Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν ξέρω για τα Βαλκάνια, αλλά από τα νούμερα της ACEA για τις χώρες που έχει νούμερα, η Ελλάδα είναι νούμερο 1 στα πιο παλιά αμάξια με μ.ο. 17,5 χρόνια , με το 80 % των αμαξιών να είναι από το 2013 και πιο παλιά.

Κανεις δεν αναφερει οτι στην ελλαδα δεν υπαρχει finance για αμαξια. Στον εξωτερικό παιρνεις αμαξι με δοσεις χωρις να σε σκισει η τράπεζα σε τοκους. Στην ελλαδα τα προγραμματα finance ειναι για κλαμματα.

  • Like 4
  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, lary7 είπε

Αναφέρομαι στα λοιπά βαλκάνια σαν περιοχές χαμηλότερου εισοδήματος απο εμάς που όμως έχουν λιγότερη φορολογία απο ότι εμείς και αποτελούμε μεγάλες αγορές μεταχειρισμένων.

οι ρουμανοι που βλεπω ερχονται με αυτοκινητα μεσης κατηγοριας και πανω.και ερχονται πλεον ολο τον χρονο .γινονται πολλα πραγματα εκει πανω ,πολλες καλες επενδυσεις ,ειναι σιγουρο οτι θα μας ξεπερασουν.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Timour21 είπε

Ισχύουν εν μέρει αυτά που λές, δεν είναι όλες οι εταιρείες πχ, μέλη της IATA, ούτε των παραπάνω που αναφέρεις και ως εκ τούτου δεν ακολουθούν "to the letter" τους ελέγχους και τα service intervals του κατασκευαστή.

Λές ότι έχεις γνώση και δεν το αμφισβητώ, από πρώτο χέρι όμως (αδερφός - Μηχανικός Α - με δικαίωμα υπογραφής, στο αεροδρόμιο του Heathrow), να σου πώ πως μου έχει πεί πολλές ιστορίες τρόμου, με αεροπορικές από τις 2 χώρες που είχαν μια μίνι σύγκρουση/πόλεμο την περασμένη εβδομάδα, μέχρι και ανάποδα φώτα κατεύθυνσης έχει δεί (για να καταλάβουν οι υπόλοιποι στα αεροσκάφη υπάρχουν σε κάθε φτερό ένα φώς διαφορετικού χρώματος, για να μπορεί ο επίγειος παρατηρητής να καταλαβαίνει την κατεύθυνση του αεροσκάφους που παρατηρεί). Εκεί λοιπόν δίνεται ένα warning στην αεροπορική - στο report που παραδίδει και υπογράφει ο μηχανικός- και αν το αεροπλάνο ξαναέρθει στο heathrow με το ίδιο πρόβλημα γίνεται blacklisted, και δεν του επιτρέπεται ξανά η πρόσβαση στο αεροδρόμιο. Δεν γνωρίζω αν είναι common practice, αλλά στο heathrow έτσι γίνεται (περισσότερα αν θες με Pm να μην κουράζουμε τους άλλους).

Ο αδερφός μου λοιπόν, όταν ξεκίνησε να δουλεύει τέλη 90 αγγλία, και με μια easy jet που μόλις είχε ξεκινήσει κάποια χρόνια πριν (πάλι όχι μέλος της IATA  - τότε τουλάχιστον) διαφήμιζε (και δεν έλεγε ψέμματα) ότι είχε τον νεότερο στόλο στον κόσμο . Είχα πετάξει 2 φορές με αυτή μέχρι που άκουσα την ατάκα από τον αδερφό μου "ούτε γράμμα δεν θα έστελνα με αυτούς", το ότι τα αεροσκάφη ήταν "καινούρια" δεν του έλεγε κάτι, είχε περισσότερη εμπιστοσύνη στους μηχανικούς (θεωρούνταν από τους κορυφαίους) της Ολυμπιακής, όσο και της british (ο αδερφός μου τσέκαρε αεροσκάφη εταιρειών που ΔΕΝ είχαν τεχνική βάση στο heathrow, πολλά από αυτά από Ασία και Αφρική).

Στα αεροσκάφη λοιπόν (θα σεβαστώ φυσικά και την αντίθετη άποψη) εγώ προσωπικά ακολουθώ την συμβουλή του αδερφού μου, "καλύτερα παλιότερο αεροσκάφος με σωστή τεχνική κάλυψη , παρά νεότερο με service από τον μαστομήτσο από τα πετράλωνα που θα το κάνει όποτε του καπνίσει).

Μεταφέροντας λοιπόν αυτή την αναλογία, γιατί όντως ένα αεροπλάνο δεν είναι το ίδιο με ένα αυτοκίνητο, όπως μια νταλίκα δεν είναι ίδια με ένα παπί, και ένα τρακτέρ δεν είναι το ίδιο με ένα SUV, η αρχή (principle) δεν αλλάζει.

"Νέο" αυτοκίνητο πχ 3 ετών μπορεί (αν δεν έχει λεφτά ο ιδιοκτήτης πχ) να είναι χειρότερα συντηρημένο από το προηγούμενης γενιάς ίδιο αυτοκίνητο 10ετίας που έχει ο γείτονας και το συντηρεί με OEM ανταλλακτικά (ή και uprated όπως κάνω εγώ πχ). 

Ούτε θα με πείσει κανείς ποτέ πως ένα smart/ami/aygo του 2025 θα γίνει ποτέ ασφαλέστερο από ένα (καλοσυντηρημένο) volvo 850 της δεκαετίας του 90. Όσο είναι το παχος της κάθε κολώνας του volvo είναι το συνολικό πλάτος των αυτοκινήτων που προανέφερα. Αν ο Αμανατίδης αντί για smart είχε το συγκεκριμένο volvo όταν τράκαρε και τον είχαν εντατική για μέρες όταν έσκασε (με λίγα χλμ αν θυμάμαι καλά) στην κολώνα , θα έβαζε όπισθεν, και θα συνέχιζε την πορεία του (και ίσως να άφηνε την γύρω περιοχή χωρίς ρεύμα, γιατί η κολώνα θα είχε ξηλωθεί).

 

 

Ο αδερφός σου ειναι συνάδελφος μου από ότι κατάλαβα, αν και μου ρίχνει 10 χρόνια στο νερό. 

Συμφωνώ μαζί του με αυτά που λες. 

Αν και υπέγραφα easy jet 18-20 και εχω καλη άποψη για το know how τους. 

Η air Pakistan για πάνω από 4 χρόνια είχε φάει απαγόρευση από το να πετάει Ευρώπη και επέτρεψε 10 Γενάρη 25. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες γιατί δεν ειναι του θέματος και είναι πολύ μεγάλη κουβέντα αν και αρκετά ενδιαφέρουσα! 

Όσο για τα αυτοκίνητα, ειμαι φίλος των παλαιών αυτοκινήτων αλλά όχι της σειράς, θεωρώ αυτό έχουμε μπερδέψει σε αυτο το θέμα. 

Η σωστή συντήρηση ενός ήδη καλού αυτοκινήτου μπορεί να του δώσει πολύ μεγάλη ζωή. Το κόστος όμως ανεβαίνει αναλογικά με την ηλικία του. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ειρωνεία πρωτη βλεπω...

Ρε φιλε καταλαβαινεις οτι υπαρχουν ανθρωποι που γουσταρουν το αμαξι μεχρι το κοκκαλο τους και αυτοι οι ανθρωποι κοιτανε την ουσια και οχι την ημερομηνια κατασκευης,

Νομιζεις οτι το poltrona frau σαλονακι μου στα 19 του χρονακια ειναι υποδιεστερο απο συγχρονα συνθετικα του 0.5mm? ξανασκεψου το.

Νομιζεις οτι τα ενθετα του ταμπλο απο πραγματικο αλουμινιο 2mm ειναι υποδιεστερα απο το carbon look των σημερινων? ξανασκεψου το

Νομιζεις οτι οι exip οι ζαντες απο το εργοστασιο στο αμαξακι των 26 χρονων που κοροιδευεις ειναι υποδιεστερες απο τα κοπροαλουμινια που εχουν σημερα τα αμαξια?

Νομιζεις οτι τα ελαστομερη της Rubena ειναι υποδιεστερα απο τα ελαστομερη της Meyle? ξανασκεψου το.

Εχεις δει ταπετσαρια πορτας της Pianfei? Ο OEM της ferrari μεχρι το 2010... οχι δυστυχως.

Μαλλον πιστευεις στο μαρκετινγκ...

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΡΧΙΚΩΝ ΤΙΜΩΝ ΑΓΟΡΑΣ, τοτε παιζεις μπαλιτσα

Καμια ειρωνια. 

Απλα επαναλαμβάνω αυτο που ειπε ο συμφορουμιτης για τα αυτοκίνητα των 30 και 40 ετων. 

Βλέπω οτι και εσυ αναφερεις τα πλεονεκτήματα τους. 

Σκεφτεσαι κι εσυ να αναβαθμιστεις σε αυτοκίνητο 40ετιας; 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Τα σύχρονα αμάξια μου φαίνονται λίγο υπερφορτωμένα με μπλιμπλίκια, ανεβάζοντας και το κόστος.

Δεν κρατάει ο κόσμος αμάξια 20-25 χρονών γιατι ειναι μερακλής, δεν βγαίνουν τα κουκιά.

Φθηνότερα μεταχειρισμένα θα βοηθούσανε την κατάσταση.

Κλασικά το θέμα εκτροχιάστηκε

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Δηλαδη θα προτιμουσες ο αεροσακος να μην ανοιγει αυτοματα σε συγκρουση, αλλα να τον φουσκωνεις με μια τρομπα λιγο πριν τρακαρεις?

Αστοχη συγκριση. Ο αεροσακος θα ανοιξει αφου εχει γινει το κακο. Αστραπιαια μεν, αλλα επειτα. Δε θα ανοιξει επειδη υποψιαζεται οτι μπορει να τρακαρεις.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, NT1G είπε

Δεν ξέρω για τα Βαλκάνια, αλλά από τα νούμερα της ACEA για τις χώρες που έχει νούμερα, η Ελλάδα είναι νούμερο 1 στα πιο παλιά αμάξια με μ.ο. 17,5 χρόνια , με το 80 % των αμαξιών να είναι από το 2013 και πιο παλιά.

Ο μέσος όρος ανεβαίνει από πολλά αυτοκίνητα που ενώ έχουν καταθέσει πινακίδες και δεν πρόκειται να τις πάρουν ποτέ πισω εμφανίζονται κανονικά στο μητρώο οχημάτων(πεθαμένοι ιδιοκτήτες, χρέη τελών μεγαλύτερα από την αξία κτλ κτλ).

Για αυτό το λόγο το υπουργείο δημιούργησε ξεχωριστό μητρώο για οχήματα άνω των 30 ετών και εκδίδει κρατικές ιστορικές πινακίδες ώστε να πέσει ο μέσος όρος ηλικίας 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lector είπε

Αστοχη συγκριση. Ο αεροσακος θα ανοιξει αφου εχει γινει το κακο. Αστραπιαια μεν, αλλα επειτα. Δε θα ανοιξει επειδη υποψιαζεται οτι μπορει να τρακαρεις.

To ABS ομως κανει ακριβώς αυτο που περιγραφεις: αφηνει το φρενο(παρολο που εσυ το πατας) πριν γινει το κακο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μερικοί παράγοντες που οδηγούν σε γερασμένο στόλο αυτοκινήτων και δεν είδα να έχουν συζητηθεί είναι:

1. υπογεννητικότητα 

2. έχει αυξηθεί σημαντικά η ηλικία συνταξιοδότησης

3. έχει μειωθεί το εφάπαξ

3. Αστικοποίηση

Αναλύω την σκέψη μου

1. Παλιά αποκτούσε κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο είτε ως δώρο από τους γονείς, π.χ. στα 18 που πήγαινε για σπουδές, είτε όταν έπιανε την πρώτη του δουλειά. Δεν ήταν απαραίτητα καινούργιο, μπορεί να του έδιναν οι γονείς το δικό τους (μεταχειρισμένο) και αγόραζαν αυτοί καινούργιο. Λόγω υπογεννητικότητας είναι σαφώς λιγότεροι οι νέοι που θα πάρουν αυτοκίνητο.

2. Κάποιοι έχουν αποφασίσει να παρατήσουν το αυτοκίνητο όταν πάρουν σύνταξη, άλλοι έχουν αποφασίσει να αγοράσουν καινούργιο με το εφάπαξ της σύνταξης. Όσο αυξάνουν τα όρια συνταξιοδότησης τόσο παρατείνουν την απόφασή τους. Π.χ. στα σώματα ασφαλείας κάποτε έπαιρναν σύνταξη στα 42, τώρα έχουν φτάσει στα 58 και ανεβαίνει η ηλικία.  Η ηλικία συνταξιοδότησης το 2010 ήταν 55 ετών (50 μειωμένη), τώρα είναι τα 65 και ανεβαίνει συνέχεια το όριο. Παράλληλα αυξάνεται και η ηλικία των αυτοκινήτων.

3. Πολλά αυτοκίνητα αγοράστηκαν με τα χρήματα από το εφάπαξ της σύνταξης. Ίσως δεν το έχετε προλάβει οι νεότεροι αλλά υπήρχε περίοδος που ένας δημόσιος υπάλληλος έπαιρνε άνετα 100.000~200.000€ με το που έβγαινε σε σύνταξη. Προφανώς τα χρήματα έφταναν να ξεχρεώσουν τυχόν δάνεια και να πάρουν και όποιο αυτοκίνητο ήθελαν.

Τώρα το εφάπαξ σε πολλές περιπτώσεις έχει πέσει σχεδόν στο 1/10.

4. Πάνω από το 50% του πληθυσμού κατοικεί πλέον σε μεγάλα αστικά κέντρα. Αυτό σημαίνει ότι έχει πρόσβαση σε ΜΜΜ, συχνά αυτό είναι αρκετό ώστε να μην χρειάζεται αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα στα μεγάλα αστικά κέντρα υπάρχει συχνά πρόβλημα εύρεσης θέσης στάθμευσης. Αν κάποιος κατοικεί σε "δύσκολη" περιοχή και δεν έχει δικό του πάρκινγκ, δύσκολα θα αποφασίσει να πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και να το παρκάρει σε στενά σοκάκια.

 

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mike15 είπε

οι ρουμανοι που βλεπω ερχονται με αυτοκινητα μεσης κατηγοριας και πανω.και ερχονται πλεον ολο τον χρονο .γινονται πολλα πραγματα εκει πανω ,πολλες καλες επενδυσεις ,ειναι σιγουρο οτι θα μας ξεπερασουν.

Οι Ρουμάνοι μας έχουν ήδη ξεπεράσει και είναι σίγουρο ότι έτσι όπως πάμε σε λίγα χρόνια θα τους βλέπουμε με τα κιάλια.

1 ώρα πριν, Morosana είπε

Ο μέσος όρος ανεβαίνει από πολλά αυτοκίνητα που ενώ έχουν καταθέσει πινακίδες και δεν πρόκειται να τις πάρουν ποτέ πισω εμφανίζονται κανονικά στο μητρώο οχημάτων(πεθαμένοι ιδιοκτήτες, χρέη τελών μεγαλύτερα από την αξία κτλ κτλ).

Για αυτό το λόγο το υπουργείο δημιούργησε ξεχωριστό μητρώο για οχήματα άνω των 30 ετών και εκδίδει κρατικές ιστορικές πινακίδες ώστε να πέσει ο μέσος όρος ηλικίας 

Η ίδια ιστορία με τους πεθαμένους στους εκλογικούς καταλόγους. Ακόμη και αυτά να συνυπολογίζονται έχεις κάποια σχετικά στοιχεία και το αν αποτελούν ένα δυνατό σύνολο το οποίο μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα σε τέτοιο βαθμό όπου αν δεν υπήρχαν θα ήμασταν σε καλύτερη κατάταξη πχ στα 12 έτη κατα ΜΟ ;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lector είπε

Αστοχη συγκριση. Ο αεροσακος θα ανοιξει αφου εχει γινει το κακο. Αστραπιαια μεν, αλλα επειτα. Δε θα ανοιξει επειδη υποψιαζεται οτι μπορει να τρακαρεις.

Τον εμπιστευεσαι ομως οτι θα ανοιξει οταν πρεπει και οτι δεν θα ανοιξει οταν δεν πρεπει?

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Τον εμπιστευεσαι ομως οτι θα ανοιξει οταν πρεπει και οτι δεν θα ανοιξει οταν δεν πρεπει

100% Οι αεροσακοι ειναι εγγυημενοι εφ' ορου ζωης με τρομερα καλα αυτοδιαγνωστικα πρωτοκολλα. Αν προκειται να μην δουλεψει θα σου βγαλει λαμπακι αν δεν σου βγαλει δουλευει. Αν τωρα εχεις κανει πατεντα με αντιστασεις και τετοια προβλημα σου. Οπως επισης στην βαθμονομηση που εγινε αρχικα εχει περασει απειρες δοκιμες false positive.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ με τυπικη τακτικη διαγνωση απο τον εγκεφαλο.

Οσον αφορα το πυροτεχνικο φορτιο του αν το αμαξι δεν ζει στην θαλασσα διπλα και δεν ειναι ΤΑΚΑΤΑΚΑΤΑΚΑ ΤΑ δεν θα εχεις προβλημα. Μονο η νιτρικη αμμωνια με τα σταθεροποιητικα της παρουσιαζε προβλημα. Ο δικος μου ειναι TRW και στο αλλο αμαξι Key Safety systems. Μαλιστα με εσωτερικο directive στην αλφα η αναγκη αλλαγης στην 10ετια αρθηκε και δωθηκε πλεον ελευθερο εφ' ορου ζωης.

Και οταν μιλας για την ηλεκτρονικη μοναδα ελεγχου των αεροσακων οντας η επιστήμη μου νομιζω οτι ειμαι qualified enough σε αυτα που γραφω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει στα αλήθεια η άποψη ότι τα αυτοκίνητα μας είναι γηρασμένα επειδή μας αρέσει και όχι επειδή δεν έχουμε λεφτά? 😂 τότε το ίδιο συμβαίνει σε Αίγυπτο, Ιράν, Ιράκ, Μαρόκο και όλες τις υποαναπτυκτες - τριτοκοσμικες χώρες, δεν είμαστε  μπατίρηδες αλλά συλλέκτες και μας αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα. 

Ας σοβαρευτούμε. Καλύτερα να μην είμαστε σαν κάτι ηλιθιους που βγάζουν ένα βίντεο στην καλύτερη περιοχή της Ινδίας με lambo και ferrari και γράφουν "Σας λένε ότι η Ινδία είναι φτωχή" κτλ. Αυτά τα ηλιθια βίντεο βλέπω και από Έλληνες με κάτι αυτοκίνητα στην Γλυφάδα. Ας αφήσουμε τους μεγιστάνες να κάνουν τη ζωαρα τους και ας δούμε τον μέσο Έλληνα. Η απόκτηση για αυτόν νέου αυτοκινήτου φαντάζει όνειρο, όχι μόνο επειδή δεν μπορεί να το αγοράσει (αυτό θα έλεγα ότι είναι το εύκολο κομμάτι), αλλά διότι η συντήρηση και η ασφάλεια ενός καινούριου αυτοκινήτου κοστίζουν πάρα πολλά. Πλέον οι αντιπροσωπείες δεν αστειεύονται, έναν προφυλακτήρα μαζί με το υπερσύγχρονο led με πολλαπλή κατεύθυνση φανάρι να σπάσεις, θα σου πάει 1000+. Οπότε, ο μέσος Έλληνας μένει με την σαβούρα για καθαρά οικονομικούς λόγους. Έχουμε μαζευτεί το 70% σε παραγκουπολεις, τα χτυπήματα και ιδίως τα μικτοχτυπηματα μέσα σε αυτές είναι δεδομένα. Εγώ προσωπικά δεν αγοράζω καινούριο αμάξι στην Αθήνα, διότι φοβάμαι αυτό ακριβώς, μειώνεται και το άγχος για το κόστος αλλά αυξάνεται για την ασφάλεια μας. 

Δεν μπορεί να συγκριθεί η ασφάλεια των καινούριων αυτοκινήτων με τα 20+ χρόνια πριν. Λέτε για αερόσακους, το ΜΕΣΟ παλιό αυτοκίνητο είχε έναν για τον οδηγό, τώρα η βασική έκδοση εχει 5-6. Επίσης, το δέσιμο των καινούριων είναι πολύ καλύτερο, υπάρχουν άπειρα βίντεο που δείχνουν την τεράστια διαφορά. Και φυσικά τα ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας 

 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Οι Ρουμάνοι μας έχουν ήδη ξεπεράσει και είναι σίγουρο ότι έτσι όπως πάμε σε λίγα χρόνια θα τους βλέπουμε με τα κιάλια.

Η ίδια ιστορία με τους πεθαμένους στους εκλογικούς καταλόγους. Ακόμη και αυτά να συνυπολογίζονται έχεις κάποια σχετικά στοιχεία και το αν αποτελούν ένα δυνατό σύνολο το οποίο μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα σε τέτοιο βαθμό όπου αν δεν υπήρχαν θα ήμασταν σε καλύτερη κατάταξη πχ στα 12 έτη κατα ΜΟ ;

Το μόνο στοιχείο είναι ότι πριν την ψήφιση των κρατικών. ιστορικών πινακίδων υπήρχαν περίπου 20000 ιστορικά οχήματα με πινακίδες λεσχών που αναγκαστικά θα αλλάξουν πινακίδες αν θέλουν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν  Αν υπολογίσεις ότι με τον καινούργιο νόμο θα έχεις ετήσια τέλη 200€ στα 2000 κυβικά  χωρίς τεκμήριο, ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο χαμηλότερη ασφάλεια κτλ θα βρεθούν αρκετοί που θα βγάλουν στο καινούργιο μητρώο αρκετές w124 201 e36 Cherokee golf 3 και πολλά ακόμα που έχουν κλείσει τα 30 χρόνια και κυκλοφορούν ακόμη 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Τον εμπιστευεσαι ομως οτι θα ανοιξει οταν πρεπει και οτι δεν θα ανοιξει οταν δεν πρεπει?

Οσο εμπιστευομαι και ολα τα υπολοιπα μερη του αυτοκινητου.

2 ώρες πριν, haHa είπε

To ABS ομως κανει ακριβώς αυτο που περιγραφεις: αφηνει το φρενο(παρολο που εσυ το πατας) πριν γινει το κακο. 

Ναι, ειναι συνεπεια καποιας ενεργειας του χρηστη, οχι αυθαιρετη αποφαση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...