Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι, ναι, τους χαλαει τους ξενοδοχους το 15%, οταν προ Booking εποχη, εδιναν 30%-40% στα τουριστικα γραφεια-πρακτορεια.

Τους χαλαει που δεν μπορουν να την βγαλουν απο την μεση, ετσι και την βγαλουν (γιατι δεν το κανουν αραγε αφου εχουν τοσες αλλες πορτοκαλιες), θα πεσει πεινα και το ξερουν πολυ καλα.
Κανενας δεν τους εβαλε με το ζορι σε αυτην την συνεργασια.
Τα ιδια τα ξενοδοχεια ηθελαν και μπηκαν για να κερδισουν και αυτοι, και μια χαρα ετρωγαν τοσα χρονια.
Απλα δεν τους αρεσει η δυναμη της.
Και δεν προκειται να κερδισουν τιποτε, αφου εχουν υπογραψει συμβολαια.

  • Like 6
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Βασικα.....πελατης της Booking ειναι ο ιδιοτκτητης του καταλυμματος ;) 

Την προμηθεια παντως ο πελατης του καταλυμματος την πληρωνει. Το θεμα ειναι να μπορουν να εχουν αλλες τιμες εκτος πλατφορμας.  Φαντασου να παραγγειλεις τηλεφωνικως ή να πας ο ιδιος να παρεις μια παραγγελια φαγητου και να χρεωθεις προμηθεια....efood :) 

Ουσιαστικά στη σύμβαση συνεργασίας ο πελάτης είναι και για την εταιρεία και για τον ιδιοκτήτη. Είναι αυτός που πληρώνει και τους δυο.

Οσον αφορά το δεύτερο σκελος, συμφωνώ ότι ο πελάτης την πληρώνει, αλλά η Booking όχι μόνο δεν επιτρέπει χαμηλότερη τιμή αλλού, αλλά χρεώνει τα ξενοδοχεία αντί να χρεώσει τους πελάτες. Φαντάσου... Θα υπήρχε η Booking αν δεν πήγαινε κανένα ξενοδοχείο και κανένας ιδιώτης να κάνει καταχώρηση; Η πλατφόρμα δημιουργήθηκε για να μπορεί ο κόσμος (πελατες) να κάνει ταξίδια χάριν στις καταχωρήσεις που έχει η πλατφόρμα.

Το ίδιο συμβαίνει με την Skroutz. Αν δεν υπήρχαν οι εταιρείες θα είχε λόγω ύπαρξης;

Η λογική λέει ότι αυτός που εξυπηρετειται θα πρέπει να πληρώνει την προμήθεια στην πλατφόρμα και το προϊόν σ αυτον που το αγοράζει. Τι πιο απλό... 

Δημοσ.

Εεε οι τυποι που χτισανε ξενοδοχεια στις εποχες που με επιδοτησεις κ υπερκοστολογησεις οχι μνοο τσαμπα τα εχτισαν αλλα εβγαλα κ χρημα τωρα η κακια booking ,και τα airbnb θα πω εγω, τους κανουν κακο

  • Confused 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nhzt είπε

αλλά χρεώνει τα ξενοδοχεία αντί να χρεώσει τους πελάτες....Το ίδιο συμβαίνει με την Skroutz.

 

Ακριβως, το ιδιο συμβαινει και με σκρουτζ. Πληρωνεις την προμηθεια των προιοντων, στις τιμες που οριζουν οι καταστηματαρχες. Δεν καταλαβαινω που σκαλωνεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

Ακριβως, το ιδιο συμβαινει και με σκρουτζ. Πληρωνεις την προμηθεια των προιοντων, στις τιμες που οριζουν οι καταστηματαρχες. Δεν καταλαβαινω που σκαλωνεις

Μπορείς να μου πεις πόση προμήθεια εισπράττει η skroutz από τον καταστηματαρχη που καταχώρησε το μαγαζί του; Δηλ τον χρεώνει προμήθεια ή όχι; και ποσο; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nhzt είπε

Μπορείς να μου πεις πόση προμήθεια εισπράττει η skroutz από τον καταστηματαρχη που καταχώρησε το μαγαζί του; Δηλ τον χρεώνει προμήθεια ή όχι; και ποσο; 

μια αναζητηση μακρια... https://merchants.skroutz.gr/merchants/commissions/marketplace

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

Βλέπε πχ. Efood, 256 νούμερο η πιτσαρία, 254 από δίπλα μια πόρτα, 1ος όροφος, παράγγελνε από efood. Τον πετυχαίνω έξω με τον σκύλο βόλτα, γιατί φίλε μου, παραγγέλνεις από efood ενώ είμαστε δίπλα. Πριν απαντήσει, του λέω έχω και pos φορητό, το ξέρεις. 

Μου απαντάει δεν μου αρέσει να μιλάω στο τηλέφωνο με ανθρώπους, ντρέπομαι 😄

Είναι καινουργια μόδα να κάνετε κουμάντο ή να ζητάτε τα ρέστα για τον τρόπο παραγγελίας/πληρωμής από πελάτες? 

Αρχές του χρόνου έκανα παραγγελία μέσω efood με παραλαβή από κατάστημα για να έχουν έτοιμο τον καφέ μου για να πάω για δουλειά και ταυτόχρονα, μάζευα και πόντους για εκπτώσεις. Μια, δυο, από την τρίτη φορά, άρχισε ο υπάλληλος (!) να μου λέει, "ξέρετε, μπορείτε να έρχεστε από εδώ, δεν χρειάζεται το efood". Εκείνη την ημέρα, είχα κάνει παραγγελία με χρήση κουπονιού ruby -2€ και του είπα όμορφα και ωραία, "θα μου βάλεις εσύ τα 2€ για να μην παραγγείλω από το efood?" και δεν μου ξαναείπε τίποτα από τότε.

Το θέμα δεν είναι γιατί εγώ παρήγγειλα από το efood - έχεις το μαγαζί σου εκεί? θα δεχεσαι παραγγελίες. Δεν θες? βγες από την πλατφόρμα ή βγάλε τις επιλογές για take away - αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κάνεις ερωτήσεις στον πελάτη.

  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

μια αναζητηση μακρια... https://merchants.skroutz.gr/merchants/commissions/marketplace

Τέλεια !!! Το να πληρώνει το κατάστημα ένα 8,9,10% το θεωρώ λογικό και μάλιστα σε ενα προϊόν των 300€ αντιστοιχεί σε 24-30€. Εξ ου και οι διάφορες στις τιμές μεταξύ των καταστημάτων για το ίδιο προϊόν. 

Στην Booking η προμήθεια κυμαίνεται από 15 έως και 27%, σύμφωνα με το αρθρο. Σε μία συνήθη κράτηση δηλ των 1500€ η προμήθεια είναι τεράστια... Έως και 400€.

Αυτό λεω... μπορούσε η Booking πχ να χρεώσει το ξενοδοχείο ή τον ιδιώτη με μικρότερο ποσοστό, έστω 8-10% που είναι λογικό. Όπως πχ η Airbnb που χρεώνει 3,50% τον ιδιοκτήτη καταλυματος και 10-15% εισπράττει από τον πελάτη.

Αυτή η πολιτική της Booking με τις τεράστιες προμήθειες, δυσαρεστησε τα ξενοδοχεία όλου του κόσμου, συν την μονοπωλιακή τακτική να μην αφήνουν να έχουν χαμηλότερες τιμές εκτός από αυτούς. 

Δεν ξέρω αν βοήθησα... 

Επεξ/σία από nhzt
Δημοσ.

Πω, το επίπεδο σχολιασμού είναι απαράδεκτο. Το άρθρο μιλάει για ξενοδοχεία, αλλά το 85% των σχολίων είναι προφανές ότι έχει εμπειρία μόνο από AirBNB και διαμερίσματα. Ένα ξενοδοχείο έχει ολόκληρη επιστήμη πίσω από τον σχεδιασμό στρατηγικής, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Όποιος νομίζει ότι σκαμπάζει από hospitality, επειδή έχει δουλέψει σε σουβλατζίδικο 2 καλοκαίρια, τι να πω...

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Η booking στηρίζεται στην ύπαρξη

Α καλών (σε ποσότητα, ποιότητα, τιμή) επιλογών - καταλυμάτων (συνεργάτης) και

Β. ώστε να χρησιμοποιεί ο πελάτης την υπηρεσία.

Αν δεν υπάρχει είτε το Α είτε το Β, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ανάλογα με τη δημοφιλία  της υπηρεσίας καθορίζει τιμές και όρους χρήσης.  Όποιος θέλει ΔΕΝ χρησιμοποιεί την πλατφόρμα και σταδιακά και το Β θα εκλείψει. Ετσι και τα ποσοστά που ζητάει θα πέσουν. Το να λέμε ότι το ποσοστό πχ 20% είναι ψηλό και το 8-10% είναι λογικό για κάποιον, το 5% είναι λογικό για έναν άλλο κλπ, είναι κουβέντα να γίνεται.

Το να δεχτεί ο "συνεργάτης" να δίνει χαμηλότερη τιμή σε άλλη πλατφόρμα δεν τη συμφέρει γιατί θα χάσει το Β και ούτε αυτό θέλει. Δεν θέλει τέτοια συνεργασία και από τη στιγμή που υπάρχουν και άλλες επιλογές, ούτε ο συνεργάτης θα έπρεπε να επιδιώκει να συνεργαστεί. 

Μονοπώλιο ΔΕΝ είναι για να γίνεται έλεγχος στις τιμές και όρους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, redbullboy said:

Πω, το επίπεδο σχολιασμού είναι απαράδεκτο. Το άρθρο μιλάει για ξενοδοχεία, αλλά το 85% των σχολίων είναι προφανές ότι έχει εμπειρία μόνο από AirBNB και διαμερίσματα. Ένα ξενοδοχείο έχει ολόκληρη επιστήμη πίσω από τον σχεδιασμό στρατηγικής, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Όποιος νομίζει ότι σκαμπάζει από hospitality, επειδή έχει δουλέψει σε σουβλατζίδικο 2 καλοκαίρια, τι να πω...

Ναι γιατί το μέσο ξενοδοχείο στην Ελλάδα έχει από πίσω strategy consultants, growth plans κλπ. Τον κυρ Μήτσο έχει που είχε οικόπεδα στο χωριό πήρε και ένα εσπα το 90 και από τότε δεν έχει ρίξει φράγκο στα δωμάτια και στις εγκαταστάσεις. 

Τα ξενοδοχεία που έχουν σωστες υποδομές από πίσω δεν τους πειράζει να παίρνει ποσοστό το booking γιατί το χρησιμοποιούν για την προώθηση του brand τους, γιατί θα promoταρουν ότι έχουν reviews με μο πάνω από 8.5, το κόστος της πλατφόρμας το έχουν υπολογίσει από πριν όταν ορίζουν τις τιμές των δωματίων συμφωνα με το budgets της χρονιάς. Όπως αντίστοιχα και ενα σωστά οργανωμενο μικρο ξενοδοχείο, αυτές οι πλατφόρμες του γλίτωνουν κόστη οπως erp, booking systems, γέφυρες για να μιλάνε αυτά μεταξύ τους κλπ.

Επεξ/σία από crimsonwall
  • Like 8
Δημοσ.

Είναι γεγονός ότι υστερούμε στο τουριστικό προϊόν αφού οι φόροι είναι υψηλοί ήδη από το κράτος συν ότι ξενοδοχεία είναι κλειστά μήνες του έτους και πληρώνουν κανονικά τέλη και φορολογία. Οπότε ας γινουμε ανταγωνιστικοί με τιμές επάξιες της φιλοξενία. Όσο για το κράτος ξέρετε ότι οι αυξήσεις περνάνε στον επισκέπτη που κάνει διαμονή. 

  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nhzt είπε

Τέλεια !!! Το να πληρώνει το κατάστημα ένα 8,9,10% το θεωρώ λογικό και μάλιστα σε ενα προϊόν των 300€ αντιστοιχεί σε 24-30€. Εξ ου και οι διάφορες στις τιμές μεταξύ των καταστημάτων για το ίδιο προϊόν. 

Στην Booking η προμήθεια κυμαίνεται από 15 έως και 27%, σύμφωνα με το αρθρο. Σε μία συνήθη κράτηση δηλ των 1500€ η προμήθεια είναι τεράστια... Έως και 400€.

Αυτό λεω... μπορούσε η Booking πχ να χρεώσει το ξενοδοχείο ή τον ιδιώτη με μικρότερο ποσοστό, έστω 8-10% που είναι λογικό. Όπως πχ η Airbnb που χρεώνει 3,50% τον ιδιοκτήτη καταλυματος και 10-15% εισπράττει από τον πελάτη.

Αυτή η πολιτική της Booking με τις τεράστιες προμήθειες, δυσαρεστησε τα ξενοδοχεία όλου του κόσμου, συν την μονοπωλιακή τακτική να μην αφήνουν να έχουν χαμηλότερες τιμές εκτός από αυτούς. 

Δεν ξέρω αν βοήθησα... 

Ε τότε, νομίζω εύκολο είναι, να μαζευτουν πολλά ξενοδοχεία μαζί να αποχωρήσουν από το booking και να στήσουν δική τους εταιρεία και ιστοσελίδα παρόμοια της booking για κρατήσεις. Θα χτυπήσουν την booking και θα διαχειρίζονται αυτα τις τιμές. 

  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, nhzt είπε

Αυτο που λες μου συνέβη και στην Booking δυο φορες στο Παρισι. Περίμενα επιβεβαίωση για 24 ωρες και μου το ακύρωναν τελικά.

Εγω μιλάω για τους οικοδεσπότες. Ως συνεργάτης μιας εταιρίας σε χρεωνει 15%, ενω η Airbnb 3,50%. Χωρις τα ξενοδοχεια και τα σπίτια ιδιωτών η πλατφόρμα δεν θα ειχε λογω υπαρξης.... Αρα πρέπει να εισαι υπερ του συνεργάτη που καταχωρει το σπίτι του και αν θελεις προμηθεια, να την εισπράξεις από τον πελάτη που στην ουσια αυτόν εξυπηρετείς.

Θέλω να μ απαντήσεις ειλικρινά... Χωρίς τις καταχωρήσεις των ξενοδοχείων και των ιδιωτών η πλατφόρμα θα ειχε λόγω ύπαρξης; Η σχέση αυτή λέγεται συνεργασία. Δηλ σου βάζω το σπίτι και εσύ βγάζεις λεφτά από αυτούς που θα νοικιάσουν. Όμως η Booking χρεώνει 15% στον συνεργάτη, ενώ η Airbnb 3.50%. Αυτος που πραγματικά εξυπηρετείται από αυτή την σχέση, ειναι ο πελάτης. Διότι χωρίς τις καταχωρήσεις δεν θα μπορούσε να βρει που θα μείνει. Λογικά δηλαδή θα έπρεπε να εισπράξει λιγότερα από τον συνεργάτη (όπως κάνει η Airnb) και περισσότερα απο αυτόν εξυπηρετείται.

Σίγουρα εγω έχω πρόβλημα με την Booking (και όχι με την Airbnb) το οποίο όμως δημιούργει αυτή και όχι εγώ. Αυτό έγραψα στην αρχική μου ανάρτηση. Αντι να χρεωνει τους πελάτες, χρεώνει τους συνεργάτες. 

Στην ουσια, οι περισσότεροι οικοδεσπότες και ξενοδοχεία που καταχωρούνται στην Booking δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα, διότι επειδή τους χρεώνει 15%, ανεβάζουν την τιμή κατά 15% και όλα οκ...

Ναι αλλά χωρίς την booking ούτε ο γείτονας δεν θα σε ήξερε. Αν δεν σας αρέσει μην το χρησιμοποιείτε. Σας ανάγκαζε κανείς να βάλεις το διαμέρισμα στην booking; 

3 ώρες πριν, nhzt είπε

Τέλεια !!! Το να πληρώνει το κατάστημα ένα 8,9,10% το θεωρώ λογικό και μάλιστα σε ενα προϊόν των 300€ αντιστοιχεί σε 24-30€. Εξ ου και οι διάφορες στις τιμές μεταξύ των καταστημάτων για το ίδιο προϊόν. 

Στην Booking η προμήθεια κυμαίνεται από 15 έως και 27%, σύμφωνα με το αρθρο. Σε μία συνήθη κράτηση δηλ των 1500€ η προμήθεια είναι τεράστια... Έως και 400€.

Αυτό λεω... μπορούσε η Booking πχ να χρεώσει το ξενοδοχείο ή τον ιδιώτη με μικρότερο ποσοστό, έστω 8-10% που είναι λογικό. Όπως πχ η Airbnb που χρεώνει 3,50% τον ιδιοκτήτη καταλυματος και 10-15% εισπράττει από τον πελάτη.

Αυτή η πολιτική της Booking με τις τεράστιες προμήθειες, δυσαρεστησε τα ξενοδοχεία όλου του κόσμου, συν την μονοπωλιακή τακτική να μην αφήνουν να έχουν χαμηλότερες τιμές εκτός από αυτούς. 

Δεν ξέρω αν βοήθησα... 

Μάλλον δεν διαβάσατε ή δεν προσέξατε καλά. Για ξανά ρίξτε μια ματιάIMG_5296.jpeg.4e50e97c0ffe9ad3675a894e7bc0407c.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.

Τωρα το καλοκαιρι ξαφνηκα η booking γινεται κακη. Τον χειμωνα που κυνηγανε τους πελατες με το τουφεκι μια χαρα ειναι η booking... Οποιος δεν θελει την booking ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ για να διαφημισει και να προωθησει το κοτετσι του!

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...