Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρίσκομαι σε διαδικασία αναζήτησης για αγορά νέου αυτοκινήτου και γενικά έχω μπλεχτεί λίγο.

Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, αλλά θα ήθελα να ακούσω γενικά διάφορες γνώμες και απόψεις, για αυτό γράφω και εδώ.

Αυτή τη στιγμή είμαι κάτοχος ενός Opel Astra J του 2010 (η Turbo έκδοση με τα 140 άλογα). Προσανατολίζομαι στην αγορά ενός SUV καθώς θα ήθελα και λίγο περισσότερους χώρους.

Τα διλήμματα που έχω αυτή τη στιγμή ειναι 2: Αν θα προχωρήσω στην αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου και αν θα είναι κάποιο υβριδικό ή κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό. Όσον αφορά το budget θα έλεγα ότι μπορώ να πάω γύρω στα 30k€ (με κάποιο δάνειο για μέρος του ποσού βέβαια). Επίσης έχω καταλήξει ότι πλέον θα ήθελα να παώ σε αυτόματα. Με τρώει πολύ να πάρω κάποιο καινούριο γιατί στο παρελθούν είχα μόνο μεταχειρισμένα. Επίσης έχω parking στην πολυκατοικία και θεωρώ ότι δεν θα έχω πρόβλημα να εγκαταστήσω κάποιον φορτιστή εκεί αν χρειαστεί (είχε παλιότερα άλλος γείτονας). Αλλά όπως και πολλοί που δεν έχουμε ηλεκτρικό, προβληματίζομαι με την επάρκεια της χώρας μας σε υποδομές. Όσον αφορά τα χιλιόμετρα που κάνω είμαι γύρω στα 15.000 κάθε χρόνο, με το 70% να γίνεται εντός Αθήνας και τα υπόλοιπα σε ταξίδια. 

Μία σκέψη που έχω είναι για το Peugeot 2008 το οποίο μου αρέσει πολύ εμφανισιακά. Βλέπω και το Atto 3 σαν πλήρως ηλεκτρικό.

Περιμένω γνώμες και απόψεις. Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Για καινούριο ή μεταχειρισμένο, θα πω είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Τώρα σχετικά με αμιγώς ηλεκτρικό, θα έλεγα ότι πρέπει να βάλεις κάτω τις προτιμήσεις σου.

Στη πόλη με το ηλεκτρικό θα είσαι καλυμμένος με τη φόρτιση, δύσκολα να κάνεις 250+ χιλιόμετρα, οπότε λογικά σου βγάζει άνετα μια βδομάδα. Στην εθνική οδό τίθεται το ζήτημα, αν είσαι οκ με στάσεις σε ΣΕΑ για να φορτίζεις και να κάνεις σχετικά μεγάλο διάλειμμα. Επίσης θα πρέπει να χεις κατά νου όπου πας που υπάρχουν φορτιστές, για να ξέρεις να μη ξεμείνεις.

Για το υβριδικό δε θα πω πολλά, είναι αυτονόητα θεωρώ, δεν σε νοιάζουν οι σταθμοί ανεφοδιασμού, θα έχεις βελτιωμένη κατανάλωση στη πόλη κλπ.

Καλό είναι να πουν και χρήστες που έχουν ήδη υβριδικό/ηλεκτρικό παραπάνω πληροφορίες, κυρίως από σκοπιά συντήρησης, για να δούμε αν υπάρχουν έξτρα κόστη για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά.

Μπορείς να βάλεις και εδώ τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν, για να δεις διαφορές σε μέγεθος/χώρο αποσκευών κλπ https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Για καινούριο ή μεταχειρισμένο, θα πω είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Τώρα σχετικά με αμιγώς ηλεκτρικό, θα έλεγα ότι πρέπει να βάλεις κάτω τις προτιμήσεις σου.

Στη πόλη με το ηλεκτρικό θα είσαι καλυμμένος με τη φόρτιση, δύσκολα να κάνεις 250+ χιλιόμετρα, οπότε λογικά σου βγάζει άνετα μια βδομάδα. Στην εθνική οδό τίθεται το ζήτημα, αν είσαι οκ με στάσεις σε ΣΕΑ για να φορτίζεις και να κάνεις σχετικά μεγάλο διάλειμμα. Επίσης θα πρέπει να χεις κατά νου όπου πας που υπάρχουν φορτιστές, για να ξέρεις να μη ξεμείνεις.

Για το υβριδικό δε θα πω πολλά, είναι αυτονόητα θεωρώ, δεν σε νοιάζουν οι σταθμοί ανεφοδιασμού, θα έχεις βελτιωμένη κατανάλωση στη πόλη κλπ.

Καλό είναι να πουν και χρήστες που έχουν ήδη υβριδικό/ηλεκτρικό παραπάνω πληροφορίες, κυρίως από σκοπιά συντήρησης, για να δούμε αν υπάρχουν έξτρα κόστη για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά.

Μπορείς να βάλεις και εδώ τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν, για να δεις διαφορές σε μέγεθος/χώρο αποσκευών κλπ https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php

Τα 250+ χιλιόμετρα για ποιο αμάξι τα έχεις υπολογίσει; Το Atto 3; Γιατί διαβάζω για μεγαλύτερη αυτονομία.

Ευχαριστώ και για το site δεν το γνώριζα!

 

Δημοσ.

15κ το χρονο ειναι αρκετα για να δικαιολογησουν ηλεκτρικο. σε καθε περιπτωση εφοσον μιλαμε για πολη νομιζω οτι ξεκινας απο κατι full hybrid τουλαχιστον. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεκαθαρα ηλεκτρικο εφοσον εχεις θεση σταθμευσης η εστω δημοσιο φορτιστη κοντα σου που μπορεις να το αφησεις το βραδυ. Μεταξυ των δυο που αναφερεις το  atto 3 ειναι καλυτερο αυτοκινητο συνολικα.

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Arwindan είπε

Τα 250+ χιλιόμετρα για ποιο αμάξι τα έχεις υπολογίσει; Το Atto 3; Γιατί διαβάζω για μεγαλύτερη αυτονομία.

Ευχαριστώ και για το site δεν το γνώριζα!

 

Τυπική αυτονομία έθεσα για ένα ηλεκτρικό και σε εθνική οδό! Με την έννοια ότι σε ένα ταξίδι 400+ χιλιομέτρων, θα χρειαστεί σίγουρα μια στάση για φόρτιση! 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

15κ το χρονο ειναι αρκετα για να δικαιολογησουν ηλεκτρικο. σε καθε περιπτωση εφοσον μιλαμε για πολη νομιζω οτι ξεκινας απο κατι full hybrid τουλαχιστον. 

11 ώρες πριν, gbras είπε

Ξεκαθαρα ηλεκτρικο εφοσον εχεις θεση σταθμευσης η εστω δημοσιο φορτιστη κοντα σου που μπορεις να το αφησεις το βραδυ. Μεταξυ των δυο που αναφερεις το  atto 3 ειναι καλυτερο αυτοκινητο συνολικα.

58 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Γιατί να πας σε υβριδικό για να έχεις τα συν και τα κατά και των δύο τεχνολογιών; Αν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικό..

Ευχαριστώ! Θεωρείτε ότι στο budget που έχω δώσει και για αυτά που χρειάζομαι το Atto 3 είναι η καλύτερη επιλογή; Ή θα μπορούσα να δω και κάτι άλλο;

Δημοσ.
26 minutes ago, Arwindan said:

Ευχαριστώ! Θεωρείτε ότι στο budget που έχω δώσει και για αυτά που χρειάζομαι το Atto 3 είναι η καλύτερη επιλογή; Ή θα μπορούσα να δω και κάτι άλλο;

δες αν υπαρχουν ακομη dolphin. Ρωτα και σε αντιπροσωπειες αλλων πολεων. Μπορει να εχουν στην εκθεση. Μέχρι 30κ ειναι η καλυτερη επιλογη για ηλεκτρικό μεχρι να φερουν τα νεα με την ανεβασμένη τιμή. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Arwindan said:

Ευχαριστώ! Θεωρείτε ότι στο budget που έχω δώσει και για αυτά που χρειάζομαι το Atto 3 είναι η καλύτερη επιλογή; Ή θα μπορούσα να δω και κάτι άλλο;

Θα περιμενεις να δεις καταρχας το καινουργιο προγραμμα επιδοτησης τι θα δινει και τι προσφερει. Οτι και αν διαβασεις δεν εχει βγει κατι επισημα ακομα. Απο εκει και περα το atto3 ειναι μια καλη επιλογη. 
Καλη επιλογη επισης ειναι και τα μεταχειρισμενα ID4 που σου προτεινουν.
Προσωπικα μου αρεσει πολυ το Lynk&Co 02 αλλα μαλλον ακομα και με την επιδοτηση θα ξεφευγει απο το οριο σου.
Λογικα θα ειναι μεσα και το Hyundai Kona 65kwh

Δες εδω για περισσοτερα
https://ev-database.org

  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, gbras said:

Θα περιμενεις να δεις καταρχας το καινουργιο προγραμμα επιδοτησης τι θα δινει και τι προσφερει. Οτι και αν διαβασεις δεν εχει βγει κατι επισημα ακομα. Απο εκει και περα το atto3 ειναι μια καλη επιλογη. 
Καλη επιλογη επισης ειναι και τα μεταχειρισμενα ID4 που σου προτεινουν.
Προσωπικα μου αρεσει πολυ το Lynk&Co 02 αλλα μαλλον ακομα και με την επιδοτηση θα ξεφευγει απο το οριο σου.
Λογικα θα ειναι μεσα και το Hyundai Kona 65kwh

Δες εδω για περισσοτερα
https://ev-database.org

το Lynk and Co 02 με ψηνει και εμενα αν και στα λεφτα που παει το τεσλα M3 μοιαζει η πιο σίγουρη λύση. Σιγουρα για ηλεκτρικο περιμενεις το ΚΗ4 (λιγες μερες εμειναν) να δεις τι θα λεει. Αν ισχυουν οι φημες η επιδοτηση θα ειναι πιο χαμηλη απο το 3 αλλα και παλι θα ειναι μια βοηθεια.

37 minutes ago, Vasilisxd said:

Έχει κάτι μεταχειρισμένα ηλεκτρικά μούρλια 

και στο https://www.mobile.de/ βρισκεις πολυ καλες περιπτωσεις 😀

  • Like 1
Δημοσ.

Εαν έχεις την δυνατότητα να φορτίζεις σπίτι τότε ηλεκτρικό απο εμένα.Απλα να ξέρεις ότι σε τυχόν εξορμήσεις θα πρέπει να κάνεις προγραμματισμό απο πρίν.

Δηλαδή πού θα κάνεις στάση, να βρείς εκεί που θα είσαι φορτιστή κτλ.

Εαν δεν θέλεις τέτοιους 'μπελάδες' τότε πας σε υβριδικό. Κατα προτίμηση toyota, γιατί έχουν το πιο αξιόπιστο σύστημα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...