poulinos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 5 minutes ago, Ukforthemoment said: Tι να βλέπουμε;Θα σου επιστρέψουν τα χρήματα.Τι άλλο να γίνει; και καποτε μπορει να ερθει 😛 ειτε στον τελικο χρηστη ή να φτασει πισω στον πωλητη. 11 minutes ago, PedroG said: Ο κωδικός με αυτά τα νούμερα και γράμματα δεν είναι αναγνωρισμένος από καμία εταιρεία που απευθύνθηκα.... Σε όλες έδωσα και Διεύθυνση και όνομα... Μάλιστα μου είπαν ότι το tracking number έχει 10 νούμερα και ξεκινά από γράμματα που δεν συνεργάζεται καμία εταιρεία.. Το δέμα εστάλη πριν 50 μέρες από Japan Και η δεύτερη απάντηση σε ενοχλήση που τους κάνω είναι.... : Dear Sorry. Your courier is lost, and we will arrange a refund for you. Please be patient,it will take about 10-20 work day for refund as your bank or credict card company will also need some time to process the refund. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. Yours Sincerely, Τι βλέπετε τσακάλια μου εδω; 32€ δέμα ... Θα μιλαγα με τον πωλητη ή με την εταιρεια courier που εφυγε απο εκει να μου ελεγε με ποια συνεργαζεται εδω ελλαδα.μηπως και ετσι εβγαινε ακρη 1
ssotoss Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 1/9/2025 στις 9:23 ΠΜ, PedroG είπε παιδια παρειγγειλα κατι απο Ιντερνετ αξιας 30+ ευρω! η πληρωμη εγινε στις 10/7/25 Στις 24/8 εφτασε στην πολη μου αλλα ποτέ δεν μου ηρθε ειδοποιηση στο κινητο η στο γραμματοκιβωτιο! Η αποστολη βλεπω εγινε απο Ιαπωνια τους εστειλα πολλαπλο μυνημα και η απαντηση τους ειναι η εξης.... "..... Dear So sorry, this is the first time I have encountered this. Please wait, I will check the status of the item with the logistics company which will take about 3-5 days. For this ,we will arrange a small gift for you. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us. Thanks for your understanding. Yours Sincerely, ο κωδικος ειναι ο εξης! Καμια εταιρεια στην πολη μου ACS ΓΕΝΙΚΗ ΕΛΤΑ δεν τον αναγνωριζει ως δικο της!!! Tracking Number HSDYH1222150773YQ Καμια ιδεα σας παρακαλω??? Παρόμοιο πρόβλημα παράδοσης πακέτου είχα δύο φορές με Hermes, τη μία φορά από Γερμανία, την άλλη από Αυστρία. Με το γερμανικό πακέτο δεν έβρισκε η κούριερ τη διεύθυνσή μου λέει (αγορά από Ebay, διεύθυνση όπου έχω λάβει ''άπειρες" αποστολές), ενώ με το αυστριακό πακέτο, τη μια έγραφαν ότι παραδόθηκε (!!!), αμέσως μετά ότι δεν με βρήκαν και στη συνέχεια ότι επιστρέφει πίσω!!! Σχιζοφρένεια! Και στις δύο περιπτώσεις αποζημιώθηκα πλήρως. Την πρώτη είχα paypal refund, τη δεύτερη "τσακώθηκα" με τον αυστριακό που είχε κρατήσει το "παραδόθηκε" και δεν "ήθελε" να δει τις επόμενες αναφορές του tracking και στη συνέχεια με το Ebay, που πρώτα έκλεισε την υπόθεση υπέρ του αυστριακού και μετά τους ανάγκασα να την ξανανοίξουν και να με αποζημιώσουν. Με Hermes πλέον δεν επιλέγω ποτέ αποστολή. Στα δικά σου τώρα, αν αρχίζουν τα "άρνηση αποδοχής πακέτου" και αν συνεχιστούν, το πράγμα γίνεται περίεργο. Εδώ στα Χανιά κάποτε η UPS συνεργαζόταν με τοπική μεταφορική (no...name) και αυτοί δεν είχαν ούτε tracking ούτε τίποτα (όπως έχει η ACS, που δίνει δικό της νούμερο). Ήξερα όμως ότι έρχεται με UPS, τηλεφωνούσα στα κεντρικά στην Αθήνα και μου έδιναν τηλέφωνο του τοπικού συνεργάτη. Εκείνο που εμένα δεν μου αρέσει ακόμα είναι το we will arrange a small gift for you. Γαλιφιές κινέζου πωλητή είναι αυτά. Τα κάνουν και οι Γιαπωνέζοι; Με ποιον τρόπο πλήρωσες την αγορά; Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου από ssotoss 1
PedroG Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, ssotoss είπε Παρόμοιο πρόβλημα παράδοσης πακέτου είχα δύο φορές με Hermes, τη μία φορά από Γερμανία, την άλλη από Αυστρία. Με το γερμανικό πακέτο δεν έβρισκε η κούριερ τη διεύθυνσή μου λέει (αγορά από Ebay, διεύθυνση όπου έχω λάβει ''άπειρες" αποστολές), ενώ με το αυστριακό πακέτο, τη μια έγραφαν ότι παραδόθηκε (!!!), αμέσως μετά ότι δεν με βρήκαν και στη συνέχεια ότι επιστρέφει πίσω!!! Σχιζοφρένεια! Και στις δύο περιπτώσεις αποζημιώθηκα πλήρως. Την πρώτη είχα paypal refund, τη δεύτερη "τσακώθηκα" με τον αυστριακό που είχε κρατήσει το "παραδόθηκε" και δεν "ήθελε" να δει τις επόμενες αναφορές του tracking και στη συνέχεια με το Ebay, που πρώτα έκλεισε την υπόθεση υπέρ του αυστριακού και μετά τους ανάγκασα να την ξανανοίξουν και να με αποζημιώσουν. Με Hermes πλέον δεν επιλέγω ποτέ αποστολή. Στα δικά σου τώρα, αν αρχίζουν τα "άρνηση αποδοχής πακέτου" και αν συνεχιστούν, το πράγμα γίνεται περίεργο. Εδώ στα Χανιά κάποτε η UPS συνεργαζόταν με τοπική μεταφορική (no...name) και αυτοί δεν είχαν ούτε tracking ούτε τίποτα (όπως έχει η ACS, που δίνει δικό της νούμερο). Ήξερα όμως ότι έρχεται με UPS, τηλεφωνούσα στα κεντρικά στην Αθήνα και μου έδιναν τηλέφωνο του τοπικού συνεργάτη. Εκείνο που εμένα δεν μου αρέσει ακόμα είναι το we will arrange a small gift for you. Γαλιφιές κινέζου πωλητή είναι αυτά. Τα κάνουν και οι Γιαπωνέζοι; Με ποιον τρόπο πλήρωσες την αγορά; δεν μπορω να βρω ακρη ουτε με εδω καταστημα ουτε με την συνομιλια μαζι τους! Εχω πληρωσει με πιστωτικη καρτα ελληνικη 32,95ευρω μου εχουν στειλει δευτερο εμαιλ που γραφει...... δεν εχω αλλα περιθωρια επιλογων οι εταιρειες εδω μου λενε οτι τα εξωτερικου δεματα (3 κιλα συσκευασια ηταν αυτην) οτι ο αριθμος αποστολης tracking number πρεπει να ειναι 9 ψηφιος και οχι 10 ψηφιων οπως αυτος τα γραμματα που ειναι εισαγωγικα δεν ειναι συνεργασίας με δικες τους εταιρεις! Θα κανω υπομονη μεχρι τις 20 Σεπτεμβριου να δω απλα αν πιστωθηκε το ποσο 32 στην πιστωτικη μου καρτα ως refund! Dear Sorry. Your courier is lost, and we will arrange a refund for you. Please be patient,it will take about 10-20 work day for refund as your bank or credict card company will also need some time to process the refund. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. Yours Sincerely,
ssotoss Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 10 ώρες πριν, PedroG είπε δεν μπορω να βρω ακρη ουτε με εδω καταστημα ουτε με την συνομιλια μαζι τους! Εχω πληρωσει με πιστωτικη καρτα ελληνικη 32,95ευρω μου εχουν στειλει δευτερο εμαιλ που γραφει...... δεν εχω αλλα περιθωρια επιλογων οι εταιρειες εδω μου λενε οτι τα εξωτερικου δεματα (3 κιλα συσκευασια ηταν αυτην) οτι ο αριθμος αποστολης tracking number πρεπει να ειναι 9 ψηφιος και οχι 10 ψηφιων οπως αυτος τα γραμματα που ειναι εισαγωγικα δεν ειναι συνεργασίας με δικες τους εταιρεις! Θα κανω υπομονη μεχρι τις 20 Σεπτεμβριου να δω απλα αν πιστωθηκε το ποσο 32 στην πιστωτικη μου καρτα ως refund! Dear Sorry. Your courier is lost, and we will arrange a refund for you. Please be patient,it will take about 10-20 work day for refund as your bank or credict card company will also need some time to process the refund. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. Yours Sincerely, Ούτε το πρώτο μπολνταρισμένο (η χρήση πιστωτικής, που δεν σε καλύπτει για αποζημίωση), ούτε το δεύτερο είναι καλά νέα. Δέκα με είκοσι εργάσιμες μέρες για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω; Χωρίς καμιά εξήγηση για το τι πήγε στραβά; Χωρίς πληροφορία για τον μεταφορέα; Ακόμα και στο paypal, αν φαινόταν από το tracking ότι "φταις" κι εσύ που δεν παρέλαβες, υπήρχε περίπτωση να έχεις πρόβλημα αποζημίωσης. Δεν θέλω να σε απογοητεύω, αλλά βλέπω δύσκολα τα πράγματα.
