Evilsmile Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου (επεξεργασμένο) Σήμερα μου πιστώθηκε χρεώθηκε δεύτερη φορά ο τραπεζικός μου λογαριασμός για αγορά που πραγματοποίησα και διεκπεραίωσα πριν από ένα μήνα, μέσω skroutz. Το skroutz αναγνώρισε την διπλή πίστωση χρέωση από μέρους του. Δημιουργώ το νήμα για λόγους ορατότητας Επεξ/σία 13 Μαϊου από Evilsmile 1
NikosKallithea Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου Αγορά και πίστωση δεν κολλάνε, χρέωση μάλλον εννοείς οπως στο θεμα. 1
mariaorchid95 Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου Και σε μένα το ίδιο. Η αρχική αγορά από σκρουτζ είχε γίνει 11/04 και εμφανίστηκε δεύτερη ίδια χρέωση 06/05. Το περίεργο είναι ότι σύμφωνα με τη Eurobank "το θέμα δημιουργήθηκε λόγω ενός εσωτερικού συστημικού προβλήματος της τράπεζας και δεν εμπλέκεται κανένας εξωτερικός παράγοντας", ενώ σύμφωνα με το Skroutz "Φαίνεται πως λόγω ενός τεχνικού ζητήματος, κάποιες συναλλαγές εμφανίζονται λανθασμένα ως διπλές χρεώσεις. Έχει εντοπιστεί το τεχνικό ζήτημα που αφορά μέρος συναλλαγών από τις 11/04 και έχει ξεκινήσει η διαδικασία αντιλογισμού." Τα χρήματα πιστώθηκαν τελικά 36 ώρες μετά, αλλά όπως και να έχει, το θέμα είναι σοβαρό, ιδιαίτερα αν έγινε και σε παραγγελίες μεγάλων ποσών.
trojan111 Δημοσ. 8 Μαϊου Δημοσ. 8 Μαϊου (επεξεργασμένο) Και σε μένα τα ίδια...Σήμερα έγινε η διπλή χρέωση από παραγγελία 11/04...Μου είπαν από τράπεζα κ skroutz πως το πρόβλημα προήλθε από το skroutz και πως τα χρήματα θα επιστραφούν σήμερα...Ακόμα περιμένω! Επεξ/σία 8 Μαϊου από trojan111
risch72004 Δημοσ. 9 Μαϊου Δημοσ. 9 Μαϊου 22 hours ago, mariaorchid95 said: Και σε μένα το ίδιο. Η αρχική αγορά από σκρουτζ είχε γίνει 11/04 και εμφανίστηκε δεύτερη ίδια χρέωση 06/05. Το περίεργο είναι ότι σύμφωνα με τη Eurobank "το θέμα δημιουργήθηκε λόγω ενός εσωτερικού συστημικού προβλήματος της τράπεζας και δεν εμπλέκεται κανένας εξωτερικός παράγοντας", ενώ σύμφωνα με το Skroutz "Φαίνεται πως λόγω ενός τεχνικού ζητήματος, κάποιες συναλλαγές εμφανίζονται λανθασμένα ως διπλές χρεώσεις. Έχει εντοπιστεί το τεχνικό ζήτημα που αφορά μέρος συναλλαγών από τις 11/04 και έχει ξεκινήσει η διαδικασία αντιλογισμού." Τα χρήματα πιστώθηκαν τελικά 36 ώρες μετά, αλλά όπως και να έχει, το θέμα είναι σοβαρό, ιδιαίτερα αν έγινε και σε παραγγελίες μεγάλων ποσών. Ναι και σε εμένα το ίδιο. Έκανα αγορές στις 11/04, χρεώθηκα ξανά χθες 08/5 και σήμερα επιστράφηκαν τα χρήματα. Η τράπεζα με την οποία έγιναν οι αγορές είναι η Εθνική και κάθε φορά που χρεώνεται ή πιστώνεται ο λογαριασμός, μου έρχεται ειδοποίηση στο email. Για τις χθεσινές χρεώσεις όμως δεν ήρθε ειδοποίηση και αυτό είναι πολύ ανησυχητικό γιατί προκύπτει το εξής ερώτημα: Έχουν γίνει άλλες λάθος χρεώσεις για τις οποίες δεν έχω ενημερωθεί και δεν έχουν επιστραφεί τα χρήματα; Στη δική σας περίπτωση, λάβατε ειδοποίηση από την τράπεζα σας για την λάθος χρέωση;
mariaorchid95 Δημοσ. 9 Μαϊου Δημοσ. 9 Μαϊου 1 ώρα πριν, risch72004 είπε Ναι και σε εμένα το ίδιο. Έκανα αγορές στις 11/04, χρεώθηκα ξανά χθες 08/5 και σήμερα επιστράφηκαν τα χρήματα. Η τράπεζα με την οποία έγιναν οι αγορές είναι η Εθνική και κάθε φορά που χρεώνεται ή πιστώνεται ο λογαριασμός, μου έρχεται ειδοποίηση στο email. Για τις χθεσινές χρεώσεις όμως δεν ήρθε ειδοποίηση και αυτό είναι πολύ ανησυχητικό γιατί προκύπτει το εξής ερώτημα: Έχουν γίνει άλλες λάθος χρεώσεις για τις οποίες δεν έχω ενημερωθεί και δεν έχουν επιστραφεί τα χρήματα; Στη δική σας περίπτωση, λάβατε ειδοποίηση από την τράπεζα σας για την λάθος χρέωση; Η Eurobank με τις ειδοποιήσεις δεν τα πάει καλά ούτως ή άλλως. Ειδοποίηση σε πραγματικό χρόνο έρχεται μόνο αν γίνει απευθείας αγορά με κάρτα ή συναλλαγή IRIS, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η ειδοποίηση έρχεται τη στιγμή που θα γίνει η χρέωση/πίστωση και όχι όταν γίνει πράγματι η δέσμευση του ποσού. Και αυτό το είχα μάθει στο παρελθόν στέλνοντάς τους email, γιατί όντως το είχα βρει ανησυχητικό κι εγώ (φυσικά σου δίνουν την επιλογή να λαμβάνεις ενημερωτικό sms/viber για κάθε δραστηριότητα των λογαριασμών σου, το οποίο χρεώνεται με το ποσό των €0,20/μήνυμα! 😏). Οπότε 06/05 έγινε η συναλλαγή (το είδα τυχαία μπαίνοντας στο ebanking), αλλά η ειδοποίηση ήρθε 07/05. Πάντως εγώ την αφαίρεσα την κάρτα από το Σκρουτζ για καλό και για κακό...
svartevarg Δημοσ. 25 Μαϊου Δημοσ. 25 Μαϊου Ερώτηση σε όσους σας συνέβη ετεροχρονισμένα διπλή χρέωση: Όταν πληρώσατε την πρώτη φορά, είχατε τουλάχιστον μία αποτυχημένη προσπάθεια πληρωμής παρόλο που σας ερχόταν το otp και το βάζατε σωστά στη σελίδα πληρωμής;
Evilsmile Δημοσ. 31 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 31 Μαϊου Στις 25/5/2025 στις 12:06 ΠΜ, svartevarg είπε Ερώτηση σε όσους σας συνέβη ετεροχρονισμένα διπλή χρέωση: Όταν πληρώσατε την πρώτη φορά, είχατε τουλάχιστον μία αποτυχημένη προσπάθεια πληρωμής παρόλο που σας ερχόταν το otp και το βάζατε σωστά στη σελίδα πληρωμής; προσωπικά όχι. 1
risch72004 Δημοσ. 3 Ιουνίου Δημοσ. 3 Ιουνίου On 25/05/2025 at 00:06, svartevarg said: Ερώτηση σε όσους σας συνέβη ετεροχρονισμένα διπλή χρέωση: Όταν πληρώσατε την πρώτη φορά, είχατε τουλάχιστον μία αποτυχημένη προσπάθεια πληρωμής παρόλο που σας ερχόταν το otp και το βάζατε σωστά στη σελίδα πληρωμής; Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. 1
Larri Δημοσ. Τρίτη στις 11:28 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:28 πμ Μου ήρθε με χρέωση χθες στο λογαριασμό που χρησιμοποιειται ,για αγορά μέσω σκρουτζ 12.5 ευρώ που δεν έχω κάνει ποτέ....!!!αναγκάστηκα να απενεργοποιήσω την κάρτα αφου δεν σηκώνουν τηλέφωνα και σε email απάντησαν ότι θα επικοινωνησουν κάποια στιγμή...ποτέ δηλαδή? Σε κάνα μήνα? Να πάω σε δικηγόρο ?
Mr_Terror Δημοσ. Τρίτη στις 11:33 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:33 πμ κάνε δύο μέρες υπομονή αν δεν απαντήσουν θα παρεις την τράπεζα σου να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής
kallair Δημοσ. Τρίτη στις 02:49 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:49 μμ 3 ώρες πριν, Larri είπε Μου ήρθε με χρέωση χθες στο λογαριασμό που χρησιμοποιειται ,για αγορά μέσω σκρουτζ 12.5 ευρώ που δεν έχω κάνει ποτέ....!!!αναγκάστηκα να απενεργοποιήσω την κάρτα αφου δεν σηκώνουν τηλέφωνα και σε email απάντησαν ότι θα επικοινωνησουν κάποια στιγμή...ποτέ δηλαδή? Σε κάνα μήνα? Να πάω σε δικηγόρο ? Μηπως εκανες προσφατα (πριν κανα μηνα) αγορα συνδρομης skroutz plus; Αν θυμαμαι καλα, ειχε προσφορα την skroutz plus συνδρομη με 12,50€. Αλλά εδινε και 1 μηνα δωρεαν, οποτε η χρέωση της ετησιας συνδρομης γινοταν 1 μηνα μετά.
Larri Δημοσ. Τρίτη στις 06:49 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:49 μμ Δίκιο έχεις φίλε..μου βγάζει δωρεάν μεταφορικά πάνω από 25 ευρω..το θέμα είναι ότι δεν έκανα κάποια αίτηση..! και δεν έχω αποθηκευμένη την κάρτα για να τραβήξουν λεφτα...!μια αγορά πριν ένα μήνα έναν ανεμιστήρα 24 ευρώ..τίποτα άλλο...αναγκάστηκα και ακύρωσα την κάρτα με επανέκδοση νεας βέβαια αφού δεν απαντάνε αυτοί δύο μέρες τώρα και από την τράπεζα μου είπαν να μην το ρισκάρω αννπχ κάποιος έχει αποκτήσει πρόσβαση στην καρτα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα