Crash24 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:45 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:45 πμ Η Xiaomi παρουσίασε επίσημα το πρώτο της ηλεκτρικό SUV, το YU7, το οποίο διαθέτει σχεδιασμό που θυμίζει Ferrari Purosangue ενώ διαθέτει εμβέλεια έως 835 χιλιόμετρα. Συνδυάζοντας τεχνολογία και κομψότητα, το νέο μοντέλο εντυπωσιάζει με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του ενώ όπως ανακοινώθηκε θα διατεθεί στην αγορά από τον Ιούλιο στην Κίνα. Ο σχεδιασμός του διακρίνεται για το μακρύ καπό, την καμπυλωτή γραμμή οροφής, τα φουσκωμένα φτερά και το κοφτερό πίσω μέρος που υποστηρίζουν την ομοιότητα με την Ferrari Purosangue. Στο μπροστινό μέρος, το χαρακτηριστικό τμήμα μύτης και τα φανάρια που εκτείνονται σαν βέλος τραβούν την προσοχή, ενώ στο πίσω τμήμα τα φώτα στοπ που συνδέονται μεταξύ τους με LED λωρίδες προσδίδουν στο αυτοκίνητο μοντέρνα αίσθηση. Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές, το Xiaomi YU7 έχει μήκος 4.999 mm, πλάτος 1.996 mm, ύψος 1.608 mm και μεταξόνιο 3.000 mm. Το βάρος κυμαίνεται από 2.140 έως 2.460 κιλά ανάλογα με την έκδοση. Όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό, το σύστημα πολυμέσων βασίζεται στην πλατφόρμα Snapdragon 8 Gen 3. Για τους ηλεκτρονικούς βοηθούς οδήγησης, χρησιμοποιείται το chip Nvidia Drive AGX Thor με υπολογιστική ισχύ 700 TOPS. Τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση, θέρμανση, εξαερισμό και μασάζ. Ο χώρος αποσκευών των 508 λίτρων είναι περισσότερο από επαρκής για καθημερινή χρήση. Τα τρία μοντέλα του ηλεκτρικού SUV Xiaomi YU7 παρουσιάζουν τις εξής διαφοροποιήσεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους: Η έκδοση Baz διαθέτει σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 320 ίππων. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Είναι εξοπλισμένη με μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου χωρητικότητας 96,3 kWh, προσφέροντας αυτονομία 835 χιλιομέτρων. Η έκδοση Pro έχει τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 496 ίππους. Διατηρεί την ίδια τελική ταχύτητα των 240 χλμ/ώρα, αλλά βελτιώνει την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα στα 4,3 δευτερόλεπτα. Με την ίδια χωρητικότητα μπαταρίας προσφέρει αυτονομία 770 χιλιομέτρων. Το κορυφαίο μοντέλο Max διαθέτει επίσης τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά με αυξημένη συνολική ισχύ στους 691 ίππους. Επιτυγχάνει υψηλότερη τελική ταχύτητα 253 χλμ/ώρα και εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα. Εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 101,7 kWh, που προσφέρει αυτονομία 760 χιλιομέτρων. Η τεχνολογία φόρτισης βασίζεται σε ηλεκτρικό σύστημα 800V (φτάνοντας έως και τα 897V), προσφέροντας εντυπωσιακούς χρόνους φόρτισης. Συγκεκριμένα, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 10% στο 80% μέσα σε μόλις 12 λεπτά, ενώ με φόρτιση μόλις 15 λεπτών, το όχημα κερδίζει αυτονομία 620 χιλιομέτρων. Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, το YU7 τοποθετείται στην αγορά ως άμεσος ανταγωνιστής του Tesla Model Y, που είναι το παγκόσμιο best-seller της εταιρείας του Elon Musk. Η Xiaomi έχει εκφράσει ξεκάθαρα την πρόθεσή της να εκθρονίσει το Model Y στην Κίνα. Όταν η Tesla ανανέωσε το Model Y, ο ιδρυτής, πρόεδρος και CEO της Xiaomi Lei Jun απάντησε δημοσιεύοντας μια σύγκριση μεγέθους μεταξύ των δύο ηλεκτρικών οχημάτων - ουσιαστικά μια κυριολεκτική αναμέτρηση μεγέθους ηλεκτρικών οχημάτων. Η Xiaomi δεν έχει γνωστοποιήσει για την ώρα την τιμή του νέου μοντέλου. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Δημοφιλής ανάρτηση Sablj Δημοσ. Παρασκευή στις 12:01 μμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Παρασκευή στις 12:01 μμ Κανένα κουπονάκι θα παίξει ? 3 30
Huruduru Δημοσ. Παρασκευή στις 12:09 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:09 μμ Ωραίο σε εμφάνιση και εμβέλεια δεν λέω αλλά με την Xiaomi κρατάω πάντα μικρό καλάθι όσο αφορά το Software. Είναι γνωστή για τα Bug και τις περίεργες υλοποιήσεις στον τομέα των Smartphone και Wearables.. 3
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 12:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:15 μμ 10 λεπτά πριν, Sablj είπε Κανένα κουπονάκι θα παίξει ? Νομίζω ότι μετά την κυκλοφορία του SU7 Ultra τέτοια σχόλια και παρόμοια δεν είναι πλέον και πολύ αστεία. Έχει μπει για τα καλά πλέον στον χώρο και το μόνο που της μένει είναι να φτιάξει το δίκτυο διανομής της έτσι ώστε να δούμε τα αυτοκίνητα της στην Ευρώπη. Πέραν απ' τις επιδώσεις τώρα οι οποίες ήταν αναμενόμενες πολύ εντυπωσιακό παραμένει και το παρακάτω καθώς η πλειονότητα των αυτοκινήτων και ειδικά αρκετά ευρωπαϊκά αλλά και ιαπωνέζικα μας έχουν συνηθίσει με οθόνες που σέρνονται: Αναφορά σε κείμενο Όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό, το σύστημα πολυμέσων βασίζεται στην πλατφόρμα Snapdragon 8 Gen 3. Για τους ηλεκτρονικούς βοηθούς οδήγησης, χρησιμοποιείται το chip Nvidia Drive AGX Thor με υπολογιστική ισχύ 700 TOPS 4
jimmy213 Δημοσ. Παρασκευή στις 12:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:15 μμ 5 minutes ago, Huruduru said: Ωραίο σε εμφάνιση και εμβέλεια δεν λέω αλλά με την Xiaomi κρατάω πάντα μικρό καλάθι όσο αφορά το Software. Είναι γνωστή για τα Bug και τις περίεργες υλοποιήσεις στον τομέα των Smartphone και Wearables.. Ναι, αλλά με μια custom rom θα πετάει το αμάξι 😛 5 16
Huruduru Δημοσ. Παρασκευή στις 12:33 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:33 μμ (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Ναι, αλλά με μια custom rom θα πετάει το αμάξι 😛 Ο Bootloader είναι ξεκλείδωτος; 😄 Επεξ/σία Παρασκευή στις 12:33 μμ από Huruduru 10
JimGer Δημοσ. Παρασκευή στις 12:33 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:33 μμ Πάντως είναι φοβερό σε πόσες αγορές έχει μπει η Xiaomi. Θυμάμαι που είχα πάρει από Κίνα το redmi 3s που τότε δεν την ήξερε ούτε η μάνα της (2015 νομίζω). Και τώρα custom SoC design Και αυτοκίνητα.... 2
oldnew Δημοσ. Παρασκευή στις 12:45 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:45 μμ Κάποτε λέγαμε, Porsche ή Ferrari? Και τώρα θα λεμε Ferrari η xiaomi?? Τα εσχάτα του κόσμου.. Ήρθε το τέλος. 1
georgiosmag Δημοσ. Παρασκευή στις 12:53 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:53 μμ Αναρωτιέμαι... περνάει έστω και μια μέρα που να μη βγάλει κάτι νέο η Xiaomi? Δηλαδή όποιον πάρει ο χάρος? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω.. όση δύναμη και να έχει μια εταιρία όσο μεγάλη και να είναι... πιος ο πραγματικός λόγος αυτού του καταιγισμού νέων μοντέλων και όλο με νέα είδη και εκπλήξεις...
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 01:08 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:08 μμ 10 λεπτά πριν, georgiosmag είπε Αναρωτιέμαι... περνάει έστω και μια μέρα που να μη βγάλει κάτι νέο η Xiaomi? Δηλαδή όποιον πάρει ο χάρος? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω.. όση δύναμη και να έχει μια εταιρία όσο μεγάλη και να είναι... πιος ο πραγματικός λόγος αυτού του καταιγισμού νέων μοντέλων και όλο με νέα είδη και εκπλήξεις... Αρχικά όσον αφορά τα αυτοκίνητα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το 2021 είχε ανακοινώσει ότι θα βγάλει αυτοκίνητο και μέχρι τώρα έχει το SU7 σε 3 εκδόσεις αν θυμάμαι καλά. Το να φέρεις και άλλο ένα μοντέλο δεν το λες και υπερβολή. Είναι όμως μια πραγματικότητα ότι ο κόσμος συνέχεια ψάχνει για κάποιο λόγο το καινούργιο ειδικά σε αγορές που υπάρχει χρήμα και δεν συντηρεί το παλιό ή του φαίνεται απαρχαιωμένο. Έτσι οι εταιρείες μπαίνουν στον κόπο να κάνουν κάθε χρόνο ένα facelift στην ουσία και να σου παρουσίαζουν ένα νέο μοντέλο. Θα μπει κάποια στιγμή και σε αυτό το τριπάκι η Xiaomi όσον αφορά την αυτοκίνηση.
georgiosmag Δημοσ. Παρασκευή στις 01:13 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:13 μμ 4 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αρχικά όσον αφορά τα αυτοκίνητα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το 2021 είχε ανακοινώσει ότι θα βγάλει αυτοκίνητο και μέχρι τώρα έχει το SU7 σε 3 εκδόσεις αν θυμάμαι καλά. Το να φέρεις και άλλο ένα μοντέλο δεν το λες και υπερβολή. Είναι όμως μια πραγματικότητα ότι ο κόσμος συνέχεια ψάχνει για κάποιο λόγο το καινούργιο ειδικά σε αγορές που υπάρχει χρήμα και δεν συντηρεί το παλιό ή του φαίνεται απαρχαιωμένο. Έτσι οι εταιρείες μπαίνουν στον κόπο να κάνουν κάθε χρόνο ένα facelift στην ουσία και να σου παρουσίαζουν ένα νέο μοντέλο. Θα μπει κάποια στιγμή και σε αυτό το τριπάκι η Xiaomi όσον αφορά την αυτοκίνηση. Προς το παρόν μπορεί να ισχύει ο συλλογισμός σου αλλά εμένα κάτι μου λέει ότι πολύ σύντομα θα δούμε και άλλα μοντέλα... ΠΟΛΛΑ μοντέλα.. αλλά μπορεί να κάνω και λάθος για να δούμε.
Sorath Δημοσ. Παρασκευή στις 01:18 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:18 μμ (επεξεργασμένο) 46 minutes ago, JimGer said: Πάντως είναι φοβερό σε πόσες αγορές έχει μπει η Xiaomi. Η Xiaomi έχε τεράστια γκάμα προϊόντων που κατασκευάζει! Smartphones and Mobile Accessories Smart Home Devices Computing and Office TVs and Home Entertainment Wearables and Personal Care Transportation Lifestyle and Daily Use Ecosystem Products (via subsidiaries like Mijia, Aqara, and Yeelight) Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:21 μμ από Sorath
Diavolos666 Δημοσ. Παρασκευή στις 01:22 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:22 μμ (επεξεργασμένο) Ο χρόνος φόρτισης πραγματικά είναι απίστευτος, αν με 15 λεπτά φόρτισης παίρνεις 620 χιλιόμετρα αυτονομία είναι πάρα πολύ καλά. Που λέει ο λόγος και 500 χιλιόμετρα να ειναι πάλι είναι πολλά. Η δε μέγιστη αυτονομία μπορεί να κάνει το αμάξι να κινείται εντελ΄λως δωρεάν για κ΄ποιον που έχει δικό του χώρο και μπορεί να βάλει φωτοβολταϊκά. Τεράστια οικονομία το να παράγεις το καύσιμό σου στην σκεπή από το κοτέτσι σου. Το μόνο που μένει είναι να βάλουν σταθμούς φόρτισης παντού για να μπορούν και οι άνθρωποι της πόλης να το χρησιμοποιούν. Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:25 μμ από Diavolos666 4
AlpineLemon Δημοσ. Παρασκευή στις 01:27 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:27 μμ Αν τρακάρει φτιάχνεται με κάποιο λογικό ποσό; 3
Eloy Δημοσ. Παρασκευή στις 01:32 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:32 μμ Κάθε 6 μήνες - άντε 12 - λογικά θα βγάζει καινούργιο μοντέλο. Αρα δεν έχουμε λόγο να βιαστούμε... Ας πάνε οι Day1 πρώτα να δούμε κι εντυπώσεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα