Tlykog Δημοσ. Τετάρτη στις 08:46 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:46 πμ (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε Δεν ειναι marketing οσα χρονια υποσχεθει για καθε συσκευη θα τα δωσει οπως και ειναι τιμιο καποιος που εδωσε 1000 ευρω να παρει το upgrade πιο νωρις απο καποιον που εδωσε 300... Οσο για την ασφαλεια υπαρχουν οι ενημερωσεις ασφαλειας που δινει καθε μηνα και ετσι δεν τιθεται ζητημα αν τα φθηνα μοντελα παρουν την αναβαθμιση αργοτερα. Νομίζω πως μπερδεύεις δύο διαφορετικά πράγματα: α) την υπόσχεση υποστήριξης σε βάθος χρόνου και β) τη συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι σε περσινά flagship, που δεν είναι ούτε φθηνά ούτε παρωχημένα. Δεν έγραψα ποτέ ότι η Samsung δε δίνει τις αναβαθμίσεις που υπόσχεται. Το θέμα όμως είναι το πότε και σε ποιους. Αν έχεις δώσει 1000€ πριν λίγους μήνες για ένα S24 Ultra και βλέπεις ότι μένεις εκτός beta, ενώ το νέο μοντέλο παίρνει αποκλειστικότητα, δεν αισθάνεσαι "τίμια" μεταχείριση. Αισθάνεσαι "΄β κατηγορίας πελάτης". Δεν λέμε να μπουν πρώτα τα A34 και τα M14 στην beta. Λέμε ότι δεν είναι λογικό να αποκλείεται ένα περσινό flagship που είναι ακόμα απόλυτα επίκαιρο. Για την ασφάλεια: σωστά, οι ενημερώσεις ασφαλείας συνεχίζονται και είναι σημαντικές. Αν και σε κάποια μοντέλα ειναι ανα μήνα, σε αλλά αν 2μηνο και βάλε. Επιπλέον, οσο περναει ο καιρος αραιωνουν πχ σε 2-3 χρονια μετα την κυκλοφορία τους... Το θεμα, όμως, δεν ειναι μονο αυτο: το λειτουργικό και το UI φέρνουν και βελτιώσεις στη διαχείριση πόρων, στη σταθερότητα, στη συμβατότητα με νέες εφαρμογές, πολλές φορές και σε βασικά υποσυστήματα ασφάλειας που δεν καλύπτονται με patch. Δεν είναι μόνο θέμα "features". Γραφω οτι ειναι marketing γιατι δεν υπαρχει σωστη συνεπεια στο καθε ποτε δινονται και σε ετσι ναυαρχιδες, προηγουμενης γενιας, μενουν για κάποιο χρονικο διαστημα με κενα ασφαλειας. Επιπλέον, κάτι που πολλοί αγνοούν: πολλές κρίσιμες αλλαγές στην ασφάλεια (π.χ. SELinux ενισχύσεις, sandboxing βελτιώσεις) έρχονται μέσω major updates, όχι απλώς από μηνιαία patches. Άρα δεν ειναι μονο τα μηνιαια patches ασφαλειας το θεμα. Προφανώς και δεν συγκρίνω αυτόν που έδωσε 300€ με αυτόν που έδωσε 1000€. Παρόλο που αν τηρούσε μια εννοιακά πολιτική αναβαθμίσεων όπως πχ η Apple που όσα μοντέλα υποστηριζονται παίρνουν την ίδια στιγμή αναβαθμίσεις και όχι "κατα κύματα", δείχνοντας σεβασμό στα χρήματα του πελάτη. Πχ το Σεπτέμβριο που θα έρθει θα γίνει παρουσίαση του νέου μοντέλου και του νέου iOS. Αμεσως μετα την παρουσιαση το νεο iOS ειναι διαθεσιμο για κατεβασμα σε κάθε iPhone των τελυταιων 5-6 ετών. Δεν το κάνω για vs, αλλά για να δείξω ότι υπάρχει κι άλλος δρόμος. Σκέψου αν θα έπεφτε η αξία των κινητών της Samsung αν πχ όλες οι υποστηριζόμενες ναυαρχιδες έπαιρναν αναβάθμιση την ίδια ακριβώς στιγμή για όλο το διάστημα υποστήριξης... Ξέρεις ποια εταιρεία έχει τη συμπεριφορά της Apple σε αυτό τον τομέα; Η Google. Ο λόγος είναι ότι, όπως και η Apple, κερδίζει από όλο το οικοσύστημα και όχι από το hardware. Αν δεν αλλάξει αυτό και στους άλλους δεν πρόκειται να υπάρξει πραγματική υποστήριξη. Θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα μοντέλο πληρωμής, όπου πχ όταν μπαίνει κάποιος και αγοράζει μία εφαρμογή από το playstore να παίρνει και ενά ποσοστό ο κατασκευαστής της συσκευής από το ποσοστό της Google, μιας και χάρις σε αυτόν υπήρξε πρόσβαση στην αγορά. Αυτό δε θα αρέσει στη Google, αλλά είναι τίμιο. Τέλος, όταν η ίδια η Samsung υπόσχεται 7 χρόνια υποστήριξης, αυτό είναι αξιέπαινο. Όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σχολιάσουμε πότε και με τι τρόπο γίνεται αυτή η υποστήριξη. Όχι για να γκρινιάξουμε, αλλά για να διατηρηθεί ένα δίκαιο μέτρο, ειδικότερα για όσους επενδύουν σε flagship. Αν αυτό θα αλλάξει μελλοντικά μένει να το δούμε. Επεξ/σία Τετάρτη στις 11:17 πμ από Tlykog 2
ScorpioX777 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:28 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:28 πμ 1 ώρα πριν, Tlykog είπε Καταλαβαίνω τι λες, αλλά νομίζω πως μπερδεύεις δύο διαφορετικά πράγματα: α) την υπόσχεση υποστήριξης σε βάθος χρόνου και β) τη συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι σε περσινά flagship, που δεν είναι ούτε φθηνά ούτε παρωχημένα. Δεν έγραψα ποτέ ότι η Samsung δε δίνει τις αναβαθμίσεις που υπόσχεται. Το θέμα όμως είναι το πότε και σε ποιους. Αν έχεις δώσει 1000€ πριν λίγους μήνες για ένα S24 Ultra και βλέπεις ότι μένεις εκτός beta, ενώ το νέο μοντέλο παίρνει αποκλειστικότητα, δεν αισθάνεσαι "τίμια" μεταχείριση. Αισθάνεσαι "΄β κατηγορίας πελάτης". Δεν λέμε να μπουν πρώτα τα A34 και τα M14 στην beta. Λέμε ότι δεν είναι λογικό να αποκλείεται ένα περσινό flagship που είναι ακόμα απόλυτα επίκαιρο. Για την ασφάλεια: σωστά, οι ενημερώσεις ασφαλείας συνεχίζονται και είναι σημαντικές. Αν και σε κάποια μοντέλα ειναι ανα μήνα, σε αλλά αν 2μηνο και βάλε. Επιπλέον, οσο περναει ο καιρος αραιωνουν πχ σε 2-3 χρονια μετα την κυκλοφορία τους... Το θεμα, όμως, δεν ειναι μονο αυτο: το λειτουργικό και το UI φέρνουν και βελτιώσεις στη διαχείριση πόρων, στη σταθερότητα, στη συμβατότητα με νέες εφαρμογές, πολλές φορές και σε βασικά υποσυστήματα ασφάλειας που δεν καλύπτονται με patch. Δεν είναι μόνο θέμα "features". Γραφω οτι ειναι marketing γιατι δεν υπαρχει σωστη συνεπεια στο καθε ποτε δινονται και σε ετσι ναυαρχιδες, προηγουμενης γενιας, μενουν για κάποιο χρονικο διαστημα με κενα ασφαλειας. Επιπλέον, κάτι που πολλοί αγνοούν: πολλές κρίσιμες αλλαγές στην ασφάλεια (π.χ. SELinux ενισχύσεις, sandboxing βελτιώσεις) έρχονται μέσω major updates, όχι απλώς από μηνιαία patches. Άρα δεν ειναι μονο τα μηνιαια patches ασφαλειας το θεμα. Προφανώς και δεν συγκρίνω αυτόν που έδωσε 300€ με αυτόν που έδωσε 1000€. Παρόλο που αν τηρούσε μια εννοιακά πολιτική αναβαθμίσεων όπως πχ η Apple που όσα μοντέλα υποστηριζονται παίρνουν την ίδια στιγμή αναβαθμίσεις και όχι "κατα κύματα", δείχνοντας σεβασμό στα χρήματα του πελάτη. Πχ το Σεπτέμβριο που θα έρθει θα γίνει παρουσίαση του νέου μοντέλου και του νέου iOS. Αμεσως μετα την παρουσιαση το νεο iOS ειναι διαθεσιμο για κατεβασμα σε κάθε iPhone των τελυταιων 5-6 ετών. Δεν το κάνω για vs, αλλά για να δείξω ότι υπάρχει κι άλλος δρόμος. Σκέψου αν θα έπεφτε η αξία των κινητών της Samsung αν πχ όλες οι υποστηριζόμενες ναυαρχιδες έπαιρναν αναβάθμιση την ίδια ακριβώς στιγμή για όλο το διάστημα υποστήριξης... Ξέρεις ποια εταιρεία έχει τη συμπεριφορά της Apple σε αυτό τον τομέα; Η Google. Ο λόγος είναι ότι, όπως και η Apple, κερδίζει από όλο το οικοσύστημα και όχι από το hardware. Αν δεν αλλάξει αυτό και στους άλλους δεν πρόκειται να υπάρξει πραγματική υποστήριξη. Θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα μοντέλο πληρωμής, όπου πχ όταν μπαίνει κάποιος και αγοράζει μία εφαρμογή από το playstore να παίρνει και ενά ποσοστό ο κατασκευαστής της συσκευής από το ποσοστό της Google, μιας και χάρις σε αυτόν υπήρξε πρόσβαση στην αγορά. Αυτό δε θα αρέσει στη Google, αλλά είναι τίμιο. Τέλος, όταν η ίδια η Samsung υπόσχεται 7 χρόνια υποστήριξης, αυτό είναι αξιέπαινο. Όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σχολιάσουμε πότε και με τι τρόπο γίνεται αυτή η υποστήριξη. Όχι για να γκρινιάξουμε, αλλά για να διατηρηθεί ένα δίκαιο μέτρο, ειδικότερα για όσους επενδύουν σε flagship. Αν αυτό θα αλλάξει μελλοντικά μένει να το δούμε. Για vs το εκανες στο αρχικο σου ποστ αλλα δεν εχει ιδιαιτερη σημασια, οντως ειναι απο τα δυνατα σημεια της Apple οι ταυτοχρονες ενημερωσεις μην ξεχναμε ομως οτι παιζει με in house λειτουργικο και στην ουσια με εναν επεξεργαστη... Ακομα και αν καταφερνε να δωσει σε ολους ταυτοχρονα η Samsung η αξια των συσκευων θα επεφτε το ιδιο οπως τωρα λογω του ανταγωνισμου στα Android κινητα, δεν μπορει να κρατησει τιμη επειδη το A35 ας πουμε θα παρει την αναβαθμιση 2 μηνες νωριτερα μαζι με το S24 Ultra, ειναι σχεδον ασημαντο... Προσωπικα δεν με απασχολουν τα 7 χρονια γιατι τα αλλαζω στα 2-3 αλλα ηταν καλο για πολυ κοσμο που τα κραταει... Και ας σταματησουμε την καραμελα της ασφαλειας γιατι εχει και η Apple πολλα ραμματα στη γουνα της...
Tlykog Δημοσ. Τετάρτη στις 10:46 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:46 πμ (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Για vs το εκανες στο αρχικο σου ποστ αλλα δεν εχει ιδιαιτερη σημασια, οντως ειναι απο τα δυνατα σημεια της Apple οι ταυτοχρονες ενημερωσεις μην ξεχναμε ομως οτι παιζει με in house λειτουργικο και στην ουσια με εναν επεξεργαστη... Ακομα και αν καταφερνε να δωσει σε ολους ταυτοχρονα η Samsung η αξια των συσκευων θα επεφτε το ιδιο οπως τωρα λογω του ανταγωνισμου στα Android κινητα, δεν μπορει να κρατησει τιμη επειδη το A35 ας πουμε θα παρει την αναβαθμιση 2 μηνες νωριτερα μαζι με το S24 Ultra, ειναι σχεδον ασημαντο... Προσωπικα δεν με απασχολουν τα 7 χρονια γιατι τα αλλαζω στα 2-3 αλλα ηταν καλο για πολυ κοσμο που τα κραταει... Και ας σταματησουμε την καραμελα της ασφαλειας γιατι εχει και η Apple πολλα ραμματα στη γουνα της... Αυτό είναι δική σου εκτίμηση, και μάλιστα είναι και λάθος. Το γράφω ξεκάθαρα ότι δεν το αναφέρω για vs, ακριβώς για να μην υπάρξουν παρερμηνείες. Το ανέφερα σαν παράδειγμα ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος προσέγγισης στο θέμα των ενημερώσεων. Τίποτα παραπάνω. Μάλιστα ανέφερα και τη Google στο παράδειγμα, η οποία ακολουθεί παρόμοια στρατηγική στα δικά της μοντέλα και εξήγησα και τον λόγο που το κάνει. Μην ξεχνάμε, η Samsung βγάζει δικούς της επεξεργαστές, δεν είναι ότι βασίζεται μόνο σε Qualcomm. Έχει Exynos σε flagships (π.χ. S24/S24+ στην Ευρώπη με Exynos 2400), αλλά και σε mid-range μοντέλα, όπως το A54 με Exynos 1380 ή το A55 με τον 1480. Δε βλέπω εκεί κάποια διαφορετική αντιμετώπιση. Από τη στιγμή που κάποιες φορές είναι και υποδεέστεροι των αντίστοιχης κατηγορίας της Qualcomm σε επιδόσεις ή θερμική συμπεριφορά, θα μπορούσε να δίνει γρηγορότερα updates, ώστε να ενισχύσει τη θέση τους στην αγορά, αλλά δεν το κάνει... Άρα δεν μπορούμε να λέμε ότι "η Apple μπορεί επειδή έχει δικά της", όταν η Samsung έχει και in-house SoC και δικό της UI. Το ότι δεν ενοποιεί τις αναβαθμίσεις είναι επιλογή, όχι τεχνικός περιορισμός. Οι 2 μήνες δεν είναι ασήμαντο χρονικό διάστημα, ειδικά για μια συσκευή που είναι καθημερινά εκτεθειμένη στο διαδίκτυο. Δεν μιλάμε για καθυστέρηση σε κάποιο cosmetic feature, αλλά για λειτουργικό και ασφάλεια. Αν ήταν τόσο ασήμαντο, δεν θα έβγαζαν ούτε monthly updates. Δεν είπα ότι θα σωθεί η μεταπωλητική αξία επειδή θα πάρει το A35 update μαζί με το S24. Το θέμα είναι να χτίζεται εμπιστοσύνη ότι όταν δίνεις 1000€, δεν θα σε πετάξει έξω η ίδια η εταιρεία από το beta ή τις πρώτες αναβαθμίσεις. Αυτό επηρεάζει την εικόνα γενικά και την αξία της συσκευής ειδικότερα. Και όσο για την ασφάλεια, ξαναλέω: δεν είναι μόνο το patch. Ένα major update αλλάζει πράγματα στο core του λειτουργικού. Αν αυτό θεωρείται "καραμέλα", τότε να σταματήσουν και οι ίδιες οι εταιρείες να το χρησιμοποιούν σαν selling point. Εγώ που πληρώνω περίπου 1000€ για κινητό με ενεδιαφέρει να δίνονται σωστά οι ενημερώσεις και σε βάθος χρόνου. Αν πάρω κινητό των 300€ είμαι διατεθειμένος να κάνω παραχωρήσεις. Εσένα μπορεί να μη σε ενδιαφέρει και είναι δικαίωμά σου. Παρεμπιπτόντως, παρατηρώ ότι εγώ απαντάω στα επιχειρήματά σου ένα-ένα, ενώ εσύ προσπερνάς αρκετά από τα δικά μου χωρίς να τα σχολιάζεις. Οκ, δικαίωμά σου να διαφωνείς ή να μην τα θεωρείς σημαντικά, αλλά καλό είναι να μη μένουν αναπάντητα, ειδικά όταν η κουβέντα πάει πάνω σε λεπτομέρειες. Επεξ/σία Τετάρτη στις 11:21 πμ από Tlykog 1
ikaruga24 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:53 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:53 πμ Καλά εντάξει, η κοροϊδία για εμάς συνεχίζεται. Να έχεις ναυαρχίδα και να μην έχεις day one το τελευταίο update. Ναι ξέρω, δεν είπανε ότι θα έχεις 7 χρόνια ενημερώσεις με την τελευταία έκδοση πάντα. Είπαν σκέτο 7 χρόνια ενημερώσεις. Παρά αυτά, σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι καλά και ότι πλήρωσα συσκευή άνω των £1000 για να έχω τέτοια αντιμετώπιση. Αυτό το κακό με το fragmentation στα android δε θα φύγει ποτέ. Έχεις 3 top end μοντέλα της κάθε χρονιάς και οι προηγούμενες γενιές απευθείας είναι πελάτης δεύτερης και τρίτης κατηγορίας γιατί έτσι. Δεν μπορεί εγώ με το s23u μου να είμαι τόσο πίσω σε σχέση με αυτόν που έχει s25u. Γι αυτό η apple θα παραμείνει στην κορυφή για πάντα ότι και να κάνει. Από όλες τις μαλακιες που την διακατεχουν τουλάχιστον το κομμάτι του πελάτη και των σχέσεων των υπηρεσιών της με το hardware είναι κλειδωμένο και τεκμηριωμένο πολύ καλά. 2
ScorpioX777 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:38 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:38 πμ 46 λεπτά πριν, Tlykog είπε Αυτό είναι δική σου εκτίμηση, και μάλιστα είναι και λάθος. Το γράφω ξεκάθαρα ότι δεν το αναφέρω για vs, ακριβώς για να μην υπάρξουν παρερμηνείες. Το ανέφερα σαν παράδειγμα ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος προσέγγισης στο θέμα των ενημερώσεων. Τίποτα παραπάνω. Μάλιστα ανέφερα και τη Google στο παράδειγμα, η οποία ακολουθεί παρόμοια στρατηγική στα δικά της μοντέλα και εξήγησα και τον λόγο που το κάνει. Μην ξεχνάμε, η Samsung βγάζει δικούς της επεξεργαστές, δεν είναι ότι βασίζεται μόνο σε Qualcomm. Έχει Exynos σε flagships (π.χ. S24/S24+ στην Ευρώπη με Exynos 2400), αλλά και σε mid-range μοντέλα, όπως το A54 με Exynos 1380 ή το A55 με τον 1480. Δε βλέπω εκεί κάποια διαφορετική αντιμετώπιση. Από τη στιγμή που κάποιες φορές είναι και υποδεέστεροι των αντίστοιχης κατηγορίας της Qualcomm σε επιδόσεις ή θερμική συμπεριφορά, θα μπορούσε να δίνει γρηγορότερα updates, ώστε να ενισχύσει τη θέση τους στην αγορά, αλλά δεν το κάνει... Άρα δεν μπορούμε να λέμε ότι "η Apple μπορεί επειδή έχει δικά της", όταν η Samsung έχει και in-house SoC και δικό της UI. Το ότι δεν ενοποιεί τις αναβαθμίσεις είναι επιλογή, όχι τεχνικός περιορισμός. Οι 2 μήνες δεν είναι ασήμαντο χρονικό διάστημα, ειδικά για μια συσκευή που είναι καθημερινά εκτεθειμένη στο διαδίκτυο. Δεν μιλάμε για καθυστέρηση σε κάποιο cosmetic feature, αλλά για λειτουργικό και ασφάλεια. Αν ήταν τόσο ασήμαντο, δεν θα έβγαζαν ούτε monthly updates. Δεν είπα ότι θα σωθεί η μεταπωλητική αξία επειδή θα πάρει το A35 update μαζί με το S24. Το θέμα είναι να χτίζεται εμπιστοσύνη ότι όταν δίνεις 1000€, δεν θα σε πετάξει έξω η ίδια η εταιρεία από το beta ή τις πρώτες αναβαθμίσεις. Αυτό επηρεάζει την εικόνα γενικά και την αξία της συσκευής ειδικότερα. Και όσο για την ασφάλεια, ξαναλέω: δεν είναι μόνο το patch. Ένα major update αλλάζει πράγματα στο core του λειτουργικού. Αν αυτό θεωρείται "καραμέλα", τότε να σταματήσουν και οι ίδιες οι εταιρείες να το χρησιμοποιούν σαν selling point. Εγώ που πληρώνω περίπου 1000€ για κινητό με ενεδιαφέρει να δίνονται σωστά οι ενημερώσεις και σε βάθος χρόνου. Αν πάρω κινητό των 300€ είμαι διατεθειμένος να κάνω παραχωρήσεις. Εσένα μπορεί να μη σε ενδιαφέρει και είναι δικαίωμά σου. Παρεμπιπτόντως, παρατηρώ ότι εγώ απαντάω στα επιχειρήματά σου ένα-ένα, ενώ εσύ προσπερνάς αρκετά από τα δικά μου χωρίς να τα σχολιάζεις. Οκ, δικαίωμά σου να διαφωνείς ή να μην τα θεωρείς σημαντικά, αλλά καλό είναι να μη μένουν αναπάντητα, ειδικά όταν η κουβέντα πάει πάνω σε λεπτομέρειες. Αναφορά σε κείμενο Samsung doesn't push software updates to all devices simultaneously due to a complex interplay of factors including Android's open-source nature, regional variations, carrier involvement, and testing procedures. Unlike Apple, which has a streamlined ecosystem, Android's wide variety of devices and manufacturers introduces a significant amount of variability, making a uniform update rollout challenging. Here's a more detailed explanation: Android's open-source nature: Samsung, like other Android manufacturers, doesn't control the core OS, making them reliant on Google's Android updates and their own custom modifications. Regional variations: Different regions have specific hardware configurations, regulatory requirements, and carrier modifications that necessitate tailored updates. Carriers' involvement: In some regions, carriers have a say in the rollout process, adding to the complexity. Testing and quality assurance: Samsung conducts extensive testing to ensure stability and compatibility with their devices and regional variations, which can take time. Αλλο το λειτουργικο αλλο το Skin(One UI)... Το χειροτερο που σας εχει συμβει ειναι οτι σας εχει κανει η Apple να πιστεψετε οτι ζειτε μεσα στην ασφαλεια...
Tlykog Δημοσ. Τετάρτη στις 11:41 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:41 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε Καλά εντάξει, η κοροϊδία για εμάς συνεχίζεται. Να έχεις ναυαρχίδα και να μην έχεις day one το τελευταίο update. Ναι ξέρω, δεν είπανε ότι θα έχεις 7 χρόνια ενημερώσεις με την τελευταία έκδοση πάντα. Είπαν σκέτο 7 χρόνια ενημερώσεις. Παρά αυτά, σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι καλά και ότι πλήρωσα συσκευή άνω των £1000 για να έχω τέτοια αντιμετώπιση. Αυτό το κακό με το fragmentation στα android δε θα φύγει ποτέ. Έχεις 3 top end μοντέλα της κάθε χρονιάς και οι προηγούμενες γενιές απευθείας είναι πελάτης δεύτερης και τρίτης κατηγορίας γιατί έτσι. Δεν μπορεί εγώ με το s23u μου να είμαι τόσο πίσω σε σχέση με αυτόν που έχει s25u. Γι αυτό η apple θα παραμείνει στην κορυφή για πάντα ότι και να κάνει. Από όλες τις μαλακιες που την διακατεχουν τουλάχιστον το κομμάτι του πελάτη και των σχέσεων των υπηρεσιών της με το hardware είναι κλειδωμένο και τεκμηριωμένο πολύ καλά. Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ είναι. Υπόσχονται 7 χρόνια ενημερώσεων, αλλά μετά αρχίζουν οι καθυστερήσεις στα παλιότερα flagship και σε κάνουν να αισθάνεσαι "β' κατηγορίας" πελάτης. Δεν είναι ότι δεν μπορούν. Είναι ότι δεν θέλουν να κρατήσει κανείς μια συσκευή 7 χρόνια. Ιδανικά σε θέλουν σε 12-18 μήνες να αναβαθμίζεις. Το fragmentation μπορεί να ήταν άλλοθι κάποτε, αλλά εδώ βλέπουμε επιλεκτική καθυστέρηση. Αυτό λέει πολλά. Κανένας δεν είναι τέλειος, αλλά στο κομμάτι της υποστήριξης, η Apple και η Google (στα Pixel) είναι απλώς πιο συνεπείς. Και αυτό κάνει τη διαφορά. Κρίμα που στην Ελλάδα το Pixels δεν εισάγονται επίσημα και δεν υποστηρίζονται από τους παρόχους σωστά. 1 ώρα πριν, ScorpioX777 είπε Αλλο το λειτουργικο αλλο το Skin(One UI)... Το χειροτερο που σας εχει συμβει ειναι οτι σας εχει κανει η Apple να πιστεψετε οτι ζειτε μεσα στην ασφαλεια... Αυτά που παραθέτεις θα είχαν νόημα σε entry level μοντέλα. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για αυτό. Μιλάμε για flagship των 1000€+ στην Ευρώπη, με επεξεργαστές της ίδιας της Samsung (Exynos 2400), που βγαίνουν δεύτερα σε σειρά υποστήριξης πίσω από τα νέα flagship, ακόμη και όταν βρίσκονται στην ίδια αγορά και στο ίδιο οικοσύστημα. Αν ήταν τεχνικός ο περιορισμός, θα έπρεπε να ισχύει οριζόντια, όχι επιλεκτικά υπέρ των νέων μοντέλων. Να απαντήσω κομμάτι κομάτι: Αναφορά σε κείμενο Android's open-source nature: Samsung, like other Android manufacturers, doesn't control the core OS, making them reliant on Google's Android updates and their own custom modifications. Σωστό, η Google δίνει το AOSP και μετά ξεκινά η δουλειά των κατασκευαστών. Αλλά η Samsung έχει έγκαιρη πρόσβαση στο source code, όπως όλοι οι μεγάλοι OEMs. Αν προλαβαίνει να βγάλει update στο S25 πρώτα, τότε δεν φταίει το Android. Φταίει η προτεραιότητα και αυτό γράφω κιόλας: η ίδια το επιλέγει να γίνεται έτσι. Αναφορά σε κείμενο Regional variations: Different regions have specific hardware configurations, regulatory requirements, and carrier modifications that necessitate tailored updates. Ακόμα κι αν υπάρχουν, δεν εξηγούν γιατί στην ίδια χώρα το περσινό flagship καθυστερεί σε σχέση με το φετινό. Όταν π.χ. το S24 Ultra (με Exynos) καθυστερεί σε σύγκριση με το S25 Ultra (με Snapdragon) στην ίδια αγορά, το region δεν είναι επαρκής εξήγηση. Εδώ μοιάζει, πάλι, να είναι θέμα προτεραιότητας. Αναφορά σε κείμενο Carriers' involvement: In some regions, carriers have a say in the rollout process, adding to the complexity. Στην Ευρώπη, όπου τα περισσότερα μοντέλα είναι ξεκλείδωτα και χωρίς σοβαρή carrier εμπλοκή, δεν στέκει σαν επιχείρημα. Επιπλέον, οι carriers έχουν τα builds στα χέρια τους πολλές εβδομάδες νωρίτερα. Δεν καθυστερούν αυτοί. Καθυστερεί η Samsung από επιλογή της, για να δώσει προβάδισμα στο νέο μοντέλο. Αναφορά σε κείμενο Testing and quality assurance: Samsung conducts extensive testing to ensure stability and compatibility with their devices and regional variations, which can take time. Εδώ είναι σχεδόν trollάρισμα. Δηλαδή, τους είναι πιο εύκολο να τεστάρουν και να βελτιστοποιήσουν το νέο hardware (που μόλις λάνσαραν) από το περσινό, που έχουν χρόνια εμπειρία και δεδομένα; Αν κάτι πρέπει να θεωρείται “εύκολο” για testing, είναι τα ώριμα hardware configurations, όχι τα νέα. Τα παραπάνω είναι από το τμήμα marketing της Samsung και είναι ξεκάθαρες δικαιολογίες. Στην πράξη εταιρείες σαν τη Google τη βγάζουν τελείως φάουλ. Αναφορά σε κείμενο Αλλο το λειτουργικο αλλο το Skin(One UI)... Το χειροτερο που σας εχει συμβει ειναι οτι σας εχει κανει η Apple να πιστεψετε οτι ζειτε μεσα στην ασφαλεια... Το One UI δεν είναι «ξεχωριστό» από το λειτουργικό. Είναι μέρος του λειτουργικού. Αν αυτό καθυστερεί, καθυστερεί και η συνολική εμπειρία χρήσης. Οπότε δεν στέκει ο διαχωρισμός skin/OS στην πράξη. Αναφορά σε κείμενο ο χειροτερο που σας εχει συμβει ειναι οτι σας εχει κανει η Apple να πιστεψετε οτι ζειτε μεσα στην ασφαλεια... Δε νομίζω ότι χρειάζεται να το πάμε σε vs. Κανείς δεν είπε ότι η Apple είναι άγια ή αλάνθαστη. Αλλά στο θέμα των updates είναι πιο συνεπής, όπως και η Google στα Pixels. Δεν είναι λάθος να περιμένουμε κάτι αντίστοιχο κι από άλλες εταιρείες, ειδικά όταν πληρώνουμε flagship τιμές. Δεν ζητάμε το τέλειο. Ζητάμε συνέπεια και όχι τις δικαιολογίες του marketing. Όλα αυτά δεν τα γράφω για να μειώσω τη Samsung, τη θεωρώ αξιόλογη εταιρεία, αλλά επειδή όταν επενδύεις σοβαρά χρήματα, είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο να περιμένεις και αντίστοιχη συνέπεια. Τίποτα παραπάνω. Επεξ/σία Τετάρτη στις 12:48 μμ από Tlykog 2
ScorpioX777 Δημοσ. Τετάρτη στις 01:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:30 μμ 1 ώρα πριν, Tlykog είπε Δε νομίζω ότι χρειάζεται να το πάμε σε vs. Κανείς δεν είπε ότι η Apple είναι άγια ή αλάνθαστη. Αλλά στο θέμα των updates είναι πιο συνεπής, όπως και η Google στα Pixels. Δεν είναι λάθος να περιμένουμε κάτι αντίστοιχο κι από άλλες εταιρείες, ειδικά όταν πληρώνουμε flagship τιμές. Δεν ζητάμε το τέλειο. Ζητάμε συνέπεια και όχι τις δικαιολογίες του marketing. Όλα αυτά δεν τα γράφω για να μειώσω τη Samsung, τη θεωρώ αξιόλογη εταιρεία, αλλά επειδή όταν επενδύεις σοβαρά χρήματα, είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο να περιμένεις και αντίστοιχη συνέπεια. Τίποτα παραπάνω. Eγινες βαρετος, ενω σου γραφω οτι ειναι απο τα δυνατα σημεια της Apple οι ενημερωσεις επιμενεις... μετα νομιζεις οτι το UI ειναι το λειτουργικο και δοκιμαζεις να το δικαιολογησεις με κουτοπονηριες και θελεις και να μην παμε και σε vs για την Apple την αυτοκρατειρα του marketing που δεν δινει το κατεστραμενο AI της στο 14 για να αγορασεις το 15... Και ναι κανεις δεν ειναι αγιος...
Tlykog Δημοσ. Τετάρτη στις 01:43 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:43 μμ (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Eγινες βαρετος, ενω σου γραφω οτι ειναι απο τα δυνατα σημεια της Apple οι ενημερωσεις επιμενεις... μετα νομιζεις οτι το UI ειναι το λειτουργικο και δοκιμαζεις να το δικαιολογησεις με κουτοπονηριες και θελεις και να μην παμε και σε vs για την Apple την αυτοκρατειρα του marketing που δεν δινει το κατεστραμενο AI της στο 14 για να αγορασεις το 15... Και ναι κανεις δεν ειναι αγιος... Όταν αρχίζεις να μιλάς για «κουτοπονηριές» και «βαρεμάρα», στην ουσία απλώς παραδέχεσαι ότι δεν έχεις άλλη απάντηση σε αυτά που γράφονται. Δεν είναι κακό και φυσικά συμβαίνει σε όλους. Κακό είναι να το καλύπτεις με προσωπικούς χαρακτηρισμούς, σαν να συζητάμε σε καφενείο. Το ότι σου απαντώ με επιχειρήματα δεν είναι εμμονή, είναι σεβασμός στη συζήτηση και στον συνομιλητή. Αν εσύ το εκλαμβάνεις αλλιώς, τότε ίσως τελικά δεν σε ενόχλησε το περιεχόμενο, αλλά το ότι δεν βρήκες τι να απαντήσεις σε αυτό. Δεν έγραψα ποτέ ότι το UI είναι το λειτουργικό. Αν το έκανα, παράθεσέ το λέξη προς λέξη. Δεν θα πειράξω ούτε κόμμα. Κουτοπονηριά δεν είναι να διαφωνείς, είναι να διαστρεβλώνεις τα λόγια του άλλου για να χτίσεις επιχειρήματα σε δηλώσεις που δεν έγιναν ποτέ. Όσο για τα υπόλοιπα, ούτε αγιοποίησα εταιρείες, ούτε έβαλα ταμπέλες, ούτε προσπάθησα να δικαιολογήσω καμία εταιρεία. Αυτό το έκανες εσύ και τώρα προσπαθείς να με παρουσιάσεις σαν υπερασπιστή της Apple, επειδή απλώς δεν σου βγήκε το αφήγημα. Εγώ μίλησα για συνέπεια στα updates κι εκεί έμεινα. Δεν μπήκα ποτέ στο vs που επιχείρησες εσύ. Αν η κουβέντα σταματάει εδώ, οκ. Αν θέλεις να συνεχίσουμε, όμως, ας μείνουμε στο θέμα. Όχι στους χαρακτηρισμούς. Δεν οδηγεί πουθενά, και ειλικρινά φαίνεται άσχημο σε οποιονδήποτε τρίτο διαβάσει τα ποστ σου. Δεν νομίζω ότι θες να σχηματίσει κάποιος αυτή την εντύπωση για σένα. Παράθεσε επιχειρήματα αν έχεις να συζητήσουμε. Τέλος, να ξεκαθαρίσω ότι κανείς δεν ζήτησε αγίους. Δεν μιλάμε για αλάνθαστες εταιρείες, ούτε για τελειότητα. Μιλάμε για μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική επιλογή, που επηρεάζει άμεσα την εμπειρία χρήσης συσκευών των 1000€+. Δεν ζητησε κανείς χάρη ή καλοσύνη, αλλά συνέπεια και ανταπόδοση αυτών που πληρώνουν οι καταναλωτές. Οι υποστήριξη μετά την αγορά είναι στοιχειώδης σεβασμός. Άλλο να γίνονται λάθη και άλλα να γίνονται στοχευμένες κινήσεις για απαξίωση της αγοράς και των χρημάτων των καταναλωτών. Αυτό είναι όλο. Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:59 μμ από Tlykog 1
logistoulis Δημοσ. Τετάρτη στις 01:48 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:48 μμ 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Καλά εντάξει, η κοροϊδία για εμάς συνεχίζεται. Να έχεις ναυαρχίδα και να μην έχεις day one το τελευταίο update. Ναι ξέρω, δεν είπανε ότι θα έχεις 7 χρόνια ενημερώσεις με την τελευταία έκδοση πάντα. Είπαν σκέτο 7 χρόνια ενημερώσεις. Παρά αυτά, σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι καλά και ότι πλήρωσα συσκευή άνω των £1000 για να έχω τέτοια αντιμετώπιση. Αυτό το κακό με το fragmentation στα android δε θα φύγει ποτέ. Έχεις 3 top end μοντέλα της κάθε χρονιάς και οι προηγούμενες γενιές απευθείας είναι πελάτης δεύτερης και τρίτης κατηγορίας γιατί έτσι. Δεν μπορεί εγώ με το s23u μου να είμαι τόσο πίσω σε σχέση με αυτόν που έχει s25u. Γι αυτό η apple θα παραμείνει στην κορυφή για πάντα ότι και να κάνει. Από όλες τις μαλακιες που την διακατεχουν τουλάχιστον το κομμάτι του πελάτη και των σχέσεων των υπηρεσιών της με το hardware είναι κλειδωμένο και τεκμηριωμένο πολύ καλά. Η μόνη λύση είναι να πάρει μπροστά η google και να έχει παρουσία σε περισσότερες χώρες (επίσημα) μαζί με πιο δυνατούς επεξεργαστές Αλλά και χωρίς αυτά αν σε ενδιαφέρει η υποστήριξη που είναι τουλάχιστον η μισή εμπειρία, την άλλη μισή μια χαρά στη δίνει ήδη Να σου πω την αλήθεια το "αδύναμο" soc και το ufs 3.1 δεν επηρεάζουν πουθενά την καθημερινότητα μου (όταν έχω κάμερα, οθόνη, ουσιαστική ταχύτητα χωρίς bloatware και μπόλικη ram σε κορυφαίο επίπεδο) 1
ikaruga24 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:41 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:41 μμ 43 λεπτά πριν, logistoulis είπε Η μόνη λύση είναι να πάρει μπροστά η google και να έχει παρουσία σε περισσότερες χώρες (επίσημα) μαζί με πιο δυνατούς επεξεργαστές Αλλά και χωρίς αυτά αν σε ενδιαφέρει η υποστήριξη που είναι τουλάχιστον η μισή εμπειρία, την άλλη μισή μια χαρά στη δίνει ήδη Να σου πω την αλήθεια το "αδύναμο" soc και το ufs 3.1 δεν επηρεάζουν πουθενά την καθημερινότητα μου (όταν έχω κάμερα, οθόνη, ουσιαστική ταχύτητα χωρίς bloatware και μπόλικη ram σε κορυφαίο επίπεδο) Όταν πήρα το S23U η επιλογή μου σε Pixel ήταν το 7 ή το 7α. Κακή συσκευή για τα δεδομένα μου ειδικά αν σκεφτείς ότι αναβαθμίζει από Pixel 4a. Τα προβλήματα σταθερότητας και θερμοκρασίας της σειράς 7 είναι γνωστά. Ακόμα και στο κατάστημα που έκανα scrolling έβλεπα το πρόβλημα. Ήμουν σίγουρος ότι δεν ήταν η σωστή επιλογή. Μου κάνανε και καλή προσφορά για το S23U + galaxy watch 6 + buds (τα πούλησα αυτά) και στην ουσία η συσκευή μου βγήκε γύρω στα £800. Καλό πρόγραμμα επίσης και δεν χρειάστηκε πολύ για να κάνω την κίνηση. Γιατί να πληρώνω £55 τον μήνα για Pixel 7 (σκέτο, χωρίς τίποτα) όταν μπορώ να πληρώνω £65 για S23U + τζιμπραγκαλα; Ομοίως, προσφορά και για Sony experia 1 V με τα ANC headphones πακέτο δωρεάν στην ίδια τιμή. Επέλεξα εν τέλη το samsung λόγο βελτιστοποιημενης υποστήριξης και μπόνους. Ε τώρα ήρθε η ώρα για iPhone. Έχω βαρεθεί το παιχνίδι και την κοροϊδία. Έχω κάνει λόγο σε άλλα θέματα για τον λόγο που το γυρνάω στο μήλο αυτή τη φορά για πρώτη φορά και ίσως και για πάντα. Τουλάχιστον θα παίρνω αυτό που πληρώνω και δεν θα αισθάνομαι πελάτης δεύτερης και τρίτης κατηγορίας με την κυκλοφορία νέου iPhone. 2
Tlykog Δημοσ. Τετάρτη στις 02:47 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:47 μμ (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Όταν πήρα το S23U η επιλογή μου σε Pixel ήταν το 7 ή το 7α. Κακή συσκευή για τα δεδομένα μου ειδικά αν σκεφτείς ότι αναβαθμίζει από Pixel 4a. Τα προβλήματα σταθερότητας και θερμοκρασίας της σειράς 7 είναι γνωστά. Ακόμα και στο κατάστημα που έκανα scrolling έβλεπα το πρόβλημα. Ήμουν σίγουρος ότι δεν ήταν η σωστή επιλογή. Μου κάνανε και καλή προσφορά για το S23U + galaxy watch 6 + buds (τα πούλησα αυτά) και στην ουσία η συσκευή μου βγήκε γύρω στα £800. Καλό πρόγραμμα επίσης και δεν χρειάστηκε πολύ για να κάνω την κίνηση. Γιατί να πληρώνω £55 τον μήνα για Pixel 7 (σκέτο, χωρίς τίποτα) όταν μπορώ να πληρώνω £65 για S23U + τζιμπραγκαλα; Ομοίως, προσφορά και για Sony experia 1 V με τα ANC headphones πακέτο δωρεάν στην ίδια τιμή. Επέλεξα εν τέλη το samsung λόγο βελτιστοποιημενης υποστήριξης και μπόνους. Ε τώρα ήρθε η ώρα για iPhone. Έχω βαρεθεί το παιχνίδι και την κοροϊδία. Έχω κάνει λόγο σε άλλα θέματα για τον λόγο που το γυρνάω στο μήλο αυτή τη φορά για πρώτη φορά και ίσως και για πάντα. Τουλάχιστον θα παίρνω αυτό που πληρώνω και δεν θα αισθάνομαι πελάτης δεύτερης και τρίτης κατηγορίας με την κυκλοφορία νέου iPhone. Κανένα κινητό δεν είναι τέλειο, αλλά στον τομέα των αναβαθμίσεων, η Apple δε θα σε απογοητεύσει. Τουλάχιστον με την μέχρι τώρα πολιτική της. Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:51 μμ από Tlykog 1
ScorpioX777 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:49 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:49 μμ 1 ώρα πριν, Tlykog είπε Όταν αρχίζεις να μιλάς για «κουτοπονηριές» και «βαρεμάρα», στην ουσία απλώς παραδέχεσαι ότι δεν έχεις άλλη απάντηση σε αυτά που γράφονται. Δεν είναι κακό και φυσικά συμβαίνει σε όλους. Κακό είναι να το καλύπτεις με προσωπικούς χαρακτηρισμούς, σαν να συζητάμε σε καφενείο. Το ότι σου απαντώ με επιχειρήματα δεν είναι εμμονή, είναι σεβασμός στη συζήτηση και στον συνομιλητή. Αν εσύ το εκλαμβάνεις αλλιώς, τότε ίσως τελικά δεν σε ενόχλησε το περιεχόμενο, αλλά το ότι δεν βρήκες τι να απαντήσεις σε αυτό. Δεν έγραψα ποτέ ότι το UI είναι το λειτουργικό. Αν το έκανα, παράθεσέ το λέξη προς λέξη. Δεν θα πειράξω ούτε κόμμα. Κουτοπονηριά δεν είναι να διαφωνείς, είναι να διαστρεβλώνεις τα λόγια του άλλου για να χτίσεις επιχειρήματα σε δηλώσεις που δεν έγιναν ποτέ. Όσο για τα υπόλοιπα, ούτε αγιοποίησα εταιρείες, ούτε έβαλα ταμπέλες, ούτε προσπάθησα να δικαιολογήσω καμία εταιρεία. Αυτό το έκανες εσύ και τώρα προσπαθείς να με παρουσιάσεις σαν υπερασπιστή της Apple, επειδή απλώς δεν σου βγήκε το αφήγημα. Εγώ μίλησα για συνέπεια στα updates κι εκεί έμεινα. Δεν μπήκα ποτέ στο vs που επιχείρησες εσύ. Αν η κουβέντα σταματάει εδώ, οκ. Αν θέλεις να συνεχίσουμε, όμως, ας μείνουμε στο θέμα. Όχι στους χαρακτηρισμούς. Δεν οδηγεί πουθενά, και ειλικρινά φαίνεται άσχημο σε οποιονδήποτε τρίτο διαβάσει τα ποστ σου. Δεν νομίζω ότι θες να σχηματίσει κάποιος αυτή την εντύπωση για σένα. Παράθεσε επιχειρήματα αν έχεις να συζητήσουμε. Τέλος, να ξεκαθαρίσω ότι κανείς δεν ζήτησε αγίους. Δεν μιλάμε για αλάνθαστες εταιρείες, ούτε για τελειότητα. Μιλάμε για μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική επιλογή, που επηρεάζει άμεσα την εμπειρία χρήσης συσκευών των 1000€+. Δεν ζητησε κανείς χάρη ή καλοσύνη, αλλά συνέπεια και ανταπόδοση αυτών που πληρώνουν οι καταναλωτές. Οι υποστήριξη μετά την αγορά είναι στοιχειώδης σεβασμός. Άλλο να γίνονται λάθη και άλλα να γίνονται στοχευμένες κινήσεις για απαξίωση της αγοράς και των χρημάτων των καταναλωτών. Αυτό είναι όλο. Σε τι να εχω απαντηση οταν νομιζεις οτι το skin ειναι το λειτουργικο και μετα δοκιμαζεις να το δικαιολογησεις, εμμονικα εχεις κολλησει οτι η Apple δινει ταυτοχρονα τις ενημερωσεις και στο οποιο συμφωνησα και εγω οτι ειναι καλο... μετα δεν θελεις vs γιατι δεν σε συμφερει για την αγαπημενη σου Apple, φανταζομαι θα εχεις καταλαβει οτι σε εμενα δεν περνανε αυτα τα κολπα...
ikaruga24 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:55 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:55 μμ 5 λεπτά πριν, Tlykog είπε Κανένα κινητό δεν είναι τέλειο, αλλά στον τομέα των αναβαθμίσεων, η Apple δε θα σε απογοητεύσει. Τουλάχιστον με την μέχρι τώρα πολιτική της. Δεν θα έκανα ποτέ την κίνηση αν δεν ήταν η κοπέλα μου και το Mac book που έχω για δουλειά. Μόνο αν βάλεις άμεσα να δουλέψεις βήμα βήμα ένα android και ένα iPhone βλέπεις πόσο καλύτερη εμπειρία έχει το μήλο. Μου την έσπαγε απίστευτα που η δικιά μου είχε ένα iPhone 13 και δεν κολλούσε πουθενά για απλά πράγματα και το δικό μου κοτζάμ θηρίο είχε άπειρα θέματα αξιοπιστίας στην λειτουργία.
Tlykog Δημοσ. Τετάρτη στις 03:00 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:00 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Σε τι να εχω απαντηση οταν νομιζεις οτι το skin ειναι το λειτουργικο και μετα δοκιμαζεις να το δικαιολογησεις, εμμονικα εχεις κολλησει οτι η Apple δινει ταυτοχρονα τις ενημερωσεις και στο οποιο συμφωνησα και εγω οτι ειναι καλο... μετα δεν θελεις vs γιατι δεν σε συμφερει για την αγαπημενη σου Apple, φανταζομαι θα εχεις καταλαβει οτι σε εμενα δεν περνανε αυτα τα κολπα... Φίλε, ειλικρινά τώρα, το να πετάς «βαρεμάρες» και «κουτοπονηριές» αντί να απαντάς επί της ουσίας, δεν σε τιμά. Αν δεν έχεις τι να πεις, οκ, ανθρώπινο. Το να το καλύπτεις όμως με χαρακτηρισμούς, είναι φτηνό και δεν βοηθάει κανέναν. Πάμε παρακάτω. Δεν είπα ποτέ ότι το skin είναι το λειτουργικό. Αν το είπα, φέρ' το. Αλλιώς, μη μου χρεώνεις λόγια που δεν είπα για να στηρίξεις το αφήγημά σου. Έγραψα ότι το One UI είναι μέρος της εμπειρίας χρήσης, και άμα καθυστερεί αυτό, καθυστερείς συνολικά. Αν διαφωνείς, πες γιατί. Μη βαφτίζεις "κουτοπονηριά" το ότι δε σου βγαίνει το επιχείρημα. Και για την Apple, πάλι τα ίδια. Μου λες ότι συμφωνείς πως έχει καλή υποστήριξη, αλλά μετά πετάς μπηχτές ότι «δεν με συμφέρει να μιλήσω» γιατί είναι η αγαπημένη μου. Από πού κι ως πού; Πού είδες να τη «σπρώχνω» στα μέχρι τώρα ποστ μου στο θέμα; Μίλησα για συνέπεια στα updates. Τίποτα παραπάνω. Εδώ είναι τα γραπτά μου, Κάνε παραπομπή για να το στηρίξεις. Στο ζήτησα και πριν, αλλά παραπομπή δεν είδα. Αν εσύ θες να το κάνεις vs και να μου κολλάς ταμπέλες επειδή σου χάλασα το αφήγημα, είναι δικό σου θέμα. Εγώ εδώ είμαι και γράφω με επιχειρήματα. Αν έχεις, απάντα. Αν όχι, κράτα τους χαρακτηρισμούς για αλλού. Καλή η μαγκιά, αλλά καλύτερη η ουσία. Επεξ/σία Τετάρτη στις 03:03 μμ από Tlykog 1
ScorpioX777 Δημοσ. Τετάρτη στις 03:14 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:14 μμ 6 λεπτά πριν, Tlykog είπε Φίλε, ειλικρινά τώρα, το να πετάς «βαρεμάρες» και «κουτοπονηριές» αντί να απαντάς επί της ουσίας, δεν σε τιμά. Αν δεν έχεις τι να πεις, οκ, ανθρώπινο. Το να το καλύπτεις όμως με χαρακτηρισμούς, είναι φτηνό και δεν βοηθάει κανέναν. Πάμε παρακάτω. Δεν είπα ποτέ ότι το skin είναι το λειτουργικό. Αν το είπα, φέρ' το. Αλλιώς, μη μου χρεώνεις λόγια που δεν είπα για να στηρίξεις το αφήγημά σου. Έγραψα ότι το One UI είναι μέρος της εμπειρίας χρήσης, και άμα καθυστερεί αυτό, καθυστερείς συνολικά. Αν διαφωνείς, πες γιατί. Μη βαφτίζεις "κουτοπονηριά" το ότι δε σου βγαίνει το επιχείρημα. Και για την Apple, πάλι τα ίδια. Μου λες ότι συμφωνείς πως έχει καλή υποστήριξη, αλλά μετά πετάς μπηχτές ότι «δεν με συμφέρει να μιλήσω» γιατί είναι η αγαπημένη μου. Από πού κι ως πού; Πού είδες να τη «σπρώχνω» στα μέχρι τώρα ποστ μου στο θέμα; Μίλησα για συνέπεια στα updates. Τίποτα παραπάνω. Εδώ είναι τα γραπτά μου, Κάνε παραπομπή για να το στηρίξεις. Στο ζήτησα και πριν, αλλά παραπομπή δεν είδα. Αν εσύ θες να το κάνεις vs και να μου κολλάς ταμπέλες επειδή σου χάλασα το αφήγημα, είναι δικό σου θέμα. Εγώ εδώ είμαι και γράφω με επιχειρήματα. Αν έχεις, απάντα. Αν όχι, κράτα τους χαρακτηρισμούς για αλλού. Καλή η μαγκιά, αλλά καλύτερη η ουσία. Αναφορά σε κείμενο Άρα δεν μπορούμε να λέμε ότι "η Apple μπορεί επειδή έχει δικά της", όταν η Samsung έχει και in-house SoC και δικό της UI. Το ότι δεν ενοποιεί τις αναβαθμίσεις είναι επιλογή, όχι τεχνικός περιορισμός. Η Apple εχει δικο της λειτουργικο η Samsung εχει δικο της Skin...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα