AftPeakTank Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου (επεξεργασμένο) Γεια σε όλους, Πριν λίγο καιρό ολοκλήρωσα το The ForePeakTank Directive, έναν top-down shooter που αρχικά ξεκίνησα για τα παιδιά μου. Είναι φτιαγμένο σε Unreal Engine και διατίθεται δωρεάν. Δοκιμάστε το και περιμένω τα σχόλιά σας και το feedback σας. Σκοπεύω να συνεχίσω με τα επόμενα επεισόδια και ήδη έχω ξεκινήσει το επόμενο. Οτιδήποτε χρειαστείτε ή θέλετε να ρωτήσετε, είμαι όλος αυτιά. DOWNLOAD https://aftpeaktank.itch.io/forepeaktanks-top-down-shooter TRAILER Επεξ/σία 23 Μαϊου από AftPeakTank 12
geomagas Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου Δεν κατάφερα να παίξω, γιατί δεν έχω windows... Στο βιντεάκι φαίνεται πολύ ενδαφέρον. Φαίνεται ότι έχεις ρίξει πολλή δουλειά! Θα μπορούσες να απλοποιήσεις το download ανεβάζοντάς το στο itch. Επίσης, ένα browser play (έστω teaser) θα ήταν καλή ιδέα. Καλή δουλειά. Συνέχισε έτσι! 💪
AftPeakTank Δημοσ. 23 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 23 Μαϊου (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ @geomagas. Έχω ρίξει δουλειά όντως, αλλά στην ουσία έχω μαζέψει πολλά από τα free assets που είναι διαθέσιμα στο Unreal Marketplace (τώρα FAB), και χρησιμοποιώ το template Defender. Πολύ δύσκολο να τα συνδιάσω βέβαια και ακόμη πιο δύσκολο να δημιουργήσω συνοχή. Δεν είμαi σίγουρος τί εννοείς να το ανεβάσω στο itch.io. Είναι στο itch.io ήδη. Το λινκ που έχω βάλει έιναι για την σελίδα του παιχνιδιού. Το παιχνίδι δεν μπορεί να ανέβει στο itch.io, πρεπει να το έχω αλλού, γιατί είναι μεγάλο σε μέγεθος. Browser play δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να το σετάρω... Επίσης φαντάζομαι έχεις mac, και δεν μπορώ να κάνω compile για mac. Αν είχε Linux ίσως... Αν και δεν το έχω δοκιμάσει. Επεξ/σία 23 Μαϊου από AftPeakTank
geomagas Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου 13 λεπτά πριν, AftPeakTank είπε στην ουσία έχω μαζέψει πολλά από τα free assets που είναι διαθέσιμα στο Unreal Marketplace (τώρα FAB) Ναι, όλοι κάπως έτσι ξεκινήσαμε! 😁 10 λεπτά πριν, AftPeakTank είπε Browser play δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να το σετάρω... Σίγουρα θα γίνεται. Ξέρω ότι γίνεται στο Godot που παίζω εγώ, και το itch είναι γεμάτο με παιχνίδια που έχουν γίνει export από unity... δεν μπορεί, και το unreal θα έχει κάτι. 12 λεπτά πριν, AftPeakTank είπε Επίσης φαντάζομαι έχεις mac, και δεν μπορώ να κάνω compile για mac. Αν είχε Linux ίσως... Αν και δεν το έχω δοκιμάσει. Καλό είναι να προσπαθήσεις να κάνεις export σε όσες περισσότερες πλατφόρμες μπορείς. Γνώμη μου.
AftPeakTank Δημοσ. 23 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 23 Μαϊου Ευχαριστώ @geomagas. Να βρω λίγο χρόνο και μπορεί να κάνω κάτι... Εν τω μεταξύ αν κάπως το δοκιμάσεις τελικά, περιμένω γνώμη ... 1
AftPeakTank Δημοσ. 26 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 26 Μαϊου Ενημερωτικά, έχω αρχίσει την ανάπτυξη και του 2ου μέρους. Αυτή την φορά θα είναι Point and Click adventure. Ένα μικρό sneak peak εδώ: 1
AftPeakTank Δημοσ. 30 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 30 Μαϊου Γι αόποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει και ένα πρώτο review του παιχνιδιού στο παρακάτω βίντεο. Είναι της πρώτης έκδοσης που είχε μερικά bugs αλλά δίνει μια καλή ιδέα για το πως μοιάζει.
jimmy213 Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου On 23/05/2025 at 22:06, AftPeakTank said: Εν τω μεταξύ αν κάπως το δοκιμάσεις τελικά, περιμένω γνώμη ... Αρχικά, ωραία προσπάθεια. Δύο πραγματάκια που δεν μου άρεσαν τόσο (είναι καθαρά υποκειμενικά βέβαια). 1. Το rotate της κάμερας με middle mouse δεν με βόλεψε τόσο. 2. Αντί για invisible walls θα ήθελα actual assets που να οριοθετούν την περιοχή. Κατά τ' άλλα, ευχάριστο ήταν 😊 1
AftPeakTank Δημοσ. 2 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 14 ώρες πριν, jimmy213 είπε Αρχικά, ωραία προσπάθεια. Δύο πραγματάκια που δεν μου άρεσαν τόσο (είναι καθαρά υποκειμενικά βέβαια). 1. Το rotate της κάμερας με middle mouse δεν με βόλεψε τόσο. 2. Αντί για invisible walls θα ήθελα actual assets που να οριοθετούν την περιοχή. Κατά τ' άλλα, ευχάριστο ήταν 😊 Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την κριτική. Ουσιαστικά το rotation δεν χρειάζεται να το χρησιμοποιείς αν δεν το θες. Εκτός αν δεν σου άρεσε η επιλογή του middle mouse απλώς... Τα invisible walls ώρες ώρες φαίνονται άκυρα, έχεις δίκιο. Εντάξει η αλήθεια είναι ότι κάπου έπρεπε να αποφασίσω αν θα κρατήσω την default συμπεριφορά του template ή πόσο θα επέμβω. Τελικά στο μόνο που έκανα πολύ δουλειά με το χέρι ήταν στο διαστημόπλοιο. Στο 2ο μέρος όμως, δεν χρειάζονται invisible walls. Η κάμερα θα είμαι εσωτερική και το gameplay point and click. Οπότε εκεί δεν θα υπάρχει το ίδιο θέμα... 1
AftPeakTank Δημοσ. 6 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι υποχρεωτικό να κλείσω το Post. Ειδανικά θα ήθελα να μείνει ανοιχτό για όποιον θέλει να ρωτήσει κάτι, να μάθει πληροφορίες κλπ.
AftPeakTank Δημοσ. 24 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου Καλημέρα σε όλους! Εχθές ανέβασα την σελίδα του 2ου μέρους στο itch.io. Θα λειτουργήσει ως Devlog με την πορεία ανάπτυκης. Επειδή το σθένος, το κουράγιο και η έπμευση έρχονται με την υποστήριξη μερικών ανθρώπων, ακόμη και λίγων, θα σας ήμουν ευγνόμων αν κάνατε subscribe και πετάγατε κανένα comment που και που με τισ ιδέες σας ή οτι άλλο θέλετε. Here it is: https://forepeaktank.itch.io/the-forepeaktanks-directive-e2
AftPeakTank Δημοσ. 1 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου Ευχαριστώ για την υποστήριξη, γενικά. Βλέπω στα στατιστικά του itch.io πως ένα πολύ μεγάλο μέρος των views και downloads είνια από το insomnia. Παρεπιπτόντως ετοιμάζω και κάποια βίντεο για την ανάπτυξη του 2ου μέρους που πρόκειται να αναρτηθούν σε ένα πολύ αγαπητό μου κανάλι στο youtube. Stay tuned! Μέχρι τότε, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στην μικρή συνέντευξη που έδωσα αλλά και μερικών πολύ πολύ αξιότιμων και professional game developers. Εγώ είμαι απλώς ερασιτέχνης αλλά αυτοί είναι επαγγελματίες. 3
AftPeakTank Δημοσ. 6 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Όπως ανέφερα, τα βίντεο άρχισαν να ανεβαίνουν. Έχω το πρώτο μέρος του πρώτου επεισοδίου. Η υποστήριξη σας είναι κάτι παραπάνω από απλώς θεμιτή.. Επεξ/σία 6 Ιουλίου από AftPeakTank 3
AftPeakTank Δημοσ. 17 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου Με χαρά έχω να σας πω πως το 2ο μέρος ανέβηκε. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την υποστήριξη σας! 2
AftPeakTank Δημοσ. 18 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου Ανέβασα και το επεισόδιο 2 - μέρος 1, για όποιον θέλει να μάθει πώς κάνουμε claim free assets για Unreal Engine. Αυτό γίνεται μέσω της πλατφόρμας FAB. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα