oldnew Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) 17 hours ago, Diavolos666 said: Ο χρόνος φόρτισης πραγματικά είναι απίστευτος, αν με 15 λεπτά φόρτισης παίρνεις 620 χιλιόμετρα αυτονομία είναι πάρα πολύ καλά. Που λέει ο λόγος και 500 χιλιόμετρα να ειναι πάλι είναι πολλά. Η δε μέγιστη αυτονομία μπορεί να κάνει το αμάξι να κινείται εντελ΄λως δωρεάν για κ΄ποιον που έχει δικό του χώρο και μπορεί να βάλει φωτοβολταϊκά. Τεράστια οικονομία το να παράγεις το καύσιμό σου στην σκεπή από το κοτέτσι σου. Το μόνο που μένει είναι να βάλουν σταθμούς φόρτισης παντού για να μπορούν και οι άνθρωποι της πόλης να το χρησιμοποιούν. Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι. Στις παρουσιάσεις έχει γίνει μόδα το σουξέ "με 15 λεπτα φόρτισης 600χλ" αλλα στην πραξη δεν το βλέπεις ποτέ αυτό. Αυτα τα νούμερα επιτυνχανονονται με τεράστιες μπαταρίες, και σούπερ ταχυφορτιστες. Με 100kwh μπαταρία χαίρω πολυ. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πανάκριβες, κατάληγουν σε έκδοσεις με μικρότερες μπαταρίες για να πουλήσουν και τίποτα.. Επίσης σπίτι δεν γίνονται αυτά γιατί δεν υπάρχει ταχυφορτιστης τόσο ισχυρος για οικιακό δίκτυο. Εδω καπου διαβάζα οτι ουτε σε ειδικά σημεία φόρτισης δεν μπορείς ΜΑΖΙΚΑ να το κάνεις χωρίς πυρηνικους σταθμούς και νεα δίκτυα μεταφοράς ρεύματος που να σηκώνουν τέτοια φορτία . Εδω δεν υπάρχει δίκτυο για παραπάνω φωτοβολταϊκα γι αυτό δίνουν επιδοτήσεις με μπαταρία πλέον.. ΑΝ βρεις σημείο με τοσο ισχυρό ταχυφορτιστη (στην Ελλάδα δε θα βρεις) ΚΑΙ εχεις 100kwh μπαταρία θα πληρώσεις τη φόρτιση κοντά στην τιμή του ντίζελ. Επίσης αμα περιμένεις με φωτοβολταϊκο να φορτησεις τοσο μεγάλη μπαταρία και χωρίς ταχυφορτιστη (δεν μπαίνει σε ηλιακό), ναι αν αφήσεις το αμαξι 1 βδομάδα, στο φωτοβολταϊκο, θα κάνεις 1 τσαμπα βόλτα (που λεει ο λόγος γιατί θα χρυσόπληρώσεις το φωτοβολταϊκο, συν θα πληρώσεις για τις υπόλοιπες ανάγκες αφού το ρεύμα του φωτοβολταϊκου θα παει στο αμαξι. Εκτός και αγοράσεις ένα φωτοβολταϊκο ειδικά για το αμαξι οπότε πρόσθεσε το στο κόστος αυτοκίνητου. Τέλος, το ρεύμα το βράδυ έχει πάψει να είναι το φθηνότερο και πάει να γίνει το μεσημέρι που έχουν ρεύμα απ τα φωτοβολταϊκά και πάει χαμένο. Για να πέσει το κόστος καταλήγεις σε μπαταρίες 70kwh, φορτίστες σπιτιού (3φασικο μονο) νορμαλ και αυτόματα πας στη σημερινή πραγματικότητα 8 ωρες για 600χλ. Αν βολεύει αυτό καλώς αλλά δεν έχει καμια σχεση με τα διαφημίζομενα. Αμα δεν τα πετύχουν ολα αυτα με νορμάλ κόστος αυτοκίνητου, θα διαβάζουμε τέτοια και θα παμε να αγοράσουμε κανα ντίζελ οπελ. Και δεν είμαι καθόλου hater των ηλεκτρικών. Επεξ/σία 24 Μαϊου από oldnew
Diavolos666 Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) 7 hours ago, oldnew said: Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι. Στις παρουσιάσεις έχει γίνει μόδα το σουξέ "με 15 λεπτα φόρτισης 600χλ" αλλα στην πραξη δεν το βλέπεις ποτέ αυτό. Αυτα τα νούμερα επιτυνχανονονται με τεράστιες μπαταρίες, και σούπερ ταχυφορτιστες. Με 100kwh μπαταρία χαίρω πολυ. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πανάκριβες, κατάληγουν σε έκδοσεις με μικρότερες μπαταρίες για να πουλήσουν και τίποτα.. Επίσης σπίτι δεν γίνονται αυτά γιατί δεν υπάρχει ταχυφορτιστης τόσο ισχυρος για οικιακό δίκτυο. Εδω καπου διαβάζα οτι ουτε σε ειδικά σημεία φόρτισης δεν μπορείς ΜΑΖΙΚΑ να το κάνεις χωρίς πυρηνικους σταθμούς και νεα δίκτυα μεταφοράς ρεύματος που να σηκώνουν τέτοια φορτία . Εδω δεν υπάρχει δίκτυο για παραπάνω φωτοβολταϊκα γι αυτό δίνουν επιδοτήσεις με μπαταρία πλέον.. ΑΝ βρεις σημείο με τοσο ισχυρό ταχυφορτιστη (στην Ελλάδα δε θα βρεις) ΚΑΙ εχεις 100kwh μπαταρία θα πληρώσεις τη φόρτιση κοντά στην τιμή του ντίζελ. Επίσης αμα περιμένεις με φωτοβολταϊκο να φορτησεις τοσο μεγάλη μπαταρία και χωρίς ταχυφορτιστη (δεν μπαίνει σε ηλιακό), ναι αν αφήσεις το αμαξι 1 βδομάδα, στο φωτοβολταϊκο, θα κάνεις 1 τσαμπα βόλτα (που λεει ο λόγος γιατί θα χρυσόπληρώσεις το φωτοβολταϊκο, συν θα πληρώσεις για τις υπόλοιπες ανάγκες αφού το ρεύμα του φωτοβολταϊκου θα παει στο αμαξι. Εκτός και αγοράσεις ένα φωτοβολταϊκο ειδικά για το αμαξι οπότε πρόσθεσε το στο κόστος αυτοκίνητου. Τέλος, το ρεύμα το βράδυ έχει πάψει να είναι το φθηνότερο και πάει να γίνει το μεσημέρι που έχουν ρεύμα απ τα φωτοβολταϊκά και πάει χαμένο. Για να πέσει το κόστος καταλήγεις σε μπαταρίες 70kwh, φορτίστες σπιτιού (3φασικο μονο) νορμαλ και αυτόματα πας στη σημερινή πραγματικότητα 8 ωρες για 600χλ. Αν βολεύει αυτό καλώς αλλά δεν έχει καμια σχεση με τα διαφημίζομενα. Αμα δεν τα πετύχουν ολα αυτα με νορμάλ κόστος αυτοκίνητου, θα διαβάζουμε τέτοια και θα παμε να αγοράσουμε κανα ντίζελ οπελ. Και δεν είμαι καθόλου hater των ηλεκτρικών. ...προφανώς αν φορτίζεις στο σπίτι το αφήνεις όλο το βράδυ να φορτίζει και δεν σε ενδιαφέρουν τα 15 λεπτά, άλλωστε έτσι έχεις και καλύτερη χρήση της μπαταρίας και δεν την καταπονείς. Εννοείται ότι τα νούμερα αναφέρονται στην μέγιστη φόρτιση, γι' αυτό άλλωστε έγραψα ότι μένει να κάνουν και δίκτυο φόρτισης παντού κάτι που δεν έχουμε ακόμα. Ανέφερα κιόλας ότι και 600 να μην είναι, αν είναι 500 πάλι πολλά είναι. Ξέρω ότι τα νούμερα τα φουσκώνουν όλες οι εταιρίες γιατί το μέτρημα γίνεται σε μία βέλτιστη ταχύτητα σε βέλτιστο περιβάλλον. ~~~ Δεν εννοούσα ότι θα φορτίζει κανείς το αμάξι του κατευθείαν από τα φωτοβολταϊκά, χρησιμοποιούμε το κανονικό ρεύμα της ΔΕΗ και απλά τα φωτοβολταϊκά τα αποπληρώνουν παράγοντας αυτό που σου έδωσε η ΔΕΗ. Βάζεις net metering, παράγεις ρεύμα, το στέλνεις στην ΔΕΗ και η ΔΕΗ σου δίνει ρεύμα για κατανάλωση κανονικά, στο τέλος του χρόνου υπολογίζεται πόσο έστειλες και πόσο κατανάλωσες. Αν παρήγαγες παραπάνω από όσο κατανάλωσες τότε δεν πληρώνεις κάτι πέραν του παγίου (και τους υπόλοιπους φόρους που βάλανε πάνω στην σύνδεση με ΔΕΗ). Το επιπλέον ρεύμα μεταφέρεται μέχρι και 2 χρόνια, όπως ακριβώς τα λεπτά από τα πακέτα των κινητών, πρώτα τρως το ρεύμα που "λήγει" πιο γρήγορα. Στο δε net metering μπορείς να βάλεις όσο φωτοβολταϊκά θέλεις, άρα να παράγεις όσο ρεύμα χρειάζεσαι. ~~~ Αυτό για το βραδινό το ανέφερα γιατί το έχω ακουστά, έχω φωτοβολταϊκά στην ταράτσα μου και έχω να πληρώσω ρεύμα από το 2015. Μάλιστα εμείς δεν έχουμε καν net metering στο σπίτι, εμείς πουλάμε με προνομιακή τιμή κιλοβατώρας 51 cents... το βάλαμε τότε που δεχόταν να πουλάμε ως και πενταπλάσια τιμή σε σχέση με αυτή που αγοράζουμε για θέλγητρο να βάλουν όλοι, ήμασταν από τους πρώτους που βάλαμε. Στο τέλος παίρνουμε και χρήματα από την ταράτσα μας και το συμβόλαιο είναι 25-ετίας, οπότε έχουμε ακόμα άλλη μία 15ετία. Σήμερα το να πουλάς δεν σε συμφέρει εκτός κι αν είσαι στο εξωτερικό και δεν έχεις κατανάλωση στο σπίτι. Αυτό γιατί πουλάς με 7~8 cents (ή πόσο το πήγαν) και το αγοράζεις στα 17 (κι αυτό όσο το πήγαν, ιδέα δεν έχω). Αν παράγεις 10.000kwh και καταναλώνεις 10.000kwh τότε τους χρωστάς και χρήματα αν είναι με πώληση, με net metering θα πλήρωνες μόνο πάγιο. Επεξ/σία 24 Μαϊου από Diavolos666 2
manolis940 Δημοσ. 25 Μαϊου Δημοσ. 25 Μαϊου Στις 24/5/2025 στις 1:32 ΜΜ, Diavolos666 είπε ...προφανώς αν φορτίζεις στο σπίτι το αφήνεις όλο το βράδυ να φορτίζει και δεν σε ενδιαφέρουν τα 15 λεπτά, άλλωστε έτσι έχεις και καλύτερη χρήση της μπαταρίας και δεν την καταπονείς. Εννοείται ότι τα νούμερα αναφέρονται στην μέγιστη φόρτιση, γι' αυτό άλλωστε έγραψα ότι μένει να κάνουν και δίκτυο φόρτισης παντού κάτι που δεν έχουμε ακόμα. Ανέφερα κιόλας ότι και 600 να μην είναι, αν είναι 500 πάλι πολλά είναι. Ξέρω ότι τα νούμερα τα φουσκώνουν όλες οι εταιρίες γιατί το μέτρημα γίνεται σε μία βέλτιστη ταχύτητα σε βέλτιστο περιβάλλον. ~~~ Δεν εννοούσα ότι θα φορτίζει κανείς το αμάξι του κατευθείαν από τα φωτοβολταϊκά, χρησιμοποιούμε το κανονικό ρεύμα της ΔΕΗ και απλά τα φωτοβολταϊκά τα αποπληρώνουν παράγοντας αυτό που σου έδωσε η ΔΕΗ. Βάζεις net metering, παράγεις ρεύμα, το στέλνεις στην ΔΕΗ και η ΔΕΗ σου δίνει ρεύμα για κατανάλωση κανονικά, στο τέλος του χρόνου υπολογίζεται πόσο έστειλες και πόσο κατανάλωσες. Αν παρήγαγες παραπάνω από όσο κατανάλωσες τότε δεν πληρώνεις κάτι πέραν του παγίου (και τους υπόλοιπους φόρους που βάλανε πάνω στην σύνδεση με ΔΕΗ). Το επιπλέον ρεύμα μεταφέρεται μέχρι και 2 χρόνια, όπως ακριβώς τα λεπτά από τα πακέτα των κινητών, πρώτα τρως το ρεύμα που "λήγει" πιο γρήγορα. Στο δε net metering μπορείς να βάλεις όσο φωτοβολταϊκά θέλεις, άρα να παράγεις όσο ρεύμα χρειάζεσαι. ~~~ Αυτό για το βραδινό το ανέφερα γιατί το έχω ακουστά, έχω φωτοβολταϊκά στην ταράτσα μου και έχω να πληρώσω ρεύμα από το 2015. Μάλιστα εμείς δεν έχουμε καν net metering στο σπίτι, εμείς πουλάμε με προνομιακή τιμή κιλοβατώρας 51 cents... το βάλαμε τότε που δεχόταν να πουλάμε ως και πενταπλάσια τιμή σε σχέση με αυτή που αγοράζουμε για θέλγητρο να βάλουν όλοι, ήμασταν από τους πρώτους που βάλαμε. Στο τέλος παίρνουμε και χρήματα από την ταράτσα μας και το συμβόλαιο είναι 25-ετίας, οπότε έχουμε ακόμα άλλη μία 15ετία. Σήμερα το να πουλάς δεν σε συμφέρει εκτός κι αν είσαι στο εξωτερικό και δεν έχεις κατανάλωση στο σπίτι. Αυτό γιατί πουλάς με 7~8 cents (ή πόσο το πήγαν) και το αγοράζεις στα 17 (κι αυτό όσο το πήγαν, ιδέα δεν έχω). Αν παράγεις 10.000kwh και καταναλώνεις 10.000kwh τότε τους χρωστάς και χρήματα αν είναι με πώληση, με net metering θα πλήρωνες μόνο πάγιο. Ούτε καν net metering δεν υπάρχει σήμερα, υπάρχει net billing που είναι αρκετά διαφορετικό και δεν νομίζω ότι συμφέρει. Πλέον πας μόνο για αυτόνομο.
alexpap Δημοσ. Σάββατο στις 05:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:34 μμ Δεν ξέρω αν αυτό είναι το φτωχοcar της Xiaomi του Χαζού όμως είναι σίγουρα. Σημείωση: Ο Χαζός κι’ αν μεγαλώσει Χαζός θα παραμείνει απλά οι χαζομάρες του θα είναι λίγο μεγαλύτερες. Η τιμή δεν ανακοινώνεται γιατί είναι σε φωνήεντα ακόμα. 1
kage Δημοσ. Σάββατο στις 06:56 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:56 μμ (επεξεργασμένο) Spoiler το προηγ μοντελο π δεν ηρθε κ ποτε ελλαδα λεγεται su7 μ φαινεται ιδιο ακριβως... χαλια φρενα ,εβαλαν σιδερο στο σασι κ οχι αλουμινιο, καθισμα που στο τρακαρισμα εσπασε κ σε ενα τρακαρισμα βγηκαν οφφ οι μπαταριες κ δεν ανοιγαν οι πορτες κ καηκαν οι επιβατες...σε αυτο το μοντελο αντεγραψαν σε ολα το porche taycan..στην ουσια εκαναν ξανα reverse engineer εν ολιγης εκαναν beta tester τους κινεζους(γ αυτο κ η τιμη ηταν κατω του κοστους) κ ας ελπισουμε σε αυτο να διορθωσαν τα λαθη Επεξ/σία Σάββατο στις 06:58 μμ από kage
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 07:38 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:38 πμ Στις 31/5/2025 στις 6:56 ΜΜ, kage είπε Απόκρυψη περιεχομένων το προηγ μοντελο π δεν ηρθε κ ποτε ελλαδα λεγεται su7 μ φαινεται ιδιο ακριβως... χαλια φρενα ,εβαλαν σιδερο στο σασι κ οχι αλουμινιο, καθισμα που στο τρακαρισμα εσπασε κ σε ενα τρακαρισμα βγηκαν οφφ οι μπαταριες κ δεν ανοιγαν οι πορτες κ καηκαν οι επιβατες...σε αυτο το μοντελο αντεγραψαν σε ολα το porche taycan..στην ουσια εκαναν ξανα reverse engineer εν ολιγης εκαναν beta tester τους κινεζους(γ αυτο κ η τιμη ηταν κατω του κοστους) κ ας ελπισουμε σε αυτο να διορθωσαν τα λαθη Τα περισσότερα που γράφεις τα έχεις δει στο αμάξι-α δοκιμών. Από κει θα κρίνεις το τελικό προϊόν; Σχετικά με το δεν άνοιγαν οι πόρτες, σε όποιο ηλεκτρικό ή θερμικό που έχει ηλεκτρικό διακόπτη στις πόρτες δεν θα ανοίξουν σε περίπτωση που το ρεύμα κοπεί. Ωστόσο υπάρχει εναλλακτικός μοχλός σε όλες τις πόρτες αυτού του τύπου τον οποίο λογικά και δεν χρησιμοποίησαν.
Ntinaras Δημοσ. Δευτέρα στις 07:58 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:58 πμ Στις 31/5/2025 στις 5:34 ΜΜ, alexpap είπε Δεν ξέρω αν αυτό είναι το φτωχοcar της Xiaomi του Χαζού όμως είναι σίγουρα. Σημείωση: Ο Χαζός κι’ αν μεγαλώσει Χαζός θα παραμείνει απλά οι χαζομάρες του θα είναι λίγο μεγαλύτερες. Η τιμή δεν ανακοινώνεται γιατί είναι σε φωνήεντα ακόμα. 1
kage Δημοσ. Δευτέρα στις 11:44 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:44 πμ 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Τα περισσότερα που γράφεις τα έχεις δει στο αμάξι-α δοκιμών. Από κει θα κρίνεις το τελικό προϊόν; Σχετικά με το δεν άνοιγαν οι πόρτες, σε όποιο ηλεκτρικό ή θερμικό που έχει ηλεκτρικό διακόπτη στις πόρτες δεν θα ανοίξουν σε περίπτωση που το ρεύμα κοπεί. Ωστόσο υπάρχει εναλλακτικός μοχλός σε όλες τις πόρτες αυτού του τύπου τον οποίο λογικά και δεν χρησιμοποίησαν. Αναφερομαι στην sedan εκδοση π κυκλοφορει πανω απο ενα χρονο εκει.. το δυστυχημα εγινε πριν κανα μηνα
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 12:38 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:38 μμ 49 λεπτά πριν, kage είπε Αναφερομαι στην sedan εκδοση π κυκλοφορει πανω απο ενα χρονο εκει.. το δυστυχημα εγινε πριν κανα μηνα Το δυστήχημα έγινε 29 Μαρτίου του 2025 άρα είναι πάνω από ένας μήνας. Αναφέρθηκες όμως και στο κάθισμα και τα φρένα, πράγματα τα οποία έγιναν στις δοκιμές του αυτοκινήτου.
kage Δημοσ. Δευτέρα στις 02:11 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:11 μμ (επεξεργασμένο) Εισαι εμμισθος της infoquest ή xiaomi ? Καμια δοκιμη αυτοκινητου.. δοκιμαζαν αυτοκινητα δρομου taycan tesla 3 ioniq5n κ xiaomi ολα γ το θεμα ασφαλειας κ ΚΑΚΑ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΑ ΦΡΕΝΑ...με την εταιρεια να απαντα οτι τα φρενα ειναι μονο για δρομο κ οχι πιστα κ ας εχουν 700 αλογα.. γνωστο θεμα απο εποχης πρωτων τεσλα... Απο byd ,geely group κ κατω αρχιζει κ πεφτει η ποιοτητα.. στην 2η μεσω θυγατρικης της κυκλοφορουσε μοντελο π εσπαγε στο δρομο ο αξονας.. Xiaomi SU7 Brake Failure Leads to First National Crash, Widespread Data Falsification Revealed Xiaomi SU7’s Auto-Parking Is a Joke: Over 70 Wall Crashes in One Day Επεξ/σία Δευτέρα στις 05:50 μμ από kage
Ntinaras Δημοσ. Δευτέρα στις 02:27 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:27 μμ 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Το δυστήχημα έγινε 29 Μαρτίου του 2025 άρα είναι πάνω από ένας μήνας. Αναφέρθηκες όμως και στο κάθισμα και τα φρένα, πράγματα τα οποία έγιναν στις δοκιμές του αυτοκινήτου. Νομιζω ειχε πουληθει το αυτοκινητο κανονικα, δεν ηταν στις δοκιμες. Και απο το φειλ με τα φρενα και το καθισμα βγαλανε revision.
DeppyOik Δημοσ. Δευτέρα στις 03:04 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:04 μμ Άμα είναι τόσο καλό όσο τα κινητά τους, μέχρι και το GPS θα έχει διαφημίσεις μέσα!😂 1
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 04:04 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:04 μμ 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Νομιζω ειχε πουληθει το αυτοκινητο κανονικα, δεν ηταν στις δοκιμες. Και απο το φειλ με τα φρενα και το καθισμα βγαλανε revision. Το αυτοκίνητο που σημετείχε στο τρακάρισμα ναι είχε πουληθεί κανονικά. Τα fail φρένα και το κάθισμα έγιναν ακριβώς όπως τα λες. Τα έγραψα όλα μαζί και εγώ καθώς και εκεί που απάντησα τα είχε κάνει όλα μαζί μία σαλάτα. 1 ώρα πριν, kage είπε Εισαι εμμισθος της infoquest ή xiaomi ? Καμια δοκιμη αυτοκινητου.. δοκιμαζαν αυτοκινητα δρομου taycan tesla 3 ioniq5n κ xiaomi ολα γ το θεμα ασφαλειας κ ΚΑΚΑ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΑ ΦΡΕΝΑ...με την εταιρεια να απαντα οτι τα φρενα ειναι μονο για δρομο κ οχι πιστα κ ας εχουν 2χιλ αλογα.. γνωστο θεμα απο εποχης πρωτων τεσλα... Απο byd ,geely group κ κατω αρχιζει κ πεφτει η ποιοτητα.. στην 2η μεσω θυγατρικης της κυκλοφορουσε μοντελο π εσπαγε στο δρομο ο αξονας.. Xiaomi SU7 Brake Failure Leads to First National Crash, Widespread Data Falsification Revealed Xiaomi SU7’s Auto-Parking Is a Joke: Over 70 Wall Crashes in One Day Δεν είμαι έμισθος κανενός. Αν θες γράψε πέντε ξεκάθαρα πράγματα για να καταλαβαίνουμε τι λες και μην τα κάνεις όλα ένα τυρί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα