Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, ekrepali said:

Δεν οφείλει να κάνει τίποτα, πέρα απ'ότι αναγράφει ρητώς η σύμβαση. Και να καλέσει η Ζενίθ τον ΔΕΔΔΗΕ, δηλαδή τι θα γίνει; Θα πει ο ΔΕΔΔΗΕ ότι δεν υπάρχει πρόσβαση. Πού καταλήγουμε... πάλι σε σένα. 

Ή συνεννοείσαι με τον ιδιοκτήτη να αφήσει ανοιχτή την εξώπορτα, ή εξασκείς τα δικαιώματα σου. Αν κάποιος χρεώνει με ρεύμα το ΑΦΜ σου... αυτό είναι απάτη. Αρμόδια για επίλυση κάθε διαφοράς που προκύπτει κατά τη διάρκεια ή και μετά τη λύση μισθωτηρίου, είναι τα αρμόδια δικαστήρια. Με τον ίδιο τρόπο που ένας ιδιοκτήτης μπορεί να κινηθεί εναντίον του ενοικιαστή σε περίπτωση που έχει κάνεις πχ ζημιές στο ακίνητο, έτσι κι ο ενοικιαστής μπορεί να κινηθεί εναντίον του ιδιοκτήτη.  Επομένως η αιτιολογία "εγώ έφυγα, νίπτω τας χείρας μου" δεν ευσταθεί.

Τα έχεις καταλάβει ανάποδα. Δεν έχει υποχρέωση ο OP να κινηθεί δικαστικά εναντίον του παρόχου, ο πάροχος μπορεί να ασκήσει τα νόμιμα και να καταθέσει αγωγή αν θεωρεί ότι ο OP του χρωστάει. Όταν και εάν γίνει αυτό, θα μαζέψει τις επικοινωνίες ο φίλος, θα πάει στο δικαστήριο και θα γελάει με τον πάροχο ο δικαστής. 

  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, takoulou είπε

Από τον Δεδδηε δεν σου ήρθε κάποιο μήνυμα SMS... Πάρε τηλέφωνο ξανά και στείλε email.. 

Ανήκεις στον Δεδδηε Καλλιθέας.. 

Αφου ανηκει στης Καλλιθεας θα πρεπει να του ευχηθουμε καλη τυχη.

Ειναι για τα σκουπιδια εκει μεσα.Δεν θελω να βγουμε off topic αλλα μετα απο αλλαγη μετρητη ενω ερχονται να μετρησουν δεν στελνουν την μετρηση ωστε να βγει ο λογαριασμος  εδω και 6 μηνες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Εγώ ρε συ πως κολλάω στην υπόθεση από 1/3; ως τι; Ξενοίκιασα. Πες ότι πέθανα ή ότι έφυγα σε άλλη ήπειρο, τι πρέπει να κάνουν; Θα με ξεθάβανε για να πάω να τους ανοίξω; Θα με υποχρεώνανε να επιστρέψω από την Αυστραλία για ανοίξω την πόρτα;
Αυτά δεν θέλω να ακούω γιατί δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Εγώ ενημέρωσα από αρχές του μήνα ότι φεύγω, στα μέσα του μήνα τους έδωσα συγκεκριμένες ημερομηνίες, ήρθε φορτωτική και 26 του μήνα έφυγα!
1/3 παρέδωσα τα κλειδιά και ως 28/2 πήγαινα και μάζευα τα ψιλοπράγματα που δεν πήρε η φορτωτική και καθάριζα το σπίτι. Ως 28/2 ναι, είχα την υποχρέωση. Από 1/3 όχι δεν έχω καμία υποχρέωση, δεν είναι δικό μου σπίτι, δεν μπορώ να είμαι σε ξένο σπίτι. Δεν τους ήρθε ξαφνικό αυτό από το πουθενά, δεν είναι ότι αρνήθηκα κάτι.

Δεν ξέρω τι μπορούν να κάνουν τα χείρας που δεν νίπτουν γι'αυτο και ρωτάω εδώ.
Από την πλευρά μου πήρα τον ΔΕΔΔΗΕ. ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Τους πήρα τηλέφωνο, πετάνε το μπαλάκι στον ΔΕΔΔΗΕ. Αν κάποιος νίπτει τας χείρας εδώ είναι μην το ψάχνεις. Τα δικά μου δεν είχαν τι να κάνουν και όλη την ώρα καλώ και γράφω email.
Ξαναπήρα τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ. Βλέπεις άνοιξα και αυτό το νήμα γιατί αν θες μέτρα μέρες που προσπαθώ να βγάλω άκρη και δεν βγάζω και κατά τ'άλλα νίπτω τας χείρας μου...
'Εκανα καταγγελία στην ΡΑΕ που με βάζει να κάνω chat με τους flatearthers της παροχής ρεύματος.
Έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αναμονή.
Επομένως η κατηγορία "αυτός έφυγε και νίπτει τας χείρας του" δεν ευσταθεί βάση αποδείξεων, γιατί η αλήθεια είναι ότι είναι τα δεδομένα και τα δεδομένα είναι αυτά που μπορούμε να δείξουμε και κατά συνέπεια να αποδείξουμε κάτι που το κάνω για πλάκα.

Να κοιτάξεις να κάνεις ξανά αίτημα  το αίτημα  σου στον Δεδδηε... Στείλε και email.. Έχουν την υποχρέωση να σου απαντήσουν.. 

Να τελειώνεις.. 

Δημοσ.

Ρε παιδιά ωραία τα λέτε αλλά εδώ βλέπουμε άλλη μια ταλαιπωρία του πολίτη. Δηλαδή θα πρέπει ο άλλος να κάνει αίτηση διακοπής ένα μήνα πριν και να μένει μέσα χωρίς ρεύμα μέχρι να φύγει. 
 

κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει νομικό πλαίσιο που θα όριζε πχ ότι μετά την αίτηση θα περάσουν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα πχ 10 ημέρες και να ενημερώσουν και ποια ημέρα θα περάσουν για να βρίσκεται ο άλλος σπίτι. Τόσο απλά πράγματα και δεν μπορούν να γίνουν.

τωρα κάθεται ο άλλος κάνει αίτηση διακοπής , δεν τον ενημερώνει κανείς πότε θα έρθει. Έρχονται απροειδοποίητα και δεν βρίσκουν κανέναν οπότε το θυμηθούν κ πάει λέγοντας 

  • Like 2
Δημοσ.

Στο συγκεκριμένο ζήτημα υπάρχει μια αδιέξοδη κατάσταση, στην οποία όλοι ευθύνονται αλλά και δεν ευθύνονται ταυτόχρονα. 

Νομικά, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ή ο χρήστης της παροχής έχει την υποχρέωση να αφήνει ελεύθερη την πρόσβαση στο συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ. Αν αυτή δεν υπάρχει, ο ΔΕΔΔΗΕ αποποιείται ορθώς κάθε ευθύνης οσο και να χτυπιούνται κάποιοι. 

Η γιαγιά που μένει στο σπίτι έχει την ευθύνη τώρα να ανοίξει. Ο ενοικιαστής έπρεπε και αυτός να το γνώριζε, αλλά το ότι έχει αποχωρήσει από το ακίνητο και δεν έχει τα κλειδια, είναι κάτι λογικό και αποδεκτό. 

Ο προμηθευτής ορθά λέει ότι αν δεν λάβει τα στοιχεία από τον ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να κάνει τίποτα, αυτή είναι η διαδικασία. 

Έτσι εχόντων των πραγμάτων, οι λογαριασμοί θα συνεχίσουν να χρεώνονται, απλά κάποια στιγμή όταν θα περάσουν στο ΑΦΜ σου ή θα μιλήσει μαζί σου εισπρακτική, να έχεις βρει δικηγόρο από πριν και να είσαι έτοιμος για να την αμφισβήτηση του ποσού. 

Κανονικά ο ΔΕΔΔΗΕ όταν δεν έχει πρόσβαση στους μετρητες έπρεπε να κόβει το ρεύμα από τον δρόμο. Αλλά εδώ μιλάμε ότι υπάρχουν περιπτωσεις που δεν έχουν πρόσβαση για χρόνια σε μετρητές, χρεώνουν έναντι και η παροχή χρωστάει και δεν έχουν κάνει τίποτα ακόμα, σιγά μην πάνε να το κόψουν στην γιαγια. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Lucifer είπε

Η μέτρηση από τη Ζενίθ πώς γίνεται αν δεν υπάρχει πρόσβαση στο μετρητή;

Σχεδόν σε όλους τους παροχους, μπορείς να στείλεις ηλεκτρονικά. Αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με σύνδεση και διακοπή, πρέπει να περάσει άνθρωπος να δει τον μετρητή για την τελική εκκαθάριση. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, Lucifer said:

Η μέτρηση από τη Ζενίθ πώς γίνεται αν δεν υπάρχει πρόσβαση στο μετρητή;

Υπεύθυνος για την τοποθέτηση των μετρητών και για την καταγραφή των ενδείξεων είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, όχι οι πάροχοι.

Αν ο ΔΕΔΔΗΕ έχει τοποθετήσει μετρητές σε μη προσβάσιμα σημεία λόγω πλημμελούς μελέτης είναι δικό του πρόβλημα. Ας πηδήξει ο υπάλληλος την μάντρα ή ας βρουν διαφορετικό τρόπο καταγραφής των μετρήσεων από το παραδοσιακό στυλό και μπλοκάκι (ιδανικά κάτι που να ταιριάζει περισσότερο σε αυτόν τον αιώνα).

Δημοσ.

Εγω με αυτα που διαβασα το λογικο ειναι οτι υπευθυνοι ειναι οι ιδιοκτητες πλεον. οσον αφορα το δικτυο ρευματος ο ΔΕΔΔΗΕ και οσον αφορα την οικια ο ιδιοκτητης. Η οικια απο 01-03-2025 δεν ειναι στο ονομα σου ,ειναι στον ιδιοκτητη. Αυτοι πλεον ειναι αρμοδιοι να δωσουν λυση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gate6 είπε

Εγω με αυτα που διαβασα το λογικο ειναι οτι υπευθυνοι ειναι οι ιδιοκτητες πλεον. οσον αφορα το δικτυο ρευματος ο ΔΕΔΔΗΕ και οσον αφορα την οικια ο ιδιοκτητης. Η οικια απο 01-03-2025 δεν ειναι στο ονομα σου ,ειναι στον ιδιοκτητη. Αυτοι πλεον ειναι αρμοδιοι να δωσουν λυση. 

Λάθος κάνεις.. Αφού δεν έχει γίνει ακόμα η διακοπή του ρεύματος παραμένει η παροχή στο όνομα του χρήστη.. Δεν μεταφέρεται πουθενά... Μόνο αν το ζητήσει κάποιος με την αλλαγή του ονόματος.. Η οικία ανήκει στον ιδιοκτήτη αλλά η παροχή ανήκει στον πελάτη.. 

Ο ιδιοκτήτης της παροχής θα πρέπει να βρει την λύση για την διακοπή.. Ο Δεδδηε δεν μπορεί να μπει σε κλειστό χώρο όταν δεν του ανοίγει κάποιος.. Και ούτε να κάνει την διακοπή εξωτερικά.. Θα πρέπει να γράψει και την ένδειξη της διακοπής όπως και να γίνει ένας έλεγχος.. Που είναι ανέφικτο.. 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, Malthador said:

Τα έχεις καταλάβει ανάποδα. Δεν έχει υποχρέωση ο OP να κινηθεί δικαστικά εναντίον του παρόχου, ο πάροχος μπορεί να ασκήσει τα νόμιμα και να καταθέσει αγωγή αν θεωρεί ότι ο OP του χρωστάει. Όταν και εάν γίνει αυτό, θα μαζέψει τις επικοινωνίες ο φίλος, θα πάει στο δικαστήριο και θα γελάει με τον πάροχο ο δικαστής. 

Είπα εγώ να κινηθεί ο OP εναντίον του παρόχου; Ισα-ισα είπα πως είναι λάθος του που τόσο καιρό κάνει καταγγελίες κατά του παρόχου. 

Ο OP πρέπει να βγάλει άκρη με τους ιδιοκτήτες και τον ΔΕΔΔΗΕ για το θέμα της διακοπής.  Κι ό,τι οφειλή προκυψει να την πληρώσουν οι ιδιοκτήτες .

Αν πάει ποτέ η υπόθεση στα δικαστήρια, κανένα γέλιο δε θα πέσει. Η Ζενίθ θα διεκδικήσει τα χρωστούμενα από τον OP και ο OP θα πρέπει να διεκδικήσει το ποσό από τον ιδιοκτήτη και την ενοικιάστρια.

Θα συγχωνευτούν οι υποθέσεις και ο ειρηνοδίκης θα βγάλει απόφαση ότι ο ένας πρέπει να πληρώσει τον άλλον.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
11 minutes ago, ekrepali said:

Είπα εγώ να κινηθεί ο OP εναντίον του παρόχου; Ισα-ισα είπα πως είναι λάθος του που τόσο καιρό κάνει καταγγελίες κατά του παρόχου. 

Ο OP πρέπει να βγάλει άκρη με τους ιδιοκτήτες και τον ΔΕΔΔΗΕ για το θέμα της διακοπής.  Κι ό,τι οφειλή προκυψει να την πληρώσουν οι ιδιοκτήτες .

Αν πάει ποτέ η υπόθεση στα δικαστήρια, κανένα γέλιο δε θα πέσει. Η Ζενίθ θα διεκδικήσει τα χρωστούμενα από τον OP και ο OP θα πρέπει να διεκδικήσει το ποσό από τον ιδιοκτήτη και την ενοικιάστρια.

Θα συγχωνευτούν οι υποθέσεις και ο ειρηνοδίκης θα βγάλει απόφαση ότι ο ένας πρέπει να πληρώσει τον άλλον.

 

Θα διεκδικήσει η Ζενίθ χρωστούμενα από έναν καταναλωτή που δεν έμενε στο ακίνητο και άρα δεν γινόταν ρεαλιστικά να έχει κάνει τις καταναλώσεις και μετά θα ζητήσει ο μη-μισθωτής αποζημίωση από έναν ιδιοκτήτη για διάστημα που δεν του εκμίσθωνε το ακίνητο; Και ο δικαστής θα πει «πληρώστε ο ένας τον άλλον, παρόλο που δεν είχατε σχέση μεταξύ σας»;

Οκ, αν φτάσει ποτέ σε δικαστική αίθουσα αυτή η υπόθεση ας μας ενημερώσει ο OP για το αποτέλεσμα, είμαι πολύ περίεργος τι θα βγάλει το δικαστήριο.

Δημοσ.
18 minutes ago, Malthador said:

Θα διεκδικήσει η Ζενίθ χρωστούμενα από έναν καταναλωτή που δεν έμενε στο ακίνητο και άρα δεν γινόταν ρεαλιστικά να έχει κάνει τις καταναλώσεις και μετά θα ζητήσει ο μη-μισθωτής αποζημίωση από έναν ιδιοκτήτη για διάστημα που δεν του εκμίσθωνε το ακίνητο; Και ο δικαστής θα πει «πληρώστε ο ένας τον άλλον, παρόλο που δεν είχατε σχέση μεταξύ σας»;

Οκ, αν φτάσει ποτέ σε δικαστική αίθουσα αυτή η υπόθεση ας μας ενημερώσει ο OP για το αποτέλεσμα, είμαι πολύ περίεργος τι θα βγάλει το δικαστήριο.

Μα η Ζενίθ από κάπου δε πρέπει να ζητήσει τα χρήματα; Από που θα τα ζητήσει; Εννοείται από το ΑΦΜ με το οποίο έχει συνάψει σύμβαση.  

Δε μπορεί να κινηθεί η Ζενίθ νομικά εναντίον των πραγματικών χρηστών του ακινήτου... δε μπορεί να ζητήσει χρήματα από κάποιον με τον οποίο δεν έχει συνάψει σύμβαση.

Oυτε γίνεται να βγει απόφαση ότι κανείς δε θα πληρώσει τα χρωστουμενα στη ζενίθ. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, ekrepali said:

Μα η Ζενίθ από κάπου δε πρέπει να ζητήσει τα χρήματα; Από που θα τα ζητήσει; Εννοείται από το ΑΦΜ με το οποίο έχει συνάψει σύμβαση.  

Έχει καταγγελθεί η σύμβαση, δεν υπάρχει συμβεβλημένος ΑΦΜ πλέον. Η Ζενίθ μπορεί να ζητήσει χρήματα μέχρι την ημερομηνία που ήταν συμβεβλημένος ο ΑΦΜ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έχει καταγγελθεί η σύμβαση, δεν υπάρχει συμβεβλημένος ΑΦΜ πλέον. Η Ζενίθ μπορεί να ζητήσει χρήματα μέχρι την ημερομηνία που ήταν συμβεβλημένος ο ΑΦΜ.

Ο προμηθευτης ΖΕΝΙΘ θα ζητησει τα χρηματα  απο την παροχη που ανηκει στο ΑΦΜ... Ειναι ενεργη ακομα η παροχη στον πελατη μεχρι να γινει η διακοπη... Δεν εχει σχεση  καμια αν εχει  ληξει το συμβολαιο στο σπιτι... 

Συμβαινει αρκετες φορες να μην εχει η γινει η διακοπη και να την πληρωνει ο παλιος ενοικιαστης...Και μαλιστα εχει ενημερωθει ο πελατης τι εχει γινει... Γιατι αυτος θα επρεπε να εχει φροντισει για να γινει η διακοπη... Και ο Δεδδηε δεν γινεται να πηγαινει με το  συνεργειο  στον χωρο και να βρισκει συνεχεια κλειστα, κλειδωμενα, να μην ανοιγουν κτλπ... Και δεν γινεται να κοπει εξωτερικα η παροχη για πολλους λογους..

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...