Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για επιβεβαίωση πιο πολύ, η αγορά και πληρωμή έγινε από το κατάστημα ή ήταν ηλεκτρονική παραγγελία από το eshop με παραλαβή/πληρωμή σε κατάστημα? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως στο πρώτο switch που είχα πάρει από public και είχε χαλασμένο dock αρνήθηκαν αντικατάσταση και το έστειλαν στην αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία στην αρχή δεν είδε δεν κατάλαβε το πρόβλημα.. τελοσπάντων μου το δίνουν πίσω, πάω σπίτι τα ίδια τους το ξαναπάω και το στέλνουν ξανά στην αντιπροσωπεία (είχα μείνει κάνα μήνα χωρίς κονσόλα με όλα αυτά).

Ζήτησα επιστροφή χρημάτων/αντικατάσταση αλλά τίποτα μου έλεγαν ότι η πολιτική είναι να πηγαίνει αντιπροσωπεία.

Εκεί πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία (ενώ το είχε στείλει δεύτερη φορά το κατάστημα) τους είπα το στορυ και τι ακριβώς να δουν γιατί δεν ξέρω τι τους έλεγαν από το κατάστημα και φάνηκαν να θέλουν να με βοηθήσουν -μαλιστα αν θυμάμαι σωστά μου είπαν να το πήγαινα εκεί άμεσα αλλά τους είπα δεν είχα το χρόνο για την απόσταση και προτίμησα να μιλήσω με αυτόν που του έδωσα τα λεφτά μου - και τελοσπάντων μου άλλαξαν το dock και όλα καλά στο τέλος.

Απλά έκτοτε δεν πήρα ξανά απολύτως τίποτα σοβαρό από τα public κυρίως επειδή δεν έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση, στο Γερμανό έχω να πατήσω απειρα χρόνια λόγω κακής εμπειρίας που είχα με κινητό (πριν εποχής smartphone όπως τα εννοούμε πλέον) , οπότε μόνο Κωτσόβολος και Πλαίσιο μου έχουν μείνει να ψωνίζω όπου βέβαια δεν μου έχει χαλάσει κάτι, ούτε το OLED ούτε το ps5 και σε εγγύηση έχω ακόμα να τρέχουν κινητό και τηλεόραση ένα χιλιάρικο το καθένα. Ελπίζω βέβαια να μη τις χρειαστώ για να διαπιστώσω την εξυπηρέτηση τους 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Για επιβεβαίωση πιο πολύ, η αγορά και πληρωμή έγινε από το κατάστημα ή ήταν ηλεκτρονική παραγγελία από το eshop με παραλαβή/πληρωμή σε κατάστημα? 

Ηλεκτρονική παραγγελία, αποστολή στο χώρο μου.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, DejavuGR είπε

Ηλεκτρονική παραγγελία, αποστολή στο χώρο μου.

Και επικοινώνησες τηλεφωνικά πάλι με το eshop, σωστά? Γιατι τα φυσικά καταστήματα δεν έχουν καμία σχέση με το eshop. 

 

Στις 21/6/2025 στις 10:30 ΠΜ, Malthador είπε

Πλέον έχεις απωλέσει το δικαίωμα για DOA.

Έχω την εντύπωση ότι αν η επικοινωνία είχε γίνει γραπτά, για να μπορέσει να αποδειχθεί η επιθυμία του DOA, τότε δεν θα είχε θέμα με το να του δώσουν λάθος οδηγίες και να περάσει η προθεσμία. 

Γενικά, αν θέλετε να κάνετε χρήση εγγύησης/DOA ή κάτι άλλο που να "πιέζει" ο χρόνος, πάντα γραπτά η επικοινωνία, έστω στην αρχή 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update σχετικά με το service.

Το χειριστήριο επέστρεψε από το service, το άνοιξα αμέσως και δυστυχώς είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση, σαν να μην έγινε καμία αλλαγή. Το πλήκτρο ZR δεν έχει την κανονική αίσθηση “κλικ” όπως τα άλλα 2 ζευγάρια Joy-Con 2 που έχω, και το πρόβλημα παραμένει εμφανές.

Το πιο παράλογο; Στην αναφορά μέσω email γράφουν ότι «δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα» και έγινε αλλαγή του πλήκτρου ZR «κατ’ εξαίρεση», ενώ μου είπαν τηλεφωνικά ότι όντως υπήρχε θέμα, βρέθηκε ξένο σώμα μέσα και αφαιρέθηκε. (Γιατί να φτάσει να ανοιχτεί αν τους φαινόταν φυσιολογικό;)

Επικοινώνησα ξανά τηλεφωνικά, τους ειπα "ντροπή τους να μας κοροϊδευουν" και απαίτησα να μου σταλεί πλήρης τεχνική αναφορά με όσα βρέθηκαν και έγιναν, γιατί χωρίς αυτή ο Γερμανός δεν μπορεί να προχωρήσει σε αντικατάσταση.

 

Δηλαδή θέλουν να μου πουν οτι αντικατέστησαν το κουμπάκι ZR αλλα οχι το μηχανισμό απο κάτω; (δεύτερη φώτο)

image.jpeg.3835be442f8f38c9b29bdea0f2182d63.jpegimage.jpeg.65318c42b289d4cfebeffa77562de821.jpeg

 

 

Οπότε προς το παρόν, παραμένω με ελαττωματικό Joy-Con, χωρίς τεχνική τεκμηρίωση και μπλοκαρισμένος ανάμεσα σε service και κατάστημα.

 

 

Επεξ/σία από DejavuGR

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...