Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Nanix είπε

Όταν οδηγάς και συμβαίνει κάτι, σωματικά και ψυχικά μπαίνεις στη διαδικασία να αντιδράσεις καταλλήλως και να επιβιώσεις/επιβιώσουν οι άλλοι. Σε μια εξέταση δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, απλά τα υπολογίζεις όλα με χάρακα για μην βγουν εκτός των προβλεπόμενων και σε κόψουν, ενώ ταυτόχρονα σε στενομαρκάρουν για να δουν πως λειτουργείς. 

Οταν συμβει κατι εχεις 1 δυνατοτητα διοθρωτικης ενεργειας και πρεπει να την κανεις να μετρησει, οσο πιο καλα εχεις μαθει τα ορια σου και τα ορια του οχηματος σου τοσο μεγαλυτερη ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ εχει αυτη η αντιδραση να ειναι επιτυχημενη. Το εχω ξαναπει στο 99% της οδηγησης σου πρεπει να οδηγεις μαξιμουμ στο 25% των δυνατοτητων των δικων σου και του οχηματος σου ωστε ολο το υπολοιπο να ειναι καβαντζα για την στιγμη που θα χρειαστει να κανει την διαφορα, αν εισαι στο 80% το υπολοιπο 20% δεν αρκει

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Αυτό το κάνω για «ψυχοθεραπεία» από τα 19 μου (που πήρα το δίπλωμα). Τώρα είμαι 35 και το συνεχίζω. Από τα πιο απολαυστικά πράγματα στον κόσμο για 'μενα, ιδίως μόνος. Ιδανικά σε ημι-επαρχιακούς δρόμους, που δεν συναντάς παρά ελάχιστο κόσμο, αλλά ακόμα και μέσα στην πόλη.

Είναι ωραίο κόλπο όμως και για να μάθεις το αυτοκίνητό σου σαν νέος οδηγός, χωρίς το άγχος της κόρνας του πίσω αν σου σβήσει, ή μην προκαλέσεις ατύχημα, κ.λπ.

Δεν γινεται να συμφωνησω παραπανω απλως μερικες φορες τετοιες συνθηκες σε "προκαλουν" ξερεις τι εννοω αυτες οι βολτες που ηταν 50-50 να γυρισεις ή οχι, στα 8 οδηγητικα χρονια μου ειχα 2-3 τετοιες βολτες, ακομα ειναι στο μυαλο μου χαραγμενες μετρο προς μετρο...

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πρωτο αμαξι πας με το σαραβαλο γιατι ειναι σιγουρο οτι θα σαραβαλιασεις και αλλο.ποτε καινουριο η' σαν καινουριο.

Δημοσ.
12 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Δεν γινεται να συμφωνησω παραπανω απλως μερικες φορες τετοιες συνθηκες σε "προκαλουν" ξερεις τι εννοω αυτες οι βολτες που ηταν 50-50 να γυρισεις ή οχι, στα 8 οδηγητικα χρονια μου ειχα 2-3 τετοιες βολτες, ακομα ειναι στο μυαλο μου χαραγμενες μετρο προς μετρο...

Ξέρω τι εννοείς, αν και προσωπικά είμαι ήρεμος οδηγός. Οπότε πάντα χαλαρά πάω, ν' απολαύσω τη μουσική και τη διαδρομή. Πιο μικρός ήμουν ένα κλικ πιο ατίθασος, αλλά μη φανταστείς κάτι σπουδαίο. :P

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, mike15 είπε

πρωτο αμαξι πας με το σαραβαλο γιατι ειναι σιγουρο οτι θα σαραβαλιασεις και αλλο.ποτε καινουριο η' σαν καινουριο.

nah nah, ουτε στο ενα ουτε στο αλλο ουτε σε κανενα δεν εχουμε ακουμπησει ουτε ζαντα, επειδη πολυ απλα με νοιαζουν με ενοιαζαν και τα προσεχα, στα 18 μου εδωσαν την σκονταρα και ασκησα βετο ωστε να παρω και την αλφα στην αποκλειστικη κατοχη μου, ο πατερας φωναζε αλλα τον ψιλοεγραψα, απο την μερα που και τα 2 αμαξια ηρθαν σε αποκλειστικη χρηση του μικρου μητσου, δεν απεχτησαν ουτε ενα stone chip και ειναι στην καλυτερη κατασταση που ηταν ποτε απο καινουργια

19 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ξέρω τι εννοείς, αν και προσωπικά είμαι ήρεμος οδηγός

Μωρε και εγω ηρεμος ειμαι 6η και 60 αλλα καποιες φορες ο δρομος σου μιλαει την δικια του γλωσσα και ως οδηγος την καταλαβαινεις

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
Στις 4/6/2025 στις 11:51 ΜΜ, Nanix είπε

Καλή συνέχεια με επιτυχίες!

Σου εύχομαι από καρδιάς καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ το αντίθετο ακριβώς έκανα:

Με το που έβγαλα δίπλωμα, άρχισα να παίρνω άσκοπα το αμάξι σε ώρες αιχμής μέσα στην πόλη. Αναγκάζεσαι έτσι να προσαρμοστείς, αποδεχόμενος το ρίσκο να κάνεις καμιά πατάτα και να γρατσουνίσεις κάναν προφυλακτήρα.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ουτε στο ενα ουτε στο αλλο ουτε σε κανενα δεν εχουμε ακουμπησει ουτε ζαντα, επειδη πολυ απλα με νοιαζουν με ενοιαζαν και τα προσεχα, στα 18 μου εδωσαν την σκονταρα και ασκησα βετο ωστε να παρω και την αλφα στην αποκλειστικη κατοχη μου, ο πατερας φωναζε αλλα τον ψιλοεγραψα, απο την μερα που και τα 2 αμαξια ηρθαν σε αποκλειστικη χρηση του μικρου μητσου, δεν απεχτησαν ουτε ενα stone chip και ειναι στην καλυτερη κατασταση που ηταν ποτε απο καινουργια

Μικρέ Μήτσε χαλάρωσε λίγο, η ζωή δεν είναι μόνο αυτοκίνητα, βρε έχεις γίνει σκλάβος τους!!

  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μικρη μου περιπετεια με το διπλωμα:

Την δεκαετια του 80  η μεγαλυτερη σχολη οδηγων της Θεσσαλονικης ειχε την φαεινη
ιδεα   να αλλαξει τα αυτοκινητα της χωρις να ενημερωσει τους μαθητες.

Ετσι την μερα που πηγα να δωσω εξετασεις αντι να βρω τα γνωστα αργα zastava 750 

με τα οποια ειχα κανει τα μαθηματα βλεπω  ολοκαινουργια toyta corolla  1100 κυβικων.

Ε αυτο ηταν, καταλαβα  οτι εκεινη την ημερα δεν παιρνω διπλωμα με τιποτα
αλλα  αποφασισα να το οδηγησω οτι και αν γινει.

Τελος παντων μπαινω στο βανακι που ακολουθουσε το toyota με τους εξεταστες και βλεπω  τον
εξεταζομενο  μπροστα μου να  τρακαρει το αυτοκινητο με αλλο στη διασταυρωση
Κλεανθους με Παπαφη.

Μετα ηταν η σειρα μου, και μπαινω μεσα σε αγνωστο γρηγορο  (για την εποχη) αυτοκινητο με τον προφυλακτηρα 
να κρεμεται και με σπασμενο φαναρι.  Το πως κοπηκα το θυμαμαι ακομα και γελαω
αφου τοτε σκεφτηκα θα κοπω που  θα κοπω τουλαχιστον ας απολαυσω τα γκαζια του 
(τρακαρισμενου) τουοτα. Μεχρι προσπεραση λεοφωρειου σε σταση εκανα στην Παπαφη
που ειχε διπλη γραμμη και μια λωριδα κυκλοφοριας με τους εξεταστες φρικαρισμενους.
Ουτε σε ταινια αυτα.  Ενταξει παιδια,  18 χρονων ημουν.

Πηρα διπωμα  χωρις προβλημα την δευτερη φορα με 2-3 μαθηματα με το toyota.

ΥΓ Οι καινουργιοι οδηγοι ας προσπαθησουν να εχουν καποιο εμπειρο συνοδηγο στην αρχη για να τους δειξει πραγματα.  Προς Θεου ομως, οχι κανενα  που θα τους μπινελικιαζει.

Επεξ/σία από ringboy
  • Sad 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Καταρχάς μπράβο σου που το πήρες με το σπαθί σου ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ.

Στο είπα και στην άλλη ανάρτηση:

Υπάρχουν δύο είδη εξεταστών: αυτοί που πάνε κατά γράμμα και αυτοί που κοιτάνε την ουσία, δηλαδή αν πραγματικά ξέρεις να οδηγείς.

Να ξέρεις πως σε γενικές γραμμές, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία εξεταστές –κυρίως άντρες– ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία. Είναι οι καλύτεροι. Αν σε δουν να έχεις "άνεση", θα συγχωρήσουν πολλά "μη τυπικά" παραπτώματα, αρκεί να μην κάνεις καμιά τρανταχτή βλακεία.

Γενικά, όπως σου είπα, δεν υπάρχει λόγος να είσαι ψαρωμένη. Χαλάρωσε. Ίσως στην πρωτεύουσα να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα, αλλά εδώ στην επαρχία το λάδωμα είναι πολύ πολύ σπάνιο. Πρέπει να είσαι πολύ κακός οδηγός για να το χρειαστείς ή απλώς να θέλεις το δίπλωμα με... ντελίβερι.

Όμως τώρα που πήρες το δίπλωμα, τώρα ξεκινάει η πραγματική εκμάθηση της οδήγησης. Από εδώ και πέρα, πρέπει να αρχίσεις να γράφεις χιλιόμετρα. Πολλά και καθημερινά.

Αν έχεις καλή αυτογνωσία, δεν χρειάζεσαι συνοδηγό. Αν όμως νιώθεις ότι θα βοηθούσε, τότε πήγαινε με φίλο ή φίλη κοντά στην ηλικία σου που ξέρει να οδηγεί καλά – και όχι με γονιό. Οι γονείς τις περισσότερες φορές σε σκωτίζουν χωρίς να είναι πάντα εποικοδομητικοί.

Πάντα υπάρχει στην παρέα αυτό το άτομο που είναι "ο καλός οδηγός/δάσκαλος". Αυτόν θέλεις.

Π.χ. εγώ, από την πρώτη μέρα που πήρα δίπλωμα μέχρι και σήμερα (8 χρόνια μετά), δεν οδήγησα και δεν οδηγώ με τους γονείς μου, ειδικά με τον πατέρα μου. Όσες φορές το δοκιμάσαμε, καταλήγαμε να σκοτωνόμαστε. Το ίδιο συμβαίνει και όταν εγώ είμαι συνοδηγός στον πατέρα μου – πάλι μαλώνουμε.

Πρέπει να αναπτύξεις το δικό σου, μοναδικό οδηγικό στυλ. Αυτό θα εξελιχθεί με τα χρόνια, αλλά η βάση του θα παραμείνει. Ό,τι στυλ χτίσεις στους πρώτους 6–12 μήνες, θα σε συνοδεύει για πάντα. Φρόντισε να είναι σωστό, όσο γίνεται.

Πρακτικά: ξέχασε όσα έμαθες στη σχολή. Στην πραγματικότητα, έτσι δεν επιβιώνεις στην κυκλοφορία.

Και κάτι ακόμα για το πρώτο σου αυτοκίνητο:
Δεν ξέρω τις οικονομικές σας δυνατότητες (ούτε με ενδιαφέρει), αλλά αν μπορείς να πάρεις δικό σου αυτοκίνητο, κάν’ το χωρίς δεύτερη σκέψη. Ή έστω να γίνει μια εσωτερική ανταλλαγή μέσα στην οικογένεια και να πάρουν οι δικοί σου κάτι άλλο.

Μόνο αν το αμάξι σού αρέσει και σε νοιάζει, θα το προσέχεις και θα το σέβεσαι. Το "σαραβαλάκι της οικογένειας" δεν είναι καλό για τον νέο οδηγό, εκτός κι αν σου αρέσουν τα παλιά – τότε πάσο.

Ιδανικό πρώτο αυτοκίνητο; Ένα supermini ή hatch μέχρι 4 μέτρα, με υψηλή θέση οδήγησης και αρκετή δύναμη (είτε με πολλά άλογα είτε με μικρό βάρος).
Ένα 307 με 75 άλογα π.χ. εισαι εκτεθιμενος οταν υπαρχει αναγκη – δεν φτάνει όταν όντως τα χρειαστείς. 
Ιδανικά, κάτι γύρω στα 90–120 άλογα ή κάτω από 900 κιλά.

Αν υπάρχει το budget (που το εύχομαι), μην λυπηθείς να πάρεις κάτι καλύτερο. Ακόμα και 200+ άλογα, αν έχεις μυαλό. Δεν είναι θέμα δύναμης – είναι θέμα σεβασμού προς το αυτοκίνητο, όχι φόβου.

Αν το παιδί έχει μυαλό –και εσύ μου φαίνεσαι ότι έχεις–, μπορείς να του δώσεις ό,τι αμάξι θες, και δεν θα σε προδώσει ποτέ.

Just my 2 cents.

Αυτος ειναι ο παραδεισος την οδηγησης, οταν θελεις να ηρεμησεις ή σε εχει πιασει το ονομα του forum παιρνεις το αμαξι μες το καλοκαρι κατω τα παραθυρα βαζεις το καλο το ειδικο το playlist και απολαμβανεις την οδηγηση οσο τιποτε αλλο, εισαι εσυ ο δρομος και το αμαξι σου, το προβλημα αρχιζει ομως οταν σταματησεις την μουσικη και ανεβασεις παραθυρα. Τοτε τα πραγματα γινονται ξαφνικα σοβαρα

Εχει να κανει με την ψυχοσυνθεση του καθε ανθρωπου

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου! Θυμάμαι και το σχόλιο σου απο την προηγούμενη αναρτηση μου! Μου αναφέρεις χρήσιμες συμβουλές και θα τις λάβω υπόψιν :)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ιδανικό πρώτο αυτοκίνητο; Ένα supermini ή hatch μέχρι 4 μέτρα, με υψηλή θέση οδήγησης και αρκετή δύναμη (είτε με πολλά άλογα είτε με μικρό βάρος).
Ένα 307 με 75 άλογα π.χ. εισαι εκτεθιμενος οταν υπαρχει αναγκη – δεν φτάνει όταν όντως τα χρειαστείς. 
Ιδανικά, κάτι γύρω στα 90–120 άλογα ή κάτω από 900 κιλά

Α ξέχασα να σε ρωτήσω, μιας και αναφέρεις πληροφορίες για αυτό το θέμα. Είμαι στην έρευνα για να αγοράσω δικό μου αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο), αλλα μέχρι τότε είμαι με ένα opel astra. Μην φανταστείς, μια φορά το έχω πάρει και αυτό σε ανοιχτό χώρο για δοκιμή. Το θέμα είναι ότι έχω μάθει με το yaris της σχολής και στο opel νιώθω ότι είμαι πάρα πολύ χαμηλά και οτι δεν έχω τον ίδιο έλεγχο με το yaris που είχα συνηθίσει. Πιστεύεις είναι θέμα συνήθειας και θα το βρω εν καιρώ ή να το κυνηγήσω τώρα κοντά να πάρω ένα πιο "μαζεμένο" (πιο μικρού μήκους, με πιο ανεβασμένο ύψος θέσης κλπ) για να νιώθω πιο άνετα στην οδηγηση; Επιπλέον, αυτό που οδηγούσα στα μαθήματα ξεκινούσε και με χίλιες στροφες στο γκάζι, ενώ το opel θέλει να το φτάσεις στις 2 με 2μισι χωρίς να το αφήσεις να πέσει πιο χαμηλά αλλιώς σβήνει (για την εκκίνηση μιλάω έως ότου αφήσεις τελείως το συμπλεκτη).

6 ώρες πριν, Chloe2 είπε

Σου εύχομαι από καρδιάς καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

Σε ευχαριστώ πολύ!

Επεξ/σία από Nanix
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nanix είπε

astra

ειναι καλο αμαξι!!!

1 ώρα πριν, Nanix είπε

Το θέμα είναι ότι έχω μάθει με το yaris της σχολής και στο opel νιώθω ότι είμαι πάρα πολύ χαμηλά και οτι δεν έχω τον ίδιο έλεγχο με το yaris που είχα συνηθίσει.

Αν μπορεις να νοιωσεις ανετη στην χαμηλη θεση οδηγησης με τα χιλια να συνεχισεις με αυτο η χαμηλη θεση οδηγησης στην αρχη ειναι δυσκολη αλλα θα σε κανει πιο καλη οδηγο σε βαθος χρονου

1 ώρα πριν, Nanix είπε

Πιστεύεις είναι θέμα συνήθειας και θα το βρω εν καιρώ ή να το κυνηγήσω τώρα κοντά να πάρω ένα πιο "μαζεμένο" (πιο μικρού μήκους, με πιο ανεβασμένο ύψος θέσης κλπ) για να νιώθω πιο άνετα στην οδηγηση;

Σιγουρα θα το βρεις εν καιρο, αρκει να μην αποτελει ανασταλτικο παραγοντα στο να γραψεις τα πρωτα σου χιλιομετρα ΤΩΡΑ που τα χρειαζεσαι το περισσοτερο

1 ώρα πριν, Nanix είπε

Επιπλέον, αυτό που οδηγούσα στα μαθήματα ξεκινούσε και με χίλιες στροφες στο γκάζι, ενώ το opel θέλει να το φτάσεις στις 2 με 2μισι χωρίς να το αφήσεις να πέσει πιο χαμηλά αλλιώς σβήνει (για την εκκίνηση μιλάω έως ότου αφήσεις τελείως το συμπλεκτη).

Θυμησου τι εγγραψα προυγουμενος για το οδηγητικο στυλ, αυτο εξαρταται και απο εσενα αλλα και απο το αμαξι που οδηγεις. Σιγουρα δεν θελει 2000 σαλ πιστευω πρεπει να δοκιμασεις αλλο ειδος εκκινησης.

Υπαρχουν 3+1 ειδη εκκινησης 

1 Σταθερο γκαζι και αφημα συμπλεκτη: Λειτουργει καλα μονο σε ελαφρια οχηματα που δεν στροφαρουν ευκολα ή εχουν ηλεκτρογκαζο και σε υποβοηθουν πατωντας γκαζι αυτα για εσενα.

2 Μεταβλητο γκαζι και αφημα συμπλεκτη: Ξεκινας απο ενα στοχο στροφων και οπως αφηνεις συμπλεκτη πατας και γκαζακι σταδιακα κρατωντας τις στροφες λιγο πολυ σταθερες χωρις να την αφησεις να πεσουν. Ειναι δυσκολη τεχνικη και οχι εφικτη σε ολα τα οχηματα, σε αμαξια με ηλεκτρογκαζο εξαρταται την χαρτογραφηση του πενταλ. Δουλευει εξαιρετικα στα ντιζατα οχηματα.

3 Ξεκινημα μονο με συμπλεκταρισμα: Δουλευει αν δεν θες να ξεκινησεις γρηγορα και εχεις αμαξι με ΔΥΝΑΤΟ ρελαντι, δεν ΕΧΟΥΝ ολα τα αμαξια δυνατο ρελαντι. Ειναι το λιγοτερο επιζημιο για τον συμπλεκτη και αμα το μαστεραρεις μπορεις να το συνδιασεις με το 2. Ειναι σχεδον παντα η δικια μου επιλογη εκκινησης οχηματος.

4 Ξεκινημα με μυτιασμα του γκαζιου: ΔΟΥΛΕΥΕΙ παντου αλλα θελει τεχνη, πρακτικα χτυπας το γκαζι ρυθμικα, παραδοσιακα λεγεται τρομπαρισμα του γκαζιου και θα ξεκινησει ολα τα οχηματα απο καρμπυρατερ μεχρι το πιο συγχρονο. Θελει ομως τεχνη και εξοικιωση. Δε στο προτεινω

Clip 1 Ξεκινημα μονο με συμπλεκταρισμα 3. Βλεπεις πως κρεμανε οι στροφες κατω απο το ρελαντι, το αμαξι μου επιτρεπει να το κανω αυτο οποτε και το κανω
Clip 2 Ξεκινημα συνδιασμος 3+2. Ξεκιναει το κρεμασμα των στροφων αλλα θελω λιγο παραπανω επιταχυνση οποτε κανω σκαλι στο γκαζι οπως αποσυμπλεκω
Clip 3 Ξεκινημα 2 Δεν φαινεται καλα αλλα παταω γκαζι οπως αφηνω συμπλεκτη κρατωντας τις στροφες σταθερες περιξ στις 1000 απεμπλεκω πολυ γρηγορα max σε 3 μετρα αποσταση

Το ξερω πως ειναι χαλια η αναλυση αλλα ειναι φουλ ζουμαρισμενα και φουλ συμπιεσμενα για 2mb sorry

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ειναι καλο αμαξι!!!

Αν μπορεις να νοιωσεις ανετη στην χαμηλη θεση οδηγησης με τα χιλια να συνεχισεις με αυτο η χαμηλη θεση οδηγησης στην αρχη ειναι δυσκολη αλλα θα σε κανει πιο καλη οδηγο σε βαθος χρονου

Σιγουρα θα το βρεις εν καιρο, αρκει να μην αποτελει ανασταλτικο παραγοντα στο να γραψεις τα πρωτα σου χιλιομετρα ΤΩΡΑ που τα χρειαζεσαι το περισσοτερο

Θυμησου τι εγγραψα προυγουμενος για το οδηγητικο στυλ, αυτο εξαρταται και απο εσενα αλλα και απο το αμαξι που οδηγεις. Σιγουρα δεν θελει 2000 σαλ πιστευω πρεπει να δοκιμασεις αλλο ειδος εκκινησης.

Υπαρχουν 3+1 ειδη εκκινησης 

1 Σταθερο γκαζι και αφημα συμπλεκτη: Λειτουργει καλα μονο σε ελαφρια οχηματα που δεν στροφαρουν ευκολα ή εχουν ηλεκτρογκαζο και σε υποβοηθουν πατωντας γκαζι αυτα για εσενα.

2 Μεταβλητο γκαζι και αφημα συμπλεκτη: Ξεκινας απο ενα στοχο στροφων και οπως αφηνεις συμπλεκτη πατας και γκαζακι σταδιακα κρατωντας τις στροφες λιγο πολυ σταθερες χωρις να την αφησεις να πεσουν. Ειναι δυσκολη τεχνικη και οχι εφικτη σε ολα τα οχηματα, σε αμαξια με ηλεκτρογκαζο εξαρταται την χαρτογραφηση του πενταλ. Δουλευει εξαιρετικα στα ντιζατα οχηματα.

3 Ξεκινημα μονο με συμπλεκταρισμα: Δουλευει αν δεν θες να ξεκινησεις γρηγορα και εχεις αμαξι με ΔΥΝΑΤΟ ρελαντι, δεν ΕΧΟΥΝ ολα τα αμαξια δυνατο ρελαντι. Ειναι το λιγοτερο επιζημιο για τον συμπλεκτη και αμα το μαστεραρεις μπορεις να το συνδιασεις με το 2. Ειναι σχεδον παντα η δικια μου επιλογη εκκινησης οχηματος.

4 Ξεκινημα με μυτιασμα του γκαζιου: ΔΟΥΛΕΥΕΙ παντου αλλα θελει τεχνη, πρακτικα χτυπας το γκαζι ρυθμικα, παραδοσιακα λεγεται τρομπαρισμα του γκαζιου και θα ξεκινησει ολα τα οχηματα απο καρμπυρατερ μεχρι το πιο συγχρονο. Θελει ομως τεχνη και εξοικιωση. Δε στο προτεινω

Clip 1 Ξεκινημα μονο με συμπλεκταρισμα 3. Βλεπεις πως κρεμανε οι στροφες κατω απο το ρελαντι, το αμαξι μου επιτρεπει να το κανω αυτο οποτε και το κανω
Clip 2 Ξεκινα συνδιασμος 3+2. Ξεκιναει το κρεμασμα των στροφων αλλα θελω λιγο παραπανω επιταχυνση οποτε κανω σκαλι στο γκαζι οπως αποσυμπλεκω
Clip 3 Ξεκινημα 2 Δεν φαινεται καλα αλλα παταω γκαζι οπως αφηνω συμπλεκτη κρατωντας τις στροφες σταθερες περιξ στις 1000 απεμπλεκω πολυ γρηγορα max σε 3 μετρα αποσταση

Το ξερω πως ειναι χαλια η αναλυση αλλα ειναι φουλ ζουμαρισμενα και φουλ συμπιεσμενα για 2mb sorry

 

Κατάλαβα. Το 4 δεν νομίζω ότι είμαι ακόμα σε θέση να το κάνω. Το 3 το κάνω σε ανηφορικους δρομους, δεν το έχω κάνει στο ίσωμα. Απ'οτι θυμαμαι, ασυνείδητα είχα κάνει το 2 τότε, για να μπορέσω να ξεκινήσω ομαλά, χωρίς να σβήσει. Πατούσα κι άλλο γκάζι ενώ άφηνα συμπλεκτη για να μην μου σβησει. (Μαλλον είχα την τάση να αφήνω λιγάκι και το γκάζι οπότε αποσταθεροποιούταν από τις στροφες που έπρεπε και έσβηνε)

Κατάλαβα τις εκκινήσεις απο το βίντεο σου. Ευχαριστώ κιόλας. Εντάξει απλά θα χρειαστεί να το εξασκησω και να το συνηθίσω.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Nanix είπε

Το 4 δεν νομίζω ότι είμαι ακόμα σε θέση να το κάνω

και δεν χρειαζεται ειναι legacy τεχνικη

9 λεπτά πριν, Nanix είπε

Το 3 το κάνω σε ανηφορικους δρομους, δεν το έχω κάνει στο ίσωμα.

το κανεις για να κοντραρεις το αμαξι αντι για χειροφρενο καλα κανεις και εμενα ετσι μου αρεσει να ξεκιναω σε τετοιες καταστασεις χωρις hill holder,

10 λεπτά πριν, Nanix είπε

Απ'οτι θυμαμαι, ασυνείδητα είχα κάνει το 2 τότε, για να μπορέσω να ξεκινήσω ομαλά, χωρίς να σβήσει. Πατούσα κι άλλο γκάζι ενώ άφηνα συμπλεκτη για να μην μου σβησει. (Μαλλον είχα την τάση να αφήνω λιγάκι και το γκάζι οπότε αποσταθεροποιούταν από τις στροφες που έπρεπε και έσβηνε)

To 2 ειναι η καλυτερη τεχνικη ngl, απλως οπως λες αν αφησεις γκαζι μαγκωνει ο συμπλεκτης και ειτε κλωτσαει ειτε σβηνει αν εισαι σε πολυ χαμηλες στροφες, αν πρεπει να αφησεις γκαζι πρεπει να ξαναπατησεις λιγο πιο κατω τον συμπλεκτη. Γενικα αν θες να ξεκινησεις αργα και σε παιρνει κανεις το 3 ειδαλλως 2+3 ή σκετο 2. FYI αν εχεις συγχρονο ντιζελ το 1 λειτορυγει τελεια

13 λεπτά πριν, Nanix είπε

Κατάλαβα τις εκκινήσεις απο το βίντεο σου. Ευχαριστώ κιόλας. Εντάξει απλά θα χρειαστεί να το εξασκησω και να το συνηθίσω.

καλα δεν εκανα και κοπο, παλια βιντεο ειναι απο βολτες που τραβαω που και που και ειπα μηπως βρω να δειξω αυτα που λεω σε βιντεο. Προφανως χρειαζεται εξασκηση ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ που θες ετσι, μην μεταπηδας συχνα στην αρχη (αν εχετε 2-3)

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

συγχρονο ντιζελ

Πιο παλιό μοντέλο, βενζινοκίνητο είναι 

13 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μην μεταπηδας συχνα

Ισχύει, όχι εντάξει με αυτό θα ξεκινήσω προς το παρον μέχρι να παρω ένα δικό μου, τότε μόνο θα χρειαστεί ξανα να "μαθω" το αυτοκίνητο. 

  • Like 1
Δημοσ.
On 05/06/2025 at 23:13, efib said:

@poulinosτι κάθεσαι και ανοίγεις διάλογο για οδήγηση; Εδώ λένε ότι πέρασαν με κόκκινο και μετά άρχισαν την κλαψα όταν τους έπιασαν. Με κόκκινο που που είσαι εν δυνάμει δολοφόνος. Κάθεσαι εσύ και ασχολείσαι και εξηγείς 

πολλες φορες αναρωτιεμαι και εγω γιατι το κανω

21 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Καταρχάς μπράβο σου που το πήρες με το σπαθί σου ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ.

Στο είπα και στην άλλη ανάρτηση:

Υπάρχουν δύο είδη εξεταστών: αυτοί που πάνε κατά γράμμα και αυτοί που κοιτάνε την ουσία, δηλαδή αν πραγματικά ξέρεις να οδηγείς.

Να ξέρεις πως σε γενικές γραμμές, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία εξεταστές –κυρίως άντρες– ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία. Είναι οι καλύτεροι. Αν σε δουν να έχεις "άνεση", θα συγχωρήσουν πολλά "μη τυπικά" παραπτώματα, αρκεί να μην κάνεις καμιά τρανταχτή βλακεία.

Γενικά, όπως σου είπα, δεν υπάρχει λόγος να είσαι ψαρωμένη. Χαλάρωσε. Ίσως στην πρωτεύουσα να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα, αλλά εδώ στην επαρχία το λάδωμα είναι πολύ πολύ σπάνιο. Πρέπει να είσαι πολύ κακός οδηγός για να το χρειαστείς ή απλώς να θέλεις το δίπλωμα με... ντελίβερι.

Όμως τώρα που πήρες το δίπλωμα, τώρα ξεκινάει η πραγματική εκμάθηση της οδήγησης. Από εδώ και πέρα, πρέπει να αρχίσεις να γράφεις χιλιόμετρα. Πολλά και καθημερινά.

Αν έχεις καλή αυτογνωσία, δεν χρειάζεσαι συνοδηγό. Αν όμως νιώθεις ότι θα βοηθούσε, τότε πήγαινε με φίλο ή φίλη κοντά στην ηλικία σου που ξέρει να οδηγεί καλά – και όχι με γονιό. Οι γονείς τις περισσότερες φορές σε σκωτίζουν χωρίς να είναι πάντα εποικοδομητικοί.

Πάντα υπάρχει στην παρέα αυτό το άτομο που είναι "ο καλός οδηγός/δάσκαλος". Αυτόν θέλεις.

Π.χ. εγώ, από την πρώτη μέρα που πήρα δίπλωμα μέχρι και σήμερα (8 χρόνια μετά), δεν οδήγησα και δεν οδηγώ με τους γονείς μου, ειδικά με τον πατέρα μου. Όσες φορές το δοκιμάσαμε, καταλήγαμε να σκοτωνόμαστε. Το ίδιο συμβαίνει και όταν εγώ είμαι συνοδηγός στον πατέρα μου – πάλι μαλώνουμε.

Πρέπει να αναπτύξεις το δικό σου, μοναδικό οδηγικό στυλ. Αυτό θα εξελιχθεί με τα χρόνια, αλλά η βάση του θα παραμείνει. Ό,τι στυλ χτίσεις στους πρώτους 6–12 μήνες, θα σε συνοδεύει για πάντα. Φρόντισε να είναι σωστό, όσο γίνεται.

Πρακτικά: ξέχασε όσα έμαθες στη σχολή. Στην πραγματικότητα, έτσι δεν επιβιώνεις στην κυκλοφορία.

Και κάτι ακόμα για το πρώτο σου αυτοκίνητο:
Δεν ξέρω τις οικονομικές σας δυνατότητες (ούτε με ενδιαφέρει), αλλά αν μπορείς να πάρεις δικό σου αυτοκίνητο, κάν’ το χωρίς δεύτερη σκέψη. Ή έστω να γίνει μια εσωτερική ανταλλαγή μέσα στην οικογένεια και να πάρουν οι δικοί σου κάτι άλλο.

Μόνο αν το αμάξι σού αρέσει και σε νοιάζει, θα το προσέχεις και θα το σέβεσαι. Το "σαραβαλάκι της οικογένειας" δεν είναι καλό για τον νέο οδηγό, εκτός κι αν σου αρέσουν τα παλιά – τότε πάσο.

Ιδανικό πρώτο αυτοκίνητο; Ένα supermini ή hatch μέχρι 4 μέτρα, με υψηλή θέση οδήγησης και αρκετή δύναμη (είτε με πολλά άλογα είτε με μικρό βάρος).
Ένα 307 με 75 άλογα π.χ. εισαι εκτεθιμενος οταν υπαρχει αναγκη – δεν φτάνει όταν όντως τα χρειαστείς. 
Ιδανικά, κάτι γύρω στα 90–120 άλογα ή κάτω από 900 κιλά.

Αν υπάρχει το budget (που το εύχομαι), μην λυπηθείς να πάρεις κάτι καλύτερο. Ακόμα και 200+ άλογα, αν έχεις μυαλό. Δεν είναι θέμα δύναμης – είναι θέμα σεβασμού προς το αυτοκίνητο, όχι φόβου.

Αν το παιδί έχει μυαλό –και εσύ μου φαίνεσαι ότι έχεις–, μπορείς να του δώσεις ό,τι αμάξι θες, και δεν θα σε προδώσει ποτέ.

Just my 2 cents.

Αυτος ειναι ο παραδεισος την οδηγησης, οταν θελεις να ηρεμησεις ή σε εχει πιασει το ονομα του forum παιρνεις το αμαξι μες το καλοκαρι κατω τα παραθυρα βαζεις το καλο το ειδικο το playlist και απολαμβανεις την οδηγηση οσο τιποτε αλλο, εισαι εσυ ο δρομος και το αμαξι σου, το προβλημα αρχιζει ομως οταν σταματησεις την μουσικη και ανεβασεις παραθυρα. Τοτε τα πραγματα γινονται ξαφνικα σοβαρα

Εχει να κανει με την ψυχοσυνθεση του καθε ανθρωπου

σωστα.με ποιον πχ εκπαιδευτη  θα "δεσει" εχει να κανει και με τον χαρακτηρα μας

12 hours ago, Nanix said:

Α ξέχασα να σε ρωτήσω, μιας και αναφέρεις πληροφορίες για αυτό το θέμα. Είμαι στην έρευνα για να αγοράσω δικό μου αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο), αλλα μέχρι τότε είμαι με ένα opel astra. Μην φανταστείς, μια φορά το έχω πάρει και αυτό σε ανοιχτό χώρο για δοκιμή. Το θέμα είναι ότι έχω μάθει με το yaris της σχολής και στο opel νιώθω ότι είμαι πάρα πολύ χαμηλά και οτι δεν έχω τον ίδιο έλεγχο με το yaris που είχα συνηθίσει. Πιστεύεις είναι θέμα συνήθειας και θα το βρω εν καιρώ ή να το κυνηγήσω τώρα κοντά να πάρω ένα πιο "μαζεμένο" (πιο μικρού μήκους, με πιο ανεβασμένο ύψος θέσης κλπ) για να νιώθω πιο άνετα στην οδηγηση; Επιπλέον, αυτό που οδηγούσα στα μαθήματα ξεκινούσε και με χίλιες στροφες στο γκάζι, ενώ το opel θέλει να το φτάσεις στις 2 με 2μισι χωρίς να το αφήσεις να πέσει πιο χαμηλά αλλιώς σβήνει (για την εκκίνηση μιλάω έως ότου αφήσεις τελείως το συμπλεκτη).

 

οσο οδηγεις θα προσαρμοστεις .και οσο πιο πολυ οδηγεις τοσο  θα προσαρμοζεσαι πιο γρηγορα.λογω δουλειας εχω περασει απο διαφορα αμαξια απο μικρο (fiat panda) μεχρι τεραστιο  fiat tipo. και την διαφορα στο συμπλεκτη θα συνηθισεις οπως και την διαφορα στο μεγεθος του αμαξιου μην ανησυχεις.ολα θα γινουν

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...