cellophan70 Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου Πελάτης NOVA τα τελευταία δέκα χρόνια με συμβόλαιο όλα απερόριστα και χρήση δεδομένων ούτε 1GB το μήνα και βαριά 100 λεπτά ομιλίας, αποφάσισα να σταματήσω να πληρώνω τζάμπα και είπα να φτιάξω ένα COSMOTE NEO να πάω και σε πιο σοβαρό πάροχο και να πληρώνω όσο χρήσ κάνω και όχι κερατιάτικα χωρίς λόγο. Τι το ήθελα? Έχει περάσει ένας μήνας σχεδόν και η κάρτα SIM μου δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί καθώς η εφαρμογή τους είναι unresponsive. Στο τέταρτο βήμα, εκεί δηλαδή που πας να βάλεις τα στοιχεία της κάρτας σου για την πληρωμή, είτε σε πετάει στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, είτε κολλάει στο loading. Σε αυτό το διάστημα: 1. Έχω επισκεφτεί Κατάστημα COSMOTE, να μου την ενεργοποιήσουν αυτοί, όπου μου είπαν πως δεν ασχολούνται με καρτοκινητά. 2. Έχω περιμένει πάνω από 3 ώρες συνολικά στο 13888, χωρίς να το έχει σηκώσει κάποιος (!) 3. Έχω μιλήσει με εκπρόσωπο στο chat, αφού έφαγα δέκα λεπτά με το ρομποτάκι, της εφαρμογής. Μου είπαν θα ειδοποιηθώ με κλήση ή μήνυμα, εδώ και μια εβδομάδα. Τίποτα. 4. Τους έχω στείλει μήνυμα δύο φορές μέσω της φόρμας επικοινωνίας της εφαρμογής, καμία απάντηση επίσης. Σε όλο αυτό το διάστημα, συνεχίζω να πληρώνω το υψηλό μου συμβόλαιο στη NOVA και αναρωτιέμαι ποιο θα ήταν το επίπεδο εξυπηρέτησης μου αν δεν ήμουν churned πελάτης από άλλον πάροχο που πήγε σε δαύτους και αν είχα κάνει συμβόλαιο και όχι relaxed NEO κινητό, οπότε δεν είχαν καθόλου έννοια για το customer acquisition cost & το retention. Η σκέψη αυτή με κάνει και τρέμω. Το κακό είμαι πως είμαι στονα αέρα, η υπαναχώρηση έχει τελειώσει, και ο αριθμός μου είναι στον αέρα. Ξέρει κάποιος κάτι για το πρόβλημα της εφαρμογής ή τι μπορώ να κάνω να γυρίσω πίσω στη NOVA (ουσιαστικά δεν έχω φύγει ακόμα). Πόσος χρόνος πρέπει να περάσει για να ακυρωθεί η παραγγελία; Η φορητότητα ακυρώνεται? Νιώθω σαν να είμαι εγκλωβισμένος στο no man's land και δεν ξέρω τι να κάνω. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
ParafronGR Δημοσ. 16 Μαϊου Δημοσ. 16 Μαϊου (επεξεργασμένο) Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την COSMOTE, έχω χρησιμοποιήσει το COSMOTE NEO λόγω του δωρεάν μήνα, και με φορητότητα και με νέο αριθμό, πάνω από 4 φορές και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Χθες μάλιστα έκανα φορητότητα από CU που κόντευε να λήξει στο NEO και είμαι στη διαδικασία που περιμένω την κάρτα. Ξέρω ότι υπάρχει τηλ που παίρνεις και ακυρώνεις μια φορητότητα αυτόματα, το έκανα όταν ήθελα να πάω την προσωπική μου γραμμή από τη VODAFONE στην COSMOTE και μου έκαναν καλή αντιπροσφορά από την πρώτη. Πήρα την COSMOTE τηλ και μου είπαν να πάρω σ'ένα συγκεκριμένο τηλ που είναι για ακυρώσεις και γίνεται αυτόματα, δλδ δεν μιλάς με κάποιον εκπρόσωπο για αναμονές κτλ. Αυτό, όμως, να μην σου περνάει η κάρτα πρώτη φορά το ακούω. Έχω ακούσει να μην περνάει ταυτότητες κυρίως τις "παλιές" επειδή γυάλιζαν στο φώς, αλλά κάρτα, πρώτη φορά. Μήπως δοκιμάζεις καμμιά κάρτα τύπου Revolut One Time? Επειδή είναι σάπια η εφαρμογή του διέγραψε πρώτα cache κτλ ή ξανακατεβάσέ την (λογικά τα έχεις κανει ήδη τόσες μέρες) Επεξ/σία 16 Μαϊου από ParafronGR
cellophan70 Δημοσ. 16 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 16 Μαϊου Καλησπέρα ΄φίλε μου. Δεν είναι θέμα να περνάει η κάρτα. Δεν φτάνουμε εκεί. Με το που πατάω το κουμπί που θα με πάει στη σελίδα της εφαρμογής να βάλω τα στοιχεία της κάρτας μου κολλάει. 'Η με πετάει στην αρχική της εφαρμογής ή δείχνει πως φορτώνει. Ναι τα έχω κάνει όλα αυτά που λες. Θυμάσαι μήπως ποιο είναι αυτό το τηλέφωνο ακύρωσης της φορητότητας? Σε ευχαριστώ.
cellophan70 Δημοσ. 17 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 17 Μαϊου Μάλλον το βρήκα: Καλώντας το αυτοματοποιημένο IVR στον αριθμό 6971013866 από τον αριθμό κινητού για τον οποίο κατέθεσες το αίτημα φορητότητας. Θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις το αριθμητικό μέρος του αριθμού της αίτησης φορητότητας που αναγράφεται στο αντίγραφο της αίτησης που έχεις λάβει έντυπα ή μέσω SMS. Η χρέωση της κλήσης αυτή ορίζεται από τον πάροχο από τον οποίο καλείς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση της μεταφοράς σου στο δίκτυο της COSMOTE TELEKOM μπορείς να καλέσεις το 13897. Το θέμα είναι πως δεν είμαι σε περίοδο υπαναχώρησης - αυτή έχει παρέλθει. Θα δούμε.
james9tito Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Θα το γραψω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα.. Θα κανω μια ερωτηση μηπως εχει καποιος ιδια εμπειρια. Γνωστος κατα λαθος ενω πηγε να πληρωσει τον λογαριασμο αντι να βαλει Χ ευρω έβαλε 10Χ. Το αντιληφθηκε αμεσως, πηρε τηλ κλπ αλλα εχει ακουσει 100 διαφορετικα πραγματα. Θα σας καλεσουμε, θα το κοιταξουμε απο δευτερα, εχει κινηθει η διαδικασια, θα σας στειλουμε μειλ (δεν του εχουν στειλει τιποτα) , γενικα τιποτα σαφες. Υπαρχει περιπτωση να του τα "φανε" ή απλως χρονοτριβουν? Μιλαμε για ποσο σχεδον οσο ο μισθος του και ο ανθρωπος ειναι σε φαση οτι δεν θα εχει να βγαλει το μηνα. Εχει ζητησει να τον παρει καποιος υπευθυνος να του εξηγησει τη διαδικασια , το χρονο που απαιτειται κλπ αλλα απο Παρασκευη τιποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα