Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

έχω μια οθόνη DELL (από τις 8 που πήρα μαζί) που έχει χαλάσει το βύσμα πίσω. Η DELL ισχυρίζεται ότι έγινε από κακή χρήση, εγώ ισχυρίζομαι ότι φταίει η κόλλησή τους ή το κλιπ τους. Ουσιαστικά το (θηλυκό) βύσμα πλέον "κολυμπάει" και δεν μπορώ να κουμπώσω το HDMI.

Καθώς έχω εκνευριστεί ελαφρώς με το service τους για μια οθόνη αξίας 150-200€, ειδικά όταν πριν 18 μήνες αγόρασα εξοπλισμό 8-9000€, θέλω να προχωρήσω σε καταγγελία.

Ποιος φορές είναι αρμόδιος όταν το προϊόν προορίζεται για επαγγελματική χρήση; Φαντάζομαι ο "συνήγορος του πολίτη" αφορά λιανική. 

Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Γνωρίζει κανείς;

image.jpeg.aa1a42cd6a6c4b101d70727acc063b4f.jpeg

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...