Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Netflix ξεκινά την παγκόσμια κυκλοφορία ενός μεγάλου ανασχεδιασμού για την εφαρμογή που διαθέτει για έξυπνες τηλεοράσεις, μια διαδικασία η οποία θα ολοκληρωθεί τις "επόμενες εβδομάδες και μήνες".

"Η επανασχεδιασμένη εφαρμογή μας για έξυπνες τηλεοράσεις είναι πιο απλή, πιο διαισθητική και αντιπροσωπεύει καλύτερα το εύρος της ψυχαγωγίας στο Netflix σήμερα", δήλωσε η Eunice Kim, Διευθύντρια Προϊόντος. "Και είναι καλύτερη στο πιο σημαντικό πράγμα, που είναι να βοηθά τα μέλη μας να βρίσκουν εύκολα σειρές, ταινίες, ζωντανές εκδηλώσεις και παιχνίδια που θα αγαπήσουν".

Η καρτέλα Home διαθέτει τώρα ένα τεράστιο banner στο κέντρο της οθόνης που προτείνει κάτι που μπορεί να θέλετε να παρακολουθήσετε. Κάνοντας κύλιση προς τα κάτω, αποκτάτε πρόσβαση σε σειρές με διαφορετικές συλλογές προτεινόμενων περιεχομένων, όπως "Tι θα παρακολουθήσετε στη συνέχεια", "Οι Κορυφαίες Επιλογές για Εσάς Σήμερα" ή "Μόνο στο Netflix".

Τα εικονίδια περιεχομένου μπορούν να περιλαμβάνουν ετικέτες όπως "Προστέθηκε Πρόσφατα" ή "Βραβείο Emmy" για να σας δώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το γιατί μπορεί να θέλετε να παρακολουθήσετε κάτι. Το νέο περιβάλλον χρήστη μετακινεί επίσης τις συντομεύσεις από την αριστερή πλευρική γραμμή σε ένα τμήμα στο επάνω μέρος της οθόνης.

Το τρέχον περιβάλλον χρήστη της τηλεόρασης σχεδιάστηκε γύρω από την εύρεση τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών, αλλά η νέα έκδοση είναι "σχεδιασμένη για να μας δώσει ένα πιο ευέλικτο καμβά, τώρα και στο μέλλον", δήλωσε η Kim. Θεωρητικά, οι αλλαγές θα πρέπει να διευκολύνουν το Netflix να προβάλλει πράγματα όπως ζωντανό περιεχόμενο (στο οποίο το Netflix επενδύει πολύ περισσότερο τα τελευταία χρόνια) και παιχνίδια που μεταδίδονται στην τηλεόρασή σας. 

Το Netflix λαμβάνει επίσης νέες "συστάσεις" που θα μπορούν να "συγκεντρώνουν περισσότερες πληροφορίες, όπως ποια τρέιλερ παρακολουθείτε ή ποιον αναζητάτε, ώστε να μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά προτείνοντας τίτλους που θα θέλετε να παρακολουθήσετε σε εκείνη τη στιγμή", δήλωσε η Elizabeth Stone, CTO του Netflix.

Για παράδειγμα, αν αναζητήσετε ρομαντικές κωμωδίες και τον Glenn Powell, το Netflix θα "προσαρμόσει διακριτικά την αρχική σας σελίδα για να σας δείξει περισσότερους τίτλους που σχετίζονται και με τα δύο".


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

το θεμα ειναι να βαλουν μια επισημανση ποια εχουμε δει...
καπως να στα βαζει σε μια αλλη λιστα, να στα αφαιρει και να βλεπεις μονο αν θες εσυ...κατι πρεπει να γινει.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

"...αντιπροσωπεύει καλύτερα το εύρος της ψυχαγωγίας στο Netflix σήμερα..."

μηδέν από μηδέν, μηδέν μας μαθαίνανε στο σχολείο. το έκοψα τον ιανουάριο και ησύχασα!

  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.

Refreeesh.. Basic UX Design τουλαχιστον 5ετιας, δεν ειναι ακριβως refresh , ειναι επιστροφη σε ενα κανονικο web enviroment , το να θεωρει "ανανεωση" τα "tabs" και το "go back to top button"  σαν "λειτουργίες" με ξεπερνα.

  • Like 2
Δημοσ.

ετσι θα δικαιολογησουν την αυξηση παγιων?

ολα αυτα υπαρχουν ηδη κ ειναι stable...ολα αυτα τα εχουν τεσταρει σε παλιες tv?

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Thanasis159 είπε

Που χρησιμεύει αυτό το functionality; Υποθέτω είναι να δείχνει ταυτόχρονα δύο γλώσσες υπότιτλων στην οθόνη;

Ακριβώς, με βοηθάει να μάθω καλύτερα μια επιπλέον γλώσσα! Μέχρι τώρα, κατέβαζα την σειρά/ταινία και ξεχωριστά δύο υπότιτλους .srt και τα έβλεπα στο potplayer ή άνοιγμα netflix στον browser και από εκεί με extension, ξέρω ότι δεν είναι must αλλά καλό θα ήταν να υπάρχει και αυτή η λειτουργία για όσους τους ενδιαφέρει.

  • Like 3
Δημοσ.
13 ώρες πριν, verylife78 είπε

το θεμα ειναι να βαλουν μια επισημανση ποια εχουμε δει...
καπως να στα βαζει σε μια αλλη λιστα, να στα αφαιρει και να βλεπεις μονο αν θες εσυ...κατι πρεπει να γινει.

Θα συμφωνήσω, το περιεχόμενο έχει πάρει τον κατήφορο...

Από τη μία χωρίς Covid και καραντίνα δεν υπάρχει λόγος μεγάλων επενδύσεων σε σειρές και ταινίες, ο κόσμος δεν βλέπει όπως έβλεπε τότε.

Από την άλλη ζητάει 16,00€/μήνα και όπως πολύ σωστά λες ο αλγόριθμος από ένα σημείο και μετά κάνει ξανά ένα ανακάτεμα σαν την εκπομπή κλήρωσης του Τζοκερ στον ANT1 με τη γυάλα και σου τα πετάει ξανά ως ΤΟΠ 10 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ως ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ, ως ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΕΙΣ κ.λ.π

Πάνε χρόνια που έχω να δω μια καλή σειρά (ΟΖΑΡΚ) και έχει κουράσει. Σε σημείο που ότι περισσεύει από τα γυρίσματα το χρησιμοποιούν ξανά και φτιάχνουν περιεχόμενο της τελευταίας στιγμής.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...