Axlmon Δημοσ. Πέμπτη στις 11:28 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:28 πμ Η Southwest Airlines ανακοίνωσε ότι θα απαιτεί όλοι οι φορητοί φορτιστές συσκευών να διατηρούνται σε κοινή θέα κατά τη διάρκεια των πτήσεων όταν χρησιμοποιούνται. Η νέα πολιτική έρχεται μετά από αρκετά περιστατικά πυρκαγιάς από μπαταρίες λιθίου-ιόντων σε πτήσεις παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια. Η πολιτική θα τεθεί σε ισχύ στις 28 Μαΐου και θα απαιτεί από όλους τους επιβάτες της Southwest να διασφαλίζουν ότι δεν έχουν φορητούς φορτιστές, συμπεριλαμβανομένων των power banks και των θηκών φόρτισης κινητών τηλεφώνων, στα ντουλαπάκια πάνω από τα καθίσματα ή ακόμη και μέσα σε τσάντα κάτω από το μπροστινό κάθισμα, ενώ αυτοί χρησιμοποιούνται. "Η χρήση φορητών συσκευών φόρτισης ενώ είναι αποθηκευμένες σε τσάντα ή εναέριο διαμέρισμα δεν θα επιτρέπεται πλέον", δήλωσε η αεροπορική εταιρεία στο Gizmodo. "Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό για τη Southwest από την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων της." Σύμφωνα με τη Southwest, είναι εντάξει να διατηρείτε τον φορητό φορτιστή σας στη χειραποσκευή σας εάν δεν είναι συνδεδεμένος με κάτι άλλο. Ωστόσο, οποιοσδήποτε φορτιστής σε ενεργή χρήση, συμπεριλαμβανομένου ενός που μπορεί να είναι συνδεδεμένος με το smartphone με τη μορφή θήκης, θα πρέπει να διατηρείται ορατός καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης. Η TSA απαγορεύει ήδη τις επαναφορτιζόμενες και μη επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου για τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές από τις αποσκευές που παραδίδονται. Δεν είναι σαφές αν άλλες αεροπορικές εταιρείες με βάση τις ΗΠΑ θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Southwest, αλλά άλλες αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν επίσης λάβει μέτρα κατά των μπαταριών λιθίου-ιόντων σε μια προσπάθεια καταπολέμησης των κινδύνων πυρκαγιάς. Όπως σημειώνει το Associated Press, η Singapore Airlines και η Thai Airways απαγορεύουν ήδη τη χρήση φορητών φορτιστών σε όλες τις πτήσεις. Επίσης, η Korean Airlines απαγορεύει την τοποθέτηση φορητών φορτιστών στα ντουλαπάκια των αεροσκαφών της. Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα UL Standards & Engagement, ο μέσος Αμερικανός επιβάτης φέρνει τέσσερις διαφορετικές επαναφορτιζόμενες συσκευές μαζί του σε μια πτήση, με τις πιο συνηθισμένες συσκευές να είναι τα smartphones (82%), οι φορητοί υπολογιστές (41%), τα ασύρματα ακουστικά (39%) και τα tablets (36%). Τα πιο συχνά περιστατικά προκλήθηκαν από συσκευές ατμίσματος, οι οποίες αντιπροσώπευαν το 35% όλων των περιστατικών σε πτήσεις το 2023, ενώ τα power banks αντιπροσώπευαν το 16% όλων των αναφερόμενων περιστατικών. "Τα πληρώματα πτήσεων εκπαιδεύονται να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν πυρκαγιές μπαταριών λιθίου στην καμπίνα", εξηγεί η FAA στην ιστοσελίδα της. "Οι επιβάτες θα πρέπει να ειδοποιούν αμέσως το πλήρωμα πτήσης εάν η μπαταρία λιθίου τους ή η συσκευή τους υπερθερμαίνεται, διαστέλλεται, βγάζει καπνό ή καίγεται." Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Huruduru Δημοσ. Πέμπτη στις 05:08 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:08 μμ Οκ κανένα πρόβλημα.. να δείτε τον 16
YDinopoulos Δημοσ. Πέμπτη στις 05:09 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:09 μμ Να βαλουν φορτιστες λαπτοπ (60-90W) σε ολες τις θεσεις Economy or not. 11 2
jimmy213 Δημοσ. Πέμπτη στις 05:16 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:16 μμ 5 hours ago, Axlmon said: σε εναέρια διαμερίσματα Ξεμείναμε από επίγεια και αρχίσαμε το χτίσιμο στα σύννεφα; 2
Alani13 Δημοσ. Πέμπτη στις 05:24 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:24 μμ 14 λεπτά πριν, YDinopoulos είπε Να βαλουν φορτιστες λαπτοπ (60-90W) σε ολες τις θεσεις Economy or not. Τα καινούρια αεροπλάνα που θα αγοράσουν σε 10 χρόνια θα έχουν. Σ αυτά που έχουν τώρα, δεν υπήρχε τέτοια τεχνολογική ανάγκη όταν αγοράστηκαν. 1
nzeppos Δημοσ. Πέμπτη στις 06:44 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:44 μμ (επεξεργασμένο) Ενδιαφέρουσα είδηση. Να σημειωθεί ότι η Southwest είναι η μεγαλύτερη low-cost carrier στις ΗΠΑ οπότε είναι μικρή η πιθανότητα για ενσωματωμένα charging ports κλπ στο βραχυπρόθεσμο μέλλον (κάτι παρόμοιο με το Wifi της Ryanair που αν δεν κάνω λάθος ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί). Τέτοιου είδους εταιρείες βγάζουν κέρδος με το... γραμμάριο οπότε οποιαδήποτε επένδυση που δεν αποφέρει άμεσο κέρδος τρενάρεται όσο περισσότερο γίνεται. Και δεν μιλάμε μόνο για παροχές "πολυτελείας" για τους επιβάτες, αλλά ακόμα και για βασικά πράγματα όπως τα φρένα ή τα φώτα του αεροσκάφους. Η Ryanair για παράδειγμα αναβαθμίζει με χαρακτηριστική καθυστέρηση τα φρένα των 737-800 της από steel σε carbon ή τα landing lights από παλιάς τεχνολογίας σε LED. Γενικά ο μεγαλύτερος κίνδυνος που μπορεί να υπάρξει σε αεροπλάνο τέτοιου τύπου (δηλ. airliner) δεν είναι ούτε οι κινητήρες, ούτε τα ηλεκτρονικά, ούτε τα συστήματα προσγείωσης, πλοήγησης κλπ. Είναι η φωτιά, που αποτελεί το φόβο και τρόμο κάθε πληρώματος κυρίως γιατί έχει τη δυνατότητα να επεκταθεί ταχύτατα και ανεξέλεγκτα, να μην υπάρχει δυνατότητα κατάσβεσης (ούτε καν εντοπισμού της εστίας) και το αεροπλάνο να χρειάζεται πολλή περισσότερη ώρα για να προσγειωθεί (τυπικά τουλάχιστον 20 λεπτά, όταν μια φωτιά μπορεί να μετατραπεί σε ανεξέλεγκτη μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά, ειδικά αν προέρχεται από μπαταρίες λιθίου). Είχα πετύχει κάποια στιγμή ένα ωραιότατο επεισόδιο στο Youtube, νομίζω από Mentour Pilor (χωρίς να είμαι σίγουρος), που εξηγούσε αναλυτικά τα παραπάνω. Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς ήταν, αλλά και τούτο εδώ που παραθέτω τα εξηγεί ωραία: Επεξ/σία Πέμπτη στις 06:51 μμ από nzeppos 1
DaemonLord92 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:52 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:52 μμ 4 minutes ago, nzeppos said: Ενδιαφέρουσα είδηση. Να σημειωθεί ότι η Southwest είναι η μεγαλύτερη low-cost carrier στις ΗΠΑ οπότε είναι μικρή η πιθανότητα για ενσωματωμένα charging ports κλπ στο βραχυπρόθεσμο μέλλον (κάτι παρόμοιο με το Wifi της Ryanair που αν δεν κάνω λάθος ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί). Τέτοιου είδους εταιρείες βγάζουν κέρδος με το... γραμμάριο οπότε οποιαδήποτε επένδυση που δεν αποφέρει άμεσο κέρδος τρενάρεται όσο περισσότερο γίνεται. Και δεν μιλάμε μόνο για παροχές "πολυτελείας" για τους επιβάτες, αλλά ακόμα και για βασικά πράγματα όπως τα φρένα ή τα φώτα του αεροσκάφους. Η Ryanair για παράδειγμα αναβαθμίζει με χαρακτηριστική καθυστέρηση τα φρένα των 737-800 της από steel σε carbon ή τα landing lights από παλιάς τεχνολογίας σε LED. Γενικά ο μεγαλύτερος κίνδυνος που μπορεί να υπάρξει σε αεροπλάνο τέτοιου τύπου (δηλ. airliner) δεν είναι ούτε οι κινητήρες, ούτε τα ηλεκτρονικά, ούτε τα συστήματα προσγείωσης, πλοήγησης κλπ. Είναι η φωτιά, που αποτελεί το φόβο και τρόμο κάθε πληρώματος κυρίως γιατί έχει τη δυνατότητα να επεκταθεί ταχύτατα και ανεξέλεγκτα, να μην υπάρχει δυνατότητα κατάσβεσης και το αεροπλάνο να χρειάζεται πολλή περισσότερη ώρα για να προσγειωθεί (τυπικά τουλάχιστον 20 λεπτά, όταν μια φωτιά μπορεί να μετατραπεί σε ανεξέλεγκτη μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά, ειδικά αν προέρχεται από μπαταρίες λιθίου). Είχα πετύχει κάποια στιγμή ένα ωραιότατο επεισόδιο στο Youtube, νομίζω από Mentour Pilor (χωρίς να είμαι σίγουρος), που εξηγούσε αναλυτικά τα παραπάνω. Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς ήταν, αλλά και τούτο εδώ που παραθέτω τα εξηγεί ωραία: To Μάρτη καθώς επέστρεφα από Κορέα, στο αεροδρομιο του Busan μας έκαναν (για πρώτη φορά) εξωνυχιστικό έλεγχο στα powerbank. Ρωτώντας από εδω και από εκει, έμαθα πως δύο μέρες πριν πήρε φωτιά ένα αεροπλάνο (ευτυχώς δεν ήταν στον αέρα) από κάποιον που φόρτιζε το κινητό του και είχε κινητό και powerbank στο ντουλάπι πάνω από τις θέσεις. 1
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 06:57 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:57 μμ 3 λεπτά πριν, DaemonLord92 είπε To Μάρτη καθώς επέστρεφα από Κορέα, στο αεροδρομιο του Busan μας έκαναν (για πρώτη φορά) εξωνυχιστικό έλεγχο στα powerbank. Ρωτώντας από εδω και από εκει, έμαθα πως δύο μέρες πριν πήρε φωτιά ένα αεροπλάνο (ευτυχώς δεν ήταν στον αέρα) από κάποιον που φόρτιζε το κινητό του και είχε κινητό και powerbank στο ντουλάπι πάνω από τις θέσεις. https://www.bbc.co.uk/news/articles/cj3n25rdr3lo
Eloy Δημοσ. Πέμπτη στις 07:23 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:23 μμ αααα δεν θέλω τέτοια... Απο αύριο κομμένη η Southwest... 1
Diavolos666 Δημοσ. Πέμπτη στις 08:29 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:29 μμ (επεξεργασμένο) Δεν ζητάνε τίποτα παράξενο, αλλά εφόσον ζούμε σε εποχή με κινητά και laptop θα πρέπει να βάλουν μία απλή θύρα usb σε κάθε θέση. Επεξ/σία Πέμπτη στις 08:35 μμ από Diavolos666 1 1
Dead-Poet Δημοσ. Πέμπτη στις 08:58 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:58 μμ (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε Δεν ζητάνε τίποτα παράξενο, αλλά εφόσον ζούμε σε εποχή με κινητά και laptop θα πρέπει να βάλουν μία απλή θύρα usb σε κάθε θέση. Συμφωνώ κι εγώ. Δεν είναι κάτι υπερβολικό αυτό που ζητάνε. Αλλά δεν ξέρω πώς θα μπορεί να είναι εφαρμόσιμη η απαίτηση αυτή. Δηλαδή θα έρχεται η αεροσυνοδός και θα ψάχνει μία-μία όλες τις τσάντες των επιβατών για να βλέπει αν το κινητό τους είναι συνδεδεμένο εκείνη τη στιγμή με κάποιο powerbank; Είναι ακριβώς το ίδιο με το αν έχεις βάλει το κινητό σε flight mode ή όχι. Απλά δεν ελέγχεται -και επαφίεται μόνο στην ευσυνειδησία του επιβάτη να το κάνει (αν το θυμηθεί) ή όχι. Όσο για τις «απλές θύρες USB σε κάθε θέση», εδώ δεν έχει βάλει η Aegean στα Α320neo (μόνο η SkyExpress έχει από τις ελληνικές), θα βάλουν οι low cost; Επεξ/σία Πέμπτη στις 09:01 μμ από Dead-Poet
basilis_k6 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:09 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:09 μμ δεν καταλαβαινω γιατι επιτρεπονται σε αεροσκαφη αχρειαστες μπαταριες. παρολο που εχω μαζι μου 18650 για το ηλεκτρονικο τσιγαρο δεν θα με πειραζε να τις μπαναρουν τελειως. μια εντος του κινητου/λαπτοπ/τσιγαρου κτλ. ουτε δευτερες μπαταριες ουτε powerbanks. για τον καθενα απο εμας το inconvenience ειναι μικρο ενω το ρισκο συνολικα πολυ μεγαλο. ουτε κατω στις αποσκευες ουτε πανω μαζι σου. ενναλακτικα μπορουν να κανουν mandatory τη χρηση safe bags.
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 10:13 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:13 μμ 1 ώρα πριν, Dead-Poet είπε Συμφωνώ κι εγώ. Δεν είναι κάτι υπερβολικό αυτό που ζητάνε. Αλλά δεν ξέρω πώς θα μπορεί να είναι εφαρμόσιμη η απαίτηση αυτή. Δηλαδή θα έρχεται η αεροσυνοδός και θα ψάχνει μία-μία όλες τις τσάντες των επιβατών για να βλέπει αν το κινητό τους είναι συνδεδεμένο εκείνη τη στιγμή με κάποιο powerbank; Είναι ακριβώς το ίδιο με το αν έχεις βάλει το κινητό σε flight mode ή όχι. Απλά δεν ελέγχεται -και επαφίεται μόνο στην ευσυνειδησία του επιβάτη να το κάνει (αν το θυμηθεί) ή όχι. Όσο για τις «απλές θύρες USB σε κάθε θέση», εδώ δεν έχει βάλει η Aegean στα Α320neo (μόνο η SkyExpress έχει από τις ελληνικές), θα βάλουν οι low cost; Εχει η aegean usb σε δύο τρεις περιπτώσεις που την έχω πάρει.Οπως και wifi. 3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δεν καταλαβαινω γιατι επιτρεπονται σε αεροσκαφη αχρειαστες μπαταριες. παρολο που εχω μαζι μου 18650 για το ηλεκτρονικο τσιγαρο δεν θα με πειραζε να τις μπαναρουν τελειως. μια εντος του κινητου/λαπτοπ/τσιγαρου κτλ. ουτε δευτερες μπαταριες ουτε powerbanks. για τον καθενα απο εμας το inconvenience ειναι μικρο ενω το ρισκο συνολικα πολυ μεγαλο. ουτε κατω στις αποσκευες ουτε πανω μαζι σου. ενναλακτικα μπορουν να κανουν mandatory τη χρηση safe bags. Oταν ταξιδευεις δεν είναι μόνο η πτήση αλλά και το πριν και το μετά.Εγώ που θέλω κοντά 16 ώρες απο πόρτα σπιτιού σε πόρτα σπιτιου που θα φορτίζω; Φευγω απο το ένα σπίτι το βράδυ και φτάνω στο άλλο σπίτι την επομένη το απόγευμα. 3
basilis_k6 Δημοσ. Πέμπτη στις 11:17 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:17 μμ 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Oταν ταξιδευεις δεν είναι μόνο η πτήση αλλά και το πριν και το μετά.Εγώ που θέλω κοντά 16 ώρες απο πόρτα σπιτιού σε πόρτα σπιτιου που θα φορτίζω; Φευγω απο το ένα σπίτι το βράδυ και φτάνω στο άλλο σπίτι την επομένη το απόγευμα. καταλαβαινω. και εγω πως θα ατμιζω? απο την αλλη ομως αν σκεφτεις οτι 1/1000 power bank θα κανει fail (τυχαιο νουμερο), αν ειναι στα χερια ενος πολυτεξιδευτη εχει καλες πιθανοτητες να γινει εν ωρα πτησης. εγω θα δεχομουν μια πιο αυστηρη προσεγγιση στο θεμα αυτο. παραμενει παντως καλυτερη λυση η σακουλα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα