Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Είχα αγοράσει μια κάρτα γραφικών πριν 1,5 χρόνο και πριν λίγες μέρες ξαφνικά και χωρίς κάποιον προφανή λόγο σταμάτησε να λειτουργεί. Έχω απόδειξη από το κατάστημα αγοράς και είμαι εντός εγγύησης(3 χρόνια). Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει τι διαδικασία να περιμένω αφού πάω στο κατάστημα; Εννοώ θα ζητήσω έλεγχο /επισκευή / αντικατάσταση; Θα χρειαστεί να πληρώσω κάτι; Ευχαριστώ

Δημοσ.

Λογικά θα σου πεί το κατάστημα έπειτα από έλεγχο που θα κάνουν. 

Μια συμβουλή. Πρίν τη στείλεις, βγάλε φωτογραφίες με ημερομηνία από όλες τις πλευρές. 

Να φαίνονται τα παντα πως είναι όπως πρέπει.

Μην τυχόν σου πούν: Την έχεις ανοίξει, είναι σπασμένη-χτυπημένη κ.τ.λ...

  • Like 2
Δημοσ.

...και βγάλε φωτογραφία το SN οπωσδήποτε και τσέκαρε το πάλι στην παραλαβή μην σου δώσουν πίσω "επισκευασμένη" άλλη κάρτα (refurbished). Τα κάνουν κάτι τέτοια οι εταιρίες, αν τυχών σταλεί στη μητρική εταιρία για επισκευή. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις πληροφορίες. Έβγαλα φωτογραφίες την κάρτα και τον σειριακό. Δεν μου κάνανε κάποιο θέμα με την κάρτα. Την πήγα για έλεγχο, δεν βρήκαν κάτι και την παρέλαβα την ίδια χωρίς κάποια επιβάρυνση, από την στιγμή που ήταν εντός εγγύησης. Δουλεύει κανονικά. Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο και δοκιμές το θέμα το είχε η μητρική την οποία την άλλαξα με μιά άλλη που είχα εύκαιρη. Για την ιστορία η κάρτα ήταν η Radeon RX 6600 και η μητρική που είχε το πρόβλημα ήταν μια socket 1200 της Asus. 

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ καλο και ευγενικο που ενημερωσες τελικα τι εφταιγε.Δυστυχως δεν το κανουν ολοι.

Επεξ/σία από benign
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...