Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

εγω την τιμαω την καρτα μου, και ημουν δεχτικος σε οποιδηποτε ελεγχο μπορει να ηθελε η ΦΙΛΠΑ, διοτι οπως εξηγηθηκα δεν ειχα κατι να κρυψω και ουτε εχω leisure αυτοκινητο ειναι

 

Δεν είναι θέμα να τιμάς την κάρτα αλλά η διαδικασία να την αποκτήσεις. Είτε έχεις κορολα με θερμοσίφωνο στην οροφή ή deltona είναι ένα και το αυτό. Αν τύχει ποτέ να δεις έλεγχο για fiva από asi και έλεγχο για fiva από ΦΙΛΠΑ θα βάλεις τα γέλια, για κάρτα FIA να μην συζητήσω καν που απλά σου ζητάνε 5 φωτό και δεν έρχεται ποτέ ο ελεγκτής. Όπως επίσης δεν γίνεται ο τεχνικός έλεγχος να γίνεται από 3 ελεγκτές και να το παίζουν γνωστές για τα πάντα. Ο μακαρίτης ο Smith όσο καλός γνώστης και να ήταν στα αγγλικά και ο συγχωρεμενος ο Σουρής στα 500 δεν είχαν γίνεται να είχαν γνώσεις για πολλά εκτός του γνωστικού τους πεδίου αλλα έδιναν πιστοποιήσεις στα πάντα. Για την ΕΟ ΦΙΛΠΑ και της λέσχες υπό την ομπρέλα της η κάρτα είναι απλά ένα καλό έσοδο και τίποτα παραπάνω αφού με τη στάση τους κατάφεραν στις εκδηλώσεις να πάνε τα ίδια 50 αμάξια 

  • Like 4
  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Πως εισαι τοσο σιγουρος για αυτο εγω στους κυκλους που κινουμε βλεπω ανθρωπους με αγαπη για τα 4τροχα τους

Στο νήμα των RTX5000 κάπου το 30% έχει 5090...βγαινει από εκεί συμπέρασμα για τις πωλήσεις καθολικά?

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Φιλε κακώς προσβάλλεσαι. Έχει απόλυτο δίκιο. Οσο καλά και να το συντηρείς και όσα κ να ξοδευεις, ένα αμάξι 26 ετών είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για τους γύρω σου. 

μηπως εισαι λιγο υπερβολικος? επειδη ξερω οτι ειχες μπεμπες,δλδ ενα Ε46 του ΄98 ειναι ενα επικυνδυνο αμαξι σε σχεση με την νεα 3αρα? και εκτος αυτου νομιζω οτι το θεμα δεν οταν εξεταζουμε παλαιοτητα δεν ειναι η επικυνδυνοτητα αλλα εαν ρυπαινει.ε δεν εχει αλλαξει και τοσο η τεχνολογια αναμεσα στα 2 μοντελλα για να συμβαινει κατι τετοιο.

ας μην τσουβαλιαζουμε ολα τα παλια γενικα.και ενα αυτοκινητο 26 ετων εαν συντηρειται καλα δεν θεωρειται παλιο σαν τεχνολογια πλεον.αλλα αυτο εξαρταται και απο την μαρκα και το μοντελλο.γιαυτο εφερα παραδειγμα να μην τσουβαλιαζουμε τα παντα.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

με εχει τρακαρει αμαξι παλιο με 15 και δεν επαθα τιποτα ανταλλαξαμε συγγνωμες και συνεχισαμε 

Πεζό;

2 ώρες πριν, mike15 είπε

μηπως εισαι λιγο υπερβολικος? επειδη ξερω οτι ειχες μπεμπες,δλδ ενα Ε46 του ΄98 ειναι ενα επικυνδυνο αμαξι σε σχεση με την νεα 3αρα? και εκτος αυτου νομιζω οτι το θεμα δεν οταν εξεταζουμε παλαιοτητα δεν ειναι η επικυνδυνοτητα αλλα εαν ρυπαινει.ε δεν εχει αλλαξει και τοσο η τεχνολογια αναμεσα στα 2 μοντελλα για να συμβαινει κατι τετοιο.

ας μην τσουβαλιαζουμε ολα τα παλια γενικα.και ενα αυτοκινητο 26 ετων εαν συντηρειται καλα δεν θεωρειται παλιο σαν τεχνολογια πλεον.αλλα αυτο εξαρταται και απο την μαρκα και το μοντελλο.γιαυτο εφερα παραδειγμα να μην τσουβαλιαζουμε τα παντα.

Σαφώς και είναι πιο επικίνδυνο…….

Δημοσ.

Οταν ειχε πρωτοβγεί το megane νομιζω με τα πεντε αστερια στην οδικη(παθητικη) ασφαλεια. Ειχαμε εναν καθηγητή στο λυκειο και το σχολιαζαμε.

Πανω στην συζήτηση μας λεει, αν εμπαλκει σε ατυχημα θα δουμε που θα πανε τα αστερια.

Η ασφαλεια ειναι περιπλοκη, οσο και να προσεχεις, ειτε εχεις καλο αμαξι καινουργιο, ειναι πως θα κατσει η μπιλια.

Αν κατσει η στραβη, δυσκολα ειναιντα πραγματα.

Ξερω ανθρωπο που δεν φορουσε ζωνη και σε τουμπαρισμα, ο ουρανος απο την μερια του οδηγου εκατσε κατω, αλλα αυτον τον πεταξε προς τον συνοδηγο και σωθηκε. Ειναι πως θα συμβει. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Liverpool89 είπε

Ξερω ανθρωπο που δεν φορουσε ζωνη και σε τουμπαρισμα, ο ουρανος απο την μερια του οδηγου εκατσε κατω, αλλα αυτον τον πεταξε προς τον συνοδηγο και σωθηκε. Ειναι πως θα συμβει.

Το εχω πει ενα εκ φορες η ζωνη ειναι ΤΕΛΕΙΑ οταν μονο μπορει να σου εγγυηθει καποιος οτι ο κλωβος των επιβατων θα παραμείνει αθικτος, αν καταρρευσει " η ζωνη σε δενει με τον θανατο"

Δημοσ.
9 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εαν ειναι να με χτυπησει ως πεζο αυτοκινητο δεν με απασχολει να διαλεξω, τελειωσα οπως και να εχει. Να μην σχολιασω οτι ειναι αποδεδειγμενο απο πολυαριθμες μελετες οτι το ρισκο για τους πεζους εχει να κανει κυριως με το υψος του αυτοκινητου και οχι με το αν εχει μαλακο προφυλακτηρα. Χιλιες φορες να με χτυπησει ενα hatch του 90 παρα ενα SUV του 25

Απλά το SUV του 25 πιθανόν να σε έχει "δει" και να φρενάρει μόνο του..

 

10 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Γηρασμένος ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ επικίνδυνος, ξεχωρίστε τα επιτέλους. Αυτό είναι καραμέλα που μας πουλάνε για δήθεν περιβαλλοντικούς λόγους.

Έχω αυτοκίνητο 26 ετών που είναι λες και βγήκε χθες από το εργοστάσιο, έχει μόλις 150.000 km και τα πάντα είναι καινούργια, αλλαγμένα με OE ή OEM. Το κρατάω από άποψη, όπως από άποψη είναι FIVA YOUNGTIMER, όπως από άποψη το οδηγώ καλοκαιρινό Σάββατο απόγευμα γιατί γουστάρω την αίσθηση που έχει ένα πλήρως μηχανικό πράγμα. Έχω ξοδέψει τουλάχιστον 1.5 φορές την αξία του σε αναπαλαίωση που συνεχίζεται σε ετήσια βάση. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ;

Με αυτό που λες προσβάλλεις ιδιοκτήτες σαν και εμένα ΑΜΕΣΑ και δεν είμαι μόνο εγώ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ

Ε ο μέσος όρος δεν νομίζω να ανταποκρίνεται στο δικό σου αμάξι. Τις περισσότερες φορές που θα δω αμάξι 20ετίας είναι καραχρέπι.

  • Like 7
Δημοσ.
4 hours ago, Liverpool89 said:

Οταν ειχε πρωτοβγεί το megane νομιζω με τα πεντε αστερια στην οδικη(παθητικη) ασφαλεια. Ειχαμε εναν καθηγητή στο λυκειο και το σχολιαζαμε.

Πανω στην συζήτηση μας λεει, αν εμπαλκει σε ατυχημα θα δουμε που θα πανε τα αστερια.

Η ασφαλεια ειναι περιπλοκη, οσο και να προσεχεις, ειτε εχεις καλο αμαξι καινουργιο, ειναι πως θα κατσει η μπιλια.

Αν κατσει η στραβη, δυσκολα ειναιντα πραγματα.

Ξερω ανθρωπο που δεν φορουσε ζωνη και σε τουμπαρισμα, ο ουρανος απο την μερια του οδηγου εκατσε κατω, αλλα αυτον τον πεταξε προς τον συνοδηγο και σωθηκε. Ειναι πως θα συμβει. 

Ότι νάνε, προτιμάς αν γίνει κάτι να γίνει με ένα αυτοκίνητο που έχει 1 αστέρι ή 5 ; 

Αυτό είναι στο χέρι σου, οχι αν γίνει ατύχημα ή αν δεν γίνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω απο το παραπανω καταλαβαινω οτι  τοσα χρονια δεκαετιες δεν πληρωσαμε τιποτα προς ε.ε. σαν προστιμο γιατι πολυ απλα ηταν μια συσταση ...

Το περιβαλοντικο τελος ειναι η μοναδικη χωρα εντος ε.ε που το εβαλε.. 

τωρα το ποσα χρονια θελει να  γινει ευρωπαικο δικαστηριο μπας κ καταργηθουν οι γελοιοτητες..  ζησε Μάη μου να φας τριφύλλι... 

Επεξ/σία από kage
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ideal09 είπε

Απλά το SUV του 25 πιθανόν να σε έχει "δει" και να φρενάρει μόνο του..

Ούτε κατά διάνοια δεν μπορείς να στηριχτείς σε αυτό το σύστημα

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, majunior είπε

Ούτε κατά διάνοια δεν μπορείς να στηριχτείς σε αυτό το σύστημα

Καλα δεν είπα οτι θα βγω στην Εγνατια και θα πεταχτω μπροστα σε καινουριο SUV για να δω αν λειτουργει..

  • Haha 8
Δημοσ.
1 hour ago, ideal09 said:

να σε έχει "δει" και να φρενάρει μόνο του..

Άρα έχει να κάνει και με την τεχνολογία του οχήματος (που ελπίζουμε να λειτουργεί σωστά) 

 

1 hour ago, ideal09 said:

Τις περισσότερες φορές που θα δω αμάξι 20ετίας είναι καραχρέπι.

Έχω μεγαλώσει και πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι η Ε46 είναι πλέον 21 ετών αμάξι στην καλύτερη των περιπτώσεων. 

 

5 hours ago, paylidis said:

Σαφώς και είναι πιο επικίνδυνο…….

Σε τι; Προς τον πεζό ή προς το πλήρωμα του οχήματος; 

 

5 hours ago, Liverpool89 said:

Πανω στην συζήτηση μας λεει, αν εμπαλκει σε ατυχημα θα δουμε που θα πανε τα αστερια.

 

Ή αν θα ζήσει να δει ξανά αστέρια. Είχαμε στην οικογένεια το Xantia. Το λάτρευα μέχρι που είδα Crash Test που με τρόμαξε τόσο πολύ που δεν ήθελα να το δω μπροστά μου ξανά το αμάξι. Ενώ μου άρεσε παρά πολύ. 
 

δεν έχω καταλάβει τι μεγαλομανία υπάρχει τώρα με Νέα οχήματα, αλλά δεν είναι τυχαίο:

They found that being hit by an SUV or LTV increases the odds of fatal injury by 44% for people of all ages. The risk is even more alarming for children, who are 82% more likely to die in such crashes compared to being struck by a passenger car. For children under the age of 10, the likelihood of death rises by a staggering 130%

https://www.carwow.co.uk/news/8747/suvs-significantly-more-likely-cause-pedestrian-deaths-study#gref
 

 

6 minutes ago, ideal09 said:

Καλα δεν είπα οτι θα βγω στην Εγνατια και θα πεταχτω μπροστα σε καινουριο SUV για να δω αν λειτουργει..

Θεωρώ ότι μερικοί θα το θεωρούσαν valid τρόπο να το δοκιμάσουν καθώς έχουν τυφλή εμπιστοσύνη σε τέτοια συστήματα. Να πω εδώ πως τα χρειαζόμαστε απ όσο φαίνεται καθώς η κατάσταση στους δρόμους παραέχει γίνει. Δηλαδή, όλοι στις πόλεις οδηγάμε κάπως νευρικά

14 minutes ago, majunior said:

Ούτε κατά διάνοια δεν μπορείς να στηριχτείς σε αυτό το σύστημα

Δεν νομίζω να θες 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι διαφορετικο θα παθει ενας πεζος, αν τον κοπανησει ενα αμαξι του 2005 με ενα αμαξι του 2025;

Εχουν βγει αμαξια απο αφρολεξ και δεν το χω παρει χαμπαρι;

  • Confused 1
  • Haha 3
Δημοσ.
13 ώρες πριν, lary7 είπε

Έχουμε τον πιο γηρασμένο και επικίνδυνο στόλο της Ευρώπης, γελάνε ακόμα και οι Βαλκάνιοι με τα αμάξια που έχουμε εδώ και οι φωστήρες της χώρας δεν σκέφτηκαν πως η λύση για ανανέωση του στόλου είναι η εισαγωγή φθηνών μεταχειρισμένων, αντίθετα επιβάλουν μεγάλα τέλη, φορολογίες και γενικά αντικίνητρα ώστε ή να πάρεις καινούργιο ή ενα ακριβό μεταχειρισμένο. Οι τιμές στα Ελληνικά μεταχειρισμένα είναι αστεία υψηλές και όλα αυτά λόγω της φορολογικής πολιτικής που ακολουθείται. Ας ελπίσουμε αυτήν την φορά τα πρόστιμα να είναι τόσο μεγάλα που θα αναγκαστεί η κυβέρνηση να αλλάξει το καθεστός.

Δεν θεωρώ πως προσβάλω κάποιον. Η συντριπτική πλειοψηφεία των οχημάτων +15 ετών είναι κακοσυντηρημένα ή ελλειπώς συντηρημένα, αυτοί που τα συντηρούν σωστά είναι η εξαίρεση στον κανόνα γιατί θέλει $$$ για να αλλάξεις τα πράγματα που χρειάζεται ενα αμάξι με χρόνια στην πλάτη. Ενα ασυντήρητο 5ετίας είναι σίγουρα πολύ πιο ασφαλές απο ένα ασυντήρητο 15ετίας. Ο σκοπός είναι να μπορεί κάποιος που εχει ενα Polo 9N χαρχαλο να δώσει 6-7-8 χιλιάρικα και να φέρει ενα Golf 7 ετιας σε καλη κατάσταση αντί να ψάχνει στην φουσκωμένη εγχώρια αγορά που ενα Golf 20ετίας πωλείται 5χιλιάρικα.
Πρόσφατα μπήκα σε ενα Ibiza 15ετίας ενός πιτσιρικά και τρόμαξα, το αμάξι χάρχαλο. Η μάνα του λεει μαζεύει λεφτά να το αλλάξει γιατί το φοβάται, αντί να πάνε να δώσουν 1000€ να αλλάξουν αναρτήσεις-φρένα-λάστιχα και να πηγαίνει με ασφάλεια κτλ.  Αυτή είναι η νοοτροπια του μέσου Έλληνα , το παρατάω επειδή είναι παλιό μέχρι να το αλλάξω, ανεξάρτητα αν φλερτάρεις στο ενδιάμεσο με τον Αγ. Πέτρο.

8 λεπτά πριν, lector είπε

Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι διαφορετικο θα παθει ενας πεζος, αν τον κοπανησει ενα αμαξι του 2005 με ενα αμαξι του 2025;

Εχουν βγει αμαξια απο αφρολεξ και δεν το χω παρει χαμπαρι;

Καταρχάς ενα αμάξι του 2025 θα φρενάρει μόνο του, αρα μόνο απο αυτό ο πεζός κινδυνεύει λιγότερο απο τον οδηγό με το κινητό στο χέρι που δεν θα τον δεί.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lary7 είπε

Καταρχάς ενα αμάξι του 2025 θα φρενάρει μόνο του, αρα μόνο απο αυτό ο πεζός κινδυνεύει λιγότερο απο τον οδηγό με το κινητό στο χέρι που δεν θα τον δεί.

Ειναι λιγο τρομακτικο να λειτουργει ετσι αυθαιρετα ενα αμαξι.

Ποιος μου εγγυαται οτι αν φρεναρει μονο του, δε θα γκαζωσει και μονο του, γιατι ετσι;

 

  • Like 2
  • Haha 7
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...