bill999r Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Γειά χαρά σε όλους, Γράφω εδώ την εμπειρία μου για ένα πρόβλημα που με ταλαιπώρησε κοντά στα 2 χρονακια.Ευτυχώς μετά από τόσα βάσανα και κόπους έλυσα το θέμα μου και ελπίζω με την συγκεκριμένη ανάρτηση να βοηθησω και κάποιον άλλον παθόντα στο μέλλον.Πέρα από την οικονομική ταλαιπωρία, που ευτυχώς λόγω ενασχόλησης μου με τις επισκευές περιορίστηκε στην αγορά imitation κυριως ανταλλακτικών, με ταλαιπώρησε κυρίως ψυχικά μιας και είχα λαλήσει με το συγκεκριμένο θέμα και λύση δεν έβρισκα. Άπειρες ώρες διαβάσματος ξένων φορούμ, αντίστοιχων θεμάτων με την ίδια συμπτωματολογία που στο τέλος οι topic starters ποτέ δεν μπήκαν στον κόπο να αναρτήσουν το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, αποστολή μηνυμάτων σε topic starters με την ελπίδα να μου απαντήσουν μετά από χρόνια αποχής από τα αντίστοιχα φορούμ και φυσικά επισκέψεις σε κάθε λογής συνεργείο όπου ο καθένας έλεγε κάτι διαφορετικό. Στο τέλος έμαθα να διαβάζω κυματομορφές από αισθητήρες και τιμές αισθητήρων προπορειας ανάφλεξης... Οκ ίσως μου χρειαστούν στο μέλλον, ποιος ξέρει; Ας αρχίσω όμως από την αρχή. Πρίν 2 χρόνια περίπου, το καλοκαίρι το αυτοκίνητο άρχισε να εμφανίζει το παρακάτω θέμα. Όταν ζεσταίνονταν και χρειαζόταν τα σταματήσω σε φανάρι για παράδειγμα, άρχιζε να αναβοσβηνει το λαμπάκι του κινητήρα. ( Το λαμπάκι κινητήρα που αναβοσβηνει είναι ένδειξη misfire). Ωστόσο το αυτοκίνητο δεν έκανε misfires. Έδειχνε ότι έκανε αλλά στην πραγματικότητα δεν άλλαζε κάτι στη συμπεριφορά του. Όταν ξεκινούσα από το φανάρι και πατούσα γκάζι μετά από κάποια δευτερόλεπτα η ένδειξη εξαφανιζόταν. Κούμπωμα στο obd και βλέπω τους κωδικούς p0300 και p0302, πολλαπλα misfires και misfire στο δεύτερο κύλινδρο. Ok λέω καμία βενζίνη θα είναι. Δεύτερη καλοκαιρινή μέρα και το ξανακάνει. Για να μην τα πολυλόγω συνέχισε τα ίδια συμπτώματα όχι μόνο σε φανάρια, αλλά γενικότερα στο ρελαντί, όπως και όταν ρολαρε σε κατηφορες. Με το πάτημα ωστόσο του γκαζιού όλα γινόταν κανονικά, εκτός από ορισμένες φορές που έμπαινε σε safe mode ( Check gearbox ήταν η ένδειξη) και έπρεπε να το σβήσω και να το ξαναναψω. Για αρχή αλλάζω πολλαπλασιαστή στο δεύτερο κύλινδρο. Τα ίδια. Αλλάζω και μπεκ στον δεύτερο κύλινδρο. Ομοίως... Αλλάζω ακόμα έναν πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο μιας και οι κύλινδροι διαβάζονται από τον εγκέφαλό σε ζευγάρια (1-4,2-3). Πάλι κουβα. Πάω στην αντιπροσωπεία της Renault,το βλέπουν και μου λένε ότι παίζει να είναι ο χρονισμός... Ότι να ναι... Τους δίνω μουτζα και φεύγω. Με αυτά κ αυτά περνάει το καλοκαίρι και τα συμπτώματα σταμάτησαν να εμφανίζονται. Λέω οκ έστρωσε. Αλλά το προηγούμενο καλοκαίρι ο εφιάλτης επέστρεψε. Ξεκινάω τότε από επισκευστη Renault με άπειρες καλές κριτικές. Είπε διάφορα, αλλά ανέφερε και αυτός χρονισμό, οπότε έφαγε άκυρο. Δεύτερος επισκευαστης με άπειρες καλές κριτικές ανέφερε κιβώτιο ( το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οταν μπαίνει σε safe mode γράφει σαν μήνυμα check gearbox, το οποίο είναι ένα γενικό μήνυμα και δεν αναφέρεται στο πρόβλημα της δεδομένης στιγμής. Οποιαδήποτε επισκευαστης πρέπει να το γνωρίζει). Τρώει και αυτός άκυρο και πάω για έλεγχο εξάτμισης μήπως είχε καμία διαρροή. Τίποτα. Πάω σε ηλεκτρολογο για αν ελέγξει για διαρροές αέρα. Τίποτα κ αυτός. Αποφασίζω μόνος μου , επειδή μου περίσσευαν 40 ευρώ να αλλάξω βαλβίδα μεταβλητού χρονισμού. Ξανά τίποτα. Περνάει και το δεύτερο καλοκαίρι κ ερχόμαστε στις αρχές του φετινού. Τις πρώτες ζεστες μέρες άρχισε πάλι τα δικά του. Πάω στον μηχανικό μου και μου λέει ότι για να συμβαίνει τους καλοκαιρινούς μήνες ή έχει καταγωγή από κάπου βόρεια ή ο εγκέφαλος το έχει πει το ποίημα. Δεν πιστεύω τα λεγόμενα του και συνεχίζω την αναζήτηση σαν άλλος Ιντιάνα Τζόουνς. Κουμπωνω το obd και με την εφαρμογή Car scanner καταγράφω τις τιμές όλων των αισθητήρων ενώ εμφανιζόταν το πρόβλημα. Τσιμπάω το αρχείο το κάνω εξελ και το ποσταρω στην πληρωμένη έκδοση του Gemini. Μέσα σε δευτερόλεπτα το Gemini μου λέει: άλλαξε τον αισθητήρα στροφαλου, όταν ζεσταίνεται δίνει αρνητικές τιμές, κάτι που είναι αφύσικο. Δεν θυμάμαι να έχω χαρεί ξανά τόσο από απάντηση του ai. Με την μια παραγγέλνω νέο αισθητήρα και με το που ήρθε έλυσα το αμάξι και τον τοποθέτησα. Από τότε το αυτοκίνητο σταμάτησε να επηρεάζεται από την υψηλή εξωτερική θερμοκρασία και άρχισε να απολαμβάνει την ζωή. Ελπίζω αυτό το ποστ να βοηθήσει κάποιον άλλον δυσμοιρο που ενδεχομένως θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη μέχρι να αλλάξει όλο το αυτοκίνητο όπως παρολίγον να κάνω και εγώ. Ο συγκεκριμένος αισθητήρας είναι ένα πηνίο ουσιαστικά που από την θερμική κόπωση των πολλών ετών, άρχισε να υπολειτουργεί μόνο όταν ζεσταίνονταν πολύ. Το κακο είναι ότι συνεχιζε να δίνει τιμές στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να μην αναγνωρίζει οτι ο αισθητήρας υπολειτουργούσε και να βγάζει αλλά σφαλματα. Καλύτερα δηλαδή να είχε χαλάσει τελείως ο αισθητήρας και να τον είχα αλλάξει εξαρχής. Όμως αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι κανένας δεν το εντόπισε. Πήγα συνολικά σε τόσους μάστορες και μάλιστα και σε μάστορες με διαφορετικό αντικείμενο όπως ο ηλεκτρολόγος και ο εξατμισας. Τους έλεγα σαφώς τα συμπτώματα και ότι είχα αλλάξει τους συνήθεις υπόπτους όπως πολλαπλασιάστες και μπεκ και συνεχιζε να δείχνει τον ίδιο κύλινδρο.Κανένας δεν μπόρεσε να συνδέσει το πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφαλου. Όποιος όμως γνωρίζει ακριβώς πώς λειτουργεί η διαδικασία του misfire, μπορεί εύκολα να συνδέσει αυτά τα συστήματα. Εγώ δεν ήξερα, νόμιζα ότι ο εγκέφαλος βλέπει το misfire από αισθητήρες στον θάλαμο καύσης, από τον αισθητήρα εκκεντροφόρου από τους πολλαπλασιαστές κτλ( έτσι το είχα στο μυαλό μου). Στην πραγματικότητα ο εγκέφαλος βλέπει τα misfires από την ταχύτητα του βολάν που παρακολουθεί ο αισθητήρας στροφαλου..Τόσο απλά... Κ όμως έφαγα 2 χρόνια σε επισκέψεις και άγχος. Επεξ/σία 19 Ιουνίου από bill999r 5
Black Demis Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου κλασσικό σύμπτωμα με το ματι (αισθητήρα στροφάλου) αυτο και ο πολλαπλασιαστής μπορει να κάνει τετοια (υποτίθεται κάθε μηχανικός που εχει χ ψ εμπειρία επρεπε να ψυλιαστει ), και ελεγχεται σχετικα ευκολα. στην αρχη κανουν μια τραμπα τον πολλπλασιαστη (αν δεν ειναι σε καποιο rail) και μετα κρατάνε αυτοκίνητο και το κανουν χρήση και καταγράφουν τους αιθητηρες αν έχει καποιες ανωμαλιες (πχ no voltage η voltage range changes κλπ) κατά την χρήση........βέβαια το δεύτερο ειναι χρονοβόρο και στην ελλαδα δεν πληρώνεται, ετσι σπάνια να δεις κάποιον να το κάνει (αν σου ελεγαν για να βρούμε κατι τέτοιο θελουμε πχ 2 μέρες και θα πληρώσεις ενα 300+ πως θα σου φαινόταν) 2
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 7 ώρες πριν, bill999r είπε Γειά χαρά σε όλους, Γράφω εδώ την εμπειρία μου για ένα πρόβλημα που με ταλαιπώρησε κοντά στα 2 χρονακια.Ευτυχώς μετά από τόσα βάσανα και κόπους έλυσα το θέμα μου και ελπίζω με την συγκεκριμένη ανάρτηση να βοηθησω και κάποιον άλλον παθόντα στο μέλλον.Πέρα από την οικονομική ταλαιπωρία, που ευτυχώς λόγω ενασχόλησης μου με τις επισκευές περιορίστηκε στην αγορά imitation κυριως ανταλλακτικών, με ταλαιπώρησε κυρίως ψυχικά μιας και είχα λαλήσει με το συγκεκριμένο θέμα και λύση δεν έβρισκα. Άπειρες ώρες διαβάσματος ξένων φορούμ, αντίστοιχων θεμάτων με την ίδια συμπτωματολογία που στο τέλος οι topic starters ποτέ δεν μπήκαν στον κόπο να αναρτήσουν το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, αποστολή μηνυμάτων σε topic starters με την ελπίδα να μου απαντήσουν μετά από χρόνια αποχής από τα αντίστοιχα φορούμ και φυσικά επισκέψεις σε κάθε λογής συνεργείο όπου ο καθένας έλεγε κάτι διαφορετικό. Στο τέλος έμαθα να διαβάζω κυματομορφές από αισθητήρες και τιμές αισθητήρων προπορειας ανάφλεξης... Οκ ίσως μου χρειαστούν στο μέλλον, ποιος ξέρει; Ας αρχίσω όμως από την αρχή. Πρίν 2 χρόνια περίπου, το καλοκαίρι το αυτοκίνητο άρχισε να εμφανίζει το παρακάτω θέμα. Όταν ζεσταίνονταν και χρειαζόταν τα σταματήσω σε φανάρι για παράδειγμα, άρχιζε να αναβοσβηνει το λαμπάκι του κινητήρα. ( Το λαμπάκι κινητήρα που αναβοσβηνει είναι ένδειξη misfire). Ωστόσο το αυτοκίνητο δεν έκανε misfires. Έδειχνε ότι έκανε αλλά στην πραγματικότητα δεν άλλαζε κάτι στη συμπεριφορά του. Όταν ξεκινούσα από το φανάρι και πατούσα γκάζι μετά από κάποια δευτερόλεπτα η ένδειξη εξαφανιζόταν. Κούμπωμα στο obd και βλέπω τους κωδικούς p0300 και p0302, πολλαπλα misfires και misfire στο δεύτερο κύλινδρο. Ok λέω καμία βενζίνη θα είναι. Δεύτερη καλοκαιρινή μέρα και το ξανακάνει. Για να μην τα πολυλόγω συνέχισε τα ίδια συμπτώματα όχι μόνο σε φανάρια, αλλά γενικότερα στο ρελαντί, όπως και όταν ρολαρε σε κατηφορες. Με το πάτημα ωστόσο του γκαζιού όλα γινόταν κανονικά, εκτός από ορισμένες φορές που έμπαινε σε safe mode ( Check gearbox ήταν η ένδειξη) και έπρεπε να το σβήσω και να το ξαναναψω. Για αρχή αλλάζω πολλαπλασιαστή στο δεύτερο κύλινδρο. Τα ίδια. Αλλάζω και μπεκ στον δεύτερο κύλινδρο. Ομοίως... Αλλάζω ακόμα έναν πολλαπλασιαστή στον 3 κύλινδρο μιας και οι κύλινδροι διαβάζονται από τον εγκέφαλό σε ζευγάρια (1-4,2-3). Πάλι κουβα. Πάω στην αντιπροσωπεία της Renault,το βλέπουν και μου λένε ότι παίζει να είναι ο χρονισμός... Ότι να ναι... Τους δίνω μουτζα και φεύγω. Με αυτά κ αυτά περνάει το καλοκαίρι και τα συμπτώματα σταμάτησαν να εμφανίζονται. Λέω οκ έστρωσε. Αλλά το προηγούμενο καλοκαίρι ο εφιάλτης επέστρεψε. Ξεκινάω τότε από επισκευστη Renault με άπειρες καλές κριτικές. Είπε διάφορα, αλλά ανέφερε και αυτός χρονισμό, οπότε έφαγε άκυρο. Δεύτερος επισκευαστης με άπειρες καλές κριτικές ανέφερε κιβώτιο ( το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οταν μπαίνει σε safe mode γράφει σαν μήνυμα check gearbox, το οποίο είναι ένα γενικό μήνυμα και δεν αναφέρεται στο πρόβλημα της δεδομένης στιγμής. Οποιαδήποτε επισκευαστης πρέπει να το γνωρίζει). Τρώει και αυτός άκυρο και πάω για έλεγχο εξάτμισης μήπως είχε καμία διαρροή. Τίποτα. Πάω σε ηλεκτρολογο για αν ελέγξει για διαρροές αέρα. Τίποτα κ αυτός. Αποφασίζω μόνος μου , επειδή μου περίσσευαν 40 ευρώ να αλλάξω βαλβίδα μεταβλητού χρονισμού. Ξανά τίποτα. Περνάει και το δεύτερο καλοκαίρι κ ερχόμαστε στις αρχές του φετινού. Τις πρώτες ζεστες μέρες άρχισε πάλι τα δικά του. Πάω στον μηχανικό μου και μου λέει ότι για να συμβαίνει τους καλοκαιρινούς μήνες ή έχει καταγωγή από κάπου βόρεια ή ο εγκέφαλος το έχει πει το ποίημα. Δεν πιστεύω τα λεγόμενα του και συνεχίζω την αναζήτηση σαν άλλος Ιντιάνα Τζόουνς. Κουμπωνω το obd και με την εφαρμογή Car scanner καταγράφω τις τιμές όλων των αισθητήρων ενώ εμφανιζόταν το πρόβλημα. Τσιμπάω το αρχείο το κάνω εξελ και το ποσταρω στην πληρωμένη έκδοση του Gemini. Μέσα σε δευτερόλεπτα το Gemini μου λέει: άλλαξε τον αισθητήρα στροφαλου, όταν ζεσταίνεται δίνει αρνητικές τιμές, κάτι που είναι αφύσικο. Δεν θυμάμαι να έχω χαρεί ξανά τόσο από απάντηση του ai. Με την μια παραγγέλνω νέο αισθητήρα και με το που ήρθε έλυσα το αμάξι και τον τοποθέτησα. Από τότε το αυτοκίνητο σταμάτησε να επηρεάζεται από την υψηλή εξωτερική θερμοκρασία και άρχισε να απολαμβάνει την ζωή. Ελπίζω αυτό το ποστ να βοηθήσει κάποιον άλλον δυσμοιρο που ενδεχομένως θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη μέχρι να αλλάξει όλο το αυτοκίνητο όπως παρολίγον να κάνω και εγώ. Ο συγκεκριμένος αισθητήρας είναι ένα πηνίο ουσιαστικά που από την θερμική κόπωση των πολλών ετών, άρχισε να υπολειτουργεί μόνο όταν ζεσταίνονταν πολύ. Το κακο είναι ότι συνεχιζε να δίνει τιμές στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να μην αναγνωρίζει οτι ο αισθητήρας υπολειτουργούσε και να βγάζει αλλά σφαλματα. Καλύτερα δηλαδή να είχε χαλάσει τελείως ο αισθητήρας και να τον είχα αλλάξει εξαρχής. Όμως αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι κανένας δεν το εντόπισε. Πήγα συνολικά σε τόσους μάστορες και μάλιστα και σε μάστορες με διαφορετικό αντικείμενο όπως ο ηλεκτρολόγος και ο εξατμισας. Τους έλεγα σαφώς τα συμπτώματα και ότι είχα αλλάξει τους συνήθεις υπόπτους όπως πολλαπλασιάστες και μπεκ και συνεχιζε να δείχνει τον ίδιο κύλινδρο.Κανένας δεν μπόρεσε να συνδέσει το πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφαλου. Όποιος όμως γνωρίζει ακριβώς πώς λειτουργεί η διαδικασία του misfire, μπορεί εύκολα να συνδέσει αυτά τα συστήματα. Εγώ δεν ήξερα, νόμιζα ότι ο εγκέφαλος βλέπει το misfire από αισθητήρες στον θάλαμο καύσης, από τον αισθητήρα εκκεντροφόρου από τους πολλαπλασιαστές κτλ( έτσι το είχα στο μυαλό μου). Στην πραγματικότητα ο εγκέφαλος βλέπει τα misfires από την ταχύτητα του βολάν που παρακολουθεί ο αισθητήρας στροφαλου..Τόσο απλά... Κ όμως έφαγα 2 χρόνια σε επισκέψεις και άγχος. Και όμως οι μαστόροι σου είπαν για χρονισμό. https://infoservice.com.gr/technical/aisthitiras-thesis-strofaloforou-aksona-kai-i-leitourgia-tou/ Ως αισθητήρας θέσης στροφαλοφόρου άξονα ορίζεται µια ηλεκτρονική συσκευή που χρησιµοποιείται τόσο σε βενζινοκινητήρες όσο και σε κινητήρες ντίζελ, για τη διαχείριση της θέσης ή της ταχύτητας περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα. Αυτοί οι αισθητήρες κρίνονται επίσης χρήσιµοι στην ανίχνευση του χρονισµού ανάφλεξης και των στροφών του κινητήρα. Τα παραγόµενα δεδοµένα από τον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου άξονα αποστέλλονται στη Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα για τον έλεγχο των ψεκαστήρων καύσιµου, των συστηµάτων ανάφλεξης και άλλων παραµέτρων του κινητήρα. Ενώ ο αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου άξονα, χρησιµοποιείται για τον προσδιορισµό του κυλίνδρου που βρίσκεται σε φάση ανάφλεξης για τον συγχρονισµό της ακολουθίας πυροδότησης του ψεκαστήρα καύσιµου και του πηνίου του πολλαπλασιαστή. Ωστόσο, χωρίς αυτούς τους αισθητήρες θέσης εκκεντροφόρου και στροφαλοφόρου άξονα, ο κινητήρας δεν θα ξεκινούσε. Συνήθως, ο αισθητήρας µπορεί να τοποθετηθεί στο περίβληµα του κιβωτίου ταχυτήτων ή στο µπλοκ κυλίνδρων του κινητήρα. Ενώ σε ορισµένα οχήµατα, ο αισθητήρας βρίσκεται κοντά στην κύρια τροχαλία.
bill999r Δημοσ. 19 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε όμως οι μαστόροι σου είπαν για χρονισμό Οι μαστόροι αναφέρονταν στον χρονισμό του ιμάντα, δηλαδή των εκκεντροφόρων. Καμία σχέση δηλαδή. Αν ήταν λάθος ο χρονισμός, ο κινητήρα στην καλύτερη θα είχε στραβωσει κάποια βαλβίδα. Άλλος μάστορας μου είπε ακόμη και για συμπίεση στον δεύτερο κύλινδρο (???). Μιλάμε για πράγματα που πρέπει να είσαι άσχετος για να τα πεις. Εγώ ο ίδιος δεν είμαι μηχανικός και οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες, ωστόσο τέτοιες μπαρουφες δεν τις λεω . Πέρα από αυτά, ο κινητήρας του συγκεκριμένου αυτοκινήτου χρόνιζεται με ειδικό εργαλείο, ειδικό για αυτόν τον κινητήρα που δεν αφήνει περιθώριο λάθους χρονισμού. Επεξ/σία 19 Ιουνίου από bill999r 2
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 37 λεπτά πριν, bill999r είπε Οι μαστόροι αναφέρονταν στον χρονισμό του ιμάντα, δηλαδή των εκκεντροφόρων. Καμία σχέση δηλαδή. Αν ήταν λάθος ο χρονισμός, ο κινητήρα στην καλύτερη θα είχε στραβωσει κάποια βαλβίδα. Άλλος μάστορας μου είπε ακόμη και για συμπίεση στον δεύτερο κύλινδρο (???). Μιλάμε για πράγματα που πρέπει να είσαι άσχετος για να τα πεις. Εγώ ο ίδιος δεν είμαι μηχανικός και οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες, ωστόσο τέτοιες μπαρουφες δεν τις λεω . Πέρα από αυτά, ο κινητήρας του συγκεκριμένου αυτοκινήτου χρόνιζεται με ειδικό εργαλείο, ειδικό για αυτόν τον κινητήρα που δεν αφήνει περιθώριο λάθους χρονισμού. Εχεις μεταβλητό χρονισμό αν δεν κάνω λάθος,έβγαζαν και κάποιο πρόβλημα στον μεταβλητό ή στην τροχαλία. Απο πολύ λάθος χρονισμό/κομμένο ιμάντα θα στράβωνες βαλβίδα/βαλβίδες. Απο ένα δόντι δεν θα είχες ζημιά,φυσικά δεν θα δουλευε στρωτά . Οπως και να έχει αφου το βρήκες όλα καλά. Με είχε ταλαιπωρήσει και εμένα ένας τέτοιος αισθητήρας σε χιουνταί κουπε του 99.Στην αρχή δουλευε λάθος,μετά εσβηνε όταν ζεσταινόταν κλπ.Αν τον έβγαζα και τον κρύωνα με νερό τσακμάκι μετά. 1
bill999r Δημοσ. 19 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε μεταβλητό χρονισμό Ναι σωστά, αλλά αυτό το γρανάζι το είχα αλλάξει με το που το πήρα προληπτικά. Ναι ελπίζω αυτό να ήταν το πρόβλημα του και να μην μου βγεί κανένας λαγος ξανά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα