Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 10/2/2025 αγόρασα από το Eshop.gr δύο κάρτες γραφικών GIGABYTE RTX 4070 Ti SUPER WINDFORCE MAX OC 16GB.

Η μία λειτούργησε κανονικά. Η δεύτερη παρουσίασε βλάβη αμέσως μόλις εγκαταστάθηκε:
Το σύστημα έφτανε στα Windows, αλλά δεν αναγνώριζε πλήρως τους οδηγούς. Μετά από λίγο, ακούστηκε ήχος καύσης και η κάρτα εμφάνισε μαύρισμα στα VRM. Μαζί της καταστράφηκε και το τροφοδοτικό , το οποίο πιστώθηκε άμεσα από το Ε-Shop χωρίς αμφισβήτηση (261,50€).

Αντίθετα, η κάρτα στάλθηκε στο εξωτερικό για δύο+ μήνες χωρίς καμία ενημέρωση ή τεχνική έκθεση. Τελικά μου ανέφεραν σε ένα απ τα mail (όταν ακόμα απαντούσαν) ότι "ίσως πρόκειται για κακή χρήση", χωρίς καμία τεκμηρίωση ή φωτογραφία/έκθεση.

Παρά τα συνεχή τηλέφωνα και email, για πάνω από τέσσερις εβδομάδες το μόνο που άκουγα ήταν "θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα".

Ζήτησα πίστωση για την ελαττωματική (929€) και κάλυψη της διαφοράς για αγόρα άλλης κάρτας άμεσα αλλά η απάντηση ήταν... σιωπή.

Έχω πλέον προβεί σε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Το ερώτημά μου είναι απλό:
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοια εμπειρία με RMA στο Eshop.gr ή με GIGABYTE; Πόσο "νόμιμο" είναι να κρατάνε 2+ μήνες μια κάρτα χωρίς απάντηση και χωρίς τεχνική τεκμηρίωση, και μάλιστα να αποδίδουν βλάβη στον χρήστη;

Σκέφτομαι επίσης να κινηθώ νομικά αν συνεχιστεί αυτή η τακτική. Κάθε συμβουλή/εμπειρία ευπρόσδεκτη.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θυμάμαι καλά η νομοθεσία ορίζει οτι το service των συσκευών που βρίσκονται εντός εγγύησης πρέπει να γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα το οποίο σίγουρα δεν ειναι 2+ μήνες όπως αναφέρεις και επίσης πρέπει να ενημερώνεσαι στην πορεία. Καλώς προχώρησες σε καταγγελία σε αρμόδιες υπηρεσίες , η gigabyte δεν έχει αντιπροσωπία στην Ελλάδα ?  Γενικά η Giga δεν φημίζεται για καλό λόγο για το RMA  support.

Υ.Γ. σε δύο  RMA η δική μου εμπειρία ηταν αντικατάσταση εντός 10 ημερών αλλα ήταν wearable και android tv box

Επεξ/σία από kosmasgr
Δημοσ.

Update στην υπόθεση.

Μέσα σε μία ώρα αφότου έγινε η καταγγελία στον συνήγορο, πιστώθηκε το αρχικό ποσό της κάρτας στο λογαριασμό μου στο E-shop.

Για οποιονδήποτε έχει παρόμοιο θέμα η καταγγελία γίνεται πολύ εύκολα στο https://www.synigoroskatanaloti.gr/el και στο https://kataggelies.mindev.gov.gr/gdmcp/#login αν και το δεύτερο ίσως πρακτικά δεν έκανε τίποτα γιατί η καταγγελία εκεί έγινε πριν μία βδομάδα.

Ελπίζω όποιος άλλος αντιμετωπίσει θέμα να βοηθηθεί από αυτές τις αρχές.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να ξερεις ομως δεν φταιει το eshop,δηλαδη μεταπωλητης ειναι το eshop,την πηρε την εστειλε στο εξωτερικο και το εβγαλαν ετσι στην nvidia..Καλα τα λες απο εκει το πηρες απλα και αυτοι απλα τα παιρνουν και τα μεταπουλουν,αν πει η εταιρια δεν εχει εγγυηση τι να κανει ,να βγαζει 900 ευρω απο την τσεπη τους να σου παρει αλλη ενα μαγαζι που αντε να εβγαλε 50 ευρω μετα φορων?

Μαζι σου ειμαι εγω αλλα θελω να πω οτι φταιει η nvidia και οχι το eshop..Τωρα ευτυχως που πηγες σε μεγαλο καταστημα και το πηρες γιατι μικρομαγαζο αποκλιεται να στην ειχε κανει την δουλεια

Τσεκαρε εδω επισκευες απο καμενες καρτες γραφικων,στον τυπο του φερνουν συνεχεια καμμενες 4070-80-90 ,εχει κανει και ολοκληρο βιντεο για την nvidia που δεν εξυπηρετει τους πελατες της στις εγγυησεις ενω εχουν φτιαξει ελλατωματικο προιον

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες από άποψη μεταπωλήτη. Το βασικό μου επιχείρημα στην υπόθεση ήταν:

1) Αγόρασα 2 ίδιες κάρτες και μια μία λειτουργούσε εξ αρχής κανονικότατα

2) Μαζί με την κάρτα κάηκε και το τροφοδοτικό. Δεν ξέρω ποιο απ τα δύο ευθύνεται (πιθανώς η κάρτα που είχε εξ αρχής θέμα τράβηξε υπερβολικό ρεύμα με αποτέλεσμα την κυριολεκτική εκρηξή που προκλήθηκε στα VRM).

Οπότε εφόσον πιστώσανε κατευθείαν το τροφοδοτικό δεν μπορούν μετά να μου λένε ότι μπορεί να φταίω εγώ για την κάρτα. Ή πιστώνεις και τα δύο είτε εξηγείς με επιχειρήματα, αποδείξεις και τεχνική τεκμηρίωση ότι είναι δική μου υπαιτιότητα. 

Σε κάθε περίπτωση η αντιμετώπιση τους ήταν απαράδεκτη καθώς η τελευταία απάντηση που είχα σε mail ήταν πριν 2 βδομάδες και επιπλεόν τις τελευταίες 4 καλώ επανειλημμένα και το μόνο που ακούω είναι "θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα" και προφανώς καμία επικοινωνία απ αυτό το πολυπόθητο τμήμα.

Το ότι ένας απλός καταναλωτής δεν εξυπηρετείται από ένα "μεγάλο" και "σοβαρό" κατάστημα και πρέπει να προσφύγει σε εξωτερικά όργανα μου δείχνει το πόσο εύκολα μπορούν αντιστοίχως να αφήσουν απ έξω έναν καταναλωτή που δεν θα το κηνυγήσει τόσο όσο εγώ και αυτό είναι αρκετά σοβαρό.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikokas είπε

2) Μαζί με την κάρτα κάηκε και το τροφοδοτικό. Δεν ξέρω ποιο απ τα δύο ευθύνεται (πιθανώς η κάρτα που είχε εξ αρχής θέμα τράβηξε υπερβολικό ρεύμα με αποτέλεσμα την κυριολεκτική εκρηξή που προκλήθηκε στα VRM).

 

Ακόμα και η κάρτα να είχε το θέμα, δεν δικαιολογεί τροφοδοτικό τέτοιας αξίας να καεί, έπρεπε να προστατευθεί και να σβήσει πριν καεί, άρα λογικά και αυτό είχε θέμα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...