Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρίσκομαι στη Μπαγκόκ, Ταϊλάνδη και τους τελευταίους δύο μήνες ο λογαριασμός μου έρχεται πολλαπλάσιος κάθε μήνα. Από 30 τον Απρίλιο, έγινε 60 τον Μάιο και 110 τον Ιούνιο. Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο, έλαβα ένα "SMS καλωσορίσματος" το οποίο με ενημερώνει για το κόστος, τις παροχές και τα σενάρια πραγματοποίησης της χρέωσης. Του έριξα μια ματιά αλλά δεν το διάβασα αναλυτικά ώστε να είμαι πλήρης ενήμερως. Υπέθεσα ότι ένα SMS δεν είναι τόσο σημαντικό, όσο η πλάκα με τις 10 εντολές του Μωησή και ήμουν αρκετά αφελής να πιστέψω ότι για κάθε σημαντική χρέωση, θα λάβω και τη σχετική ενημέρωση.

Έκανα χρήση δεδομένων τις πρώτες ημέρες μέχρι να αποκτήσω Ταϊλανδέζικη SIM, χωρίς να πραγματοποιήσω εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις ή εξερχόμενα μηνύματα. Τις υπόλοιπες ημέρες, είχα απενεργοποιημένη την SIM της Vodafone και την ενεργοποιούσα πολύ σπάνια, 3 φορές μόνο όταν είχε πρόβλημα η Ταιλανδέζικη SIM και δεν είχα δεδομένα.

  1. Από τη Vodafone έλαβα συνολικά 4 μηνύματα, το πρώτο όταν έφτασα στο αεροδρόμιο και τα υπόλοιπα όταν ενεργοποίησα και απενεργοποίησα τη SIM.
  2. Και τα 4 μηνύματα είναι "SMS καλωσορίσματος" και δεν αφορούν πραγματοποίηση χρέωσης ή χρήσης, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που ανέβασα στο τέλος αυτού του ποστ.
  3. Χρεώθηκα συνολικά 10 φορές για 10 ημέρες χρήσης της υπηρεσίας "Vodafone Πας Παντού" χωρίς να λάβω το σχετικό μήνυμα "πρώτης κίνησης, χρήσης ή πραγματοποίησης χρέωσης" της υπηρεσίας.
  4. Καμία από τις 10 χρεώσεις δεν συνοδεύεται από "SMS πραγματοποίησης χρήσης", "SMS πραγματοποίησης χρέωσης" ή "SMS πρώτης κίνησης" όπως λέει η υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών ότι θα έπρεπε να λάβω.
  5. Με λίγα λόγια, η ενημέρωση για την υπηρεσία "Vodafone Πας Παντού" δεν συνοδευόταν με χρέωση για την χρήση της υπηρεσίας και η κάθε χρέωση χρήσης της υπηρεσίας δεν συνοδευόταν με ενημέρωση.

Η συγκεκριμένη υπάλληλος ένιωθα δεν ήθελε πραγματικά να με βοηθήσει και μερικές φορές γινόταν αρκετά κινυκή. Σας παραθέτω τη πιο περίεργη συμπεριφορά της, να ακυρώσουμε την υπηρεσία Vodafone Πας Παντού και να χρεωθώ με 10,465 για τα 2.5GB που κατανάλωσα συνολικά. Δεν είναι κινυκή επειδή με ενημέρωσε για αυτή τη δυνατότητα, αλλά επειδή το ανέφερε τέσσερις φορές σε τέσσερα διαφορετικά μηνύματα, σαν να ήθελε να με φοβήσει και να παίξει με τη ψυχολογία μου:

reply1.jpg.b4871429f46170ec36a3c5cc853f12d2.jpg

 

reply2.jpg.81dacb2f1ed032ba44e2648652fe99f1.jpg

 

reply3.jpg.70b987f7a952dfe21a66005912f7930e.jpg

 

reply4.jpg.99143f67edd4116570bd8de817a2bea2.jpg

Επίσης, αναιρούσε συνέχεια τον εαυτό της, π.χ. στην αρχή έλεγε ότι όταν φτάσω στη χώρα περιαγωγής λαμβάνω δύο SMS:
section1.jpg.ecde704f147854e0f1fa1a8e41eaca69.jpg

Ενώ, μετά έλεγε ότι λαμβάνω ένα SMS που ενσωματώνει τα προηγούμενα δύο σε ένα:

section2.jpg.c04c0d11ebcc179e0c6d4a3e28789d97.jpg

Όπως και να έχει, η κοπέλα συμφώνησε εν τέλη, ότι έπρεπε να λάβω επιπλέον ένα SMS, πέρα από το SMS καλωσορίσματος, το οποίο δεν μου ήρθε ποτέ:

section3.jpg.ea8c588a0872a81647be31a92f85123f.jpg

Αν μου είχε έρθει ένα SMS πρώτης κίνησης, π.χ. "Μόλις έγινε ΧΡΗΣΗ της υπηρεσίας Vodafone Πας Παντού σήμερα στις 15 Μαίου 2025. Οι χρέωση είναι 14.5Ε/ημέρα κλπ.", δεν πρόκειται να χρησιμοποιούσα την υπηρεσία δεύτερη φορά. Θα απενεργοποιούσα τη SIM της Vodafone και θα την άνοιγα ξανά στο αεροδρόμιο της Αθήνας όταν γυρίσω πίσω ή θα τη χρησιμοποιούσα ξανά μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Όπως πιστεύω θα κάνατε οι περισσότεροι από εσάς.

Προφανώς, έχω κρατήσει όλη τη συνομιλία μας και την ενημέρωσα στην αρχή ότι θα τη καταθέσω στη "ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)". Όμως, δεν θέλω να στοχοποιήσω κάποιον επειδή το συμβάν δεν είναι πολύ εύκολο αφορά συστημικό θέμα και σίγουρα προσπαθούσε να αμυνθεί και να προστατεύσει τον εαυτό της. Θα ήθελα να απαλλαγώ από αυτή τη χρέωση λόγο ελλιπής ενημέρωσης.

Τι προτείνετε? Τι επιλογές έχω?

Τα SMS που έλαβα:
sms1.jpg.6a0ca150a5e9cf4164ae07894c64803e.jpg

 

sms2.jpg.6a38e51c8deb9a556654ca39e046f45d.jpg

 

sms3.jpg.fa98f4e918087a96418ffb0e6d38d22d.jpg

 

sms4.jpg.db4c85b9565d92e7e7410ff9bb5bb8b8.jpg

Επεξ/σία από redmedusa
Δημοσ.

Aφου ενημερώθηκες με το σμς.

Ας διάβαζες τα σμς και ας έδινες την πρέπουσα προσοχή.Πως αλλιώς να σε ενημερώσουν δηλαδή;

Αν εχεις κινητό με esim  μέχρι και απο την revolut μπορούσες να αγοράσεις μία https://www.revolut.com/esim/thailand-esim/ αλλιώς κανονική σιμ στο αεροδρόμιο,δεν μπορεί να μην πουλάνε εκεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι και από το πρώτο SMS καταλαβαίνει κάποιος τις χρεώσεις. Τώρα πιάστηκες από το 2ο sms που δεν ήρθε για να ακυρώσεις ή να μειώσεις τη χρέωση. Πάντως τίγκα στις Sim είναι στο αεροδρόμιο ακόμη και στο χώρο παραλαβής των αποσκευών, κακώς δεν πήρες μια από εκεί. Ειδικά AIS και True πιάνουν παντού. 

  • Like 1
Δημοσ.

Και 104 SMS να ερχόταν,
άμα ήταν να τους ρίχνεις μια ματιά αλλά να μην τα διαβάζεις αναλυτικά ώστε να είσαι πλήρως ενήμερος,
να υποθέτεις ότι «ένα SMS δεν είναι τόσο σημαντικό,
 όσο η πλάκα με τις 10 εντολές του Μωυσή»
και να είσαι αρκετά «αφελής» να πιστέψεις ότι για κάθε σημαντική χρέωση, θα λαμβάνεις και τη σχετική ενημέρωση
πάλι θα έφταιγε η «ελλιπής ενημέρωση».

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά πιο σαφές δε θα μπορούσε να είναι το μήνυμα που πήρες, λέει ότι έχεις την υπηρεσία, χρεώνεται τόσο, και ενεργοποιείται μόλις γίνει χρήση.

Αλλά πάλεψέ το γερά, κι εγώ θα προτιμούσα όποτε προσγειώνομαι σε άλλη χώρα να με περιμένει μια μπάντα mariachi για να μου τραγουδήσει τις χρεώσεις, να τις καταλάβω στα σίγουρα, μη διαβάζουμε τώρα και βλακείες.

 

ΥΓ : επίσης συγνώμη, αλλά πήγες σε άλλη χώρα και δεν είχες στοιχειωδώς προσπαθήσει να ενημερωθείς απο πριν για χρεώσεις και υπηρεσίες roaming, είπες πάω και βλέπουμε; Το κάνουν αυτό ακόμα άνθρωποι;

Επεξ/σία από mezger
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάμε για κάποιον που βρίσκεται σε χώρα εκτός ΕΕ,
και ο οποίος δε βρέθηκε περιστασιακά,
αλλά παραμένει ή έστω επανέρχεται επί δυο και πλέον μήνες σε αυτή τη μακρινή χώρα.

Πήγε χωρίς να ασχοληθεί να μάθει αν είναι διαθέσιμο roaming,
για το πόσο θα κοστίζει περιμένει να τον πάρουν από το χέρι για να μάθει,
του έρχονται επανειλημμένα τα μηνύματα για τα οποία επανειλημμένα αδιαφορεί επειδή δεν είναι λέει «οι πλάκες του Μωυσή»,
παραμένει επί μήνες στην ξένη χώρα με την ελληνική SIM συνεχίζοντας τη χρήση,
συνεχίζονται και οι λογαριασμοί
και στο τέλος φταίει η ελλιπής λέει ενημέρωση.
Κι άμα τον ενημερώσουν λέει είναι κυνικοί που τον ενημέρωσαν ενόσω επιμένει να συνεχίζει τη χρήση επί δυο και πλέον μήνες.

Μήπως καμιά φορά πριν τα λέμε όλα αυτά,
να σκεφτόμαστε αν μας φταίει η δική μας πλευρά;
Λέμε τώρα.

Επεξ/σία από corridor265
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, corridor265 είπε

Μιλάμε για κάποιον που βρίσκεται σε χώρα εκτός ΕΕ,
και ο οποίος δε βρέθηκε περιστασιακά,
αλλά παραμένει επί δυο και πλέον μήνες σε αυτή τη μακρινή χώρα.

Πήγε χωρίς να ασχοληθεί να μάθει αν είναι διαθέσιμο roaming,
για το πόσο θα κοστίζει περιμένει να τον πάρουν από το χέρι για να μάθει,
του έρχονται επανειλημμένα τα μηνύματα για τα οποία επανειλημμένα αδιαφορεί επειδή δεν είναι λέει «οι πλάκες του Μωυσή»,
παραμένει επί μήνες στην ξένη χώρα με την ελληνική SIM συνεχίζοντας τη χρήση,
συνεχίζονται και οι λογαριασμοί
και στο τέλος φταίει η ελλιπής λέει ενημέρωση.
Κι άμα τον ενημερώσουν λέει είναι κυνικοί που τον ενημέρωσαν ενόσω επιμένει να συνεχίζει τη χρήση επί δυο και πλέον μήνες.

Μήπως καμιά φορά πριν τα λέμε όλα αυτά,
να σκεφτόμαστε αν μας φταίει η δική μας πλευρά;
Λέμε τώρα.

Όταν χρησιμοποιώ ένα πακέτο πρέπει να λάβω ενημέρωση ότι κάνω χρήση του πακέτου. Τόσο δύσκολο είναι να μου στείλουν ένα SMS ότι χρησιμοποίησα κάτι? Μου στέλνουν μηνύματα ότι έχω λίγα δεδομένα όταν πάνε να μου τελειώσουν και δεν μπορούν να μου στείλουν ένα μήνυμα ότι μόλις έκανα χρήση 14.5Ε πακέτου?

Κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία μπορεί να διαβάσει το μήνυμα και να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ίντερνετ, κλήσεις και μηνύματα και να κοιμάται ήσυχος ότι δεν χρωστάει… ενώ κάθε μέρα ενεργοποιείται το πακέτο επειδή κάποια εφαρμογή στο background κάνει ανανεώσεις χρησιμοποιώντας τα δεδομένα. Σας φαίνεται σωστό να μην ενημερώνεται για τις μέρες που χρεώνεται?

Πώς μπορώ να μένω ενήμερος για τις μέρες που χρεώθηκα και τις μέρες που δεν χρεώθηκα? Να κρατάω ένα σημειωματάριο μαζί μου δηλαδή και να γράφω:

18 Μαΐου - Σήμερα δεν άνοιξα τα δεδομένα και δεν χρεώθηκα

19 Μαΐου - Σήμερα άνοιξα τα δεδομένα και χρεώθηκα

κλπ.

Επίσης, όλα τα τσακάλια εδώ στα σχόλια τα βάζετε μαζί μου και δεν συμφωνείται σε κάτι που έχει ήδη συμφωνείσει η υπάλληλος. Οτι πρέπει να λαμβάνω δηλαδή και δεύτερο μήνυμα «πρώτης κίνησης, χρήσης ή χρέωσης»

Επεξ/σία από redmedusa
  • Sad 1
Δημοσ.
10 minutes ago, redmedusa said:

Όταν χρησιμοποιώ ένα πακέτο πρέπει να λάβω ενημέρωση ότι κάνω χρήση του πακέτου. Τόσο δύσκολο είναι να μου στείλουν ένα SMS ότι χρησιμοποίησα κάτι? Μου στέλνουν μηνύματα ότι έχω λίγα δεδομένα όταν πάνε να μου τελειώσουν και δεν μπορούν να μου στείλουν ένα μήνυμα ότι μόλις έκανα χρήση 14.5Ε πακέτου?

Κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία μπορεί να διαβάσει το μήνυμα και να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ίντερνετ, κλήσεις και μηνύματα και να κοιμάται ήσυχος ότι δεν χρωστάει… ενώ κάθε μέρα ενεργοποιείται το πακέτο επειδή κάποια εφαρμογή στο background κάνει ανανεώσεις χρησιμοποιώντας τα δεδομένα. Σας φαίνεται σωστό να μην ενημερώνεται για τις μέρες που χρεώνεται?

Πώς μπορώ να μένω ενήμερος για τις μέρες που χρεώθηκα και τις μέρες που δεν χρεώθηκα? Να κρατάω ένα σημειωματάριο μαζί μου δηλαδή και να γράφω:

18 Μαΐου - Σήμερα δεν άνοιξα τα δεδομένα και δεν χρεώθηκα

19 Μαΐου - Σήμερα άνοιξα τα δεδομένα και χρεώθηκα

κλπ.

Επίσης, όλα τα τσακάλια εδώ στα σχόλια τα βάζετε μαζί μου και δεν συμφωνείται σε κάτι που έχει ήδη συμφωνείσει η υπάλληλος. Οτι πρέπει να λαμβάνω δηλαδή και δεύτερο μήνυμα «πρώτης κίνησης, χρήσης ή χρέωσης»

Δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε με το αν πρέπει να λάβεις μήνυμα πρώτης χρήσης γιατί δε γνωρίζουμε αν όντως έπρεπε και δεν έγινε ή απλά είναι κάτι που είπε ο υπάλληλος λανθασμένα. Από εκεί και πέρα ακόμη και να έπρεπε πάλι δε θα σου έφτανε όπως αναφέρεις ακριβώς στο ίδιο μήνυμα 

 

Πώς μπορώ να μένω ενήμερος για τις μέρες που χρεώθηκα και τις μέρες που δεν χρεώθηκα? 

 

Πάλι δε θα σου αρκούσε το μήνυμα πρώτης χρέωσης δηλαδή. 

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, redmedusa είπε

Όταν χρησιμοποιώ ένα πακέτο πρέπει να λάβω ενημέρωση ότι κάνω χρήση του πακέτου. Τόσο δύσκολο είναι να μου στείλουν ένα SMS ότι χρησιμοποίησα κάτι? Μου στέλνουν μηνύματα ότι έχω λίγα δεδομένα όταν πάνε να μου τελειώσουν και δεν μπορούν να μου στείλουν ένα μήνυμα ότι μόλις έκανα χρήση 14.5Ε πακέτου?

Κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία μπορεί να διαβάσει το μήνυμα και να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ίντερνετ, κλήσεις και μηνύματα και να κοιμάται ήσυχος ότι δεν χρωστάει… ενώ κάθε μέρα ενεργοποιείται το πακέτο επειδή κάποια εφαρμογή στο background κάνει ανανεώσεις χρησιμοποιώντας τα δεδομένα. Σας φαίνεται σωστό να μην ενημερώνεται για τις μέρες που χρεώνεται?

Πώς μπορώ να μένω ενήμερος για τις μέρες που χρεώθηκα και τις μέρες που δεν χρεώθηκα? Να κρατάω ένα σημειωματάριο μαζί μου δηλαδή και να γράφω:

18 Μαΐου - Σήμερα δεν άνοιξα τα δεδομένα και δεν χρεώθηκα

19 Μαΐου - Σήμερα άνοιξα τα δεδομένα και χρεώθηκα

κλπ.

Επίσης, όλα τα τσακάλια εδώ στα σχόλια τα βάζετε μαζί μου και δεν συμφωνείται σε κάτι που έχει ήδη συμφωνείσει η υπάλληλος. Οτι πρέπει να λαμβάνω δηλαδή και δεύτερο μήνυμα «πρώτης κίνησης, χρήσης ή χρέωσης»

Οι μέρες που χρεώνεσαι είναι στον λογαριασμό που σου έρχεται κάθε μήνα.

Γενικότερα πάντως αφού δεν είχες ξαναταξιδέψει θα  έπρεπε να είσαι ηδη υποψιασμένος για τις υπερβολικές χρεώσεις εκτός ΕΕ κλπ.

Κόφτης ανώτατατης χρέωσης στο συμβόλαιο σου μπαίνει;Πχ να μην ξεπερνάει τα 100€ ?

 

Προσπάθησε να μπεις σε διακανονισμό να ξεμπερδευεις.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, redmedusa είπε

Όταν χρησιμοποιώ ένα πακέτο πρέπει να λάβω ενημέρωση ότι κάνω χρήση του πακέτου. Τόσο δύσκολο είναι να μου στείλουν ένα SMS ότι χρησιμοποίησα κάτι? Μου στέλνουν μηνύματα ότι έχω λίγα δεδομένα όταν πάνε να μου τελειώσουν και δεν μπορούν να μου στείλουν ένα μήνυμα ότι μόλις έκανα χρήση 14.5Ε πακέτου?

Κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία μπορεί να διαβάσει το μήνυμα και να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ίντερνετ, κλήσεις και μηνύματα και να κοιμάται ήσυχος ότι δεν χρωστάει… ενώ κάθε μέρα ενεργοποιείται το πακέτο επειδή κάποια εφαρμογή στο background κάνει ανανεώσεις χρησιμοποιώντας τα δεδομένα. Σας φαίνεται σωστό να μην ενημερώνεται για τις μέρες που χρεώνεται?

Πώς μπορώ να μένω ενήμερος για τις μέρες που χρεώθηκα και τις μέρες που δεν χρεώθηκα? Να κρατάω ένα σημειωματάριο μαζί μου δηλαδή και να γράφω:

18 Μαΐου - Σήμερα δεν άνοιξα τα δεδομένα και δεν χρεώθηκα

19 Μαΐου - Σήμερα άνοιξα τα δεδομένα και χρεώθηκα

κλπ.

Επίσης, όλα τα τσακάλια εδώ στα σχόλια τα βάζετε μαζί μου και δεν συμφωνείται σε κάτι που έχει ήδη συμφωνείσει η υπάλληλος. Οτι πρέπει να λαμβάνω δηλαδή και δεύτερο μήνυμα «πρώτης κίνησης, χρήσης ή χρέωσης»

Δε θέλω άλλο να διαφωνήσω γιατί όλοι καταλαβαινόμαστε.

Μόνο τον τελευταίο μήνα που λες παραπάνω,
έκανες χρήση 2,5 GB στην ξένη χώρα.

Περίμενες να είναι δωρεάν
ή να σε ενημερώσει κάποιος ότι χρησιμοποιείς υπηρεσίες δεδομένων;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε με το αν πρέπει να λάβεις μήνυμα πρώτης χρήσης

Τι λέει η κοινή λογική? Τι λέει η κρίση σου? Διαθέτεις κοινη λογική?

 

17 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Πώς μπορώ να μένω ενήμερος για τις μέρες που χρεώθηκα και τις μέρες που δεν χρεώθηκα?

Πάλι δε θα σου αρκούσε το μήνυμα πρώτης χρέωσης δηλαδή. 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως από τη μια είσαι αρκετά εξυπνος για να καταλαβεις το χαρακτήρα μου από ένα ποστ με μεγαλες υποθέσεις ότι σίγουρα δεν θα μου έφτανε παρόλο που δεν αναφέρω πουθενά κάτι τέτοιο, αλλά από την άλλη δεν μπορείς να κάνεις έναν πολύ απλό συλλογισμό:

Το μήνυμα πρώτης κίνησης, χρήσης ή χρέωσης είναι αυτό που θα με ενημερώνει επαρκώς για τις μέρες που έκανα χρήση.

Αυτό ήθελα τίποτα άλλο και αυτός είναι ο λόγος που θέλω να απαλλαγώ από τις χρεώσεις.

Οι εταιρίες κινητής αλλά λένε κι άλλα σε χρεώνουν, τη στοιχειώδης ενημέρωση με ένα μήνυμα κάθε μέρα που χρεώνομαι.

Μάλιστα έχω και παράδειγμα:

"Μόλις έγινε ΧΡΗΣΗ της υπηρεσίας Vodafone Πας Παντού σήμερα στις 15 Μαίου 2025. Οι χρέωση είναι 14.5Ε/ημέρα κλπ."

Επίσης τα λόγια της υπαλλήλου έχουν ένα βαρος. Οταν η υπάλληλος λέει ότι έπρεπε να λάβω δεύτερο μήνυμα δεν θα το ανεραισει ο paniblakas647 του insomnia 

Επεξ/σία από redmedusa
Δημοσ.
33 minutes ago, redmedusa said:

τα τσακάλια εδώ στα σχόλια τα βάζετε μαζί μου και δεν συμφωνείται σε κάτι που έχει ήδη συμφωνείσει η υπάλληλος. Οτι πρέπει να λαμβάνω δηλαδή και δεύτερο μήνυμα «πρώτης κίνησης, χρήσης ή χρέωσης»

 

Spoiler

Υπάρχει και η πιθανότητα μόλις άκουσε η υπάλληλος για τις "Πλάκες του Μωυσή" να συμφώνησε για να τερματίσει την κλήση...

 

Δημοσ.

Θα ξεκινήσεις να ζητάς μείωση του ποσού και ότι πετύχεις απο εκεί και πέρα.Ευτυχώς που δεν έφτασε κανά χιλιάρικο  και είναι διαχειρίσιμο το ποσό.Αν είσαι ακόμα εκεί ελπίζω να έχεις κλείσει τελειως την σιμ.

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...