dimoskoutr Δημοσ. 27 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Αν είναι μόνιμα ανοιχτοί στο 30% σε idle για παράδειγμα δεν είναι πιο σταδιακός ο ήχος όταν χρειαστεί να ανέβουν; Ή πάλι κάνουν φασαρία; Υποθέτω ότι είναι πιο ομαλή η αλλαγή του ήχου δεν το θυμάμαι. Δεν την έχω τώρα την κάρτα πάει μας τελείωσε. Μου έκανε τρελή εντύπωση πάντως που τερμάτιζαν στις 3600+ στροφές τα fans, 90άρια που ξεκινάνε από τις 1240 στροφές ε λογικό να ακούγονται ρε παιδιά. Εδώ ο 90αρης noctua που έχω στην ψυκτρα της cpu ακούγεται ελαφρά σε εκείνες τις στροφές. Στο μεταξύ το σασί της κάρτας σε πλάτος χωρούσε άνετα 100αρια fans που με την υπάρχουσα ψυκτρα θα έκαναν παπάδες. Έχει αρκετό μέταλλο η ψυκτρα. Πόσο παραπάνω να κόστιζαν 3 καλύτεροι ανεμιστήρες δεν ξέρω. Ίσως το κάνει για να ωθήσει προς τις ακριβότερες υλοποιήσεις. Τεσπά το καλύτερο είναι τα 4 χρόνια εγγύηση που δίνει η giga και γι αυτό respect τους δίνω. Επεξ/σία 27 Ιουνίου από dimoskoutr 1
dimoskoutr Δημοσ. 1 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 7 εργάσιμες σήμερα από την παραγγελία και ακόμη περιμένουμε…από 24-06-2025 είμαστε στη συγκέντρωση προϊόντων…γιατί δεν βάζουν σωστά τη διαθεσιμότητα τους στις κάρτες ρε παιδιά απορώ. Πόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσουν ΣΩΣΤΑ με τον προμηθευτή τους ώστε να έχουν πραγματική ενημέρωση όσον αφορά τη διαθεσιμότητα. Εγώ έχω ξεμείνει με το πιστωτικό και περιμένω κάρτα. Γίνεται να συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες; Τι είναι μικρό κατάστημα στο Skroutz;🤨 Επεξ/σία 1 Ιουλίου από dimoskoutr
korakios Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 5 ώρες πριν, dimoskoutr είπε 7 εργάσιμες σήμερα από την παραγγελία και ακόμη περιμένουμε…από 24-06-2025 είμαστε στη συγκέντρωση προϊόντων…γιατί δεν βάζουν σωστά τη διαθεσιμότητα τους στις κάρτες ρε παιδιά απορώ. Πόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσουν ΣΩΣΤΑ με τον προμηθευτή τους ώστε να έχουν πραγματική ενημέρωση όσον αφορά τη διαθεσιμότητα. Εγώ έχω ξεμείνει με το πιστωτικό και περιμένω κάρτα. Γίνεται να συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες; Τι είναι μικρό κατάστημα στο Skroutz;🤨 Στις 26/6/2025 στις 9:45 ΠΜ, korakios είπε άμεσα διαθέσιμη -> μέσα στην εβδομάδα 2-3 εργάσιμες -> διβδόμαδο 4-7 εργάσιμες -> στο μήνα έχει χρόνια η φάση , φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις
dimoskoutr Δημοσ. 1 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 57 λεπτά πριν, korakios είπε Δεν διαφωνώ αλλά δεν πρέπει να σταματήσει αυτό το πράγμα κάποια στιγμή; Στον πελάτη μηδενικός σεβασμός; Κρίμα τόσο μεγάλο μαγαζί. Δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνει νορμαλ αυτή η κατάσταση. 1
korakios Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 5 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνει νορμαλ αυτή η κατάσταση. έχει χρόνια λέμε 😛 προσωπικά , ότι δεν έρχεται στις προβλεπόμενες μέρες , δεν παραλαμβάνω . (και σπάνια παίρνω απο εκεί , συνήθως απο skroutz πλέον)
dimoskoutr Δημοσ. 14 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 14 Ιουλίου και ακόμη κάρτα δεν έχω. Νομίζω ξεφτίλα η κατάσταση ακόμη και για eshop. Έλα αν δεν μπορούν ας μην φέρουν κάρτα αλλά ας ενημερώσουν. Τι κατάσταση είναι αυτή δεν ξέρω. Θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω να πάρω από αλλού αν δεν μπορούν αυτοί. Τόσα καταστήματα έχουν ετοιμοπαράδοτες κάρτες έστω και με καπέλο δεν γίνεται αυτοί να μην μπορούν να φέρουν μια κάρτα από τις 24 Ιουνίου. Ντροπή.😤 Επεξ/σία 14 Ιουλίου από dimoskoutr 1
Aris-leme Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε 14 Ιουλίου και ακόμη κάρτα δεν έχω. Νομίζω ξεφτίλα η κατάσταση ακόμη και για eshop. Έλα αν δεν μπορούν ας μην φέρουν κάρτα αλλά ας ενημερώσουν. Τι κατάσταση είναι αυτή δεν ξέρω. Θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω να πάρω από αλλού αν δεν μπορούν αυτοί. Τόσα καταστήματα έχουν ετοιμοπαράδοτες κάρτες έστω και με καπέλο δεν γίνεται αυτοί να μην μπορούν να φέρουν μια κάρτα από τις 24 Ιουνίου. Ντροπή.😤 Ακόμη????????????? Τι δικαιολογία σου λένε?
dimoskoutr Δημοσ. 14 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Aris-leme είπε Ακόμη????????????? Τι δικαιολογία σου λένε? Είναι η τέταρτη εβδομάδα που μου λένε ότι θα έρθει την Παρασκευή στα κεντρικά τους. Ετσι τους λέει ο προμηθευτής τους λένε. Ότι να ναι. Βέβαια ότι με έχουν στο περίμενε γιατί έχω το πιστωτικό από την εγγύηση της άλλης δεν ξέρω αν είναι λόγος να μην πολυνοιάζονται αλλά δεν είναι σωστή συμπεριφορά σε πελάτη αυτή. Στο μεταξύ στο πλαίσιο Θεσσαλονίκη έχει ετοιμοπαράδοτη την συγκεκριμένη και είμαι διακοπές κοντά αυτές τις μέρες αλλά ρε συ δεν γίνεται να έχω μετρητό 750 ευρώ για να δώσω στο πλαίσιο περιμένοντας μπας και μου δώσουν οι άλλοι τα χρήματα πίσω. Εχω ξενερώσει είναι η αλήθεια όχι από την καθυστέρηση μόνο αλλά γιατί μου συμβαίνει δεύτερη φορά παρόμοια φάση με παραγγελία μέσα στο χρόνο με αυτούς. Μην πει κανείς δεν έμαθα γιατί την 4070 την είχα πάρει πολύ πιο πριν. Δεν γίνεται να μην σέβεσαι τον πελάτη. Δεν γίνεται! Επεξ/σία 14 Ιουλίου από dimoskoutr 1
Boyd_E Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου 24 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Είναι η τέταρτη εβδομάδα που μου λένε ότι θα έρθει την Παρασκευή στα κεντρικά τους. Ετσι τους λέει ο προμηθευτής τους λένε. Ότι να ναι. Βέβαια ότι με έχουν στο περίμενε γιατί έχω το πιστωτικό από την εγγύηση της άλλης δεν ξέρω αν είναι λόγος να μην πολυνοιάζονται αλλά δεν είναι σωστή συμπεριφορά σε πελάτη αυτή. Στο μεταξύ στο πλαίσιο Θεσσαλονίκη έχει ετοιμοπαράδοτη την συγκεκριμένη και είμαι διακοπές κοντά αυτές τις μέρες αλλά ρε συ δεν γίνεται να έχω μετρητό 750 ευρώ για να δώσω στο πλαίσιο περιμένοντας μπας και μου δώσουν οι άλλοι τα χρήματα πίσω. Εχω ξενερώσει είναι η αλήθεια όχι από την καθυστέρηση μόνο αλλά γιατί μου συμβαίνει δεύτερη φορά παρόμοια φάση με παραγγελία μέσα στο χρόνο με αυτούς. Μην πει κανείς δεν έμαθα γιατί την 4070 την είχα πάρει πολύ πιο πριν. Δεν γίνεται να μην σέβεσαι τον πελάτη. Δεν γίνεται! Αυτή είναι μια ιστοσελίδα με ποιοτικές και αξιόπιστες προσφορές. Πολύπλοκο ψυχαγωγικό περιεχόμενο και παθητικό εισόδημα. Δεν γίνεται να συμβαίνουν τέτοια πράγματα, ειδικά σε υποτίθεται σοβαρές επιχειρήσεις. Δεν μπορείς να περιμένεις έναν ολόκληρο μήνα με "ίσως την Παρασκευή" κάθε εβδομάδα. Αυτό δεν λέγεται εξυπηρέτηση πελατών — είναι κοροϊδία. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις, αλλά όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση και συνεχώς σου λένε "ο προμηθευτής μας είπε...", δείχνει ότι δεν σέβονται καθόλου τον πελάτη. Αν μάλιστα κρατούν και τα λεφτά σου ή πιστωτικό υπόλοιπο, τότε είναι ακόμα χειρότερο. Η εμπιστοσύνη χτίζεται με συνέπεια και διαφάνεια — όχι με γενικόλογες υποσχέσεις και καθυστερήσεις χωρίς τέλος. 1
dimoskoutr Δημοσ. 14 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι δεν έχω ζητήσει πίσω χρήματα ακόμη οπότε δεν λέω ότι μου έχουν αρνηθεί. Το πιστωτικό είναι από την προηγούμενη μου κάρτα που τα έπαιξε μέσα στην εγγύηση. Οκ δώσε πιστωτικό αλλά να μπορείς να εξυπηρετήσεις τον πελάτη. Όχι συνεχώς η απάντηση να είναι από παρασκευή σε παρασκευή γιατί έτσι μας λέει ο προμηθευτής. Δηλαδή αυτοί δεν έχουν επικοινωνία με τον προμηθευτή τους; Σε όλα τα προϊόντα έχουν τόσες καθυστερήσεις όπως λένε και άλλα παιδιά. Τι κατάσταση είναι αυτή δηλαδή; Επίσης κάτι πολύ βασικό. Θεωρώ βασικότερο από όλα. ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ και όχι «σε 2-3 εργάσιμες μέρες» που ακόμη έχει η κάρτα που έκανα παραγγελία.
aetos1988 Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου 1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι δεν έχω ζητήσει πίσω χρήματα ακόμη οπότε δεν λέω ότι μου έχουν αρνηθεί. Το πιστωτικό είναι από την προηγούμενη μου κάρτα που τα έπαιξε μέσα στην εγγύηση. Οκ δώσε πιστωτικό αλλά να μπορείς να εξυπηρετήσεις τον πελάτη. Όχι συνεχώς η απάντηση να είναι από παρασκευή σε παρασκευή γιατί έτσι μας λέει ο προμηθευτής. Δηλαδή αυτοί δεν έχουν επικοινωνία με τον προμηθευτή τους; Σε όλα τα προϊόντα έχουν τόσες καθυστερήσεις όπως λένε και άλλα παιδιά. Τι κατάσταση είναι αυτή δηλαδή; Επίσης κάτι πολύ βασικό. Θεωρώ βασικότερο από όλα. ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ και όχι «σε 2-3 εργάσιμες μέρες» που ακόμη έχει η κάρτα που έκανα παραγγελία. Όσο μπορείς πίεσέ τους! Όπως λες δεν γίνεται να σε πηγαίνουν από Παρασκευή σε Παρασκευή!
dimoskoutr Δημοσ. 14 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, aetos1988 είπε Όσο μπορείς πίεσέ τους! Όπως λες δεν γίνεται να σε πηγαίνουν από Παρασκευή σε Παρασκευή! Τι να πιέσω ρε συ και στο τηλέφωνο και στον υπεύθυνο του εδώ καταστήματος που πήγα λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού ο προμηθευτής έτσι τους λέει. Βεβαίως προς τιμή του ο υπεύθυνος του καταστήματος της πόλης μου, ο ίδιος μου είπε την τελευταία φορά ότι αν θέλω μπορεί να τους ζητήσει να μου επιστρέψουν τα χρήματα και ότι ο ίδιος καταλαβαίνει τη θέση μου. Δεν βλέπω να παραλαμβάνω κάρτα αλλά ελπίζω τουλάχιστον να πάρω τα χρήματα πίσω ώστε να πάρω από αλλού. Πριν λίγες μέρες ο φίλος που μου δάνεισε την κάρτα του, μου ανέφερε ότι περιμένει κάτι από αυτούς από 16 Ιουνίου. Τι κάνουν οι κύριοι δεν ξέρω…
just_a_dude Δημοσ. Τρίτη στις 10:09 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:09 πμ 15 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Τι να πιέσω ρε συ και στο τηλέφωνο και στον υπεύθυνο του εδώ καταστήματος που πήγα λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού ο προμηθευτής έτσι τους λέει. Βεβαίως προς τιμή του ο υπεύθυνος του καταστήματος της πόλης μου, ο ίδιος μου είπε την τελευταία φορά ότι αν θέλω μπορεί να τους ζητήσει να μου επιστρέψουν τα χρήματα και ότι ο ίδιος καταλαβαίνει τη θέση μου. Δεν βλέπω να παραλαμβάνω κάρτα αλλά ελπίζω τουλάχιστον να πάρω τα χρήματα πίσω ώστε να πάρω από αλλού. Πριν λίγες μέρες ο φίλος που μου δάνεισε την κάρτα του, μου ανέφερε ότι περιμένει κάτι από αυτούς από 16 Ιουνίου. Τι κάνουν οι κύριοι δεν ξέρω… Για 'μενα βάλε ένα χρονικό όριο, π.χ. στις 20 του μήνα ή στις 25 και αν δεν την έχουν φέρει μέχρι τότε ζήτα τα χρήματα πίσω να τελειώνεις. Δεν γίνεται να συνεχίζεται για πάντα αυτό. Αφού προσφέρθηκαν να δώσουν τα λεφτά πίσω καλό είναι. 2
Πέτρος Δημοσ. Τρίτη στις 12:32 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:32 μμ Με κάρτες σε φουλ διαθεσιμότητα σε όλη την Ευρώπη, καθόλου καλά δεν στα λένε. Παρασκευή πρωί ζήτα τα χρήματά σου και στείλε τους μαζί και το προσχέδιο καταγγελίας σε ΙΝΚΑ/Συνήγορο. Κάπου να τελειώσει το δούλεμα από αυτούς και κυρίως η ταλαιπωρία σου.
dimoskoutr Δημοσ. Τρίτη στις 03:56 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 03:56 μμ 3 ώρες πριν, Πέτρος είπε Με κάρτες σε φουλ διαθεσιμότητα σε όλη την Ευρώπη, καθόλου καλά δεν στα λένε. Παρασκευή πρωί ζήτα τα χρήματά σου και στείλε τους μαζί και το προσχέδιο καταγγελίας σε ΙΝΚΑ/Συνήγορο. Κάπου να τελειώσει το δούλεμα από αυτούς και κυρίως η ταλαιπωρία σου. Ναι την παρασκευή αν η κατάσταση είναι ίδια (δεν ελπίζω σε κάτι διαφορετικό να πω την αλήθεια) θα πάω από το eshop της πόλης μου να ζητήσω τα χρήματα μου. Ελπίζω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα με αυτό. Καταγγελία τώρα σε Ίνκα ή συνήγορο να πω τι; Η απάντηση του eshop θα είναι ότι έτσι μας λέει ο προμηθευτής έτσι λέμε στον πελάτη, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι…να τελειώσει αίσια η ιστορία και δεν ξαναπαίρνω από αυτούς. Το θέμα μου είναι ότι μια κάρτα είναι σεβαστό ποσό και επειδή δεν είμαι Αθήνα δεν έχω και εικόνα από τα καταστήματα του Skroutz ώστε να αγοράσω από εκεί άνετα. Έτσι συνήθως καταλήγω είτε σε amazon, είτε σε πλαίσιο και αυτή την φορά ήταν στο eshop. Εχω ένα φόβο με την κάρτα γραφικών να αγοράσω από Skroutz.🙃 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα