Sherlock_7 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Καλησπέρα, έχουμε ένα Apple iMac 24" M3 / 8-Core CPU / 10-Core GPU / 24GB RAM / 1TB SSD το οποίο είναι αγορασμένο 16/5/2024 από iSystem. Ακριβώς 13 μηνών. Έχθες μια φορά και σήμερα άλλες 2 έσβησε στα καλά καθούμενα εκεί που δουλεύαμε. Τα βασικά πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε είναι Lightroom, Photoshop & Retouchme. Επειδή είμαστε λίγο νέοι πάνω στο οικοσύστημα πώς μπορούμε να διαπιστώσουμε ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα; Υπάρχει περίπτωση να έχει θέμα με overheating που διάβασα;
atheatos Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Το πάτε στο service για διάγνωση. Αν έχει κάποιο πρόβλημα, η εγγύηση ισχύει και θα το φτιάξουν ή αντικαταστήσουν.
tsoukalasKaminia Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Sherlock_7 είπε Καλησπέρα, έχουμε ένα Apple iMac 24" M3 / 8-Core CPU / 10-Core GPU / 24GB RAM / 1TB SSD το οποίο είναι αγορασμένο 16/5/2024 από iSystem. Ακριβώς 13 μηνών. Έχθες μια φορά και σήμερα άλλες 2 έσβησε στα καλά καθούμενα εκεί που δουλεύαμε. Τα βασικά πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε είναι Lightroom, Photoshop & Retouchme. Επειδή είμαστε λίγο νέοι πάνω στο οικοσύστημα πώς μπορούμε να διαπιστώσουμε ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα; Υπάρχει περίπτωση να έχει θέμα με overheating που διάβασα; Πρόβλημα software ή hardware. Ελπίζω να μην μιλάμε για σπασμένα προγράμματα σε πρώτη φάση. Άνοιξε τα crash reports από utilities και δες αν αναφέρει κάπου για τα προγράμματα που ανέφερες. Τρέξε Diagnostics (googlare το) και δες αν το περάσει. 1
Sherlock_7 Δημοσ. 17 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου Τα προγράμματα είναι αγορασμένα προφανώς. Έτρεξα και διαγνωστικό χωρίς να βγάλει κάποιο θέμα. Έβαλα το iStat Menus και είδα ότι η θερμοκρασία του επεξεργαστή έφτασε το 97% όσο έκανα export φωτογραφίες στο Lightroom ενώ η μνήμη ήταν γύρω στο 20%. Πάμε για σέρβις λέτε; Να μιλήσω με το κατάστημα ή με την apple;
qrstuv Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου Και το δικό μου βασικό 8/256 MBA M1 έβραζε όταν έκανα export στο Lightroom, ένας ακόμα λόγος που έβαλα Capture one και ησύχασα, και το λαπτοπ είναι δροσερό. Διαφορετικά μηχανήματα αλλά μπορεί να βρεις τη λύση. Επίσης και το δικό μου έσβησε προχθές ξαφνικά και δεν άνοιγε με τίποτα μέχρι που λέω αυτό ήταν το μηχάνημα κάηκε. Και δεν έχει ξανά συμβεί κάτι τέτοιο σε μένα.
atheatos Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 3 ώρες πριν, Sherlock_7 είπε ότι η θερμοκρασία του επεξεργαστή έφτασε το 97% Μήπως εννοείς το ποσοστό χρήσης του επεξεργαστή? Γιατι 97βαθμους Κελσίου θερμοκρασία είναι too much... Νομίζω και από το istat μπορείς να ρυθμίσεις ανεμιστήρες. Πάντως εγώ θα το πήγαινα στο service γιατί το καλύπτει ακόμα η εγγύηση , που δεν είναι ένα χρόνος για κάτι που μπορεί να είναι κατασκευαστικό σφάλμα.
Sherlock_7 Δημοσ. 17 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, atheatos είπε Μήπως εννοείς το ποσοστό χρήσης του επεξεργαστή? Γιατι 97βαθμους Κελσίου θερμοκρασία είναι too much... Νομίζω και από το istat μπορείς να ρυθμίσεις ανεμιστήρες. Πάντως εγώ θα το πήγαινα στο service γιατί το καλύπτει ακόμα η εγγύηση , που δεν είναι ένα χρόνος για κάτι που μπορεί να είναι κατασκευαστικό σφάλμα. Ορίστε ένα παράδειγμα όσο έκανε export το Lightroom. Δεν έσβησε τότε ο υπολογιστής αλλά δεν μου φαίνονται φυσιολογικές θερμοκρασίες. Η εγγύηση για δύο χρόνια ισχύει και για αγορές με τιμολόγιο; Επεξ/σία 17 Ιουνίου από Sherlock_7
atheatos Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 11 ώρες πριν, Sherlock_7 είπε Ορίστε ένα παράδειγμα όσο έκανε export το Lightroom. Δεν έσβησε τότε ο υπολογιστής αλλά δεν μου φαίνονται φυσιολογικές θερμοκρασίες. Η εγγύηση για δύο χρόνια ισχύει και για αγορές με τιμολόγιο; Πρέπει να ισχύει η εγγύηση λόγω ΕΕ. Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν δύο χρόνια εγγύηση ανεξαρτήτως πως έχουν αγοραστεί. Κάτι συμβαίνει με το σύστημα ψύξης . Οι θερμοκρασίες είναι στα όρια. Μπορεί να μην έχει κάτσει καλά το heatsink. Φανταζομαι οι ανεμιστήρες δουλεύουν στο maximum.
petran1790 Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Οι 97 βαθμοι θερμοκρασια κατα τη διαρκεια τετοιων εργασιων δεν φανταζουν εξωπραγματικες.. δηλαδη μπορει να κανει στιγμαια peak των 90-100 ... Εχω iMac M1 8/256 και πριν κανα μηνα εκανα export ενα βιντεακι που εφτιαξα στο Davinci και για κατι δευτερολεπτα ειδα τετοιες θερμοκρασιες... Το θεμα ειναι το MacOS δεν θα αφησει τετοιες θερμοκρασιες για ωρα.. πρωτα θα ανεβασει στροφες στα fans και μετα αν συνεχιζουν θα σου ριξει υπολογιστικη ισχυ για να μην πιανεις τετοιες θερμοκρασιες... Εχω κανει διαφορα πειραματα.. εχω και iStats Menus αλλα και TG Pro (& fan control) που εχει τα παντα απο θερμοκρασιες αλλα και ρυθμιζεις το προφιλ των ανεμιστηρων ποτε και ποσο να δουλευουν αναλογα τις θερμοκρασιες (πχ μολις πιασει 70 βαθμους ανεβασε τα fans στο 50%, στους 80 βαθμους στο 70%, etc).. Εχω κανει δοκιμη οπου κατα τη διαρκεια export, ανεβασα αμεσως τους fans στο ΜΑΧ στο TG Pro και η θερμοκρασια δεν ξεπερασε ποτε τους 60-70... ενω με τη διαχειριση του macOS εφτασε στα κοκκινα προτου ανεβασει καλα τους fans... Επειδη ειναι καινουργιο μηχανημα το δικο σου και πιο τουμπανο και εχεις ακομα εγγυηση , δεν το πας για εναν ελεγχο μην τυχον και εχει καποια αστοχια? αυτο θα εκανα στη θεση σου. Και στη συνεχεια θα εκανα διαφορες δοκιμες με διαφορα εργαλεια οπως ειπα παραπανω. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από petran1790
Sherlock_7 Δημοσ. 18 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου Προτού φτάσω στο σημείο να το στείλω στο σέρβις (είμαι σε νησί) και ψάχνομαι να βρω τι φταίει, παρατήρησα πριν λίγο ότι το τροφοδοτικό ανεβάζει θερμοκρασία και καίει αρκετά. Δεν ξέρω πόσο φυσιολογικό είναι αυτό. Ειδικά από τη μια μεριά του ένιωθες πόσο ζεστό ήταν.
atheatos Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Sherlock_7 είπε Προτού φτάσω στο σημείο να το στείλω στο σέρβις (είμαι σε νησί) και ψάχνομαι να βρω τι φταίει, παρατήρησα πριν λίγο ότι το τροφοδοτικό ανεβάζει θερμοκρασία και καίει αρκετά. Δεν ξέρω πόσο φυσιολογικό είναι αυτό. Ειδικά από τη μια μεριά του ένιωθες πόσο ζεστό ήταν. Πιθανόν, το τροφοδοτικό είναι υπεύθυνο για τα σβησίματα, αλλά και αυτό είναι μέσα στην εγγύηση και μπορεί να το δει το service.
Sherlock_7 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου Update: Το iMac, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το Call Center της Apple, στάλθηκε στην iStorm για επισκευή και σήμερα που τους κάλεσα για να δω την πορεία της επισκευής μού απάντησαν ότι θα σταλθεί πίσω καθώς πέρασε με επιτυχία όλους τους ελέγχους και δεν διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα. Ρε παιδιά είμαστε σοβαροί; Μου το στέλνουν πίσω χωρίς να το επισκευάσουν ενώ το μηχάνημα σβήνει από μόνο του;
qrstuv Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Κάνε τον κόπο και στείλε το και στην iSystem, δηλαδή θα πάρεις και μια δεύτερη γνώμη. Πολλοί απο εμάς δεν βγάζουμε άκρη με την iStorm για λόγους service, επισκευές, εξυπηρέτηση κτλπ. Εγώ τους έστειλα iPhone για αλλαγή μπαταρίας και έμεινα αρκετά ευχαριστημένος και θα τους στείλω και το MBAir M1 αν και όταν θα χρειαστεί (στην iSystem).
epinki Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Καλησπέρα. Έχω να σου προτείνω τα παρακάτω, που κατά την γνώμη μου καλύπτουν τις ενέργειες που μπορεί να κάνει κανείς από μόνος του για αντιμετώπιση του θέματος. 1. Login σε Safe Mode και δούλεψε έτσι για κάποιο διάστημα. 2. Αν το θέμα επιμείνει επανεγκατάστησε το macOS και δούλεψε το μηχάνημα κανονικά. 3. Αν και πάλι το θέμα επιμείνει, παρ΄ ότι ο δίσκος έχει επισκευαστεί από το Safe Mode, τρέξε το trial του διαγνωστικού DrivDx. Ίσως δείξει κάτι. Εύχομαι τα καλύτερα.
Sherlock_7 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, epinki είπε Καλησπέρα. Έχω να σου προτείνω τα παρακάτω, που κατά την γνώμη μου καλύπτουν τις ενέργειες που μπορεί να κάνει κανείς από μόνος του για αντιμετώπιση του θέματος. 1. Login σε Safe Mode και δούλεψε έτσι για κάποιο διάστημα. 2. Αν το θέμα επιμείνει επανεγκατάστησε το macOS και δούλεψε το μηχάνημα κανονικά. 3. Αν και πάλι το θέμα επιμείνει, παρ΄ ότι ο δίσκος έχει επισκευαστεί από το Safe Mode, τρέξε το trial του διαγνωστικού DrivDx. Ίσως δείξει κάτι. Εύχομαι τα καλύτερα. Καλησπέρα. Το 1 & 2 έγιναν live σε συννενόηση με το Apple call center προτού ο εκπρόσωπος με ενημερώσει ότι πρέπει να σταλθεί στο iStorm για επισκευή. Επικοινώνησα και πάλι απευθείας με την Apple για να αναφέρω τα γεγονότα και είπε ο εκπρόσωπος ότι θα επιληφθεί ο ίδιος της κατάστασης ώστε να «πιέσουν» το μηχάνημα στο σέρβις στο επίπεδο που το δούλευα εγώ και έσβηνε, ώστε να δει το τεχνικό τμήμα ότι υπάρχει όντως θέμα. Με απλό διαγνωστικό έλεγχο και με ελάχιστη πίεση το μηχάνημα δουλεύει απροβλημάτιστα. Εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και 13 μήνες για επαγγελματική χρήση. Επεξ/σία 30 Ιουνίου από Sherlock_7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα