά θα μεταφερθούν τα χρέη απο τη παλιά παροχή, αν δεν έχουν πληρωθεί.

Τη ζενίθ δε τη νοιάζει αν μένει μέσα ο συμφορουμητης ή η γιαγιά, ή ο ιδιοκτήτης του σπιτιού. 

Ζητάει τα λεφτά από το συμβεβλημένο ΑΦΜ, και μετά ο συμφορουμητης θα πρέπει να κινηθεί δικαστικά εναντίον του ιδιοκτήτη και της γιαγιάς. Και θα τρέχουν και δικαστικά έξοδα / τόκοι στη ζενίθ αν δε πληρωθεί το ποσό.

@comfuzio Ή θα βρεις τον ιδιοκτήτη / ενοικιαστή και θα τους πάρεις από το χεράκι να κάνουν αλλαγή παρόχου και εννοειται να πληρώσουν για τους μήνες που εσύ είχες φύγει... η θα πας στο τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ και θα απαιτήσεις να εκτελέσουν τη διακοπή της παροχής. Αν δεν έχουν πρόσβαση ας φωνάξουν εισαγγελέα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο είχε τύχει και σε εμένα. Έκανα αίτημα 1 μήνα πριν φύγω έφυγα περνούσαν οι μέρες με παίρνει ένα πρωί ο υπάλληλος από τον ΔΕΔΔΗΕ και μου λέει είμαι απέξω ανοίξτε να κάνω την διακοπή. Του λέω δεν μένω πλέον εκεί και μου λέει πως θα μπω; Χτυπήστε τα κουδούνια εκεί τι να κάνω να έρθω να σας ανοίξω; λέει δεν ανοίγει κανένας και έφυγε. Ξαναπάει μετά από 15 μέρες και αφού κάνω αιτήματα να στείλουν άτομα πάλι το ίδιο σενάριο ο ίδιος άνθρωπος. Του λέω μάλλον με δουλεύεις. Και τελικά η αλλαγή έγινε μετά από 25 μέρες που πήγε ξανά ο ΔΕΔΔΗΕ για να το συνδέσει στο νέο  άτομο το ρεύμα. 

Δημοσ.

Εγώ τώρα πάω στους 2,5 μήνες που έχω φύγει από εκεί, 100 τηλέφωνα έχω κάνει δεν λένε να πάνε. Γιατί να φταίω εγώ και να την πληρώνω εγώ;
Και υποτίθεται ότι το πήρε η γριά στο όνομα της εδώ και 2 βδομάδες αλλά η ζενίθ εκεί, ενεργό ότι και να κάνω.
Δεν μου απαντάνε γιατί δεν τους αρκεί να το κόψουν βάση της μέτρησης που έγινε 8/3, αν και πάλι χαμένος βγαίνω, το δέχομαι μπας και τελειώσει το μαρτύριο αυτό.

Δημοσ.
8 hours ago, comfuzio said:


Και υποτίθεται ότι το πήρε η γριά στο όνομα της εδώ και 2 βδομάδες 

Αν κάνεις αναζήτηση την παροχή στο υδε,.εμφανίζει ακόμα το όνομα σου; Αν ναι, τότε δεν έχει κάνει αλλαγή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, comfuzio είπε

Καλησπέρα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας ή την εμπειρία σας σε μια κατάσταση που βιώνω εδώ και λίγες βδομάδες.

Έμενα σε ένα σπίτι μέχρι 26 Φεβρουαρίου 2025. Είχα ενημερώσει τον πάροχο ρεύματος (ZeniΘ) έγκαιρα για τη μετακόμισή μου και τους είχα ζητήσει διακοπή της παροχής με επιθυμητή ημερομηνία τέλη Φεβρουαρίου. Βασικά όταν πήγα στην Ζενίθ αρχές τις χρονιάς τους είχα πει ότι θα υπάρξει μετακόμιση, δεν τους είχα πει το πότε όμως κάτι που τους το είπα με email προς τα μέσα του Φεβρουαρίου. Έχω τα email σχετικά.
Στις αρχές Μαρτίου (λίγες μέρες μετά την ημερομηνία που ζήτησα διακοπή), πήγε τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ για να την κάνει, αλλά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διακοπή επειδή δεν υπήρχε πρόσβαση στο ρολόι. Το σπίτι ήδη δεν το είχα εγώ — το είχα παραδώσει, και οι ιδιοκτήτες είχαν τα κλειδιά, μιλάμε για μια γιαγιά 98 χρονών με βαρηκοΐα και με κινητικά προβλήματα. ΑΝ λέμε τώρα ΑΝ άκουσε το κουδούνι από τον ΔΕΔΔΗΕ, μέχρι να πάει να ανοίξει θα έφυγε ο άνθρωπος. Δεν υπήρξε καμία επικοινωνία από πλευράς του ΔΕΔΔΗΕ. Αν με καλούσαν, θα πήγαινα μέσα σε 10-15 λεπτά.
Εγώ λοιπόν είχα φύγει από το σπίτι 26/2 και είχα ενημερώσει σχετικά.

Από εκείνη την ημέρα μέχρι σήμερα:

Ο πάροχος συνεχίζει να με τιμολογεί για το ρεύμα, αν και δεν μένω πια στο σπίτι.

Υπάρχει μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ από 8/3, άρα η κατανάλωση έχει καταγραφεί. Πέρασε άλλος άνθρωπος και έκανε την μέτρηση, για την διακοπή είχε πάει κάποιος 3/3.

Υπάρχει νέος πάροχος που έχει κάνει αίτηση εκπροσώπησης, άρα το σπίτι δεν είναι καν σε δική μου χρήση πλέον.

Η ZeniΘ όμως αρνείται να κάνει τελική εκκαθάριση, επικαλούμενη ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έκανε διακοπή και ότι δεν μπορούν πλέον να κάνουν τίποτα.

Μιλάω συνεχώς μαζί τους, αλλά απλώς με "γυρνάνε" από τον έναν στο άλλο. Ουσιαστικά μου λένε ότι εγώ πρέπει να το λύσω με τον ΔΕΔΔΗΕ (που φυσικά δεν μου απαντάει καν για κάτι τέτοιο).

Έχω κάνει καταγγελία στη ΡΑΕ, αλλά η υπόθεση κολλάει γιατί απλώς οι απαντήσεις που λαμβάνω μέσω της πλατφόρμας είναι οι ίδιες "παρλαπίπες" από τη ΖενίΘ που ουσιαστικά πετούν το μπαλάκι αλλού. Είναι αστεία η πλατφόρμα, με βάζει να κάνω διάλογο με την Ζενίθ αντί να επέμβει κάποιος από την ΡΑΕ. Δίνει 2 επιλογές, να αποδεχθώ τις μ@λ@κιες που μου λένε και να παραμείνει ενεργή η γραμμή εκεί ή να αρνηθώ και να απαντήσω μέχρι απαντάει ξανά η Ζενίθ και κάνουμε loop. Αλλά ως πότε; Δεν έχει νόημα να λαμβάνω copy-paste το ίδιο κείμενο.

Την ίδια μέρα έκανα καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, δεν έχω λάβει καμία απάντηση από εκεί.

Φυσικά και καλώ και εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ και ζητάω νέο ραντεβού αλλά με επικοινωνία για να είμαι εκεί, αυτό έγινε από την πρώτη στιγμή που έλαβα viber sms από την Ζενίθ ότι δεν έγινε η διακοπή και να καλέσω εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ.

Το ερώτημά μου λοιπόν είναι:

Τι μπορώ να κάνω νομικά ή διοικητικά σε τέτοια περίπτωση;
Είμαι υποχρεωμένος να συνεχίσω να πληρώνω για ένα σπίτι στο οποίο δεν έχω πρόσβαση και που έχει ήδη περάσει σε νέο χρήστη;
Μπορώ να απαιτήσω αποζημίωση ή/και να κινηθώ πιο επίσημα (π.χ. εξώδικο);
Γενικά, υπάρχει κάποιος τρόπος να σταματήσει αυτός ο φαύλος κύκλος χωρίς να με "γδέρνουν" χωρίς λόγο;

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου κάνουν διακοπή βάση της μέτρησης που πήραν 8/3/2025;


Κάθε βοήθεια ή εμπειρία ευπρόσδεκτη!

Καλημερα..Για να γινει η διακοπη θα πρεπει ο τεχνικος θα πρεπει  να εχει προσβαση στην παροχη... Για αυτο ο πελατης θα πρεπει να μην παραδιδει τα  κλειδια εφοσον η παροχη ειναι σε κλειστο χωρο..  Η να εχει υποψη του οτι θα περασει καποιος τεχνικος για την διακοπη..Μερικοι λενε οτι εγω εφυγα απο εκει που μενω...Ναι ομως πως θα γινει η διακοπη που ζητησες... Και ουτε ο καθε τεχνικος να πηγαινει καθε μερα μηπως βρει ανοιχτα... Ο πελατης ενδιαφερεται για μην πληρωνει... Και πλεον δεν γινεται να πας στα γραφεια του Δεδδηε να ρωτησεις...

Δεν γινεται απλα απο την μετρηση να γινει η διακοπη..

Θα πρεπει να το ζητησεις απο τον Δεδδηε να βγαλουν εκ νεου την εντολη και να φροντισεις την προσβαση στο χωρο των μετρητων στον τεχνικο.. η να ζητησεις να γινει ηαλλαγη του ονοματος αν θελουν.. Μαλιστα σε περιοχες της Αττικης και της Θεσσαλονικης στελνεται μηνυμα απο τον Δεδδηε οτι θα περασει ...

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...