Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω κλείσει σε Ιταλία με booking. Μια συγκεκριμένη ημέρα τον Ιούλιο σύμφωνα με το booking κατά την ενημέρωση που είχα μέσω της σελίδας τους όταν έκανα την κράτηση θα τραβήξει το booking τα χρήματα από την κάρτα μου. Έχω δηλώσει μια e-prepaid visa που έχω στην Eurobank (virtual). Την ημέρα της κράτησης έκανε το booking σύμφωνα με την διαδικασία τους μια μηδενική τυπικη συναλλαγή με την κάρτα μου. Υπάρχει περίπτωση ασυμβατότητας με την κάρτα αυτη και να μην μπορεί να τραβήξει τα χρήματα και να μου ακύρωσει την κράτηση? Χρειάζεται να προσέξω κάτι ή να κάνω κάποια ρύθμιση από το e-banking ή το mobile banking που να αφορά την e-prepaid? Όταν θα κάνει την συναλλαγή θα δεχθώ κάποια ειδοποίηση από την eurobank στο mobile banking που θα πρέπει να αποδεχθώ? Να σας πω εδώ ότι.εχω περασμένη την κάρτα για instant ink στην hp για συνδρομή μελανιών και κανονικά κάθε μήνα τραβάει το ποσό. Βέβαια εκεί είναι μικρό το ποσό. ευχαριστώ!!

Δημοσ.

Όλα σχετικά είναι, παίζει ρόλο αν υπάρχει δωρεάν ακύρωση, αν παίρνει τα χρήματα το booking και τα αποδίδει στον ξενοδόχο, αν την διαχείριση της κράτησης την έχει ο ξενοδόχος κλπ, κλπ.

Γενικά, έρχεται ειδοποίηση από το booking 24 ή 48 ώρες (δεν θυμάμαι ακριβώς) ότι τότε θα χρεωθεί η κάρτα, αν δεν έχει χρήματα σου στέλνει ειδοποίηση αλλά δεν ακυρώνει την κράτηση, από και και πέρα δεν ξέρω γιατί δεν το έχω αφήσει ποτέ να συμβεί :D

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το chatgpt που ρώτησα απάντησε ότι όπως αναφέρεται στην κράτηση στην εφαρμογή "έχετε προγραμματίσει μια πληρωμή για αυτή την κράτηση και θα χρεώσουμε αυτόματα την κάρτα σας" σημαίνει ότι την δέσμευση των χρημάτων από την κάρτα θα την κάνει η booking.

Δημοσ.

Πόσες φορές σου δίνει ευκαιρία η booking να κάνεις δοκιμη πληρωμής αν αποτύχει? Χωρίς να σου ακυρώσει την κράτηση. Ευχαριστώ 

Δημοσ.

Εάν είναι η ίδια κάρτα που έκανε το τσεκ η booking με τη μηδενική συναλλαγή, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα αρκεί η κάρτα να έχει χρήματα μέσα όταν είναι να τα πάρει η booking. Είχα προσπαθήσει να κλείσω παλιότερα με μια προπληρωμένη, και μου έλεγε από την αρχή ότι δεν είναι δυνατή η συναλλαγή με αυτή την κάρτα και δεν προχωρούσε η κράτησή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Εάν είναι η ίδια κάρτα που έκανε το τσεκ η booking με τη μηδενική συναλλαγή, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα αρκεί η κάρτα να έχει χρήματα μέσα όταν είναι να τα πάρει η booking. Είχα προσπαθήσει να κλείσω παλιότερα με μια προπληρωμένη, και μου έλεγε από την αρχή ότι δεν είναι δυνατή η συναλλαγή με αυτή την κάρτα και δεν προχωρούσε η κράτησή.

Βασικά δεν πρέπει να ήταν μηδενική συναλλαγή γιατί στο.ιατορικο.δεν φαίνεται στο mobile banking. Πρέπει να ήταν push notification στο mobile banking το οποίο αποδέχθηκα (θυμάμαι) ότι έκανα αποδοχή και μετά προφανώς καταχώρησε στο σύστημα η booking την κάρτα μου καθώς στην κράτηση βλέπω τα τελευταία 4 ψηφία. Θεωρώ δεν θα έχω θέμα αλλά αυτό το πρόβλημα.ποθ είχα με την Σκρουτζ που λέει τελευταία όταν πατάω πληρωμή ότι δεν έγινε αποδεκτή από την τράπεζα και μετά από.πολλες προσπάθειες γίνεται η πληρωμή με προβληματίζει. Μου έχει συμβεί και.με άλλο έμπορο παλιότερα να μην γίνεται.αππδεκτη η πληρωμή αλλά σπάνια. Με το Σκρουτζ έχω θέμα.

Ξέρει κάποιος πόσες φορές μου επιτρέπει η booking να κάνω λανθασμένη διαδικασία πληρωμής? Δηλαδή να βγει κάποιο.σφαλμα.. υπάρχει κάποια περίπτωση να μου ακύρωσει την κράτηση μετά από λανθασμένες προσπάθειες. Βέβαια αν δω ότι 2-3 φορές δεν το δέχεται θα πρέπει να βάλω μια χρεωστική visa Eurobank που έχω στο σύστημα της booking και να ξαναδοκιμάσω. Ευχαριστώ!!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε

Βασικά δεν πρέπει να ήταν μηδενική συναλλαγή γιατί στο.ιατορικο.δεν φαίνεται στο mobile banking. Πρέπει να ήταν push notification στο mobile banking το οποίο αποδέχθηκα (θυμάμαι) ότι έκανα αποδοχή και μετά προφανώς καταχώρησε στο σύστημα η booking την κάρτα μου καθώς στην κράτηση βλέπω τα τελευταία 4 ψηφία. Θεωρώ δεν θα έχω θέμα αλλά αυτό το πρόβλημα.ποθ είχα με την Σκρουτζ που λέει τελευταία όταν πατάω πληρωμή ότι δεν έγινε αποδεκτή από την τράπεζα και μετά από.πολλες προσπάθειες γίνεται η πληρωμή με προβληματίζει. Μου έχει συμβεί και.με άλλο έμπορο παλιότερα να μην γίνεται.αππδεκτη η πληρωμή αλλά σπάνια. Με το Σκρουτζ έχω θέμα.

Ξέρει κάποιος πόσες φορές μου επιτρέπει η booking να κάνω λανθασμένη διαδικασία πληρωμής? Δηλαδή να βγει κάποιο.σφαλμα.. υπάρχει κάποια περίπτωση να μου ακύρωσει την κράτηση μετά από λανθασμένες προσπάθειες. Βέβαια αν δω ότι 2-3 φορές δεν το δέχεται θα πρέπει να βάλω μια χρεωστική visa Eurobank που έχω στο σύστημα της booking και να ξαναδοκιμάσω. Ευχαριστώ!!

Συνήθως το card check διαγράφεται απο μόνο του μετά απο 7 ημέρες.Τουλάχιστον σε άλλες κάρτες δικές μου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Συνήθως το card check διαγράφεται απο μόνο του μετά απο 7 ημέρες.Τουλάχιστον σε άλλες κάρτες δικές μου.

Το ότι έγινε το card ckeck.σημαινει οτι. Θα πάνε καλά όλα? Η υπάρχει περίπτωση να μην δουλέψει? Καλό είναι κατά την συναλλαγή να έχω ανοικτό το mobile banking ή απλά να περιμένω το notification στο κινητό στις ειδοποιήσεις?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε

Το ότι έγινε το card ckeck.σημαινει οτι. Θα πάνε καλά όλα? Η υπάρχει περίπτωση να μην δουλέψει? Καλό είναι κατά την συναλλαγή να έχω ανοικτό το mobile banking ή απλά να περιμένω το notification στο κινητό στις ειδοποιήσεις?

Τι να σου πω;Εγώ όποτε χρειάστηκε,πριν μια ώρα τελευταία φορά ,η χρέωση μετά έγινε κανονικά αφού εδωσα το οκ για την συναλλαγή.Στην δικιά σου περίπτωση δεν ξέρω,ελπίζω πάντως να πάνε ολα καλά γιατί σε έχει φάει το άγχος.

Πάντως γενικά εγώ χρησιμοποιώ πιστωτική για τέτοιες συναλλαγές.

Μάλλον καλύτερα χρησιμοποιώ πιστωτική για όλες τις συναλλαγές μου 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...