kax54638 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 20 hours ago, PedroG said: δεν μπορω να βρω ακρη ουτε με εδω καταστημα ουτε με την συνομιλια μαζι τους! Εχω πληρωσει με πιστωτικη καρτα ελληνικη 32,95ευρω μου εχουν στειλει δευτερο εμαιλ που γραφει...... δεν εχω αλλα περιθωρια επιλογων οι εταιρειες εδω μου λενε οτι τα εξωτερικου δεματα (3 κιλα συσκευασια ηταν αυτην) οτι ο αριθμος αποστολης tracking number πρεπει να ειναι 9 ψηφιος και οχι 10 ψηφιων οπως αυτος τα γραμματα που ειναι εισαγωγικα δεν ειναι συνεργασίας με δικες τους εταιρεις! Θα κανω υπομονη μεχρι τις 20 Σεπτεμβριου να δω απλα αν πιστωθηκε το ποσο 32 στην πιστωτικη μου καρτα ως refund! Dear Sorry. Your courier is lost, and we will arrange a refund for you. Please be patient,it will take about 10-20 work day for refund as your bank or credict card company will also need some time to process the refund. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. Yours Sincerely, Αυτό πάντως με του τα ψηφία του tracking δεν ισχύει. Πρόσφατα παρήγγελα δέμα και μου έστειλαν tracking number με 21 (!!!!) ψηφία που λειτουργούσε κανονικά. Όταν έφτασε Ελλάδα το πήρε η Γενική ταχυδρομική και το ψάχνεις πλέον με δικό τους νέο tracking numnber.
poulinos Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου On 02/09/2025 at 22:25, ssotoss said: Εκείνο που εμένα δεν μου αρέσει ακόμα είναι το we will arrange a small gift for you. Γαλιφιές κινέζου πωλητή είναι αυτά. Τα κάνουν και οι Γιαπωνέζοι; ισως για να μην πεσει τιποτα αρνητικη αξιολογηση. δεν φταιει ο πωλητης που χαθηκε αλλα ανετα καποιος μπορει να βαλει αρνητικη . δεν μιλαω μονο για αυτο το Case αλλα γενικα. On 03/09/2025 at 12:21, PedroG said: δεν μπορω να βρω ακρη ουτε με εδω καταστημα ουτε με την συνομιλια μαζι τους! Εχω πληρωσει με πιστωτικη καρτα ελληνικη 32,95ευρω μου εχουν στειλει δευτερο εμαιλ που γραφει...... δεν εχω αλλα περιθωρια επιλογων οι εταιρειες εδω μου λενε οτι τα εξωτερικου δεματα (3 κιλα συσκευασια ηταν αυτην) οτι ο αριθμος αποστολης tracking number πρεπει να ειναι 9 ψηφιος και οχι 10 ψηφιων οπως αυτος τα γραμματα που ειναι εισαγωγικα δεν ειναι συνεργασίας με δικες τους εταιρεις! Θα κανω υπομονη μεχρι τις 20 Σεπτεμβριου να δω απλα αν πιστωθηκε το ποσο 32 στην πιστωτικη μου καρτα ως refund! Dear Sorry. Your courier is lost, and we will arrange a refund for you. Please be patient,it will take about 10-20 work day for refund as your bank or credict card company will also need some time to process the refund. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. Yours Sincerely, αυτος δεν μπορει να μιλησει με την εταιρεια courier που το εστειλε και να του πει με ποια συνεργαστηκε? On 03/09/2025 at 22:29, ssotoss said: Ούτε το πρώτο μπολνταρισμένο (η χρήση πιστωτικής, που δεν σε καλύπτει για αποζημίωση), ούτε το δεύτερο είναι καλά νέα. Δέκα με είκοσι εργάσιμες μέρες για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω; Χωρίς καμιά εξήγηση για το τι πήγε στραβά; Χωρίς πληροφορία για τον μεταφορέα; Ακόμα και στο paypal, αν φαινόταν από το tracking ότι "φταις" κι εσύ που δεν παρέλαβες, υπήρχε περίπτωση να έχεις πρόβλημα αποζημίωσης. Δεν θέλω να σε απογοητεύω, αλλά βλέπω δύσκολα τα πράγματα. δεν ειναι παραξενο οι 10-20 ημερες.σε αρκετες περιπτωσεις εχω δει Delays με το να γυρισουν τα λεφτα.συν οτι αυτος θα γραψει και παραπανω με σκοπο οτι αμα δεν φανουν πχ σε 10 μερες να μην του στελνει ο αλλος οτι δεν τα ελαβα.σου λεει βαλε παραπανω. On 04/09/2025 at 09:16, kax54638 said: Αυτό πάντως με του τα ψηφία του tracking δεν ισχύει. Πρόσφατα παρήγγελα δέμα και μου έστειλαν tracking number με 21 (!!!!) ψηφία που λειτουργούσε κανονικά. Όταν έφτασε Ελλάδα το πήρε η Γενική ταχυδρομική και το ψάχνεις πλέον με δικό τους νέο tracking numnber. απλα το βασικο ειναι να σου πει καποιος το νεο tracking number.να ξερεις δηλαδη με ποια εταιρεια συνεργαζονται και να μαθεις το tracking.θα πρεπε κανονικα να μενει το ιδιο και να εβρισκαν τροπο οι εκαστοτε εταιρειες κουριερ να περνανε και διαφορετικο αριθμο στο συστημα τους.δεν ειναι πυρηνικη φυσικη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα