Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ομάδα! 

Πρόσφατα ανακάλυψα το site της e-infinity και μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό η αλήθεια είναι.

Οπότε ήθελα να ρωτήσω την δικιά σας εμπειρία, όσοι έχετε παραγγείλει απο εκεί.

Επίσης ήθελα να ρωτήσω:

Τα προϊόντα που δίνει είναι αυθεντικά ;

Είναι μεταχειρισμένα ή καινούρια;

Τα προϊόντα πως έρχονται ; Είναι σε καλή κατάσταση ;

Είδα σε άλλα φορουμς ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα σε κάποιες παραγγελίες; Είχε κάποιος ανάλογο πρόβλημα;

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


 

20 λεπτά πριν, dimpad είπε

Καλησπέρα ομάδα! 

Πρόσφατα ανακάλυψα το site της e-infinity και μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό η αλήθεια είναι.
 

 

Δες το παραπάνω νήμα το οποίο είναι το πιο πρόσφατο ως προς τις απαντήσεις σχετικά με το e-infinity. 

Τελυταία μου παραγγελία ήταν πριν 1,5 χρόνο - Νοέμβρης του 2023 - αλλά απ΄ όσο ξέρω δεν έχει αλλάξει κάτι. Συνολικά είναι οκ. 

20 λεπτά πριν, dimpad είπε

Οπότε ήθελα να ρωτήσω την δικιά σας εμπειρία, όσοι έχετε παραγγείλει απο εκεί.

Επίσης ήθελα να ρωτήσω:

Τα προϊόντα που δίνει είναι αυθεντικά ;

Ναι

20 λεπτά πριν, dimpad είπε

Είναι μεταχειρισμένα ή καινούρια;

Μεταχειρισμένα όπως το εννοούμε στην καθημερινότητα όχι. Ενδέχεται κάποια να είναι επιστροφές από το ίδιο το μαγαζί ή γενικότερα ασιατικά καταστήματα αλλά και αυτό παίζεται.

20 λεπτά πριν, dimpad είπε

Τα προϊόντα πως έρχονται ; Είναι σε καλή κατάσταση ;

Ναι είναι σε άριστη κατάσταση.

20 λεπτά πριν, dimpad είπε

Είδα σε άλλα φορουμς ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα σε κάποιες παραγγελίες; Είχε κάποιος ανάλογο πρόβλημα;

Δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα και ευτυχώς :P   Θα πω δύο λόγια πιο αναλυτικά παρακάτω.

20 λεπτά πριν, dimpad είπε

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!



Γενικά είναι προϊόντα παραεισαγωγής, το οποίο σημαίνει πρακτικά πως δεν προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό συνεπάγεται πως κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει επίσημη εγγύηση και υποστήριξη το οποίο εξαρτάται από την εταιρεία που έχεις κατά νου. Συγκεκριμένα για Fujifilm που ξέρω θα σου πω ότι δεν καλύπτεσαι για επισκευή μακρπρόθεσμα ασχέτως του αν είναι επί πληρωμή. Έστω δηλαδή ότι μετά από 3 χρόνια χρειάζεται service αυτό που αγόρασες. Η αντιπροσωπεία δεν ασχολείται, προσπαθείς να βγάλεις άκρη μόνος σου όπως μπορείς. Δε μου έτυχε ποτέ, αλλά επειδή έχω ρωτήσει την ίδια την αντιπροσωπεία αυτή είναι η επίσημη απάντηση. 

Για άλλες εταιρείες δεν μπορώ να έχω άποψη, αν έχεις κάποια συγκεκριμένη υπόψιν ίσως κάποιο άλλο μέλος να γνωρίζει. 

Εγγύηση έχεις δική τους που ισχύει για 1 χρόνο. Αν χρειαστεί κάτι το στέλνεις πίσω σε αυτούς, πάει Ασία και γυρίζει σε σένα. Είναι αρκετά χρονοβόρο. Υπάρχουν περιπτώσεις που για να αποφευχθεί αυτό, είπαν στον αγοραστή να το επισκευάσει στην Ελλάδα και του πίστωσαν την αξία της επισκευής. Υποθέτω πως αφορά μικροεπισκευές και όχι κάτι σοβαρό. 

Αν έχεις στο μυαλό σου Fujifilm προϊόντας λοιπόν εγώ δε θα στο συνιστούσα για τους λόγους που έγραψα παραπάνω. Παρόλο που έχω αγοράσει από εκεί 1 σώμα και 6 φακούς μέσα σε διάστημα 5 ετών, πλέον αν ήθελα κάτι της Fujifilm αλλά χωρίς να πληρώσω τις τιμές Ελλάδας θα αγόραζα είτε μεταχειρισμένο για οποίο υπάρχει απόδειξη από κατάστημα Ελλάδας είτε από εξωτερικό με λογικές τιμές π.χ. Πολωνία - Γερμανία. 

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να βρεις πράγματα σε πολύ καλές τιμές για τις οποίες αξίζει να ασχοληθείς. Η διαδικασία αποστολής κρατάει από 2 - 4 εβδομάδες αναλόγως με την περίοδο, τον φόρτο και τη διαθεσιμότητα που έχουν. 

Αν θες να πληρώσεις μέσω PayPal και όχι απευθείας κάρτα μπορείς να ακολουθήσεις την εξής διαδικασία η οποία είναι λίγο κωμική.  

 Όπως είσαι στο chekcout και έχοντας συμπληρώσει τα στοιχεία αποστολής, στο πεδίο 3 δηλαδή εκεί που ζητάει τα στοιχεία της κάρτας σου κάνε πολλαπλά αριστερά κλικ με το ποντίκι μεταξύ του "Visa" και "Mastercard" και θα εμφανιστεί η επιλογή για PayPal.

Επεξ/σία από pifilos
Δημοσ.

Ήσουν πολύ κατατοπιστικός! 

Ερώτηση σχετικά με τις επισκευές, αν δεν είναι αγορασμένο από αντιπροσωπεία ή από επίσημους μεταπωλητές δεν γίνεται να το πας στην αντιπροσωπεία για επισκευή επί πληρωμή ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimpad είπε

Ήσουν πολύ κατατοπιστικός! 

Ερώτηση σχετικά με τις επισκευές, αν δεν είναι αγορασμένο από αντιπροσωπεία ή από επίσημους μεταπωλητές δεν γίνεται να το πας στην αντιπροσωπεία για επισκευή επί πληρωμή ;

Γενικά δεν μπορώ να σου απαντήσω καθώς δε γνωρίζω πως κινείται η κάθε εταιρεία. Από φορουμ έχω δει π.χ. ότι η Sony είναι αρκετά πιο ελαστική, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία για να το επιβεβαιώσω. 

Για τη Fujifilm και το e-infinity συγκεκριμένα ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω, δε δέχονται τίποτα απολύτως είσαι μόνος σου. Αν τώρα αγοράσεις από ένα επίσημο κατάστημα της Γερμανίας π.χ. ή από το Amazon δεν ξέρω τι ισχύει αλλά από φόρουμ πάλι έχω δει πως βγάζεις άκρη με το κατάστημα, που νομίζω ότι είναι και πιο εύκολο να πω την αλήθεια. Απλώς θα έχεις κάποια περισσότερη βαβούρα με μεταφορικά. Η μόνη σίγουρη περίπτωση εγγύησης/επισκευής στην Ελλάδα είναι αγορά από τα γνωστά συγκεκριμένα καταστήματα - δεν είναι πάνω από 5-6 στην Αθήνα τουλάχιστον. 

Επεξ/σία από pifilos
Δημοσ.

Κατάλαβα, κάτι κερδιζεις κάτι χάνεις.

Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες να μου απαντήσεις.

Δημοσ.

Επισκευαστές εκτός αντιπροσωπείας για nikon-canon δεν ασχολούνται με το από που είναι αγορασμένο το προϊόν . Εφόσον πληρώνεις , κάνουν δουλειά. 

Παραγγελία έκανα κι εγώ το 2025 και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Από γερμανικό άμαζον , έχεις παγκόσμια εγγύηση , τουλάχιστον για canon . 

Δημοσ.
17 minutes ago, vagosofron said:

Πριν από 6 μήνες πήρα έναν sigma 85mm dg dn art από εκεί και ήρθε σφραγισμένος! Εννοείται θα το προτιμήσω ξανά.

Για Sony ; Λογικά θα γλύτωσες κάπου 350€ . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...