L-Griever Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου Καλησπέρα σας. Ερώτηση για ένα άτομο που ρωτάει. Αντιμετωπίζει κανείς θέμα με το IRIS; Υπάρχει θέμα με την Εθνική τράπεζα και δεν αφήνει να επιλέξεις το IRIS γιατί είναι γκρι τα γράμματα. Έχει δοκιμαστεί ξανά η εγκατάσταση της εφαρμογής, απενεργοποίηση και ενεργοποίηση, αλλαγή γλώσσας κτλ και τίποτα από όλα αυτά δεν δούλεψε. Παλιότερα δούλευε ενώ τώρα όχι. Σε άλλες τράπεζες δεν το κάνει αυτό. Γνωρίζεις κανείς κάτι για αυτό;
kormos Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 2 ώρες πριν, L-Griever είπε Καλησπέρα σας. Ερώτηση για ένα άτομο που ρωτάει. Αντιμετωπίζει κανείς θέμα με το IRIS; Υπάρχει θέμα με την Εθνική τράπεζα και δεν αφήνει να επιλέξεις το IRIS γιατί είναι γκρι τα γράμματα. Έχει δοκιμαστεί ξανά η εγκατάσταση της εφαρμογής, απενεργοποίηση και ενεργοποίηση, αλλαγή γλώσσας κτλ και τίποτα από όλα αυτά δεν δούλεψε. Παλιότερα δούλευε ενώ τώρα όχι. Σε άλλες τράπεζες δεν το κάνει αυτό. Γνωρίζεις κανείς κάτι για αυτό; Πως γνωρίζεις ότι σε άλλες λειτουργεί;; IRIS είναι μοναδική υπηρεσία, δεν είναι εφικτό να είναι ενεργό σε πολλαπλές... Όταν ενεργοποιείτε σε μια τράπεζα επιλογής αυτόματα διαγράφετε από την προηγούμενη. Δεν λαμβάνω εταιρικά. Ναι λειτουργεί στην Εθνική τώρα.
L-Griever Δημοσ. 9 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, kormos είπε Πως γνωρίζεις ότι σε άλλες λειτουργεί;; IRIS είναι μοναδική υπηρεσία, δεν είναι εφικτό να είναι ενεργό σε πολλαπλές... Όταν ενεργοποιείτε σε μια τράπεζα επιλογής αυτόματα διαγράφετε από την προηγούμενη. Δεν λαμβάνω εταιρικά. Ναι λειτουργεί στην Εθνική τώρα. Δουλεύει από τράπεζα σε τράπεζα απλά η τελευταία που ενεργοποιείται, λαμβάνει τα χρήματα. Μόνο η εθνική δεν αφήνει να επιλέξεις την μέθοδο iris. Δεν αφήνει καν να το πατήσεις για να γράψεις το νούμερο ή αφμ κτλ. Ακόμα και να στείλει κάποιος σε άλλο άτομο δεν αφήνει. Απλά είναι γκρι η επιλογή όταν πάει κάποιος να πατήσει νέα συναλλαγή και από κει να γίνει μέσω iris... Η εξυπηρέτηση πελατών δεν βοήθησε στο θέμα με το iris. Επεξ/σία 9 Ιουνίου από L-Griever
kormos Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 13 ώρες πριν, L-Griever είπε Δουλεύει από τράπεζα σε τράπεζα απλά η τελευταία που ενεργοποιείται, λαμβάνει τα χρήματα. Μόνο η εθνική δεν αφήνει να επιλέξεις την μέθοδο iris. Δεν αφήνει καν να το πατήσεις για να γράψεις το νούμερο ή αφμ κτλ. Ακόμα και να στείλει κάποιος σε άλλο άτομο δεν αφήνει. Απλά είναι γκρι η επιλογή όταν πάει κάποιος να πατήσει νέα συναλλαγή και από κει να γίνει μέσω iris... Η εξυπηρέτηση πελατών δεν βοήθησε στο θέμα με το iris. Υποθετικά, γιατί αναφορά δεν είδα... Αν η συσκευή είναι Android και Root, ενδέχεται να προκαλεί δυσλειτουργία στη χρήση... Αν όχι, εφόσον δεν υπάρχει λύση από την υποστήριξη της Τράπεζας, δοκίμασε να πας στο μενού διαχείρισης συσκευών, μέσα από υπολογιστή...να γίνει κατάργηση όποιες φαίνονται ενεργές και να γίνει λήψη εξ αρχής η εφαρμογή από το Store και δοκιμή.
L-Griever Δημοσ. 10 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, kormos είπε Υποθετικά, γιατί αναφορά δεν είδα... Αν η συσκευή είναι Android και Root, ενδέχεται να προκαλεί δυσλειτουργία στη χρήση... Αν όχι, εφόσον δεν υπάρχει λύση από την υποστήριξη της Τράπεζας, δοκίμασε να πας στο μενού διαχείρισης συσκευών, μέσα από υπολογιστή...να γίνει κατάργηση όποιες φαίνονται ενεργές και να γίνει λήψη εξ αρχής η εφαρμογή από το Store και δοκιμή. Κανονικά το IRIS είναι για να στέλνεις σε άλλους και όχι μεταξύ του ίδιου ατόμου αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι βολικό από το να πηγαίνει ο καθένας να τραβάει λεφτά από το ATM. Τέλος πάντων, το πρόβλημα είναι ότι δεν επιτρέπει να στείλεις λεφτά σε άλλον. Η συσκευή δεν είναι root και είναι ενημερωμένο το android. Δεν έγινε κάτι και το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει μετά από το τελευταίο τεστ. Ερώτηση.... Υπάρχει περίπτωση να έχει μπλοκαριστεί επειδή δεν ολοκληρώθηκε η επικαιροποίηση στοιχείων; Και αν ναι πόσο καιρό κάνει για να ενημερωθεί το σύστημα αφότου γίνει μέσω gov; Η εθνική τράπεζα είναι η μόνη που έχει πολλά θέματα μέχρι στιγμής. Επίσης, έχει γίνει πολύ ενοχλητική με τα πολλά spam που κάνει με τα μηνύματα κάθε φορά που θέλει επιβεβαίωση με το παραμικρό. Επεξ/σία 10 Ιουνίου από L-Griever
kormos Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 4 ώρες πριν, L-Griever είπε Κανονικά το IRIS είναι για να στέλνεις σε άλλους και όχι μεταξύ του ίδιου ατόμου αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι βολικό από το να πηγαίνει ο καθένας να τραβάει λεφτά από το ATM. Τέλος πάντων, το πρόβλημα είναι ότι δεν επιτρέπει να στείλεις λεφτά σε άλλον. Η συσκευή δεν είναι root και είναι ενημερωμένο το android. Δεν έγινε κάτι και το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει μετά από το τελευταίο τεστ. Ερώτηση.... Υπάρχει περίπτωση να έχει μπλοκαριστεί επειδή δεν ολοκληρώθηκε η επικαιροποίηση στοιχείων; Και αν ναι πόσο καιρό κάνει για να ενημερωθεί το σύστημα αφότου γίνει μέσω gov; Η εθνική τράπεζα είναι η μόνη που έχει πολλά θέματα μέχρι στιγμής. Επίσης, έχει γίνει πολύ ενοχλητική με τα πολλά spam που κάνει με τα μηνύματα κάθε φορά που θέλει επιβεβαίωση με το παραμικρό. Ε ναι!!!! Αν δεν γίνει επικαιροποίηση δε θα λειτουργήσει! Αν είναι σωστά και γίνει επιτυχώς μέσα από την εφαρμογή με τα στοιχεία GSIS θα ενημερωθεί άμεσα το σύστημα...
L-Griever Δημοσ. 11 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 17 ώρες πριν, kormos είπε Ε ναι!!!! Αν δεν γίνει επικαιροποίηση δε θα λειτουργήσει! Αν είναι σωστά και γίνει επιτυχώς μέσα από την εφαρμογή με τα στοιχεία GSIS θα ενημερωθεί άμεσα το σύστημα... Θα δείξει. Έχει γίνει αλλά ακόμη δεν ανανέωσε το σύστημα εδώ και μέρες και αυτό έχει αποδειχτεί και από άλλα άτομα που έχω ρωτήσει. Το περίεργο στην υπόθεση είναι ότι και άλλοι που δεν έχουν κάνει ακόμη, τους αφήνει κανονικά να κάνουν συναλλαγή με IRIS. Κάτι συμβαίνει και αντί να βοηθήσει η εξυπηρέτηση πελατών, απλά λένε τα ίδια πράγματα που δεν βοηθάνε κανέναν. Εδώ υπάρχουν θέματα με το Next... δεν θα κάνω και στην τραπεζική εμαρμογή; Τέλος πάντων.. Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα