Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Samsung ανακοίνωσε επίσημα την κυκλοφορία της Odyssey OLED G6, της πρώτης οθόνης gaming στον κόσμο με τεχνολογία OLED που προσφέρει ρυθμό ανανέωσης 500Hz.

Η οθόνη 27 ιντσών, που την είδαμε για πρώτη φορά από κοντά στη CES 2025, είναι πλέον διαθέσιμη για προπαραγγελία και απευθύνεται σε ανταγωνιστικούς gamers που αναζητούν εξαιρετική απόκριση σε συνδυασμό με κορυφαία ποιότητα εικόνας OLED.

Ξεπερνώντας ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το ROG Swift PG27AQDP της Asus, η νέο Odyssey OLED G6 (G60SF) διαθέτει πάνελ QD-OLED με εγγενή ανάλυση QHD (2560 × 1440) και χρόνο απόκρισης 0,03ms (GtG), σχεδιασμένο για ελαχιστοποίηση του θολώματος κίνησης σε παιχνίδια με γρήγορη δράση. Το πάνελ είναι πιστοποιημένο κατά VESA DisplayHDR True Black 500, προσφέροντας μεγάλη αντίθεση και πλούσια χρώματα.

Η οθόνη υποστηρίζει επίσης τεχνολογίες FreeSync Premium Pro και είναι συμβατή με Nvidia G-Sync, μειώνοντας τα φαινόμενα screen tearing και stuttering κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

image.png.059a15bc107dedbce56a41746c21ca62.png

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η Odyssey OLED G6 προσφέρει μέγιστη φωτεινότητα 1.000 nits και χρησιμοποιεί την επίστρωση Glare Free της Samsung για μείωση των αντανακλάσεων της οθόνης. Για την προστασία από το φαινόμενο burn-in που παρατηρείται στις οθόνες OLED, η συσκευή ενσωματώνει την τεχνολογία "OLED Safeguard+" της Samsung, η οποία περιλαμβάνει ένα σύστημα θερμικών σωλήνων παλμικής λειτουργίας για τη διαχείριση των θερμοκρασιών του πάνελ και τη μείωση της συσσώρευσης θερμότητας.

Επιπλέον, διαθέτει σύστημα θερμικής διαμόρφωσης που προσαρμόζει αυτόματα τη φωτεινότητα της οθόνης, καθώς και λειτουργίες ανίχνευσης στατικών στοιχείων όπως λογότυπα και γραμμές εργασιών.

Από πλευράς σχεδιασμού, η νέα οθόνη διαθέτει λεπτή, επίπεδη οθόνη με το σύστημα Core Lighting+ της Samsung στο πίσω μέρος, προσθέτοντας διακριτικό φωτισμό RGB. Η εργονομική βάση υποστηρίζει ρυθμίσεις ύψους, κλίσης και περιστροφής, ενώ οι χρήστες μπορούν επίσης να επιλέξουν βάση VESA εάν το κρίνουν αναγκαίο.

Οι δυνατότητες σύνδεσης περιλαμβάνουν δύο θύρες HDMI 2.1, μία είσοδο DisplayPort 1.4 και ένα USB hub. Όπως και οι προκάτοχοί της, η G6 είναι σχεδιασμένη γύρω από το Gaming Hub της Samsung, επιτρέποντας γρήγορη πρόσβαση σε πλατφόρμες streaming παιχνιδιών και διασύνδεση με κονσόλες.

Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου της Samsung, η Odyssey OLED G6 θα είναι αρχικά διαθέσιμη στη Σιγκαπούρη, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και τη Μαλαισία, με σταδιακή κυκλοφορία σε πρόσθετες παγκόσμιες αγορές αργότερα φέτος μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Αναμένεται ότι η οθόνη θα κοστολογηθεί στις ΗΠΑ στα 1.300 δολάρια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Φυσικά θα είναι πανάκριβη αλλά τουλάχιστον για απαιτητικούς παίζει ίσως καινοτομία. Η αγορά θα δείξει 

Δημοσ.

Μετα απο ενα σημειο τα Hz δεν παιζουν ρολο.

Κανενα νοημα πανω απο τα 240, που ηδη ειναι αρκετα.

  • Like 13
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος εχει καλο PC και χτυπαει 500fps μια χαρα θα ειναι η οθονη για competitive shooters και τετοια, για κονσολες ειναι αχρηστη...

Επεξ/σία από ScorpioX777
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανάσταση στο gaming! Μια 27άρα QHD στα 500Hz—η απόλυτη εμπειρία pixel spotting! Και φυσικά, το USB Type C, οι 32” και το 4K είναι απλώς πολυτέλειες που κανείς δεν χρειάζεται το 2025. Μπράβο Samsung, μας ταξιδεύεις στο μέλλον… 😂

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Like 2
Δημοσ.

Glare Free ?  Τωρα Samsung ειναι αργα ... καλα την εφαγα με το Glossy Panel στην G8 μου με λιγο φως και μαυρο Background ειναι λες και εχω καθρεπτη μπροστα μου ,  και αν εχει λιγο περισσοτερο φως να χτυπαει το πανελ απο κανα παραθυρο ? Εκει εχουμε ενα υπεροχο Μαυρο που γινεται Μωβ ... με λιγα λογια μονο βραδυ . 

Καλα αν εχει κανεις κανα πληκτρολογιο η mouse με led η τιποτα λαμπακια Led στο πισω τοιχο στο δωματιο τους ?  Το Burn in ειναι το λιγότερο που θα τους απασχολει θα εχουν μονιμα αυτα τα λαμπακια πανω στο Panel . 

  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μετα απο ενα σημειο τα Hz δεν παιζουν ρολο.

Κανενα νοημα πανω απο τα 240, που ηδη ειναι αρκετα.

Το μάτι βλέπει 60fps φάση που είχαμε debate στα 2010's όλοι οι ανθρωπότητα, Vibe?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Agony είπε

Glare Free ?  Τωρα Samsung ειναι αργα ... καλα την εφαγα με το Glossy Panel στην G8 μου με λιγο φως και μαυρο Background ειναι λες και εχω καθρεπτη μπροστα μου ,  και αν εχει λιγο περισσοτερο φως να χτυπαει το πανελ απο κανα παραθυρο ? Εκει εχουμε ενα υπεροχο Μαυρο που γινεται Μωβ ... με λιγα λογια μονο βραδυ . 

Καλα αν εχει κανεις κανα πληκτρολογιο η mouse με led η τιποτα λαμπακια Led στο πισω τοιχο στο δωματιο τους ?  Το Burn in ειναι το λιγότερο που θα τους απασχολει θα εχουν μονιμα αυτα τα λαμπακια πανω στο Panel . 

Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με matte panel.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tetrabitos είπε

Το μάτι βλέπει 60fps φάση που είχαμε debate στα 2010's όλοι οι ανθρωπότητα, Vibe?

Το ματι βλεπει αναλογικα. Δεν βλεπει διακριτα frames. Αλλα η διαφορα απο τα 60 στα 144 πχ ειναι μεγαλη. Από τα 144 στα 240 ελαχιστη. Απο τα 240 και ανω ειναι αδιανοητα μικρη. Aka : diminishing results

  • Like 3
Δημοσ.

Ωραια τα 500hz αλλα μηπως καπου ξεφυγαμε? 

Εποχες SNES/N64 παιζαμε με ποσα 20-25fps 480p αναλυσεις και ειμασταν με το χαμογελο μονιμα

Επειτα περασαμε αρχες 2000 με τις καρτες γραφικων στα 800x600/1280x1024 και πηγαμε στα 60hz των crt οθονων. 

Εποχες 2005-2010 περασαμε στα 720p/1080p και 60hz εκει ειδαμε το μεγαλο jump στην ομαλοτητα. 

Απο εκει και περα μεχρι σημερα εχουμε παει σε 4Κ αναλυσεις και 240 360hz αλλα καπου εχει χαθει η μαγεια προ 2000 εποχης. 

Προσωπικα οταν πηγα απο τα 30 στα 60 ειπα wow. Απο τα 60 στα 75 ειδα επισης μεγαλη διαφορα ειδικα στο latency απο τα 75 στα 100 λιγα πραγματα και απο τα 100 στα 165 επισης οχι κατι τρομερο στην ομαλοτητα μιας και ηδη απο τα 75-80 ηταν αψογα τα πραγματα. Τωρα λενε για 500. Εχει πραγματικα νοημα?

Και για να μιλησουμε με νουμερα για πιο τεχνικα.

Απο 30 στα 60 πεφτουμε σε latency απο 33.3 στα 16.6. 

Απο τα 60 στα στα 75 πεφτουμε στα 13.33

Απο τα 75 στα 100 πεφτουμε στα 10ms

Απο τα 100 στα 165 πεφτουμε στα 6.06

Oπως βλεπετε οσο ανεβαινουμε τοσο πιο ανεπαισθητη γινεται η διαφορα στο lag δεν εχει νοημα δηλαδη μετα απο καποιο σημειο τα ms ειναι ηδη παρα παρα πολυ χαμηλα. 

Screenshot-1.png

 

Ας δουμε και λιγο παρακατω. Τα 500hz θα μας ριξουν στα 2ms απο τα 6ms των 165hz. Μια πτωση 4ms ενω απο τα 30 στα 60 πεσαμε 16.6ms. Τα 360hz μας δινουν 2.7ms latency. 

Screenshot-2.png

 

Το ιδιο συμβαινει και με τις αναλυσεις. Το 4k ηδη το λες end game το 8k δεν εχει κανενα νοημα ειδικα στα monitors που παιζουμε οι περισσοτεροι εκτος αν παμε να κατσουμε στα 50 εκατοστα που απλα δεν γινεται. Για 8Κ πρεπει να ειμαστε στα 60 εκατοστα σε 35αρα οθονη για να εχει νοημα. 

Εχουμε φτασει τοσο μακρια απο πριν 20 χρονια που οτιδηποτε παραπανω ειναι pure marketing για να συνεχισουν να πουλανε. 

optimal-viewing-distance-television-grap

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tetrabitos είπε

Το μάτι βλέπει 60fps φάση που είχαμε debate στα 2010's όλοι οι ανθρωπότητα, Vibe?

Από παλιά λέγανε αυτά τα χαzά ότι τάχαμ δεν βλέπουμε πάνω από 30fps ή 60fps...
Ειδικά στις ταινίες/σειρές που είναι 24fps εμένα μια ζωή με ενοχλούσε γιατί μου την δίνει αυτό το τραιμόπαιγμα - εγώ για να δω ταινία χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το SVP (motion interpolation) για να τα βλέπω στα 144fps (έχω 144Hz οθόνη)

 

34 λεπτά πριν, Arkin είπε

Επειτα περασαμε αρχες 2000 με τις καρτες γραφικων στα 800x600/1280x1024 και πηγαμε στα 60hz των crt οθονων

Εγώ δεν μπορούσα με τίποτα λιγότερο από 1280x1024 που αρκετοί τότε λέγανε ότι 1024x768 είναι μια χαρά ενώ για εμένα ήταν άθλιο σαν ανάλυση + τα 60Hz που το φως τρεμόπαιζε και με πονούσαν τα μάτια
Σε αυτές τις εποχές πάντα διάλεγα 1280x1024 στα 85Hz ή 100Hz γιατί τύχαινε στα Internet Cafe να έχουν οθόνες CRT Philips,,Viewsonic και Eizo που είχαν πολλά Hz και αναλύσεις έως 1920x1440 αλλά τότε το FullHD 4:3 δεν ήταν τόσο καλό (τα γράμματα πάρα πολύ μικρά και εντελώς unoptimized στα παιχνίδια)

Επεξ/σία από KnightRider
  • Like 1
Δημοσ.

Δε ξερω τι ειναι πιο μουφα,

Τα χχχχ HZ που δε λειτουργουν γιατι καμια καρτα δε βγαζει τα απαραιτητα fps

ή

Η καγκουρο 4Κ αναλυση που μας εχουν επιβαλει παντου και επισης 9 στις 10 περιπτωσεις που νομιζει ο κοσμος οτι δουλευει, ειναι απλο upscale.

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, KnightRider είπε

Από παλιά λέγανε αυτά τα χαzά ότι τάχαμ δεν βλέπουμε πάνω από 30fps ή 60fps...
Ειδικά στις ταινίες/σειρές που είναι 24fps εμένα μια ζωή με ενοχλούσε γιατί μου την δίνει αυτό το τραιμόπαιγμα - εγώ για να δω ταινία χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το SVP (motion interpolation) για να τα βλέπω στα 144fps (έχω 144Hz οθόνη)

 

Εγώ δεν μπορούσα με τίποτα λιγότερο από 1280x1024 που αρκετοί τότε λέγανε ότι 1024x768 είναι μια χαρά ενώ για εμένα ήταν άθλιο σαν ανάλυση + τα 60Hz που το φως τρεμόπαιζε και με πονούσαν τα μάτια
Σε αυτές τις εποχές πάντα διάλεγα 1280x1024 στα 85Hz ή 100Hz γιατί τύχαινε στα Internet Cafe να έχουν οθόνες CRT Philips,,Viewsonic και Eizo που είχαν πολλά Hz και αναλύσεις έως 1920x1440 αλλά τότε το FullHD 4:3 δεν ήταν τόσο καλό (τα γράμματα πάρα πολύ μικρά και εντελώς unoptimized στα παιχνίδια)

Το SVP ειναι εξαιρετικο. Εχεις lifetime ετσι με 25 δολλαρια? 

Viewsonic ειχα και εγω τοτε 85hz 1280x1024 πολυ τιμια οθονη για CRT για τοτε. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...