Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, selianx είπε

Υπάρχει εμπιστοσύνη στο μηχανικό μου, μου δίνει όλες τις πιθανές λύσεις μαζί όμως με το τι να περιμένω από το κάθε αποτέλεσμα. Το ντεπόζιτο ήταν και είναι (πέραν των μετά την πτώση προβλήματων, αψεγάδιαστο). Οι δισκόπλακες είχαν ψωμί, τα τακάκια (120€ τα δυο ζεύγη) 4ων μηνών. Το ότι στράβωσε η δισκόπλακα η μία, και δε δικαιολογούν την απέναντι που πρέπει να μπει ζευγάρι, με νέα τακάκια γιατί δε θα βάλεις δουλεμένα τακάκια στις νέες πλάκες θα τα επωμιστώ εγώ γιατί; Ή θα βάλω μεταχειρισμένα όλα, aftermarket Β ποιότητας για να φέρω τα κόστη ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ μέτρα;

Δεν ειπα οτι ο τεχνικος σου δεν ειναι καλος ειπα να παρεις εγγραφη τεχνικη εκθεση απο Μηχανολογο Μηχανικο γιατι καποια πραγματα πρεπει να γινουν με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τροπο. Αν σε ηξερα προσωπικα θα σου ζηταγα να τους παρουμε τηλεφωνο μαζι να δουνε την γλυκα να μιλανε με ανθρωπο που αυτο το πραγμα ειναι επιστημη του να δουμε αν μπορουν να δικαιολογησουν τα Β ποιοτητας φτηνιαρικα εξαρτηματα σε ενα οχημα που απο οτι καταλαβαινω εχει συντηρηθεί ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ

57 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Έρχεται η ασφάλειά της και μου λέει, 12 ετών το αμάξι σου, σου βάζουμε 70% και τα υπόλοιπα δικά σου. Στέλνω τιμολόγια στην νομική βοήθεια, με το τι είχα πληρώσει το τελευταίο έτος σε σέρβις/ανταλλακτικά (για να δείξω πως το αμάξι , όχι μόνο δεν ήταν παρατημένο, αλλά συντηρούνταν τακτικότατα και με γνήσια ανταλλακτικά). Ένα μήνα περίπου μετά, μου κάλυψαν όλο το κόστος της επισκευής και η μόνη μου ενασχόληση με το θέμα ήταν το τηλεφώνημα στην νομική βοήθεια (και κάτι fax που έστειλα με τα τιμολόγια των service που έκανα).

Ακριβως απολυτα σωστος στην διαχείριση της καταστασης. Imitation θα μου βαλεις ΜΟΝΟ αν ειχα πανω imitation, ειδαλλως θα μου βαλεις ΓΝΗΣΙΟ οπως αυτο που ΕΙΧΑ οπως αυτο που μου χαλασε ο ασφαλισμενος σου. Θα καλυψεις μεχρι και την τελευταια βιδα by the book. Αν το service manual λεει Α+Β+Γ θα γινει Α+Β+Γ χωρις ουτε μια εκπτωση εφοσον και εγω ημουν τυπικος και το αμαξι ή την μηχανη που μου χαλασες την ειχα Α+Β+Γ.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δεν ειπα οτι ο τεχνικος σου δεν ειναι καλος ειπα να παρεις εγγραφη τεχνικη εκθεση απο Μηχανολογο Μηχανικο γιατι καποια πραγματα πρεπει να γινουν με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τροπο. Αν σε ηξερα προσωπικα θα σου ζηταγα να τους παρουμε τηλεφωνο μαζι να δουνε την γλυκα να μιλανε με ανθρωπο που αυτο το πραγμα ειναι επιστημη του να δουμε αν μπορουν να δικαιολογησουν τα Β ποιοτητας φτηνιαρικα εξαρτηματα σε ενα οχημα που απο οτι καταλαβαινω εχει συντηρηθεί ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ

Ακριβως απολυτα σωστος στην διαχείριση της καταστασης. Imitation θα μου βαλεις ΜΟΝΟ αν ειχα πανω imitation, ειδαλλως θα μου βαλεις ΓΝΗΣΙΟ οπως αυτο που ΕΙΧΑ οπως αυτο που μου χαλασε ο ασφαλισμενος σου. Θα καλυψεις μεχρι και την τελευταια βιδα by the book. Αν το service manual λεει Α+Β+Γ θα γινει Α+Β+Γ χωρις ουτε μια εκπτωση εφοσον και εγω ημουν τυπικος και το αμαξι ή την μηχανη που μου χαλασες την ειχα Α+Β+Γ.

Το μηχανάκι συντηρήθηκε ευλαβικά από τον προηγούμενο και εμένα. Το μόνο imitation πάνω του είναι οι μανέτες PUIG (κόστος 130-150€ αν θυμάμαι σωστά). Οι μόνες φθορές που είχε ήταν ελάχιστες μικρογρατζουνιές στη ζελατίνα, το μπρος και πίσω φτερό (αυτά που επηρεάζονται κυρίως από χαλικάκια, ζουζούνια κλπ) και ότι μαύρο πλαστικό μπορεί να "φάει" ο ήλιος, αλλά η μηχανή φαινόταν λες και ήταν του 18 όχι του 8. Όπως ακριβώς τα γράφεις θέλω και εγώ, και αν γίνουν έτσι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δε θέλω διαγραφή στην γλυκιά μου.

Αλλά για να γίνει αυτό, σου λέει η ασφάλεια, πλήρωσε 30-50% στα ακριβά (ντεπόζιτο, εξάτμιση, ψυγείο και ότι άλλο θα εμφανιστεί μετά τον πλήρη έλεγχο). Σου λέει όλο και κάτι θα είχε φάει το ψυγείο δεν είναι στο 100% της υγείας του, το τελικό κάποια στιγμή θα το άλλαζες στα 100-120k χλμ (λες και έχει καταλυτικά στοιχεία μέσα ξέρω γω), το ντεπόζιτο όλο και κάποια γρατζουνιά θα είχε, βαθούλωμα. Έχεις κάνει 60k χλμ, άρα δίνεις τα μισά. Έ άμα βάλεις αυτά τα μισακά, και τα υπόλοιπα που δε δικαιολογούν (το παράδειγμα με δίσκους/τακάκια που ανέφερα), στο τέλος πιο πολλά θα δώσω εγώ για να φρεσκάρω το μηχανάκι που Δευτέρα πρωί ήταν μια χαρά.

Δημοσ.

Αν δεν πιέσεις (εν ανάγκη και νομικά) θα σου δώσουν τα λιγότερα που μπορούν.

Είναι συνήθη πρακτική στην Ελλάδα να εφευρίσκουν όρους όπως ο συντελεστής παλαιότητας προκειμένου να κάνουν εκπτώσεις στις καλύψεις.

Καλώς ή κακώς η αστική ευθύνη δεν προβλέπει μερική κάλυψη σε παλαιότερα οχήματα όπως προσπαθούν οι ασφαλιστικές να μας πείσουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Aν δεν τα βρίσκετε και μπορεί να αποδειχθεί η άριστη κατάσταση, δικαστήριο. Θα τα πάρεις σε δύο χρόνια αλλά όλα συν μείωση αγοραστικής αξίας λόγω τρακαρίσματος συν ηθική βλάβη συν έξοδα μετακίνησης λόγω αποστέρησης της χρήσης του οχήματός σου. Συνεννόηση με το δικηγόρο εξαρχής για αμοιβή με ποσοστό και όλα καλά, αν έχεις υπομονή και χρήματα να καλύψεις εσύ στην παρουσα φάση την αποκατάσταση της μηχανής.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...