Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή ξέρω από άλλα θέματα ότι είμαστε πολλοί με μαγαζιά και eshop, κάνω αυτό το θέμα προς ενημέρωση όλων των επαγγελματιών και τυχόν απορίες προς τη νέα νομοθεσία που λέει ότι από 1-12 έχουμε υποχρέωση όλοι όσοι στέλνουμε προϊόντα ακόμα και μέσω κουριερ να εκδίδουμε ηλ. δελτίο αποστολής προς τον τελικό λήπτη-πελάτη λιανικής. Τα πρόστιμα είναι 500-1000Ε ανά έλεγχο. Βάζω κάτω το λινκ με τις τελευταίες διευκρινίσεις από ααδε. Έχω ήδη απορίες ως προς το αν θα βάζουμε αφμ λήπτη δεδομένου ότι οι πελάτες λιανικής δεν γράφουν αφμ (ούτε είναι υπόχρεοι) όταν κάνουν παραγγελίες. Επίσης τι γίνεται σε περίπτωση μη παραλαβής-επιστροφής. Οι οδηγίες αναφέρουν ότι κόβουμε δελτίο ποσοτικής παραλαβής το οποίο όμως δεν υπάρχει στις δυνατότητες του etimologio της ααδε. Όπως επίσης δεν υπάρχει ακυρωτικό δελτίο σε περίπτωση που θες να ακυρώσεις το δελτίο αποστολής. Δεν έχουν βγάλει οδηγίες για το πώς εκδίδεται μέσω της εφαρμογής της ααδε στην οποία προφανώς θα στραφούμε όλοι όσοι δεν είμαστε σε πάροχο (επιχειρήσεις λιανικής με απλή ταμειακή δεν είναι σε πάροχο λόγω μικρού όγκου τιμολογίων άρα μιλάμε για πολύ κόσμο). Το κερασάκι: θα κόβει δελτίο αποστολής και η κουριερ προς τον τελικό λήπτη βάζοντας και εμάς (το κατάστημα) μέσα ως τον αποστολέα οπότε αν τυχόν εμείς για χ,ψ λόγους δεν εκδώσουμε το δελτίο αποστολής, ο έλεγχος της ααδε μπορεί να μας εντοπίσει αυτόματα από το δελτίο αποστολής της κουριερ που θα μας εμπεριέχει. Το λέω για να μην επαναπαυθούν κάποιοι ότι μόνο σε επιτόπιο έλεγχο θα βεβαιώνεται η παράβαση.

Το βασικό πρόβλημα τώρα είναι ότι η δωρεάν εφαρμογή της ααδε δεν έχει όλα τα είδη παραστατικών που είμαστε υποχρεωμένοι να κόβουμε εκτός του δελτίου αποστολής με αποτέλεσμα να υποχρεωθούμε να πάμε σε πάροχο ακόμα κι αν δεν τον χρειαζόμαστε από άποψη τιμολογίων.

Προς το παρόν, βλέπω ότι κανένα κατάστημα λιανικής δεν είναι ενήμερο και μιλάμε ότι κάποιοι κάνουν δεκάδες αποστολές καθημερινά. Το θέμα δεν αφορά μόνο καταστήματα αλλά πάσης φύσεως εργασία που εμπεριέχει διακίνηση αγαθών.

Πηγη

Τις διακινήσεις λιανικών συναλλαγών που διενεργούνται μέσω οντοτήτων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών και ταχυμεταφορών. Στις περιπτώσεις αυτές ο πωλητής των αποθεμάτων εκδίδει παραστατικό διακίνησης ή παραστατικό αξίας με ένδειξη διακίνησης προς τον τελικό παραλήπτη των αποθεμάτων και παραδίδει το δέμα στον ταχυμεταφορέα. Σημειώνεται ότι ο ταχυμεταφορέας περιλαμβάνεται στο παραστατικό διακίνησης ως συσχετιζόμενη οντότητα στο πεδίο «Α.Φ.Μ._Επωνυμία Λοιπών Συσχετιζόμενων Οντοτήτων» με το ρόλο του «Μεταφορέα». Για αυτές τις διακινήσεις διακρίνονται οι ακόλουθες περιπτώσεις:
i) Ο ταχυμεταφορέας παραδίδει απευθείας τα διακινούμενα αποθέματα στον τελικό παραλήπτη (πελάτη λιανικής) χωρίς υποχρέωση έκδοσης άλλου παραστατικού διακίνησης από μέρους του.
ii) Ο ταχυμεταφορέας μεταφέρει τα διακινούμενα αποθέματα στις εγκαταστάσεις της ταχυμεταφορικής (Κέντρο διαλογής-HUB). Στην περίπτωση αυτή με την έναρξη της διακίνησης από τις εγκαταστάσεις της ταχυμεταφορικής εκδίδεται Συγκεντρωτικό Δελτίο Αποστολής (ΤΠ 9.2), στο οποίο περιλαμβάνονται οι πωλητές των αποθεμάτων ως συσχετιζόμενες οντότητες στο πεδίο «Α.Φ.Μ._Επωνυμία Λοιπών Συσχετιζόμενων Οντοτήτων» με το ρόλο του «Αποστολέα» και συμπληρώνεται το πεδίο ΑΦΜ λήπτη με εννέα μηδενικά (000000000) με σκοπό διακίνησης «Μεταφορές- Ταχυμεταφορές». Τέλος, κατά την επιστροφή στις περιπτώσεις μη παραδοθέντων αποθεμάτων εκδίδεται και διαβιβάζεται σχετικό παραστατικό ποσοτικής παραλαβής (ΤΠ 10.1 και 10.2).

Στις περιπτώσεις που υπάρχει υποχρέωση έκδοσης παραστατικού διακίνησης σε συναλλαγές λιανικής και η υπόχρεη οντότητα κάνει χρήση ΦΗΜ, εκδίδονται διακριτά τα παραστατικά διακίνησης και αξίας, προκειμένου η ψηφιακή πλατφόρμα myDATA να ενημερώνεται ορθά ως προς τα δεδομένα αξίας.

 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.

Η λύση είναι μία και λέγεται "Πάροχος". Όλοι εκεί θα πάνε θέλουν δεν θέλουν. Η ΑΑΔΕ προωθεί σταδιακά τη μετάβαση στους παρόχους. Η χρήση ταμειακών θα γίνεται όλο και πιο περιορισμένη. 

Επίσης για λιανικές πωλήσεις, όταν δεν υπάρχει ΑΦΜ πελάτη, μπαίνουν εννέα μηδενικά (000000000).

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Η λύση είναι μία και λέγεται "Πάροχος". Όλοι εκεί θα πάνε θέλουν δεν θέλουν. Η ΑΑΔΕ προωθεί σταδιακά τη μετάβαση στους παρόχους. Η χρήση ταμειακών θα γίνεται όλο και πιο περιορισμένη. 

Επίσης για λιανικές πωλήσεις, όταν δεν υπάρχει ΑΦΜ πελάτη, μπαίνουν εννέα μηδενικά (000000000).

Το παράλογο είναι ότι στην ίδια απόφαση λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή της ααδε για δελτία αποστολής αλλά δεν έχει τους άλλους τύπους παραστατικών που θα χρειαστούμε (ποσοτικής παραλαβής κλπ). Εκτός αν μέχρι 1-12 τα προσθέσουν στο σύστημα. Δεν είναι βλακεία να πας σε πάροχο αν δεν κόβεις ούτε ένα τιμολόγιο και σε καλύπτει 100% η ΦΗΜ γιατί έχεις μόνο πελάτες λιανικής; Δηλαδή να πάμε σε πάροχο μόνο για να κόβουμε δελτία αποστολής και παραλαβής; Δεν στέκει με τίποτα. 

Δημοσ.

Να καταλαβω και μπραβο στο παλικαρι που ανοιξε το τοπικ γιατι προσωπικα εγω δεν το ειχα παρει ειδηση.Δηλαδη απο 1-12 του 25 οταν θα στελνεις προιον απο το eshop σου πρεπει μαζι με την αποδειξη να κοβεις και δελτιο αποστολης υποχρεωτικα?Και αν καταλαβα καλα το δελτιο αποστολης θα ειναι δυσκολο να το περνας απο την εφαρμογη της ααδε και θα αναγκαστεις να πας σε παροχο πληρώνοντας βεβαια συνδρομη. Σωστα καταλαβα?

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, 1comment είπε

Το παράλογο είναι ότι στην ίδια απόφαση λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή της ααδε για δελτία αποστολής αλλά δεν έχει τους άλλους τύπους παραστατικών που θα χρειαστούμε (ποσοτικής παραλαβής κλπ). Εκτός αν μέχρι 1-12 τα προσθέσουν στο σύστημα. Δεν είναι βλακεία να πας σε πάροχο αν δεν κόβεις ούτε ένα τιμολόγιο και σε καλύπτει 100% η ΦΗΜ γιατί έχεις μόνο πελάτες λιανικής; Δηλαδή να πάμε σε πάροχο μόνο για να κόβουμε δελτία αποστολής και παραλαβής; Δεν στέκει με τίποτα. 

Ο πάροχος είναι πιο "future-proof", γιατί είναι ευέλικτος, online, και συμβαδίζει άμεσα με τις αλλαγές της ΑΑΔΕ (κάνει τις αναβαθμίσεις χωρίς κόστος κάθε φορά). Η ΦΗΜ έχει πολλά μειονεκτήματα, και ειδικά όσο η ψηφιοποίηση προχωρά γίνεται τεχνολογικά ξεπερασμένη και προβληματική. Όσοι έχουν Πάροχο με ένα κλικ θα βγάζουν την απόδειξη λιανικής συν το ΔΑ. Όσοι δεν έχουν θα τυραννηθούν γιατί θα πρέπει να κάνουν διπλή δουλειά για κάθε πελάτη (μια στην ΦΗΜ και μια στην Εφαρμογή). Ο Πάροχος για όλα είναι μονόδρομος πλέον. Ποιος ξέρει από το 2026-2027 με τις νομοθεσίες τι άλλο θα απαιτήσουν για real-time παρακολούθηση τζίρου 😶‍🌫️.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Ο πάροχος είναι πιο "future-proof", γιατί είναι ευέλικτος, online, και συμβαδίζει άμεσα με τις αλλαγές της ΑΑΔΕ (κάνει τις αναβαθμίσεις χωρίς κόστος κάθε φορά). Η ΦΗΜ έχει πολλά μειονεκτήματα, και ειδικά όσο η ψηφιοποίηση προχωρά γίνεται τεχνολογικά ξεπερασμένη και προβληματική. Όσοι έχουν Πάροχο με ένα κλικ θα βγάζουν την απόδειξη λιανικής συν το ΔΑ. Όσοι δεν έχουν θα τυραννηθούν γιατί θα πρέπει να κάνουν διπλή δουλειά για κάθε πελάτη (μια στην ΦΗΜ και μια στην Εφαρμογή). Ο Πάροχος για όλα είναι μονόδρομος πλέον. Ποιος ξέρει από το 2026-2027 με τις νομοθεσίες τι άλλο θα απαιτήσουν για real-time παρακολούθηση τζίρου 😶‍🌫️.

συμφωνω απολυτα ξεκινησα την επιχειρηση μου με παροχο χαλαλι το παραπανω κοστος. Εγω κανω μονο χονδρικη βεβαια αλλα με το ιδιο κοστος μπορω να εχω και λιανικη ηδη διαβιβαζω τα δελτια αποστολης μεσω παροχου παροτι δεν ειμαι υποχρεωμενος. Το μονο αρνητικο του παροχου ειναι οτι δεν μπορεις να ακυρωσεις τιμολογιο απλα κοβεις πιστωτικο

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, lak10 είπε

συμφωνω απολυτα ξεκινησα την επιχειρηση μου με παροχο χαλαλι το παραπανω κοστος. Εγω κανω μονο χονδρικη βεβαια αλλα με το ιδιο κοστος μπορω να εχω και λιανικη ηδη διαβιβαζω τα δελτια αποστολης μεσω παροχου παροτι δεν ειμαι υποχρεωμενος. Το μονο αρνητικο του παροχου ειναι οτι δεν μπορεις να ακυρωσεις τιμολογιο απλα κοβεις πιστωτικο

Εσύ κάνεις χονδρική οπότε είναι λογικό. Ξέρεις πολλά καταστήματα λιανικής να έχουν πάροχο; Ειδικά όσοι έχουμε φυσικό και δεν ασχολούμαστε με χονδρική. 

7 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Να καταλαβω και μπραβο στο παλικαρι που ανοιξε το τοπικ γιατι προσωπικα εγω δεν το ειχα παρει ειδηση.Δηλαδη απο 1-12 του 25 οταν θα στελνεις προιον απο το eshop σου πρεπει μαζι με την αποδειξη να κοβεις και δελτιο αποστολης υποχρεωτικα?Και αν καταλαβα καλα το δελτιο αποστολης θα ειναι δυσκολο να το περνας απο την εφαρμογη της ααδε και θα αναγκαστεις να πας σε παροχο πληρώνοντας βεβαια συνδρομη. Σωστα καταλαβα?

Ναι ειδικά για αποδείξεις λιανικής θέλει ξεχωριστά και δελτίο αποστολής. Για τιμολόγιο δεν έχω καταλάβει καλά αν καλύπτεσαι βάζοντας ένδειξη ως στοιχείο διακίνησης. Η εψιλον ήδη έχει επιλογή έκδοσης μαζί τιμολόγιο-δ.α. Διάβασε το άρθρο που έβαλα. Ισχύει και τώρα για όσους έχουν τζίρο άνω των 200χιλ. Από 1-12 για όλους. Καλύπτεσαι να το εκδόσεις μέσω της εφαρμογής της ααδε (αν και δεν ξέρω με τι τρόπο σε απομακρυσμένο έλεγχο θα μπορεί να συσχετιστεί με απόδειξη από φημ). Το πρόβλημα θα είναι με τις επιστροφές πελατών όπου εκεί πάλι πρέπει να εκδόσεις δελτίο ποσοτικής παραλαβής που δεν υπάρχει στην εφαρμογή ααδε. Φαντάζομαι ότι μέχρι 1-12 θα το έχουν βάλει, όπως επίσης φαντάζομαι ότι θα βγάλουν περισσότερες ανακοινώσεις και οι εταιρίες κουριερ καθώς το θέμα αφορά και αυτές. Θα πρέπει να τις συμπεριλαμβάνουμε ως μεταφορείς στο δ.α. Γενικά μπαίνει ένας νέος πονοκέφαλος για όλους μας, χωρίς σαφείς οδηγίες με νομοθετημένα πρόστιμα 500αρικα. 

Να πω κιόλας ότι στη β'φάση του νέου αυτού νόμου προβλέπεται ότι οι παραλήπτες θα πρέπει να σαρώνουν το qr που θα βρίσκεται στο δ.α. ώστε να επιβεβαιώνεται η παραλαβή. Και ρωτώ: πώς θα υποχρεώσουν όλους τους πελάτες λιανικής, ηλικιωμένους χωρίς κινητά αφής, να σαρώνουν qr σε κάθε παραλαβή δέματος; Συγκεκριμένα γράφει: 1. Επιβεβαίωση παραλαβής από τον Λήπτη (όχι ποιοτικά ή ποσοτικά, μόνο όσον αφορά στην ολοκλήρωση της διακίνησης) μέσω της σάρωσης του δισδιάστατου γραμμωτού κωδικού (QR code) των παραστατικών διακίνησης

Όπως καταλαβαίνετε, το θέμα δεν είναι απλά "πήγαινε σε πάροχο". Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε πελάτες λιανικής και πρέπει να εξαιρεθούν με κάποιο τρόπο. Φαντάζεστε την υποχρέωσης σάρωσης qr για παραλαβή; Κι αν δεν έχεις κινητό αφής ή δεν ξέρεις, το δέμα επιστρέφει στο κατάστημα! Για μενα, πρέπει να εξαιρεθούν οι αποστολές δεμάτων λιανικής καθώς έχουν πολλές πηγές ελέγχου έτσι κι αλλιώς (οι αντικαταβολές μπαίνουν σε λογ/σμο όπως και καταθέσεις, κάρτες). Όλο αυτό θα οδηγήσει σε λάθη-παραλείψεις από καταστήματα και τσουχτερά πρόστιμα καθώς οι έλεγχοι θα γίνονται πολύ εύκολα από τα αντίστοιχα παραστατικά της κουριερ με εμάς ως αποστολείς.

Να αναφέρω κι αυτό. Ο Λήπτης των αποθεμάτων, όταν συναλλάσσεται είτε με μη υπόχρεους στην έκδοση παραστατικών διακίνησης είτε με υπόχρεους εκδότες που αρνούνται την έκδοση ή εκ παραδρομής δεν εξέδωσαν παραστατικό διακίνησης είτε σε περίπτωση που παραλαμβάνει αποθέματα και διαπιστώνει πλεονάσματα ή ελλείμματα εκδίδει Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής.

Που σημαίνει αν παραλάβουμε οτιδήποτε σε εμπόρευμα χωρίς ο προμηθευτής-αποστολέας να έχει εκδώσει δελτίο αποστολής, έχουμε υποχρέωση να εκδώσουμε δελτίο ποσοτικής παραλαβής! Ακόμα και η κουριερ να μας φέρει μια επιστροφή, θα πρέπει να ξέρουμε αν εξέδωσε για εμάς δελτίο αποστολής για να πράξουμε ανάλογα. Έχουν νομοθετηθεί άγνωστες διαδικασίες που δεν ξέρουν ούτε οι λογιστές ακόμα. Με τις κουριερ τύπου box now που βάζουμε εμείς τα δέματα σε θυρίδα ή μας έρχονται μέσω θυρίδας, πώς το χειριζόμαστε; Τι θα γράφουμε στο δ.α. που θέλει και αριθμό αυτοκινήτου; 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
17 hours ago, 1comment said:

Το παράλογο είναι ότι στην ίδια απόφαση λέει ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή της ααδε για δελτία αποστολής αλλά δεν έχει τους άλλους τύπους παραστατικών που θα χρειαστούμε (ποσοτικής παραλαβής κλπ). Εκτός αν μέχρι 1-12 τα προσθέσουν στο σύστημα. Δεν είναι βλακεία να πας σε πάροχο αν δεν κόβεις ούτε ένα τιμολόγιο και σε καλύπτει 100% η ΦΗΜ γιατί έχεις μόνο πελάτες λιανικής; Δηλαδή να πάμε σε πάροχο μόνο για να κόβουμε δελτία αποστολής και παραλαβής; Δεν στέκει με τίποτα. 

Το ποσοτικής παραλαβής δεν ήταν ενεργό γενικά στα Mydata,  ουτε με πάροχο μπορείς να το ανεβάσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sdikr είπε

Το ποσοτικής παραλαβής δεν ήταν ενεργό γενικά στα Mydata,  ουτε με πάροχο μπορείς να το ανεβάσεις

Α τόσο καλά... Και σκέψου ότι από 2-6 είναι υποχρεωτική η διαδικασία για επιχ. με τζίρο 200χιλ.! Πάμε κι όπου βγει...

Σημερινές δηλώσεις υπουργού για δεκαπλασιασμό προστίμων: 5000 απλογραφικά, 10000 διπλογραφικά. Για πράγματα και διαδικασίες που ούτε η εφαρμογή της ααδε δεν τα έχει έτοιμα! Το θέμα είναι σοβαρό. Αφορά όλες τις επιχειρήσεις, όχι μόνο όσες στέλνουν αλλά και όσες λαμβάνουν το οτιδήποτε. Αν δεν εκδώσει δ.α ο αποστολέας, έχει υποχρέωση να εκδώσει ο παραλήπτης. 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.

εχω φιλο με πιτσαρια που το κολλησε ο φορολογικος μηχανισμος και ενω εβγαζε ζητα δεν το εστελνε τον εκλεισε η εφορια με την γνωστη σημειωση στην πορτα. αν ειχα λιανικη θα εβαζα παροχο για να γλυτωσω την ταλαιπωρια με φορολογικους μηχανισμους

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, 1comment said:

Α τόσο καλά... Και σκέψου ότι από 2-6 είναι υποχρεωτική η διαδικασία για επιχ. με τζίρο 200χιλ.! Πάμε κι όπου βγει...

Σημερινές δηλώσεις υπουργού για δεκαπλασιασμό προστίμων: 5000 απλογραφικά, 10000 διπλογραφικά. Για πράγματα και διαδικασίες που ούτε η εφαρμογή της ααδε δεν τα έχει έτοιμα! Το θέμα είναι σοβαρό. Αφορά όλες τις επιχειρήσεις, όχι μόνο όσες στέλνουν αλλά και όσες λαμβάνουν το οτιδήποτε. Αν δεν εκδώσει δ.α ο αποστολέας, έχει υποχρέωση να εκδώσει ο παραλήπτης. 

Απο την στιγμή που κάτι δεν είναι ενεργό   δεν έχεις και υποχρέωση να το ανεβάσεις.

 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, 1comment είπε

Όπως καταλαβαίνετε, το θέμα δεν είναι απλά "πήγαινε σε πάροχο". Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε πελάτες λιανικής και πρέπει να εξαιρεθούν με κάποιο τρόπο. Φαντάζεστε την υποχρέωσης σάρωσης qr για παραλαβή; Κι αν δεν έχεις κινητό αφής ή δεν ξέρεις, το δέμα επιστρέφει στο κατάστημα! Για μενα, πρέπει να εξαιρεθούν οι αποστολές δεμάτων λιανικής καθώς έχουν πολλές πηγές ελέγχου έτσι κι αλλιώς (οι αντικαταβολές μπαίνουν σε λογ/σμο όπως και καταθέσεις, κάρτες). Όλο αυτό θα οδηγήσει σε λάθη-παραλείψεις από καταστήματα και τσουχτερά πρόστιμα καθώς οι έλεγχοι θα γίνονται πολύ εύκολα από τα αντίστοιχα παραστατικά της κουριερ με εμάς ως αποστολείς.

Ε τώρα ξέρεις πως θα γίνει. Θα βγει το voucher, όποιος κάνει κίνηση για να αλλάξει τυχών εξοπλισμό/λογισμικό θα είναι κέρδος για τους 2-3 που τα έχουν τσουγγρίσει με κράτος. Και στο τέλος θα πάρει αναβολή στην αναβολή μέχρι να ετοιμαστεί... Και μετά από χ αριθμό δ.α., επιπλέον κόστος/μήνα για την διαχείριση 

Δημοσ.
Στις 15/6/2025 στις 5:46 ΜΜ, NiKoSmile είπε

Ποιος ξέρει από το 2026-2027 με τις νομοθεσίες τι άλλο θα απαιτήσουν για real-time παρακολούθηση τζίρου 😶‍🌫️.

τι πάνε και σκέφτονται για να υπάρχει διαφάνεια,ε; Σαν δεν ντρέπονται

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, lak10 είπε

εχω φιλο με πιτσαρια που το κολλησε ο φορολογικος μηχανισμος και ενω εβγαζε ζητα δεν το εστελνε τον εκλεισε η εφορια με την γνωστη σημειωση στην πορτα. αν ειχα λιανικη θα εβαζα παροχο για να γλυτωσω την ταλαιπωρια με φορολογικους μηχανισμους

Έπρεπε να διώξει τους πελάτες και κλείσει το κατάστημα και μέχρι να "φτιάξει" το πρόβλημα. Λογικά συνέχιζε να το δουλεύει έτσι για μέρες. Δεν παίζεις με αυτά!

7 λεπτά πριν, geomrk είπε

τι πάνε και σκέφτονται για να υπάρχει διαφάνεια,ε; Σαν δεν ντρέπονται

Μα δεν το κάνουν για διαφάνεια, το κάνουν για ταλαιπωρία! Αν θέλουν διαφάνεια να πάνε στα ιδιωτικά ιατρεία που όλα τα pos είναι χαλασμένα! Ελπίζω να ζητάς αποδείξεις απ όλους τους ιατρούς σου και να τους πληρώνεις πάντα με κάρτα!

Επεξ/σία από NiKoSmile
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Ελπίζω να ζητάς αποδείξεις απ όλους τους ιατρούς και να πληρώνεις πάντα με κάρτα!

Προσωπικά,πάντα με κάρτα και αποδειξη για να την καταθετω στην ασφαλιστικη μου

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...