Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλο το φορουμ. Εχω μια απορία σχετικά με τον νόμο για τα πετρελαιοκίνητα euro 4 και κάτω μέσα στην πόλη. Διάβασα ότι υπάρχει ένας νόμος που λέει ότι απαγορεύονται για την πόλη(συγκεκριμένα για Θεσσαλονίκη και Αθήνα διάβασα ). Ξέρει κανείς αν αυτός ο νόμος έχει ισχύ ή απλά υπάρχει για να υπάρχει; Γιατί εγώ έχω δει πολλά πετρελαιοκίνητα που σίγουρα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αυτού του νόμου να κυκλοφορούν ανενόχλητα🤷‍♂️

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, jim252532 είπε

Καλησπέρα σε όλο το φορουμ. Εχω μια απορία σχετικά με τον νόμο για τα πετρελαιοκίνητα euro 4 και κάτω μέσα στην πόλη. Διάβασα ότι υπάρχει ένας νόμος που λέει ότι απαγορεύονται για την πόλη(συγκεκριμένα για Θεσσαλονίκη και Αθήνα διάβασα ). Ξέρει κανείς αν αυτός ο νόμος έχει ισχύ ή απλά υπάρχει για να υπάρχει; Γιατί εγώ έχω δει πολλά πετρελαιοκίνητα που σίγουρα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αυτού του νόμου να κυκλοφορούν ανενόχλητα🤷‍♂️

Κυκλοφορούν ανενόχλητοι μέχρι να γίνει ατύχημα που η ασφαλιστική προφανώς δε θα τους καλύψει , και επειδή κάνουν λίγο ελέγχους .

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Ναι ο νόμος ισχύει 

Πόσο τυχερός αισθάνεσαι άμα σε σταματήσουν;

Προσωπικά καθόλου. Συζήτηση να γίνεται 

Δημοσ.

πρακτικά τι παιζει
όταν μπεις με euro 4 και πίσω στην πολη
είσαι ανασφάλιστος ετσι αν γίνει κάτι θα πας αυτοφώρω σαν ανασφάλιστο όχημα..

+ σε οποιοδήποτε τροχαίο έλεγχο (πχ για αλκοτέστ η για οτιδιποτε άλλο) θα βαρέσει βάση πινακίδας ότι είσαι παράνομος ετσι αφαιρείται άδεια για έναν μηνα και πρόστιμο 150 ευρώ (ligtht δλδ) και σου εξηγούν οτι ειναι παράνομο αυτό που εκανες......... το θέμα ειναι αν ξανά γίνει καποια στηγμη έλεγχος και σε πιάσουν δεν έχει πρόστιμο και πας δικαστικά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εισαι ανασφαλιστος, εδω ομως στην επαρχεια παμε με EURO 1 ανοιγμενη τερμα η τρομπα και βγαζουμε κατι ντουμανια αλλο πραγμα

Diesel μεχρι μονο EURO 4 χωρις dpf (απο την μανα του) και εισαι πομπα, εκτος απο τις 2 μεγαλες πολεις.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

Πολλές φορές το Euro είναι καθαρά θέμα χρονολογίας.

Πχ έχουμε στην οικογένεια Euro 5 που την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε ως Euro 6 απλά και μόνο επειδή τότε ξεκίνησε η Euro 6 προδιαγραφή και ο κινητήρας του δεν έχει διαφορά καθώς πληρούσε τις προδιαγραφές από πριν.

Φυσικά η άδεια στην Ελλάδα δεν αλλάζει και γράφει Euro 5 ασχέτως αν πληρεί τις προδιαγραφές Euro 6.

Πιθανολογώ οτι το ίδιο θα συμβαίνει και με τα Euro 4.

Χώρια που στο ίδιο σκάφος υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές οπότε οι πιθανότητες να ξεχωρίσουν με το μάτι Euro 4 με Euro 5 είναι μικρές (εκτός ίσως αν αναφερόμαστε σε πρώτης γενιάς Euro 4).

Πρακτικά αν σε σταματήσουν τυχαία και το ψάξουν την πάτησες.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Πολλές φορές το Euro είναι καθαρά θέμα χρονολογίας.

Πχ έχουμε στην οικογένεια Euro 5 που την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε ως Euro 6 απλά και μόνο επειδή τότε ξεκίνησε η Euro 6 προδιαγραφή και ο κινητήρας του δεν έχει διαφορά καθώς πληρούσε τις προδιαγραφές από πριν.

Φυσικά η άδεια στην Ελλάδα δεν αλλάζει και γράφει Euro 5 ασχέτως αν πληρεί τις προδιαγραφές Euro 6.

Πιθανολογώ οτι το ίδιο θα συμβαίνει και με τα Euro 4.

Χώρια που στο ίδιο σκάφος υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές οπότε οι πιθανότητες να ξεχωρίσουν με το μάτι Euro 4 με Euro 5 είναι μικρές (εκτός ίσως αν αναφερόμαστε σε πρώτης γενιάς Euro 4).

Πρακτικά αν σε σταματήσουν τυχαία και το ψάξουν την πάτησες.

Δεν χρειάζεται να το ψάξουν, ούτε να το τσεκάρουν με το μάτι. Το γράφει η άδεια σαν σημείωση πως απαγορεύεται η κίνηση στα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθηνών και Θεσσαλονίκης. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Πολλές φορές το Euro είναι καθαρά θέμα χρονολογίας.

Πχ έχουμε στην οικογένεια Euro 5 που την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε ως Euro 6 απλά και μόνο επειδή τότε ξεκίνησε η Euro 6 προδιαγραφή και ο κινητήρας του δεν έχει διαφορά καθώς πληρούσε τις προδιαγραφές από πριν.

Φυσικά η άδεια στην Ελλάδα δεν αλλάζει και γράφει Euro 5 ασχέτως αν πληρεί τις προδιαγραφές Euro 6.

Πιθανολογώ οτι το ίδιο θα συμβαίνει και με τα Euro 4.

Χώρια που στο ίδιο σκάφος υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές οπότε οι πιθανότητες να ξεχωρίσουν με το μάτι Euro 4 με Euro 5 είναι μικρές (εκτός ίσως αν αναφερόμαστε σε πρώτης γενιάς Euro 4).

Πρακτικά αν σε σταματήσουν τυχαία και το ψάξουν την πάτησες.

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ εχει παιχτει σοβαρη κοροιδια

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 18/6/2025 στις 10:00 ΜΜ, Burgos είπε

Δεν χρειάζεται να το ψάξουν, ούτε να το τσεκάρουν με το μάτι. Το γράφει η άδεια σαν σημείωση πως απαγορεύεται η κίνηση στα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθηνών και Θεσσαλονίκης. 

Πρέπει να σε σταματήσουν για να δουν την άδεια όμως.

Εκτός αν σκανάρουν πλέον αυτόματα τις πινακίδες.

Δημοσ.
Στις 18/6/2025 στις 9:53 ΜΜ, agnostos13 είπε

Πολλές φορές το Euro είναι καθαρά θέμα χρονολογίας.

Πχ έχουμε στην οικογένεια Euro 5 που την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε ως Euro 6 απλά και μόνο επειδή τότε ξεκίνησε η Euro 6 προδιαγραφή και ο κινητήρας του δεν έχει διαφορά καθώς πληρούσε τις προδιαγραφές από πριν.

Φυσικά η άδεια στην Ελλάδα δεν αλλάζει και γράφει Euro 5 ασχέτως αν πληρεί τις προδιαγραφές Euro 6.

Πιθανολογώ οτι το ίδιο θα συμβαίνει και με τα Euro 4.

Χώρια που στο ίδιο σκάφος υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές οπότε οι πιθανότητες να ξεχωρίσουν με το μάτι Euro 4 με Euro 5 είναι μικρές (εκτός ίσως αν αναφερόμαστε σε πρώτης γενιάς Euro 4).

Πρακτικά αν σε σταματήσουν τυχαία και το ψάξουν την πάτησες.

Ολα τα EURO 6 εχουν AD BLUE + DPF. 

Tα EYRO 5 εχουν μονο DPF

  • Like 1
Δημοσ.

Η ουρία (adblue™, def, aus32 κ.τ.λ.) άρχισε να χρησιμοποιείται κυρίως από το 6D-temp και μετά. Κάπου στο 2018-2019.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...