stel106 Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Εργοστασιακό ή μετατροπή; Γιατί σε μετατροπή θελει καλή κατάσταση οχήματος και εγκαταστατη με γνώση . Αλλιώς θα έχει και εκεί θέματα . σιγουρα αφου βγαινει εργοστασιακο ειναι πιο καλο γιατι εχει και ενδειξη καυσιμου - αεριου στο καντραν! και μετατροπη βεβαια παλι δεν εχει κανενα θεμα βγαζει παρα πολλα χλμ αρκει λιγο να κανεις καποιες συντηρησεις που θελουν τα οπελ το ειχα το συγκεκριμενο φοβερα οικονομικο τα πετρελαια της οπελ δεν ειναι και απο τα δυνατα τους σημεια αν αρχισεις να πληρωνεις δεν θα ηρεμησεις ποτε... 4 ώρες πριν, AGGANIS13 είπε Ξερει να μου πει καποιος αναλυτικα την διαδιακασια για μεταβιβαση αυτοκινητου στα ΚΕΠ? Ο αγοραστης νομιζω χρειαζεται ΜΟΝΟ την ταυτοτητα. Αυτο το ... Παραστατικό Τράπεζας για την κατάθεση του Τέλους Άδειας Οχήματος και του Τέλους Μεταβίβασης Αυτοκινήτου το πληρωνει ο αγοραστης νομιζω ετσι? Γινεται να πληρωθουν εκεινη την ωρα ηλεκτρονικά απο web banking? Θα φανει άμμεσα στο συστημα οτι πληρωθηκαν? αν και εχει γραφτει πολλες φορες σε ολα ναι κτεο σε ισχυ αδεια χωρις παρακρατηση βεβαιωση μη οφειλης τελων παραβολα μεταβιβασης αναλογα τα κυβικα(τα πληρωνει ο αγοραστης τα εκτυπωνετε και πηγαινεται σε ενα κεπ και σε 15 λεπτα ειστε ετοιμοι)
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 26/5/2025 στις 8:46 ΠΜ, AGGANIS13 είπε Το συγκεκριμένο ειναι του 2015 Diesel και εχει κατι λιγοτερο απο 190000 χιλιομετρα. Τι προβλήματα βγάζει αυτο το μοντελο? Ειναι αξιόπιστο? Καδένα πότε αλλάζουν αυτά? Πρεπει να προσεξω κατι αλλΟ? Ως βαθυς γνωστης των multijet κινητηρων και κατοχος multijet με πανω απο 230.000km θα σου πω το εξης. Ενα multijet δεν σπαει δεν χαλαει ειναι FPT και κραταει. Καδενα ενα multijet αλλαζει απο τις 100.000 εως τις 500.000 και εξαρταται απο την συχνοτητα αλλαγων στα λαδια απλως διαιρεσε το 1.000.000.000 με τα ποσα χιλιομετρα γινονται οι αλλαγες λαδιων και θα σου απαντησει ποτε ειναι η ωρα να αλλαξεις καδενα. Αλλο προβληματικο σημειο ειναι οι ροδελες στεγανοποιησης, οι οποιες αλλαζουν προληπτικα και εξαρταται το ποτε θα χασουν απο το ποσο το εσκιζε ο προηγουμενος. Αλλο ενα νευραλγικο σημειο ειναι οι προθερμαντηρες που κολλανε, θελει ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ! Τους βγαζεις τους αλλαζεις με κεραμικη παστα. Αν θες ενα τετοιο μοτερ να ζησει επ αοριστων πρεπει να κανεις 3 πραγματα. Καθαρισμο εισαγωγης και αυλων Καταργηση EGR Συχνες αλλαγες λαδιων με αμεση εξαρτηση απο τις αναγεννησεις DPF (max 7500km). Fun fact τα multijet εχουν σχεδιαστικο στοχο αντοχης 250.000km με κλειστο μοτερ. Με προσοχη αγαπη και προδερμ βλεπεις ευκολα 300.000km+. Τα VGT και τα μπεκ γερνανε αλλα δεν εγινε και κατι. Αν θες να δεις την υγεια των μπεκ στειλε μου σε pm τιμες inj correction και θα σου απαντησω για την κατασταση του μοτερ. Στις 26/5/2025 στις 11:48 ΠΜ, kostas_anes είπε Κοιτάς πότε και αν έχει αλλαχτεί τρόμπα νερού και ιμάντες τροχαλιών, γιατί η Opel δεν έχει αλλαγές σε μεγάλα σέρβις, τα κρατάει μέχρι να διαλύσουν. Εμένα η τρόμπα διάλυσε στα 168k χιλιόμετρα. nah nah nah, το δικο μου ειναι του 2009 με original τρομπα και κατς καλα. Original ιμαντες οπου αλλωστε ειναι lifetime Στις 26/5/2025 στις 11:48 ΠΜ, kostas_anes είπε Αν είναι το 6τάχυτο κοιτάς πολύ καλά πως συμπεριφέρεται ο συμπλέκτης, γιατί το βολάν διπλής μάζας που έχει το 6τάχυτο, κοντά στα 200k τείνει να χαιρετάει. Αν ειναι το M20 ευκολα βγαζει 250k το σετ συμπλεκτη και αν προσεχεις 450+ το DMF Στις 26/5/2025 στις 11:48 ΠΜ, kostas_anes είπε Κοιτάς αν έχει γίνει καθαρισμός τουρμπίνας, γιατί τα μεταβλητής γεωμετρίας κάθε 100-120k χιλιόμετρα θέλουν καθάρισμα, αλλιώς κολλάνε τα πτερύγια που αλλάζουν την διάμετρο. Σωστος! Στις 26/5/2025 στις 11:48 ΠΜ, kostas_anes είπε Κοιτάς αν έχει αλλαχτεί τρομπάκι συμπλέκτη (περί τα 180k χιλιόμετρα μέσο όρο ζωής), γιατί κόστος ανταλλακτικού είναι 30-40€, αλλά πρέπει να κατεβεί σασμάν για να αλλαχτεί, οπότε πάει ακριβά. nah nah nah that shit dont break Στις 26/5/2025 στις 11:48 ΠΜ, kostas_anes είπε Κοιτάς οι αλλαγές λαδιών στο σέρβις να έχουν γίνει άνα 10 άντε 12k χιλιόμετρα. Στα 15k που λέει η Opel το μοτέρ το καταστρέφει και μετα τα 250k αρχίζουνε να χάνουν και να καίνε πολύ λάδι. Έχω μεγάλη εμπειρία με το 1.3 MultiJet σε αυτό το θέμα, ευτυχώς όχι στο δικό μου αμάξι. ακριβως στα 250 γιατι αυτος ειναι ο σχεδιασμενος χρονος ζωης τους τα 10k ειναι απιστευτα ΠΟΛΛΑ, τρομακτικα πολλα, δεν παμε σε τοσα πολλα ουτε με σφαιρες Στις 27/5/2025 στις 10:34 ΠΜ, AGGANIS13 είπε Diesel ή αέριο-βενζίνη (εργοστασιακό) diesel ειναι ο βασιλιας του ανοικτου δρομου, LPG ο βασιλιας της πολης Στις 27/5/2025 στις 10:50 ΠΜ, AGGANIS13 είπε Αθηνα μεσα εχουν προβλημα με το dpf τους αν καταργησεις egr και καθαρισεις εισαγωγη με το μαμα dpf δεν θα ασχοληθεις μεχρι να το πεταξεις το αμαξι Επεξ/σία 30 Μαϊου από 11osmikrosmhtsos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα