Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Epic Games παρουσίασε στο ετήσιο State of Unreal event νέα χαρακτηριστικά της Unreal Engine 5 μέσω ενός εντυπωσιακού tech demo για το The Witcher IV, αναδεικνύοντας τις προηγμένα γραφικά του επερχόμενου και πολυαναμενόμενου παιχνιδιου.

Η ομάδα της Epic Games, σε συνεργασία με την CD Projekt Red — τους δημιουργούς της σειράς Witcher και του Cyberpunk 2077 — παρουσίασαν ένα περίπου δεκάλεπτο demo gameplay και κινηματογραφικών σκηνών που ακολουθεί την Ciri μέσα από ένα χιονισμένο ορεινό πέρασμα στο Kovir και στο πολυσύχναστο λιμάνι του Valdrest. Τα οπτικά στοιχεία του demo δεν αποτελούν τις τελικές σκηνές από το The Witcher IV, αλλά λειτουργούν ως απόδειξη της ιδέας με στόχο να αναδείξουν τα κορυφαία γραφικά και την τεχνολογία πίσω από τη νέα προσθήκη στη σειρά Witcher.

Το demo τρέχι σε PlayStation 5 με 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο και ενεργοποιημένο ray tracing. Αυτό έγινε εφικτό χάρη σε μια σειρά νέων χαρακτηριστικών δημιουργίας ανοιχτού κόσμου που έρχονται στην Unreal Engine 5.6, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου "Fast Geometry Streaming Plugin". Η Epic αναφέρει ότι το νέο plugin θα βοηθήσει τους ανοιχτούς κόσμους να φορτώνουν γρηγορότερα, αν και δεν είναι σαφές πόσο ταχύτερα. Μια σκηνή σε αγορα στο Valdrest γεμάτη ζωή υπογράμμισε επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας σκηνών με χαρακτήρες υψηλής πιστότητας και οπτικά εφέ.



Ίσως το πιο συναρπαστικό μέρος του demo ήταν η τεράστια βλάστηση που συνθέτει τα δάση του Kovir. Αυτή με τη σειρά της οφείλεται στο Nanite Foliage, ένα νέο σύστημα που αποδίδει κάθε φύλλο και κλαδί ως πραγματική τρισδιάστατη γεωμετρία αντί για επίπεδες υφές. Το νέο χαρακτηριστικό, που προγραμματίζεται για κυκλοφορία με το Unreal Engine 5.7, επιτρέπει πυκνή βλάστηση υψηλής πιστότητας χωρίς μεγάλη επίπτωση στην απόδοση.

Η Unreal Engine 5.6 είναι πλέον διαθέσιμη, αν και πολλά από τα εργαλεία που ανακοινώθηκαν σήμερα χαρακτηρίζονται ως πειραματικά, συμπεριλαμβανομένων του Fast Geometry Streaming Plugin, των νέων Control Rig Physics, βελτιωμένων εργαλείων καταγραφής κίνησης και άλλων. Για την ώρα πάντως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας για την Unreal Engine 5.7 ενώ  όσον αφορά το The Witcher IV, γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να το περιμένουμε πριν από το 2027.

Το tech demo που παρουσιάστηκε αποτελεί μια σημαντική ένδειξη των δυνατοτήτων που θα προσφέρει η νέα Unreal Engine στους δημιουργούς παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου. Με τα νέα χαρακτηριστικά, οι δημιουργοί θα μπορούν να κατασκευάζουν πιο λεπτομερείς και ζωντανούς κόσμους, με ρεαλιστική βλάστηση και ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, ανεβάζοντας το επίπεδο του ρεαλισμού στα παιχνίδια επόμενης γενιάς.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Τελικά δεν ισχύει. Δεν θα είναι έτσι. Έδειξαν ένα demo στο κόσμο του witcher. Το είπαν κιόλας ότι δεν αφορά το game. Οπότε τζάμπα ο ενθουσιασμός 

  • Like 5
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, jack124 said:

Τελικά δεν ισχύει. Δεν θα είναι έτσι. Έδειξαν ένα demo στο κόσμο του witcher. Το είπαν κιόλας ότι δεν αφορά το game. Οπότε τζάμπα ο ενθουσιασμός 

Εναλλακτικά θα γινόταν πάλι ότι και με το Ε3 ingame trailer του Witcher 3. 😛

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, jack124 είπε

Τελικά δεν ισχύει. Δεν θα είναι έτσι. Έδειξαν ένα demo στο κόσμο του witcher. Το είπαν κιόλας ότι δεν αφορά το game. Οπότε τζάμπα ο ενθουσιασμός 

Πως δεν αφορά ; Αφού στην αρχή του βίντεο αναφέρει το όνομα της περιοχής και λέει ότι θα είναι στο final game.

23 λεπτά πριν, omghi2u είπε

"This will be fixed"

"This will be fixed"

"This will be fixed"

Δεν θα ειναι ετσι. E3 Witcher 3 flashbacks.

Εσείς μιλάτε για τα NVIDIA effects που τα τράβηξαν με κινητό σε κλειστό showcase και τελικά δεν μπήκαν στο final game. Εδώ έδειξαν PS5 gameplay.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Δημοσ.

meanwhile back at 2020 tech demo...

Dropping to 1440p doesn’t bode well, especially at just 30 FPS and without ray-tracing. However, Epic claims the demo was to show off Unreal Engine 5’s tech and “trade-offs” to deliver specific resolutions, frame rates, and features will be up to developers. On ray-tracing specifically, Epic Games confirmed that it was not used in the PS5 tech demo but it will be supported in Unreal Engine 5.

Δηλαδή από το προηγούμενο tech demo UE 5.0  που έτρεχε σε base ps5 1440p χωρίς ίχνος ray tracing στα 30fps φτάσαμε να τρέχει το base ps5 με ray tracing και 60fps στην UE 5.6 μαζί με άλλα τόσα εφέ nanite flora κτλ? 

i-dont-believe-you-lies.gif.6b4fcfe4a7b65b041e08d3da6b81412f.gif

  • Like 7
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ντάξει αν είναι τόσο ρεαλιστικό στο PS5 που στην ουσία φοράει μια ταπεινή 3060 Ti ή αλλιώς Radeon 6700 for graphics.

Στο pc με μια 4080 πως πρέπει να είναι δηλαδή; 

Επεξ/σία από Alani13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Saloufas είπε

meanwhile back at 2020 tech demo...

Dropping to 1440p doesn’t bode well, especially at just 30 FPS and without ray-tracing. However, Epic claims the demo was to show off Unreal Engine 5’s tech and “trade-offs” to deliver specific resolutions, frame rates, and features will be up to developers. On ray-tracing specifically, Epic Games confirmed that it was not used in the PS5 tech demo but it will be supported in Unreal Engine 5.

Δηλαδή από το προηγούμενο tech demo UE 5.0  που έτρεχε σε base ps5 1440p χωρίς ίχνος ray tracing στα 30fps φτάσαμε να τρέχει το base ps5 με ray tracing και 60fps στην UE 5.6 μαζί με άλλα τόσα εφέ nanite flora κτλ? 

i-dont-believe-you-lies.gif.6b4fcfe4a7b65b041e08d3da6b81412f.gif

Ποιος το λέει ότι δεν είχε ray-tracing το demo του 2020 ; Το Lumen είναι μορφή ray-tracing, αυτό τρέχει και στο TW4 tech demo.

Δεν περιμένω να δείχνει το τελικό παιχνίδι έτσι στο PS5, ίσως σε high-end PC με 6090/7090 ή ό,τι υπάρχει τότε.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ποιος το λέει ότι δεν είχε ray-tracing το demo του 2020 ; Το Lumen είναι μορφή ray-tracing, αυτό τρέχει και στο TW4 tech demo.

Δεν περιμένω να δείχνει το τελικό παιχνίδι έτσι στο PS5, ίσως σε high-end PC με 6090/7090 ή ό,τι υπάρχει τότε.

Τα tricks που κάνανε με το Lumen δεν είναι realtime ray tracing, όσο είδες τα γραφικά του 2020 tech demo άλλο τοσο θα δεις και τα γραφικά του 2025 tech demo. Το μόνο παιχνιδι που έφτασε τα γραφικά του 2020 tech demo ηταν το Hellblade 2 αλλά όπως είπανε και γράψανε οι ειδήμονες δεν ηταν "παιχνίδι" αλλά άλλο ενα tech demo σαν το the order. Όπως λεει και ο φίλος πιο πάνω πόσο σανό ακόμα?  χορτάσαμε tech demos και stuttering 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παίδες, linux clone aka Orbis OS τρέχει το PS5 πάνω σε μια ταπεινή Radeon 6700. Τι να κάνει θέλετε. Παπάδες;
Αν θέλετε γραφικά περιμένετε να βγει το PS6

Επεξ/σία από Alani13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντελως συμπτωματικα μολις πριν 4 μερες βγηκε αυτο το βιντεο που εξηγει λεπτομερως γιατι η Unreal Engine με εκεινο το nanite demo που ειχε βγει πριν 5 χρονια με τη Λαρα στις σπηλιες (εχει μπει κι εδω) και το αλλο με το Matrix tech demo να τρεχει fluent σε ενα τεραστιο χαρτη απετυχαν να υιοθετηθουν απο τους developers, γιατι η μηχανη εχει δομικα προβληματα και τα πραγματα οταν πας να φτιαξεις ενα παιχνιδι ειναι πολυ πιο συνθετα απο ενα tech demo, γιαυτο και εδω και 5 χρονια κι ενω εχουν αναβαθμισει τοσες φορες την UEngine ακομα να δουμε τετοια γραφικα, οχι σε PS5 hardware αλλα ουτε καν σε high-end Master race Pc, δειτε το βιντεο και θα καταλαβετε,  μετα την ιστορικη αναδρομη της εισαγωγης το ζουμι της αναλυσης ξεκιναει απτο 4ο λεπτο μεχρι τελους.

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...