Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω κάνει το λάθος και παραγγειλα και προπληρωσα το laptop.Αφου δεν είχα άλλη υπομονή και τους έβρισα μου ανακοίνωσαν ακύρωση της παραγγελίας χωρίς βέβαια να επιστραφούν τα χρήματα ποτέ.

1 .Έχουν μπλοκάρει τις αξιολογήσεις μού να μην τις βλέπει ο κόσμος.

2.Η παραγγελία δεν εκτελέστηκε ποτέ μου έφαγαν τα χρήματα και επειδή τους έβρισα (άδικα μετά από 6 μήνες κοροϊδία) μου έστειλαν μήνυμα ότι ακυρώνεται η παραγγελία ,λεφτά δεν επιστρέφουν και ενημέρωσαν και την νομική τους υπηρεσία.

Η δικηγόρος μου επικοινώνησε και της είπαν ότι δεν υπάρχει τελικά νομικό τμημα στην εταιρεια να επικοινωνήσει κάποιος.

Απλά τρώνε τα λεφτά του κόσμου.

Αφού βλέπω παντού σχόλια ότι κάνουν σε όλους το ίδιο,

Επικοινωνήστε μαζί μου ,έχουμε ήδη 20 καταγγελίες και συγκεντρώνουμε και άλλες για να στοιχειοθετηθεί απάτη για υπεξαίρεση .

Σε περίπτωση που βάσει νομοθεσίας που με ενημέρωσε η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αποκρύψουν το παρόν μήνυμα επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου με απαίτηση που προκύπτει.

Παραθέτω και τα στοιχεία επικοινωνίας για τα παραπάνω ώστε να μην θεωρηθεί συκοφαντική δυσφήμιση άνευ αποδεικτικών.

Επίσης για τους λεβέντες αυτούς που δεν ξέρουν ακόμη τους ενημερώνουμε ότι και μόνο που διέγραψαν και αποκρυψαν τις καταγγελίες πολλών εξαπατημενων ανθρώπων δείχνουν την ενοχή και ότι ψάχνουν τρύπα να κρυφτούν.Να το κάνουν γρήγορα όμως όσο προλαβαίνουν.....IMG_20250627_111456.jpg.242797e92e58141539ecbd950addc11a.jpg

IMG_20250627_111633.jpg

Screenshot_2025-06-27-16-37-23-098_com.google.android.gms.jpg

Δημοσ.

καλά στις κριτικές γίνεται το έλα να δεις από τις καταγγελίες

αν πλήρωσες με κάρτα, κάλεσε την τράπεζα σου , πες ότι δεν πήρες ποτέ αυτό που πλήρωσες και κάνε ακύρωση συναλλαγής να πάρεις τα λεφτά σου πίσω για αρχή

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπήκες σε όλο αυτό το κόπο..... Αν είχε παράδοση σε π.χ. 15 μέρες και πέρασαν, και δεν ήθελες να περιμένεις άλλο, μπορούσες να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων, αν δεν τα επέστρεφαν σε λίγες μέρες η δεν έπαιρνες κάποια απάντηση, μπορούσες μετά να κάνεις (Ίσως και ακόμα μπορείς) αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα σου και καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και θα είχες ξεμπερδέψει τωρα. Όλος αυτός ο κόπος, δικηγόροι, δικαστήρια, χαμένα χρήματα για μια παραγγελία 210€, αξίζει?

Λες ότι σε κοροϊδεύουν 6 μήνες, αλλά η παραγγελία βλέπω έγινε στις 10/3/25, μου διαφεύγει κάτι?

Επίσης ανέβασες ότι αφορά αυτούς, πραγματικά είμαι περίεργος να δω τι τους έγραψες και απάντησαν έτσι, και για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα. Έτσι πως το βλέπω, είχες δίκαιο, αλλά μάλλον το χειρίστηκες λάθος και κατά κάποιο τρόπο, το έχασες (όχι τα χρήματα).

Με βάση την απάντηση τους, τι καταλαβαίνω εγώ, διόρθωσε με αν κάνω λάθος.

Δημόσια εξύβριση: Τους έβρισες σε κάποια/κάποιες αξιολογήσεις καταστημάτων?

Απειλή κατά προσωπικού και εταιρείας: Μηνύματα του τύπου, θα/αν έρθω εκεί, θα σας κάνω και θα σας ράνω?

Προσβολή της επαγγελματικής μας αξιοπρέπειας: Έγραψες διάφορα αρνητικά που δεν έχουν σχέση με τη περίπτωση σου?

Και δημόσια παραδοχή πρόθεσης συκοφαντικής δυσφήμησης: Μηνύματα του στυλ, θα γράψω ότι χειρότερο μπορώ για εσάς όπου μπορώ?

Αν θέλεις απαντάς. Από περιέργεια ρωτάω και δεν παίρνω καμία πλευρά, .

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπήκες σε όλο αυτό το κόπο..... Αν είχε παράδοση σε π.χ. 15 μέρες και πέρασαν, και δεν ήθελες να περιμένεις άλλο, μπορούσες να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων, αν δεν τα επέστρεφαν σε λίγες μέρες η δεν έπαιρνες κάποια απάντηση, μπορούσες μετά να κάνεις (Ίσως και ακόμα μπορείς) αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα σου και καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και θα είχες ξεμπερδέψει τωρα. Όλος αυτός ο κόπος, δικηγόροι, δικαστήρια, χαμένα χρήματα για μια παραγγελία 210€, αξίζει?

 

 

 

Εκτός αν πλήρωσε με κατάθεση. Εκεί δεν γίνεται τίποτα, παρά μόνο δικαστικά που δεν ξέρω αν τον συμφέρει. Επίσης αν πέρασαν μήνες από τη συναλλαγή (με κάρτα) μπορεί να κάνει αμφισβήτηση; Δεν πρέπει να είναι σε πιο σύντομο διάστημα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εκτός αν πλήρωσε με κατάθεση. Εκεί δεν γίνεται τίποτα, παρά μόνο δικαστικά που δεν ξέρω αν τον συμφέρει. Επίσης αν πέρασαν μήνες από τη συναλλαγή (με κάρτα) μπορεί να κάνει αμφισβήτηση; Δεν πρέπει να είναι σε πιο σύντομο διάστημα;

Φαίνεται στην εικόνα, πλήρωσε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα.

3 λεπτά πριν, 1comment είπε

Επίσης αν πέρασαν μήνες από τη συναλλαγή (με κάρτα) μπορεί να κάνει αμφισβήτηση; Δεν πρέπει να είναι σε πιο σύντομο διάστημα;

Δεν το γνωρίζω αυτό, ίσως να μπορεί, εφόσον δεν παρέλαβε ακόμα.

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ.

Πάντως διαβάζοντας τις κριτικές για το κατάστημα, δεν θα παράγγελνα ποτέ ούτε κάτι με 2 ευρω. Όλα τα σχόλια αρνητικά. Η εταιρία έχει ως όρο ότι μπορεί να κάνει ως 60 εργάσιμες να σου στείλει ενα λαπτοπ και μάλιστα πρέπει να προπληρώσεις! Υπάρχει κάτι πιο τραγικό σε όρους eshop?...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1comment είπε

Πάντως διαβάζοντας τις κριτικές για το κατάστημα, δεν θα παράγγελνα ποτέ ούτε κάτι με 2 ευρω. Όλα τα σχόλια αρνητικά. Η εταιρία έχει ως όρο ότι μπορεί να κάνει ως 60 εργάσιμες να σου στείλει ενα λαπτοπ και μάλιστα πρέπει να προπληρώσεις! Υπάρχει κάτι πιο τραγικό σε όρους eshop?...

Για να το λες, θα είναι έτσι, δεν το κοίταξα. Γιαυτό και ψάχνουμε λίγο και ρωτάμε πριν κάνουμε μια παραγγελία από ένα κατάστημα που δεν γνωρίζουμε.

Δημοσ.

Νομικο τμημα δεν ξερω αν εχουν, αλλα απ'ο,τι βλεπω μαλλον εχουν ειδικο τμημα για να διαχειριζεται τις κακες κριτικες 😅

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μια απο τα ιδια,παραγγελια απο 7/4 και μεχρι σημερα παιζουμε το ποντικι με την γατα.

Ακριβως η ιδια συμπεριφορα και επικοινωνια μεσω viber με καθησυχαστικου τυπου απαντησεις και εννοειται οτι φταινε παντα οι αλλοι.

πχ Η acs που δεν χτυπησε το δεμα και δεν το βρισκουμε και τετοια.ευχαριστως αν προκειται για  συλλογικη κινηση για υπεξαιρεση να παραθεσω και στοιχεια.

Δημοσ.

Έχουν φροντισει να σβήσουν όλες τις καλές κριτικές για να συνεχίζουν να πουλάνε.Αν δείτε έχει εκατοντάδες αξιολογήσεις και φαίνονται μόνο 5-10 καλές.

Για τον ένα φίλο που ρώτησε μου έστειλαν email  βάση κάποιου νόμου δικού τους ότι έχουν δικαίωμα να εκτελέσουν παραγγελία μετά από 60 εργάσιμες ημέρες και ότι αυτή η ημερομηνία που έδωσαν γραπτώς ήταν 8 Ιουνίου.Γι αυτό περίμενα μήπως και...

Επίσης ναι τους έβρισα πολύ , ξέφυγα γιατί ήθελα να κάνω την δουλειά μου και αγανακτισα.Αντιθετα αυτοί δεν απαντούν σε τηλέφωνα δεν δίνουν στοιχεία υπεύθυνου ή νομικού τμήματος που λένε πως έχουν αλλά η μόνη επικοινωνία που δέχονται είναι mail για να μην κουράζονται τα παιδιά ,απλά να κάνουν copy paste τις ίδιες απαντήσεις.

Για το πόσο δεν αξίζει αλλά αξίζει για το γαμωτο και ήδη έχουμε μαζέψει πάνω από 20 άτομα για να πάει μια και έξω για απάτη.

Ακύρωσαν από μόνοι τους την παραγγελία και απλά δεν επιστρέφουν ούτε τα χρήματα έτσι γιατί γουστάρουν και μπορούν.

Screenshot_2025-07-11-22-27-39-339_com.yahoo.mobile.client.android.mail.jpg

Screenshot_2025-07-11-22-29-11-777_com.yahoo.mobile.client.android.mail.jpg

IMG_20250711_223225.jpg

Δημοσ.

Εγω δεν τους εχω αρχισει ακομα στα "γαλλικα",απλα τους εχω πει οτι καποια στιγμη μπορει να περασω απο το καταστημα,να μου δωσουν το μηχανημα του εχω παραγγειλει

στα χερια μου.

Βεβαια εχω κανει screenshot  και εχω αποθηκευσει τα παντα ειδικα στο viber και απλα περιμενω μεχρι να με βγαλει ο δρομος μεχρι το μαγαζακι τους.δεν νομιζω οτι καταλαβαινουν με κοσμιο  τροπο τα παιδια,ειναι απλα τραμπουκοι και μονο σε αυτο το επιπεδο μπορουν να επικοινωνησουν

Σε τελικη αναλυση ουτε εμενα με απασχολει το ποσο αλλα το δουλεμα το"καλαμαριωτικο" δεν το γουσταρω και μπορει να αφησω να περασει λιγος καιρος ισως και απο Σεπτεμβρη-Οκτωμβρη  να τους το σερβιρω κρυο το πιατο.....απο σδοε και πανω εννοειται γιατι τετοιοι "επαγγελματιες" δεν πρεπει να συνεχιζουν να υφυστανται.

Δημοσ.

Ρε παιδιά, σαν κατάστημα μιλάω, υπάρχει κάπου κάποιος νόμος που λέει πως αν με βρίσει κάποιος μπορώ να του φάω τα χρήματα?!
Συγνώμη για το χιούμορ πάνω στον πόνο κάποιον, αλλά είναι αστεία αυτά τα πράματα.
Το αν ξεφύγει κάποιος ή όχι είναι καθαρά στον άνθρωπο και το πως συμπεριφέρεται. Βέβαια ακόμα και σωστός να είσαι στο 99% κάποια στιγμή θα αγανακτίσεις
και θα βρεθεί στο 1%.

Νομίζω πως είναι καθαρά περίπτωση απάτης καθώς οι κριτικές τα λένε όλα, ειδικά όταν γίνονται μαζικά.
Κάνε αμφισβήτηση και νομίζω θα είσαι ΟΚ.
Παρόλα αυτά αν έχεις το χρόνο και το χρήμα, κυνήγα τους μέχρι τέλους.

Δημοσ.

Για αυτό φωνάζουμε ΚΆΡΤΑ ΚΆΡΤΑ ΚΑΡΤΑ και όχι αντικαταβολή. Η αμφισβήτηση έχει διάρκεια 15 λεπτά και επιστροφή χρημάτων σε 45 μέρες.

Και όχι, πληρωμή με κάρτα στην αντικαταβολή ΔΕΝ ΠΙΆΝΕΙ γιατί πληρώνετε την υπηρεσία της κουριερ, και αφού σας έφεραν δέμα δεν έχει σημασία τι είχε μέσα 

Δημοσ.

Πολυ ωραια ιστοσελιδα:
"Οποιος προλαβει", "εξαντλουνται", "να η ευκαιρια",
"ωρα να κερδισεις πραγματικα", "συστησε-κερδισε", "καλοκαιρινος χαμος",  "70% φθηνοτερα"
και ολα αυτα σκρολαρουν σε ομορφα πολυχρωμα μπανερς, μαγεια σκετη.
(Εγω παντως μαλλον δεν θα παρω😁)

Δημοσ.
14 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Για αυτό φωνάζουμε ΚΆΡΤΑ ΚΆΡΤΑ ΚΑΡΤΑ και όχι αντικαταβολή. Η αμφισβήτηση έχει διάρκεια 15 λεπτά και επιστροφή χρημάτων σε 45 μέρες.

Και όχι, πληρωμή με κάρτα στην αντικαταβολή ΔΕΝ ΠΙΆΝΕΙ γιατί πληρώνετε την υπηρεσία της κουριερ, και αφού σας έφεραν δέμα δεν έχει σημασία τι είχε μέσα 

Στην προκειμένη και αντικαταβολή να ήταν απλά δεν θα είχε παραλάβει τίποτα. αφού δεν έστειλαν τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...