Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 minutes ago, Malthador said:

Έχει καταγγελθεί η σύμβαση, δεν υπάρχει συμβεβλημένος ΑΦΜ πλέον. Η Ζενίθ μπορεί να ζητήσει χρήματα μέχρι την ημερομηνία που ήταν συμβεβλημένος ο ΑΦΜ.

Έξηγησα αναλυτικά χτες και παρέθεσα τα επίμαχα σημεία της σύμβασης. Ως ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης λογίζεται η ημερομηνία της τελικής καταμέτρησης / διακοπής από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εφόσον η παροχή είναι ακόμα ενεργή στο ΑΦΜ του OP,.παραμένει ενεργή και η σύμβαση.

  • Like 2
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ακριβως ιδια υποθεση με μετακομιση κολλητου  αλλα με την διαφορα οτι το προηγουμενο σπιτι ηταν ιδιοκατοίκηση.

Αιτηση διακοπης ρευματος στην ΔΕΗ απο 9/4 και ηρθε μυνημα απο ΔΕΔΔΗΕ για 30/4 οτι θα περασουν 13:00 - 15:00.

Επειδη εγινε μετακομιση σε επαρχια ειχαν ενημερωσει γειτονα να εχει το νου του.

30/4 στι 13:03 Sms αδυναμια προσβασης στο κτιριο.

Το κακο εδω ειναι οτι ειναι επαρχια και εχει βαλει το σπιτι προς πωληση οποτε αναγκαστικα περιμενει ποτε θα γινει νεο ραντεβου και ανοιξουν οι γειτονες στην ΔΕΔΔΗΕ.

Φοβος για καταναλωση δεν υπαρχει μονο το παγιο που τρεχει.

Αλλα και παλι γιατι να το πληρωνει για κλειστο διαμερισμα:

 

 

  • Moderators
Δημοσ.
22 hours ago, comfuzio said:

Τα έχω κάνει αυτά. όχι ποτέ δεν ήρθε ειδοποίηση, μόνο ότι πέρασε και δεν μας βρήκε (λογικό) 3/3 και να καλέσω εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ το οποίο και έχω κάνει πάρα πολλές φορές και τους έχω ζητήσει να υπάρξει μια κλήση 30 λεπτά πριν για να πάω εκεί. από 3/3 που κάλεσα πρώτη φορά ως σήμερα δεν έχω δει/ακούσει τίποτα από τον ΔΕΔΔΗΕ. Μόνο εγώ καλώ χωρίς αποτέλεσμα.

Στείλε ένα μέιλ ακόμα στον ΔΕΔΔΗΕ και ζήτα να σου επιβεβαιώσουν γραπτώς με μέιλ (πέραν του Viber) ότι πέρασε τεχνικός στις 3/3 και δεν σε βρήκε.

Στις 3/3 ήταν Καθαρά Δευτέρα και απ' όσο ξέρω δεν γίνονται αποκοπές τα Σαββατοκύριακα και στις επίσημες αργίες.

Δημοσ.
2 hours ago, k_w_t said:

Επειδη εγινε μετακομιση σε επαρχια ειχαν ενημερωσει γειτονα να εχει το νου του.

Είχε κολλήσει κάνα χαρτί στην εξώπορτα, να χτυπήσουν στον γείτονα απέναντι; Μπορεί επίσης να καλέσει στο κέντρο εξυπηρέτησης και να ζητήσει να καταγραφεί στο σύστημα ότι ο γείτονας έχει κλειδί. Το βλέπει μετά ο υπάλληλος στο tablet όταν έρχεται για καταμέτρηση ή διακοπή παροχής.

Αυτό έχω κάνει εγώ για τη παροχή του μαγαζιού, έχω αφήσει σημείωση να ζητάνε από εμένα το κλειδί. Γιατί η εξώπορτα της πολυκατοικίας είναι σε πλευρικό δρόμο, φαίνεται λες και είναι διαφορετικό κτίριο.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είχε κολλήσει κάνα χαρτί στην εξώπορτα, να χτυπήσουν στον γείτονα απέναντι; Μπορεί επίσης να καλέσει στο κέντρο εξυπηρέτησης και να ζητήσει να καταγραφεί στο σύστημα ότι ο γείτονας έχει κλειδί. Το βλέπει μετά ο υπάλληλος στο tablet όταν έρχεται για καταμέτρηση ή διακοπή παροχής.

Αυτό έχω κάνει εγώ για τη παροχή του μαγαζιού, έχω αφήσει σημείωση να ζητάνε από εμένα το κλειδί. Γιατί η εξώπορτα της πολυκατοικίας είναι σε πλευρικό δρόμο, φαίνεται λες και είναι διαφορετικό κτίριο.

Και στην καταμετρηση ο ιδιος γειτονας ανοιγε απο οτι ξερω...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να ενημερωνεις 40 μερες πριν τη μετακομιση τους παντες οτι φευγεις απο το σπιτι (υπαρχουν αποδεικτικα) και οι αλλοι να μην ερχονται. και ηζενιθ εκδιδει λογαριασμους αβερτα χωρις να εχουν μετρησεις και στο τελος της ημερας φταιει ο ανθρωπος που ξενοικιασε και τους ενημερωσε 40 μερες πριν.

Φαντασου να μην τους ενημερωνε δηλαδη. Οτι να ναι αυτη η χωρα πραγματικα, να θες κανεις κατι σωστο και να δωσεις λυση και να πληρωνεις και απο πανω.

Βρε ανθρωπε 2 μηνες πριν να τους ενημερωνες να στο εκοβαν και να καθοσουν εκει χωρις ρευμα μεχρι να φυγεις. τωρα που εφυγες(αλλαξες νομό ή χωρα δεν μας ενδιαφερει) ζητανε απο εσενα να τους δωσεις προσβαση σε ξενο χωρο!!

Επεξ/σία από gate6
  • Like 2
Δημοσ.

Λοιπόν σήμερα μου απάντησε ο ΔΕΔΔΗΕ μέσω της καταγγελίας στην ΡΑΕ:
 

Quote

Αξιότιμε κύριε τάδε,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή χρήστη στην παροχή και σας έχει εκδοθεί τελικός λογαριασμός στο όνομα σας.
Για οποιαδήποτε ενημέρωση που αφορά τον λογαριασμό σας θα απευθυνθείτε στον π΄΄άροχο .
Με εκτίμηση  

Επειδή εγώ δεν εμπιστεύομαι ούτε τον ΔΕΔΔΗΕ αλλά ούτε και την ΡΑΕ και φυσικά έχω πολύ αρνητική θέση πλέον ενάντια στην Ζενίθ, δεν το έκανα αποδοχή αυτό που είπαν και ζήτησα διευκρινήσεις:
 

Quote

Αξιότιμοι κύριοι,
Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με την ολοκλήρωση της αλλαγής χρήστη στην παροχή με αριθμό τάδε και την έκδοση τελικού λογαριασμού.
Θα ήθελα, ωστόσο, να ζητήσω επίσημη διευκρίνιση και επιβεβαίωση σχετικά με τα εξής: 
1)Το αρχικό μου αίτημα προς τον πάροχο ζητούσε διακοπή με επιθυμητή ημερομηνία 28/2/2025.
2)Ο εκπρόσωπος σας επισκέφθηκε την παροχή στις 4/3/2025, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση (ούτε SMS, ούτε τηλεφωνική επικοινωνία), με αποτέλεσμα να μη βρει κάποιον στο ακίνητο — κάτι λογικό, καθώς είχα αποχωρήσει και παραδώσει τα κλειδιά από 1/3/2025. 
3)Μετά την ενημέρωση για αποτυχημένη πρόσβαση, επικοινώνησα τηλεφωνικά επανειλημμένα για επαναπρογραμματισμό, όμως ουδέποτε πραγματοποιήθηκε νέο ραντεβού. 
4)Στις 7/3 ή 8/3/2025, πραγματοποιήθηκε κανονικά μέτρηση από τον μετρητή, για την οποία έχω ζητήσει (και εξακολουθώ να ζητώ) να ληφθεί ως βάση για τον τελικό λογαριασμό, δεδομένου ότι δεν είχα καμία πρόσβαση ή χρήση της παροχής από 1/3/2025 και μετά. 
Με βάση τα ανωτέρω, παρακαλώ για: Επιβεβαίωση της ημερομηνίας και τιμής της τελευταίας μέτρησης στην οποία βασίστηκε ο τελικός λογαριασμός. Διευκρίνιση εάν έχει ληφθεί υπόψη η μέτρηση του 7/3 ή 8/3/2025. 
Επιβεβαίωση ότι ο τελικός λογαριασμός δεν περιλαμβάνει κατανάλωση πέραν αυτής της ημερομηνίας. 
Δηλώνω ότι δεν αποδέχομαι οποιαδήποτε τιμολόγηση/χρέωση μετά από την ημερομηνία της καταμέτρησης, καθώς πρόκειται για διάστημα κατά το οποίο δεν ήμουν χρήστης, κάτοχος ή ένοικος της παροχής. 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας. 
Με εκτίμηση, 
Κύριος Τάδε

Οπότε αναμονή.
Το καλό είναι ότι έστω και 2.5 μήνες μέτα φαίνεται ότι έφυγε από επάνω μου ο μετρητής αυτός, από τον ΔΕΔΔΗΕ τώρα αυτό, στην Ζενίθ μια χαρά ενεργός φαίνεται. Κάτι που έχει γίνει εδώ και μέρες αν όχι βδομάδες. Αυτή είναι μια αιτία που είμαι super αρνητικός απέναντι στην Ζενίθ.
Η άλλη αιτία που έχω είναι η στάση τους και ο τρόπος ομιλίας και αντιμετώπισης τους απέναντι σε κάποιον πελάτη τους.
Έχοντας δουλέψει σε 2 παρόχους internet για 2 χρόνια, ο τόνος, τρόπος και η ηθική τους είναι τέρμα αντιεπαγγελματική.
Ξέρω τι πάει να πει έχει κολλήσει διαδικασία γιατί δεν περνάει ο ΟΤΕ, δεν μπορούσα ή πιο σωστά, δεν επιτρεπόταν να πω "πάρτε τον ΟΤΕ και βρείτε τα". Εγώ δεν είμαι πελάτης ΔΕΔΔΗΕ, είμαι (για λίγο καιρό ακόμα) πελάτης Ζενίθ.
Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει, να κόψουν τον λαιμό τους στην τελική να ικανοποίησουν ένα αίτημα μου για το οποίο γνώριζαν από την αρχή της χρονιάς και με δια βεβαίωναν ότι δεν θα περνούσα αυτά που περνάω.

Όσο για τις μετρήσεις κάθε μήνα που ρωτήθηκε πιο πίσω, ερχόταν άνθρωπος του ΔΕΔΔΗΕ κάθε μήνα και μιας που ήμουν τηλεργασία, χτύπαγε το κουδούνι και του άνοιγα. Δεν έχω κάτι με τα παιδιά που μετρούσαν κάθε μήνα.
Τα έχω όμως και με τον ΔΕΔΔΗΕ που πέρασε μετά την προθεσμία που είχα ζητήσει, χωρίς προειδοποίηση και που ακόμα και σήμερα δεν έχουν ορίσει νέα επίσκεψη παρόλο που το ζητάω συνέχεια.
Τα έχω και με την Ζενίθ γιατί είναι ο ορισμός του οίκου ανοχής με την διαφορά ότι εκεί πάει κανείς για να περάσει κάνα χέρι ενώ στην περίπτωση μου, μου την φοράει κανονικά.
Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο fail τέτοιου επιπέδου, να έχουν πρόωρη και έγκυρη ενημέρωση και όμως και πάλι να φταίω εγώ και να την πληρώνω εγώ.
Το σταθερό έκανα διακοπή που εκεί είναι προπληρωμένο, με πρόωρη αποχώρηση και όχι μόνο το έκοψαν την μέρα που το ζήτησα αλλά και πήρα επιστροφή χρημάτων στον εκκαθαριστικό.
Δεν θα πάρουν φράγκο από εμένα για το σπίτι εκείνο. Πλήρωσα τον λογαριασμό που μου ήρθε 10/3 αλλά έτσι όπως με γράψαν και πέταξαν το μπαλάκι στην κερκίδα, έτσι το πετάω και εγώ, για να μην πάω και τους το πετάξω στο κεφάλι. 4 ώρες δρόμος είναι.

Δημοσ.

Τις μετρήσεις  τις στέλνει ο ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο, αν όπως λες έχει γυρίσει το ρολόι τότε θα τις στείλει στον  νέο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, comfuzio είπε

Λοιπόν σήμερα μου απάντησε ο ΔΕΔΔΗΕ μέσω της καταγγελίας στην ΡΑΕ:
 

Επειδή εγώ δεν εμπιστεύομαι ούτε τον ΔΕΔΔΗΕ αλλά ούτε και την ΡΑΕ και φυσικά έχω πολύ αρνητική θέση πλέον ενάντια στην Ζενίθ, δεν το έκανα αποδοχή αυτό που είπαν και ζήτησα διευκρινήσεις:
 

Οπότε αναμονή.
Το καλό είναι ότι έστω και 2.5 μήνες μέτα φαίνεται ότι έφυγε από επάνω μου ο μετρητής αυτός, από τον ΔΕΔΔΗΕ τώρα αυτό, στην Ζενίθ μια χαρά ενεργός φαίνεται. Κάτι που έχει γίνει εδώ και μέρες αν όχι βδομάδες. Αυτή είναι μια αιτία που είμαι super αρνητικός απέναντι στην Ζενίθ.
Η άλλη αιτία που έχω είναι η στάση τους και ο τρόπος ομιλίας και αντιμετώπισης τους απέναντι σε κάποιον πελάτη τους.
Έχοντας δουλέψει σε 2 παρόχους internet για 2 χρόνια, ο τόνος, τρόπος και η ηθική τους είναι τέρμα αντιεπαγγελματική.
Ξέρω τι πάει να πει έχει κολλήσει διαδικασία γιατί δεν περνάει ο ΟΤΕ, δεν μπορούσα ή πιο σωστά, δεν επιτρεπόταν να πω "πάρτε τον ΟΤΕ και βρείτε τα". Εγώ δεν είμαι πελάτης ΔΕΔΔΗΕ, είμαι (για λίγο καιρό ακόμα) πελάτης Ζενίθ.
Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει, να κόψουν τον λαιμό τους στην τελική να ικανοποίησουν ένα αίτημα μου για το οποίο γνώριζαν από την αρχή της χρονιάς και με δια βεβαίωναν ότι δεν θα περνούσα αυτά που περνάω.

Όσο για τις μετρήσεις κάθε μήνα που ρωτήθηκε πιο πίσω, ερχόταν άνθρωπος του ΔΕΔΔΗΕ κάθε μήνα και μιας που ήμουν τηλεργασία, χτύπαγε το κουδούνι και του άνοιγα. Δεν έχω κάτι με τα παιδιά που μετρούσαν κάθε μήνα.
Τα έχω όμως και με τον ΔΕΔΔΗΕ που πέρασε μετά την προθεσμία που είχα ζητήσει, χωρίς προειδοποίηση και που ακόμα και σήμερα δεν έχουν ορίσει νέα επίσκεψη παρόλο που το ζητάω συνέχεια.
Τα έχω και με την Ζενίθ γιατί είναι ο ορισμός του οίκου ανοχής με την διαφορά ότι εκεί πάει κανείς για να περάσει κάνα χέρι ενώ στην περίπτωση μου, μου την φοράει κανονικά.
Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο fail τέτοιου επιπέδου, να έχουν πρόωρη και έγκυρη ενημέρωση και όμως και πάλι να φταίω εγώ και να την πληρώνω εγώ.
Το σταθερό έκανα διακοπή που εκεί είναι προπληρωμένο, με πρόωρη αποχώρηση και όχι μόνο το έκοψαν την μέρα που το ζήτησα αλλά και πήρα επιστροφή χρημάτων στον εκκαθαριστικό.
Δεν θα πάρουν φράγκο από εμένα για το σπίτι εκείνο. Πλήρωσα τον λογαριασμό που μου ήρθε 10/3 αλλά έτσι όπως με γράψαν και πέταξαν το μπαλάκι στην κερκίδα, έτσι το πετάω και εγώ, για να μην πάω και τους το πετάξω στο κεφάλι. 4 ώρες δρόμος είναι.

 Όποτε έχει γίνει η αλλαγή του ονόματος.. Μπορείς να μάθεις πότε έγινε αυτό .. Θα πληρωσεις μέχρι και την αλλαγή που έγινε  και πήρε τις ενδείξεις ο Δεδδηε και ήταν στο όνομα σου η παροχή .. Αυτές θα δοθούν στον προμηθευτή σου για να βγει ο τελικός λογαριασμός.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα, δεν έχει λυθεί το πρόβλημα μου και μάλιστα είδα τον λογαριασμό για το παλιό σπίτι και μου έβαλαν 100€ ποινή για πρόωρη λύση συνεργασίας ενώ μου είχαν πει ότι με την μετακόμιση δεν θα έχω αυτήν την οικονομική ποινή.
Τι κάνω τώρα; εκ νέου καταγγελία για 2ο θέμα;
Από τον ΣτΚ πήρε υπερβολικά πολύ καιρό για να απαντήσουν όπου στην ουσία ζήτησαν την απολογία της Ζενίθ εντός 10 ημερών, κάτι που η Ζενίθ έκανε σε 15+  μέρες για να πει τι στην ουσία; Τα ίδια που είπε και στην ΡΑΕ ακριβώς, ρίχνει το μπαλάκι σε εμένα που έχω φύγει από το σπίτι καιρό πριν.
Εγώ έστειλα στον ΣτΚ ξανά την απάντηση τους και το τι αιτούμαι εγώ αλλά τους έστειλα και φωτό από την ποινή, που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Δημοσ.

Στα θετικά, σήμερα 7:59 το πρωί από τον ΣτΚ απάντησαν προς όλους:
image.png.3efec5d99c6a8034380cf5ab911310fd.png
Είχα ζητήσει να αφαιρεθεί αυτή η ποινή των 100€ καθώς τηλεφωνικά μου είχαν πει ότι δεν θα υπάρχει μιας που είναι μετακόμιση και όχι κατάργηση και το επόμενο που ζήτησα είναι να δοθούν οι ηχογραφήσεις.
Σε πάροχο τηλεπικοινωνιών δούλευα, ξέρω πως καταγράφουν και το γιατί. Ας τα δώσουν λοιπόν.

Αν μπορώ να εκφράσω κάτι όσο καιρό είμαι στην Ζενίθ, δεν ξέρω αν έχει τις καλύτερες τιμές από άλλους αλλά η δική μου τιμή δεν αξίζει αυτήν την άθλια συμπεριφορά. Ζήτησα από τον ΣτΚ αν βγει απόφαση υπέρ μου, πράγμα λογικό και αναμενόμενο και θα είναι σκάνδαλο αν γίνει το ανάποδο, σαν την ελάχιστη αποζημίωση για την ηθική βλάβη που έχω υποστεί, να σπάσει ατελώς η ρήτρα στο συμβόλαιο στο σπίτι που μένω τώρα έτσι ώστε να ρίξω μαύρη πέτρα στην ζενίθ.

Η Ζενίθ το μόνο που έκανε σε όσες τηλεφωνικές επικοινωνίες είχαμε ήταν να λέει "άρα δεν είναι πρόβλημα μας, είναι του ΔΕΔΔΗΕ" ... έλα μου ντε που είναι πρόβλημα σας! Μόνο σαν εισπρακτική λειτουργεί. Αποποίηση ευθύνης στα πάντα.
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...