Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Χωρίς να έχω παρατηρήσει κάτι ύποπτο και χωρίς να έχω πρόβλημα με την κάρτα. Με πήραν τηλέφωνο από eurobank και μου είπαν ότι παρατήρησαν προσπάθειες συναλλαγών. Με ρώτησαν να δώσω έγκριση για ακύρωση. Αν και έπεσα από ένα μικρό σύννεφο έδωσα την έγκριση και έστειλαν νέα κάρτα ΔΩΡΕΑΝ.

Οι προσπάθειες αυτές σου είπαν ότι ήταν πληρωμές προς skroutz;

Επίσης, σου έρχονται καθόλου ειδοποιήσεις για συναλλαγές που δεν ολοκληρώθηκαν;

Μπράβο τους πάντως που σε πήραν τηλέφωνο!

Καλά έκανες και την ακύρωσες.

2 ώρες πριν, carpediemgr είπε

False positive της τράπεζας.

 

4 ώρες πριν, tollisth είπε

Έχουν αναφερθεί περιστατικά από διάφορες τράπεζες,δεν μιλάμε μόνο για το δικό μου περιστατικό πλέον,τουλάχιστον 3 άτομα σε αυτό το ποστ που έχουν πάθει το ίδιο τις τελευταίες ήμερες με σκρουτζ και τράπεζα 

Ίσως να φταίνε και οι τράπεζες όλα είναι πιθανά άλλα κάτι γίνεται από ότι φαίνεται

Ίσως να είναι κάποιο bug δεν ξέρω

Πιστεύω ότι  πολύ πιθανόν όλα έχουν σχέση με bug αλλά στην πλατφόρμα πληρωμής του skroutz.

Τελικά το iris payments είναι το πιο ασφαλές για skroutz αυτή τη στιγμή;

Επεξ/σία από svartevarg
  • Like 1
Δημοσ.

Είναι περίεργα σχεδιασμένη η σελίδα πληρωμής του Skroutz. 

Το checkout όπου καταχωρούνται τα στοιχεία κάρτας, είναι περιβάλλον Skroutz... και μόλις πατήσεις πληρωμή, τότε στέλνονται τα στοιχεία στην Everypay.

Ενώ σε άλλα ηλεκτρονικά καταστηματα μόλις πατήσεις πληρωμή με κάρτα, σε μεταφέρουν σε περιβάλλον epos (τράπεζα, wordline, viva κλπ) και μετά δίνεις εκεί τα στοιχεία σου.

Όσο secure κι αν είναι η σελίδα του skroutz, υπάρχουν παραθυρακια για κλοπή δεδομένων ειδικά σε απαρχαιωμένα windows ή browsers. 

Aν και στην περίπτωση του φίλου πιστεύω πως ήταν false alarm απο τη τράπεζα 

  • Like 1
Δημοσ.
20 minutes ago, ekrepali said:

Το checkout όπου καταχωρούνται τα στοιχεία κάρτας, είναι περιβάλλον Skroutz... και μόλις πατήσεις πληρωμή, τότε στέλνονται τα στοιχεία στην Everypay.

Ενώ σε άλλα ηλεκτρονικά καταστηματα μόλις πατήσεις πληρωμή με κάρτα, σε μεταφέρουν σε περιβάλλον epos (τράπεζα, wordline, viva κλπ) και μετά δίνεις εκεί τα στοιχεία σου.

το ιδιο πραγμα ειναι και το everypay, θα μπορούσε να ειναι stripe ή οποιοδήποτε αλλο fintech, είναι άπειρα. Και οπως ειπε ειναι της skroutz. Και για το συγκεκριμενο που εβαλε ο χρηστης ειναι ξεκαθαρο false positive.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αμα εχεις δωσει τα στοιχεια της καρτας σου...παντου, πως μπορει να εισαι σιγουρος οτι η μπινια, αν εγινε, οτι εγινε μεσω skroutz;

Αυτος ειναι ο λογος που προτεινω Paypal παντου, ή εστω αντικαταβολη για εντος Ελλαδας.

Αποφυγη χρησης της καρτας οπου μπορω να την αποφυγω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mountains1 είπε

Αμα εχεις δωσει τα στοιχεια της καρτας σου...παντου, πως μπορει να εισαι σιγουρος οτι η μπινια, αν εγινε, οτι εγινε μεσω skroutz;

Αυτος ειναι ο λογος που προτεινω Paypal παντου, ή εστω αντικαταβολη για εντος Ελλαδας.

Αποφυγη χρησης της καρτας οπου μπορω να την αποφυγω.

Αν είναι bug σε πλατφόρμα πληρωμής, όλα είναι πιθανά. Όπως μια διαρροή δεδομένων.

Δεν φταίει πάντα η τράπεζα.

Αλλά έχεις δίκιο για το paypal. Την είχα και εκεί περασμένη την κάρτα.

Το skroutz θέλει προφανώς να προωθήσει τη συνεργαζομενη πλατφόρμα πληρωμής. Για αυτό και δεν έχει το paypal ως επιλογή.

Επεξ/σία από svartevarg
  • Like 1
Δημοσ.
30 minutes ago, great said:

το ιδιο πραγμα ειναι και το everypay, θα μπορούσε να ειναι stripe ή οποιοδήποτε αλλο fintech, είναι άπειρα. Και οπως ειπε ειναι της skroutz. Και για το συγκεκριμενο που εβαλε ο χρηστης ειναι ξεκαθαρο false positive.

Το ξέρω ότι και το everypay είναι epos... όμως ξαναλέω ότι η καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας γίνονται σε περιβάλλον Skroutz... και μετά γίνεται ανακατεύθυνση στην Everypay. Ταυτόχρονα με την ανακατεύθυνση στο url της Everypay, το Skroutz στέλνει και τα στοιχεία της κάρτας που έχεις καταχωρήσει στη φόρμα.

Spoiler


4343.jpg.0c74f3a6f6b3d2100f984521cb882d0b.jpg

 

 

 

1.jpg.2e599c0f4ea86520ab1035e087794309.jpg

 

Ενώ σε άλλες σελίδες που έχουν πχ πληρωμή με Viva Εpos ή Alpha ecommerce κλπ... δε καταχωρείς στοιχεία κάρτας στη σελίδα του καταστήματος. Πατάς Πληρωμή, γίνεται ανακατεύθυνση στη σελίδα του epos και καταχωρείς εκεί τα στοιχεία.

Θεωρώ τη 2η μέθοδο πιο ασφαλή... ενώ στη 1η μέθοδο που ανέβασα παραπάνω, μπορούν ευκολότερα να δημιουργηθούν κενά ασφαλείας.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Κάτι τέτοιο είχε πάθει η μητέρα μου με την κάρτα της,   eurobank και αυτή,   δεν είχε γίνει ποτέ χρήση σε net,  μόνο σε σουπερ και αυτό ανέπαφα,  μια μέρα πήγε να κάνει αγορά και δεν περνούσε.

Της είπανε πως είχε ακυρωθεί αυτόματα και μάλιστα βγήκε νέα κάρτα χωρίς χρέωση.

Δεν νομίζω πως είναι απο skroutz το θέμα,

  • Like 1
Δημοσ.

Απο οτι καταλαβα και σε σχεση και με αλλο ενα παρομοιο θεμα που ανοιξε.

Το προβλημα ειναι μεταξύ eurobank & skroutz προφανώς κακή συνεργασία των συστημάτων τους.

  • Like 2
Δημοσ.

Είχα πάθει το ίδιο με πιστωτική Πειραιώς, μου την ακύρωσαν με την ίδια δικαιολογία περί διαρροής. Στη δική μου περίπτωση ήταν φως φανάρι ότι άναψε red flag γιατί μόλις είχα αγοράσει μια ηλεκτρονική υπηρεσία από Αίγυπτο. Τους πήρα τηλέφωνο να τους εξηγήσω ότι εγώ αυτοπροσώπως αγόρασα την υπηρεσία, μου έλεγαν ότι δεν έχει σχέση και ότι έχει γίνει από αλλού διαρροή, όμως δεν είχαν σκοπό να μου πουν από πού. Στο τέλος μου είπαν ότι αν δεν ακυρωθεί η κάρτα αναλαμβάνω την ευθύνη να αποδεχτώ τις όποιες κακόβουλες συναλλαγές γίνουν στο μέλλον. Απαράδεκτοι.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, svartevarg είπε

Οι προσπάθειες αυτές σου είπαν ότι ήταν πληρωμές προς skroutz;

Επίσης, σου έρχονται καθόλου ειδοποιήσεις για συναλλαγές που δεν ολοκληρώθηκαν;

Καμία ειδοποίηση, τίποτα! Και είναι αλήθεια πως διαδικτυακά το 95% των αγορών μου είναι μόνο skroutz  χωρίς να έχω περασμένη την κάρτα μόνιμα! Από τότε, προληπτικά έριξα και ένα format μη τυχόν έχω κανένα κρυφό keylogger.

Το iris είναι 100% πιο ασφαλές γιατί δεν χρειάζεται να πληκτρολογήσεις τίποτα. Είναι μεταφορά με βάση το ΑΦΜ.

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Καμία ειδοποίηση, τίποτα! Και είναι αλήθεια πως διαδικτυακά το 95% των αγορών μου είναι μόνο skroutz  χωρίς να έχω περασμένη την κάρτα μόνιμα! Από τότε, προληπτικά έριξα και ένα format μη τυχόν έχω κανένα κρυφό keylogger.

Το iris είναι 100% πιο ασφαλές γιατί δεν χρειάζεται να πληκτρολογήσεις τίποτα. Είναι μεταφορά με βάση το ΑΦΜ.

Σε μένα ακόμα έρχονται ειδοποιήσεις κάθε μέρα την ίδια ώρα στο app του mobile banking ότι χρησιμοποιήθηκε,  αλλά απέτυχε. . Ακόμα και τώρα που είναι απενεργοποιημένη από την τράπεζα εξακολουθεί να επιμένει Βέβαια, όλες οι συναλλαγές ήταν και είναι αποτυχημένες.

Μας βλέπω να πάμε όλοι σε iris με αυτό το μπάχαλο. Αλλά στο iris υπάρχει η δυνατότητα για αμφισβήτηση συναλλαγής;

3 ώρες πριν, sdikr είπε

Κάτι τέτοιο είχε πάθει η μητέρα μου με την κάρτα της,   eurobank και αυτή,   δεν είχε γίνει ποτέ χρήση σε net,  μόνο σε σουπερ και αυτό ανέπαφα,  μια μέρα πήγε να κάνει αγορά και δεν περνούσε.

Της είπανε πως είχε ακυρωθεί αυτόματα και μάλιστα βγήκε νέα κάρτα χωρίς χρέωση.

Δεν νομίζω πως είναι απο skroutz το θέμα,

Πιστεύεις και εσύ ότι είναι διαρροή ή ότι είναι bug ;

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Το προβλημα ειναι μεταξύ eurobank & skroutz προφανώς κακή συνεργασία των συστημάτων τους.

Όχι μόνο στην eurobank, αλλά και στην Εθνική.

2 ώρες πριν, andreasl είπε

Είχα πάθει το ίδιο με πιστωτική Πειραιώς, μου την ακύρωσαν με την ίδια δικαιολογία περί διαρροής. Στη δική μου περίπτωση ήταν φως φανάρι ότι άναψε red flag γιατί μόλις είχα αγοράσει μια ηλεκτρονική υπηρεσία από Αίγυπτο. Τους πήρα τηλέφωνο να τους εξηγήσω ότι εγώ αυτοπροσώπως αγόρασα την υπηρεσία, μου έλεγαν ότι δεν έχει σχέση και ότι έχει γίνει από αλλού διαρροή, όμως δεν είχαν σκοπό να μου πουν από πού. Στο τέλος μου είπαν ότι αν δεν ακυρωθεί η κάρτα αναλαμβάνω την ευθύνη να αποδεχτώ τις όποιες κακόβουλες συναλλαγές γίνουν στο μέλλον. Απαράδεκτοι.

Αυτό είπαν/ λένε σε όλους μας.

Και ότι είμαστεθύματα διαρροής δεδομένων.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, svartevarg said:

Πιστεύεις και εσύ ότι είναι διαρροή ή ότι είναι bug ;

Αν θυμάμαι καλά τότε είχε ακουστεί οτι είχε γίνει διαρροή μεγάλου αριθμού καρτών παγκόσμια

ίσως να επιλέξανε να ακυρώσουν όλες τις κάρτες ώστε να μην έχουν θέμα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...