8anos8888 Δημοσ. 21 Ιουνίου Δημοσ. 21 Ιουνίου Καλησπέρα, προσπαθώ κανά δίμηνο να ανεβάσω μια εφαρμογή που έχω φτιάξει στο Apple Store. Έχω ένα macbook της δουλειάς που είναι συνδεδεμένο στο apple account της εργασίας. Μέσω αυτού του macbook μπήκα στο https://developer.apple.com/ και έφτιαξα ένα καινούργιο προσωπικό account βάζοντας όλα τα προσωπικά μου στοιχεία. Στη συνέχεια έκανα αγορά του Apple Developer Program, όλα καλά, και μου ήρθε και ένα email από την apple: Αναφορά σε κείμενο Thank you for your order. Here's a summary of your order request, which will be processed within 2 business days. We'll notify you when your items are ready. Order Details: Apple Developer Program US$ 99 Ωστόσω πέρασαν κάποιες μέρες και δεν έγινε τίποτα, ούτε μου τράβηξε λεφτά (ενώ είχα) ούτε μου έστειλαν κάποιο ενημερωτικό μήνυμα αποτυχίας ή επιτυχίας. Στη συνέχεια έστειλα στο support της apple, συνοπτικά μου είπαν να κατεβάσω την εφαρμογή που έχουν Apple Developer και να προχωρήσω την διαδικασία από εκεί μέσα. Η εφαρμογή στο σημείο πριν βάλω τα στοιχεία της κάρτας μου μου πέταγε ένα ξερό Error χωρίς τίποτα άλλο. Η συνομιλία με την apple έχει παγώσει από μεριά τους καθώς όλο μου λένε ότι θα με ενημερώσουν όταν έχουν κάποιο update. Προσπάθησα να κάνω καινούργιο account αλλά δεν με αφήνει λογικά γιατί έχω ίδιο κινητό τηλέφωνο, όνομα κτλπ Πιστεύω έχω φάει κάποιο είδος ban, για οποιουσδήποτε λόγους από τους παρακάτω: - Στην αρχή έβαλα κάρτα revolut virtual card. - Στην αρχή όταν προσπάθησα να κάνω τη συναλλαγή είχα vpn ενεργοποιημένο. - Το macbook έχει συνδεδεμένο άλλο email από αυτό που προσπαθούσα να αγοράσω το Apple Developer program. Τι να κάνω ρε παιδιά, έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία; Σκέφτομαι να φτιάξω λογαριασμό με τα στοιχεία του πατέρα μου (κινητό, κάρτες, ταυτότητα κτλπ) και αν με αφήσει να αγοράσω από εκεί το Apple Developer.
arxontas2323 Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου Δοκίμασες χωρίς το vpn; Συνήθως αυτό φέρνει κάτι τέτοια error
8anos8888 Δημοσ. 24 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου Επειδή είχε γίνει ήδη η καταχώρηση για πληρωμή δεν μπορούσα να δοκιμάσω ξανά. Το πρώτο πράγμα που μου είπε το support ότι μου ακύρωσε τη καταχώρηση πληρωμής και να ξαναδοκιμάσω από την εφαρμογή τους. Το οποίο δεν κατάφερα να προχωρήσω γιατί εκεί έβγαζε ένα σκέτο Error. Ωστόσω μετά από κάποιο καιρό που δεν μου απαντούσε το support, ξαναδοκίμασα από το web να κάνω την πληρωμή, - χωρίς vpn - από κανονική χρεωστική mastercard εθνικής - από mac με user που έχει το ίδιο email συνδεδεμένο με αυτό που προσπαθούσα να αγοράσω το Developers Program και έγινε ακριβώς το ίδιο, η σελίδα είπε ότι ολοκληρώθηκε η συναλλαγή έλαβα email που λέει ότι θα μου πάρουν τα λεφτά σε 2 εργάσιμες. Ωστόσω δεν έγινε τίποτα. Τώρα τους ξαναέστειλα μήνυμα το Σάββατο και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα