Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, κάνω γραμματειακή υποστήρηξη και χρειάζομαι έναν τρόπο να διαχειρίζομαι προσωπικό. Με εξηπηρετεί περισσότερο μία online πλατφόρμα για εύκολη συμβατότητα με τον υπολογιστή της δουλειάς χωρίς εγκατάσταση, εναλλακτικά κάτι συμβατό με Windows 11. Αυτό που χρειάζομαι είναι να έχει ένα ημερολόγιο που θα βάζω πότε ξεκίνησε και πότε λήγει η σύμβαση του εργαζόμενου, για κάθε εργαζόμενο θα αποθηκεύω: Σταθερές πληροφορίες (όπως ονομετεπώνυμο, πατρώνυμο, τηλέφωνο, αρχείο pdf κ.α., είναι πληροφορίες που δεν αλλάζουν), μεταβαλλόμενες πληροφορίες (όπως θέση εργασίας), μεταβαλλόμενες πληροφορίες (όπως εάν δικαιούται γάλα, οι πληροφορίες αυτές όμως θα πρέπει να μπορούν να εμφανιστούν και συγκεντρωτικά, για παράδειγμα πόσοι και ποιοι δικαιούνται γάλα σήμερα; ή αυτό το μήνα;). Υπάρχει κάτι να με βοηθήσει;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Σορρυ τωρα και θα ανεβάσεις τα στοιχεια καθε εργαζόμενου σε μια πλατφορμα που ψαχνεις εδω στο insomnia, μετα σου λεει ο αλλος πως διέρρευσαν τα στοιχεία μου. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Σορρυ τωρα και θα ανεβάσεις τα στοιχεια καθε εργαζόμενου σε μια πλατφορμα που ψαχνεις εδω στο insomnia, μετα σου λεει ο αλλος πως διέρρευσαν τα στοιχεία μου. 

Δεν θα ανεβάσω τηλέφωνο για πλάκα, επίσης υποτίθεται ότι αυτοί έχουν το ίδιο μεγάλη ευθύνη με εμένα. Και το σημαντικότερο από όλα, Τι προβλημα έχουν οι προτάσεις στο insomnia;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, micos000 είπε

Κατ' αρχάς, ψάχνεις για κάτι δωρεάν; Σε excel δεν μπορείς να κάνεις κάτι;

Κάτι οικονομικό αλλά όχι απαραίτητα δωρεάν. Εάν για παράδειγμα βρω μία πλατφόρμα στα 10 € το μήνα τα διαθέτω. Το Excel το έχω σκεφτεί σαν ιδέα αλλά χρειάζομαι να περιλαμβάνει και κάτι σαν ημερολόγιο γιατί υπάρχουν αρκετές χαόδεις αλλαγές στο προσωπικό και σε κάποια στοιχεία εργασίας του προσωπικού και η συντήρηση του Excel θα γίνει εξίσου δύσκολη με την δουλειά με το χέρι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα @lefi,

Σίγουρα μπορεί να γίνει με Excel αλλά θέλει καλό στήσιμο από την αρχή ώστε να επιτευχθεί σωστή και καλή οργάνωση των δεδομένων. Θα μπορούσα να βοηθήσω στο στήσιμο του αρχείου, αλλά καλύτερα η επικοινωνία να γίνει τηλεφωνικά για καλύτερα αποτελέσματα.

Επειδή όμως αναφέρεις πως χρειάζεσαι ημερολόγιο, σκέφτεσαι καθόλου για Outlook; Η χρήση ημερολογίου μέσα από αυτό πιστεύω θα σου λύσει τα χέρια. Ειδοποιήσεις, χρονοδιαγράμματα, αποθήκευση αρχείων, επαφές με στοιχεία και πολλά άλλα. Πράγματα που είναι ήδη στημένα χωρίς να παιδευτείς πολύ.

Επεξ/σία από ChrisGT7
Δημοσ.
14 ώρες πριν, ChrisGT7 είπε

Καλησπέρα @lefi,

Σίγουρα μπορεί να γίνει με Excel αλλά θέλει καλό στήσιμο από την αρχή ώστε να επιτευχθεί σωστή και καλή οργάνωση των δεδομένων. Θα μπορούσα να βοηθήσω στο στήσιμο του αρχείου, αλλά καλύτερα η επικοινωνία να γίνει τηλεφωνικά για καλύτερα αποτελέσματα.

Επειδή όμως αναφέρεις πως χρειάζεσαι ημερολόγιο, σκέφτεσαι καθόλου για Outlook; Η χρήση ημερολογίου μέσα από αυτό πιστεύω θα σου λύσει τα χέρια. Ειδοποιήσεις, χρονοδιαγράμματα, αποθήκευση αρχείων, επαφές με στοιχεία και πολλά άλλα. Πράγματα που είναι ήδη στημένα χωρίς να παιδευτείς πολύ.

Προσανατολίζομαι προς Excel και όχι αυτό που σκεφτόμουν στην αρχή για έτοιμο λογισμικό από εταιρία για διάφορους λόγους (άσε που θα είναι εντάξει σε αυτό και ο NikosKallithea, τοπική αποθήκευση όλα καλά), τι προτείνεις;

1)Να στρώσω το ...μυαλό μου κάτω να φτιάξω εγώ κάτι costum; αν ναι τι επίπεδο δυσκολίας έχει;

2)Να βρω ένα πρότυπο από το διαδίκτυο; αν ναι από που;

3)Κάτι με παραγγελία; Αν ναι πόσο θα κοστίσει;

Δημοσ.

1) Κατά την προσωπική μου γνώμη, αυτό είναι το βασικότερο βήμα. Συγκέντρωσε από την πείρα σου όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι, μελέτησε σωστά και μεθοδικά τις κινήσεις και ενέργειες που κάνεις στην καθημερινότητά σου και στο τέλος θα έχεις μια πλήρη και εμπεριστατωμένη εικόνα τι ακριβώς θέλεις να ζητήσεις και να φτιάξεις. Να θυμάσαι πως αυτό θα είναι το κύριο και καθημερινό σου εργαλείο, οπότε αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στο στήσιμο για ποιοτικότερη και αποδικότερη δουλειά στο μέλλον. Κατ΄ εμέ, τις περισσότερες φορές όσο πιο απλό είναι ένα πρόγραμμα τόσο πιο λειτουργικό και προσβάσιμο είναι από τους απλούς χρήστες. Αν και η δυσκολία έγκειται στο τι στοιχεία χρειάζεσαι να αντλείς.

2) Καλό θα ήταν να έριχνες και μια ματιά στο διαδύκτιο σε έτοιμα πρότυπα ή εφαρμογές για να πάρεις ιδέες που πιθανόν να σε βοηθήσουν σε πράγματα που δεν έχεις ήδη σκεφτεί. Ψάξε για πρότυπα/εφαρμογές/αρχεία Excel με χρονοδιαγράμματα, ημερολόγια, διαχείριση προσωπικού. Μια καλή πηγή είναι το YouTube για να δεις και πώς λειτουργούν.

3) Ψάξε για εταιρείες που έχουν έτοιμα αντίστοιχα προγράμματα που αφορούν προσωπικό, γιατί δε γνωρίζω κόστη. Πολύ πιθανόν να υπάρχουν και με ετήσια συνδρομή.

Όπως και να έχει, όταν έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πως θα λειτουργήσει το μελλοντικό σου έργο ή χρειαστείς κάποια συμβουλή περί Excel, στείλε μου μήνυμα ή απλά ρώτα εδώ. Ελπίζω να βοήθησα! :)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Προσωπικά δε χρησιμοποιώ καθόλου την ΤΝ.

Δε γνωρίζω αν δημιουργεί ολόκληρα αρχεία, αλλά κώδικα ή κάποια μορφή προτύπου σίγουρα προτείνει.

Θεωρώ όμως για να σου φτιάξει ένα αρκετά καλό αποτέλεσμα βάσει των αναγκών σου, πρέπει να ξέρεις τι θα του ζητήσεις και πώς θα το ζητήσεις. Επειδή συμμετέχω σε forum με Excel, ένας χρήστης μου ζήτησε βοήθεια σε κώδικα που του είχε φτιάξει η ΤΝ. Του είχε προτείνει ένα ολόκληρο "σεντόνι" κώδικα, ενώ τελικά το ζητούμενό του ήταν μια απλή συνάρτηση.

Δοκιμάστε πάντως κι αυτό το μονοπάτι να δείτε τι μπορεί να σας παρουσιάσει και εδώ είμαστε για οποιαδήποτε βελτίωση/απορία.

Δημοσ.

Έπειτα και από της απαντήσεις και από προσωπικό ψάξιμο αποφάσισα να μην χρησιμοποιήσω επαγγελματική online πλατφόρμα αλλά Excel. Όλη η εργασία θα γίνει προσωπικά χωρίς να ενημερωθούν οι ανώτεροι οπότε η χρήση μίας online πλατφόρμας χωρίς άδεια δεν είναι νόμιμο, κυρίως λόγω GDPR (κάποιος έχει δικαίωμα να δείξει τον κρόταφό του). Πριν ένα χρόνο είχα φτιάξει κάτι μόνο για καταγραφή αδειών που είχε και έχει αποτελέσματα όσο αφορά την ευκολία, την ταχύτητα και την πρόληψη λαθών. Όσο αφορά για τα A.I. έχω ρίξει μία ματιά ούτως η αλλιώς. δημιουργία excel από την αρχή μέχρι το τέλος μόνο με A.I. δεν μου αρέσει σαν ιδέα πολύ ψάξιμο και αμφίβολο αποτέλεσμα. Ένα Α.Ι. μπορεί άνετα να βοηθήσει και σε οδηγίες πως να κάνω κάτι και σε κώδικα μακροεντολών.

Ευχαριστώ ειλικρινά για της αποντήσεις και το ενδιαφέρον, ότι χρειαστώ θα το ζητήσω.

Δημοσ.

Καλησπέρα ,

Δεν ξερω πόσο εχεις προχορίσει στην υλοποιηση του project με excel , εαν ακομη πειραματίζεσαι κοιτα και  εδω ,https://www.atlassian.com .

Προσωπικά για την οργανωση μου (project management) χρησημοποιο το Jira.

Οσο αφορα το GTPR εφοσον απο την φύση της εργασίας σου πρεπει να συλλεγεις επεξεργαζεσαι προσωπικά δεδομενα υπαλληλων μπορείς χωρίς προβλημα εφόσον τα προσωπικα δεδομενα χρησημοποιούνται αποκλειστηκα με σκοπό διεκπεραιωση συγκεκριμενων εργασιών και αυτά δεν διαρευσουν με οποιονδηποτε τροπο σε τρίτους.

 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, bloodraven είπε

Οσο αφορα το GTPR εφοσον απο την φύση της εργασίας σου πρεπει να συλλεγεις επεξεργαζεσαι προσωπικά δεδομενα υπαλληλων μπορείς χωρίς προβλημα εφόσον τα προσωπικα δεδομενα χρησημοποιούνται αποκλειστηκα με σκοπό διεκπεραιωση συγκεκριμενων εργασιών και αυτά δεν διαρευσουν με οποιονδηποτε τροπο σε τρίτους.

Εάν δεν συμβεί τίποτα τότε κανείς δεν θα νοιαστεί, το λογισμικό θα το χειρίζομαι από τον υπολογιστή της δουλειάς οπότε τίποτα δεν θα διαρεύσει από εμένα, όμως, εάν κατά έναν απίθανο λόγο αποδειχθεί ότι η εταιρία του λογισμικού χρησιμοποιεί τα δεδομένα υπάρχει πρόβλημα. Επίσης εάν παρόλο που έχουν λάβει όλα τα δυνατά μέτρα τους χακέψουν τότε βάσει του GDPR πιθανών να χρειαστεί να ενημερώσω. Οπότε θα επιμείνω στην λύση του Excel που είναι πλήρως ελέγξιμο. Άσε που εάν συμβεί κάτι στον υπολογιστή ή στο δίκτυο την δουλειάς είμαι εγώ από επάνω και η μηχατογράφηση από κάτω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...