Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Screenshot_20250629_013650.jpg.2441b3eed89130c6443bcc7d6fe1c59e.jpg

3 hours ago, doubleh said:

Έχεις να δώσεις λινκ να δούμε; 

3000 γραμμές για πλήρη εφαρμογή διαχείρισης κοινοχρήστων μου φαίνονται λίγες 

Είναι για 11 διαμέρισματα κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες μου. Δεν έχω βάλει καν να βάζεις κάπου τους τύπους για να βγαίνει τι πετρέλαιο πληρώνει καθένας. Εχω ενσωματωσει τους τυπους μεσα στον κώδικα. Αν ήταν για να την πούλησω θα έβαζα ενα παράθυρο να αντλεί απο εκει τα στοιχεία ώστε να τη χρησιμοποιήσεις σε άλλη πολυκατοικία. Κατσε να ανεβάσω μερικές φώτο. Ίσως πάρετε και ιδεες. 

Εκει που γράφει μονάδες και πόσα θέρμανσης είναι 3 σελίδες οθονης. Κανεις slide Με το δάχτυλο προς τα αριστερά την οθονη. Αρχικά έχει ενα πίνακα που σημειώνεις τι νούμερο γράφει ο ωρομετρητης. Το έχω κάνει αυτόματα με το που βάζεις 1 τιμή πχ Φεβρουαρίο 340 αυτόματα να γράφεται 340 μεχρι τέλους για όλους τους μήνες ώστε πχ αν δεν κάψει άλλο να μη ξανα γράφεις καν τα νούμερα ή να γράψεις 2 3, οποία αλλαξαν. 

Ο. Δευτέρος πίνακας απλά κάνει αφαίρεση του προηγούμενου μήνα οπότε δείχνει τις ώρες του μήνα. Και ο 3ος τα ποσά πληρώμης για τον καθένα. Μάλλον θα προσθέσω και νερο ρεύμα να βγαίνει και το συνολικό. Ολα τα νούμερα σε καθε πίνακα ενημερώνεται αυτόματα απο οπου και αν γράψεις. 

Επισης το έχω κάνει να σωζει σε .csv αρχεία οπότε το ανοίγεις στο excel και συνεχίζεις Και /ή και εκει. Σώζει γράφοντας στο αρχείο ως όνομα την τρέχων ημερομηνία πχ spiti30/4/25. Οπότε έχεις λίστα με ιστορικό. Φορτώνει αυτόματα το τελευταίο όταν ξεκινάει. Φορτώνεις όμως και οποιο αλλο παλιό έχεις. 

Με λίγα λόγια για να βγάλεις κοινόχρηστο πετρέλαιο πχ αν κάψανε 4 γράφεις 4 νούμερα που άλλαξαν στον ωρομετρητη, το ποσο και τέλος. Ολα γίνονται αυτόματα, ξερει πόσο ηταν προηγούμενο μήνα κλπ. Ενημερώνει καρτέλα ενοικιαστή οπότε για καθένα πατώντας την καρτέλα του έχεις εικόνα για τα πάντα. Μέχρι αυτόματη ανανέωση συμβολαίου στην εφορία σκέφτομαι να προσθέσω. 

Νομίζω έχω κάνει δουλίτσα καλη. Για εντελώς άσχετο με τη γλώσσα σε 2 μερες, χωρίς να γράψω γραμμή κώδικα, το λες και θαύμα..

Α και είναι στην οθονη του fold, γι αυτό φαίνεται τετράγωνο, αν και τρέχει παντού. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20250629_010445.jpg

Screenshot_20250629_010408.jpg

Screenshot_20250629_010311.jpg

Επεξ/σία από oldnew
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 hours ago, oldnew said:

Screenshot_20250629_013650.jpg.2441b3eed89130c6443bcc7d6fe1c59e.jpg

Είναι για 11 διαμέρισματα κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες μου. Δεν έχω βάλει καν να βάζεις κάπου τους τύπους για να βγαίνει τι πετρέλαιο πληρώνει καθένας. Εχω ενσωματωσει τους τυπους μεσα στον κώδικα. Αν ήταν για να την πούλησω θα έβαζα ενα παράθυρο να αντλεί απο εκει τα στοιχεία ώστε να τη χρησιμοποιήσεις σε άλλη πολυκατοικία. Κατσε να ανεβάσω μερικές φώτο. Ίσως πάρετε και ιδεες. 

Εκει που γράφει μονάδες και πόσα θέρμανσης είναι 3 σελίδες οθονης. Κανεις slide Με το δάχτυλο προς τα αριστερά την οθονη. Αρχικά έχει ενα πίνακα που σημειώνεις τι νούμερο γράφει ο ωρομετρητης. Το έχω κάνει αυτόματα με το που βάζεις 1 τιμή πχ Φεβρουαρίο 340 αυτόματα να γράφεται 340 μεχρι τέλους για όλους τους μήνες ώστε πχ αν δεν κάψει άλλο να μη ξανα γράφεις καν τα νούμερα ή να γράψεις 2 3, οποία αλλαξαν. 

Ο. Δευτέρος πίνακας απλά κάνει αφαίρεση του προηγούμενου μήνα οπότε δείχνει τις ώρες του μήνα. Και ο 3ος τα ποσά πληρώμης για τον καθένα. Μάλλον θα προσθέσω και νερο ρεύμα να βγαίνει και το συνολικό. Ολα τα νούμερα σε καθε πίνακα ενημερώνεται αυτόματα απο οπου και αν γράψεις. 

Επισης το έχω κάνει να σωζει σε .csv αρχεία οπότε το ανοίγεις στο excel και συνεχίζεις Και /ή και εκει. Σώζει γράφοντας στο αρχείο ως όνομα την τρέχων ημερομηνία πχ spiti30/4/25. Οπότε έχεις λίστα με ιστορικό. Φορτώνει αυτόματα το τελευταίο όταν ξεκινάει. Φορτώνεις όμως και οποιο αλλο παλιό έχεις. 

Με λίγα λόγια για να βγάλεις κοινόχρηστο πετρέλαιο πχ αν κάψανε 4 γράφεις 4 νούμερα που άλλαξαν στον ωρομετρητη, το ποσο και τέλος. Ολα γίνονται αυτόματα, ξερει πόσο ηταν προηγούμενο μήνα κλπ. Ενημερώνει καρτέλα ενοικιαστή οπότε για καθένα πατώντας την καρτέλα του έχεις εικόνα για τα πάντα. Μέχρι αυτόματη ανανέωση συμβολαίου στην εφορία σκέφτομαι να προσθέσω. 

Νομίζω έχω κάνει δουλίτσα καλη. Για εντελώς άσχετο με τη γλώσσα σε 2 μερες, χωρίς να γράψω γραμμή κώδικα, το λες και θαύμα..

Α και είναι στην οθονη του fold, γι αυτό φαίνεται τετράγωνο, αν και τρέχει παντού. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20250629_010445.jpg

Screenshot_20250629_010408.jpg

Screenshot_20250629_010311.jpg

Ωραιος! Πολύ καλό και όμορφο (εκεί κολάω πάντα εγώ στην αισθητική :p). Ευανάγνωστο και σαφές.

Θα βάλω και γω ένα gameplay του game που φτιάχνω με AI χωρίς ούτε εγώ να ξέρω από προγραμματισμό. Κατσε να παίζω μια να το κάνω record.

  • Like 1
Δημοσ.

Project-COOM και Project-HAVOC
Φτιαγμένα με το Grok. Επαναλαμβάνω δεν έχω ιδέα απο προγραμματισμό. Ξεκίνησα 1η Μαϊου να τα αναπτύσω μεταξύ άλλων projects και προχωράω σχετικά γρήγορα ενώ συγχρόνως μαθαίνω. Και τα δύο είναι ουσιαστικά σε prototype στάδιο.

Project-COOM
Ένα ρετρό Diablo-like PvE πολύ πιο fast-paced με anime χαρακτηριστικά. Αντλώ πολλά στοιχεία από την DotA και το Lineage2 (που είναι τα 2 PC παιχνίδια που είχαμε λιώσει όταν είμασταν έφηβοι Πατρα -κυριολεκτικά κοιμομασταν στο net cafe και ξυπναγαμε για να συνεχισουμε) ως προς το lvl up και το ντύσιμο και το gameplay. 
Στην παρούσα  φάση έχει ένα πολυ βασικό combat με μία κάποια λογική και ένα βασικο UI. Θέλω να το κάνω πολύ ποπλοκο, με CSVs μπαλατζαρισμένα από το Grok, items, crafts, dροps, ντυσιματα, equipment με πολύ βαθος, ωραια features που έχω σκεφτεί και θα μ άρεσε να τα έχω τότε που έλιωνα, τρελό replayability, και το βασικότερο: πολύπλοκη συμπεριφορά εχθρών που την αντλεί απο AI μοντελο, το οποίο εκπαιδεύεται με τον τρόπο που το κάνουν στο Tekken.
Έχω την ιστορία όλη στο μυαλό μου, και είναι ψυχολογικό το σενάριο (όσο κι αν σας φανεί παράξενο αυτό σε σχέση με αυτό που θα δείτε κάτω στο gameplay).
Βασικές γραμμές στυλ: Pop, Fantasy. Cyberpunk.
FPS: Αστηρά 30fps για να έχει κινηματογραφικό feeling.

Project-HAVOC
Αυτό είναι MMOG. Πολύ πιο δύσκολο στον προγραμματισμό γιατί έχει networking, security, cheating και όσα ξέρουμε για τα MMO, που με την βοήθεια του Grok προσπαθώ να τα κάνω address.
Η ιδέα είναι: Βρισκεσαι με το που κάνεις join solo ή με team σε μια πίστα που αν μαζευτεί κόσμος θα γίνεται πατείς με πατώ σε. Στο chat συνομιλείτε όλοι μαζί και μεταξύ σας με τον Θεό που θα τον χειρίζεται το LLM το llama3 της οικογένειας μοντέλο ollama, και αναλογα με όπως αισθάνεται ο Θεός ανταμοίβεσαι με reputation(likes) Ta likes μπορείς να χαρίζεις σε άλλους ή να τα κρατάς. Σκεφτείτε το σαν ένα μικρό social media σε 3D πίστα με χαρακτήρες μέσα στο πλήθος. Τα likes είναι και τα ability points των μαχητικών σου ικανοτήτων.
Το catch της υπόθεσης: Ανά πάσα στιγμή, όποιος και όποτε του κατέβει μπορεί να επιτεθεί σε οποιοδήποτε και να flagaρει. Οποιος στη συνέχεια του επιτεθεί flagαρει και αυτός κ.ο.κ. Οποιος πεθαίνει χάνει τo ρεπθτατιον του και το παίρνει αυτός που τον σκότωσε. Έτσι δημιουργ΄είται ένας πανζουρλισμός από το τίποτα, ένα havoc.
Ο τελευταίος επιζών έχει ειδική μεταχείρηση από το Θεό και όλοι αναγεννιόνται. Και ξανά μανα από την αρχή. Θέλω να είναι πολύ διασκεδαστικό και ξεκαρδιστικό.
Περιλαμβάνει πριν κάνεις join να φτιάξεις τον χαρακτήρας όχι με ΠΟΛΛΕΣ διαφορετικές επιλογές, αλλά με ΑΠΕΙΡΕΣ διαφορετικές επιλογές χάρις στην ΑΙ. Να μοιάζει όπως θες εσύ.
Με τη βοήθεια του Grok το κάνω πολύ lightweight host-clients σύστημα, με games που θα μπορεί να hostaei και να διαφήμίσει κάποιος σε shoutbox ρων proboards προς το παρόν.
Θα το ανεβάσω σύντομα μια πρώτη version στο itch.io . ΑΝ μαζευτεί κόσμος, ΑΝ τεστάρεται καλά, ΑΝ πάει καλά το development, ΑΝ έχει προοπτικές μπορώ να συζητήσω και για Dedicated Server version με κάποιον publisher και να το πάω και επαγγελματικά. ΑΛΛΑ είμαι πολλυ μακρια μέχρι κει.
Δεν βάζω βίντερο για το Project-HAVOC γιατί τώρα γίεται ο κακός χαμός σχεδιαστικά, φτιάχνω το chat system τώρα.

Project-COOM main screen skipable (έχει και συνέχεια το τραγούδι, είναι πολύ επικό, και looparei ένα μεγάλο κομματι του από ένα σημείο και μετά, αλλά δεν κάθομαι να το κάνω record όλο)
 



WIP βασικό GAMEPLAY (έπαιξα βαρετά για να δείξω κάποια features παίζοντας)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, zazoum said:

Project-COOM και Project-HAVOC
Φτιαγμένα με το Grok. Επαναλαμβάνω δεν έχω ιδέα απο προγραμματισμό. Ξεκίνησα 1η Μαϊου να τα αναπτύσω μεταξύ άλλων projects και προχωράω σχετικά γρήγορα ενώ συγχρόνως μαθαίνω. Και τα δύο είναι ουσιαστικά σε prototype στάδιο.

Project-COOM
Ένα ρετρό Diablo-like PvE πολύ πιο fast-paced με anime χαρακτηριστικά. Αντλώ πολλά στοιχεία από την DotA και το Lineage2 (που είναι τα 2 PC παιχνίδια που είχαμε λιώσει όταν είμασταν έφηβοι Πατρα -κυριολεκτικά κοιμομασταν στο net cafe και ξυπναγαμε για να συνεχισουμε) ως προς το lvl up και το ντύσιμο και το gameplay. 
Στην παρούσα  φάση έχει ένα πολυ βασικό combat με μία κάποια λογική και ένα βασικο UI. Θέλω να το κάνω πολύ ποπλοκο, με CSVs μπαλατζαρισμένα από το Grok, items, crafts, dροps, ντυσιματα, equipment με πολύ βαθος, ωραια features που έχω σκεφτεί και θα μ άρεσε να τα έχω τότε που έλιωνα, τρελό replayability, και το βασικότερο: πολύπλοκη συμπεριφορά εχθρών που την αντλεί απο AI μοντελο, το οποίο εκπαιδεύεται με τον τρόπο που το κάνουν στο Tekken.
Έχω την ιστορία όλη στο μυαλό μου, και είναι ψυχολογικό το σενάριο (όσο κι αν σας φανεί παράξενο αυτό σε σχέση με αυτό που θα δείτε κάτω στο gameplay).
Βασικές γραμμές στυλ: Pop, Fantasy. Cyberpunk.
FPS: Αστηρά 30fps για να έχει κινηματογραφικό feeling.

Project-HAVOC
Αυτό είναι MMOG. Πολύ πιο δύσκολο στον προγραμματισμό γιατί έχει networking, security, cheating και όσα ξέρουμε για τα MMO, που με την βοήθεια του Grok προσπαθώ να τα κάνω address.
Η ιδέα είναι: Βρισκεσαι με το που κάνεις join solo ή με team σε μια πίστα που αν μαζευτεί κόσμος θα γίνεται πατείς με πατώ σε. Στο chat συνομιλείτε όλοι μαζί και μεταξύ σας με τον Θεό που θα τον χειρίζεται το LLM το llama3 της οικογένειας μοντέλο ollama, και αναλογα με όπως αισθάνεται ο Θεός ανταμοίβεσαι με reputation(likes) Ta likes μπορείς να χαρίζεις σε άλλους ή να τα κρατάς. Σκεφτείτε το σαν ένα μικρό social media σε 3D πίστα με χαρακτήρες μέσα στο πλήθος. Τα likes είναι και τα ability points των μαχητικών σου ικανοτήτων.
Το catch της υπόθεσης: Ανά πάσα στιγμή, όποιος και όποτε του κατέβει μπορεί να επιτεθεί σε οποιοδήποτε και να flagaρει. Οποιος στη συνέχεια του επιτεθεί flagαρει και αυτός κ.ο.κ. Οποιος πεθαίνει χάνει τo ρεπθτατιον του και το παίρνει αυτός που τον σκότωσε. Έτσι δημιουργ΄είται ένας πανζουρλισμός από το τίποτα, ένα havoc.
Ο τελευταίος επιζών έχει ειδική μεταχείρηση από το Θεό και όλοι αναγεννιόνται. Και ξανά μανα από την αρχή. Θέλω να είναι πολύ διασκεδαστικό και ξεκαρδιστικό.
Περιλαμβάνει πριν κάνεις join να φτιάξεις τον χαρακτήρας όχι με ΠΟΛΛΕΣ διαφορετικές επιλογές, αλλά με ΑΠΕΙΡΕΣ διαφορετικές επιλογές χάρις στην ΑΙ. Να μοιάζει όπως θες εσύ.
Με τη βοήθεια του Grok το κάνω πολύ lightweight host-clients σύστημα, με games που θα μπορεί να hostaei και να διαφήμίσει κάποιος σε shoutbox ρων proboards προς το παρόν.
Θα το ανεβάσω σύντομα μια πρώτη version στο itch.io . ΑΝ μαζευτεί κόσμος, ΑΝ τεστάρεται καλά, ΑΝ πάει καλά το development, ΑΝ έχει προοπτικές μπορώ να συζητήσω και για Dedicated Server version με κάποιον publisher και να το πάω και επαγγελματικά. ΑΛΛΑ είμαι πολλυ μακρια μέχρι κει.
Δεν βάζω βίντερο για το Project-HAVOC γιατί τώρα γίεται ο κακός χαμός σχεδιαστικά, φτιάχνω το chat system τώρα.

Project-COOM main screen skipable (έχει και συνέχεια το τραγούδι, είναι πολύ επικό, και looparei ένα μεγάλο κομματι του από ένα σημείο και μετά, αλλά δεν κάθομαι να το κάνω record όλο)
 



WIP βασικό GAMEPLAY (έπαιξα βαρετά για να δείξω κάποια features παίζοντας)

 

Πολύ εντυπωσιακό φίλε, μπραβω! 

Και εγω πανηγύριζω που έφτιαξα το tetris  :) το δικό σου είναι υπερπαραγωγή συγκριτικά.. 

Πως το έκανες, αν θες γράψε 5 γραμμές να παίρνουμε ιδεες. Και εγω γι αυτο έγραψα παραπάνω, γιατί ο κόσμος δεν γνωρίζει τι είναι δυνατό και τι όχι. Έβαλες το Grok να γράφει κώδικα για κάποια εφαρμογή κατασκευής παιχνίδιων? Και αν ναι ποια? Γιατί σκέφτηκα να κάνω κάτι παρόμοιο αλλα το άφησα. 

Έχεις το free ή το paid grok? Αν έχεις το free καλή επιλογή, συνεχώς γράφω ότι είναι το καλύτερο στα free. 

 

Edit, να γράψω και κατι χρήσιμο για όποιον πάει να κανει κάτι παρόμοιο με το δικό μου, που έμαθα με πικρό τρόπο. Γράφω όπως είπα σε αρχεία. scv γιατί ανοίγουν και με excel. Θα ήθελα να σώζω κατευθείαν σε αρχεία excel, αλλά επειδή είναι εμπορικο πρότυπο, δεν είναι τόσο εύκολο. Οπότε είναι η χρυσή τομή αυτό που έκανα και εκει θα καταλήξετε οι περισσότεροι. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα. Σώζεις μέσω της εφαρμογής ημερομηνίες σε μορφή date/month /year, και μόλις το ανοίξεις σε excel και πειράξεις μια ημερομηνία πας να το ξανα ανοίξεις στην εφαρμογή και έχουν γίνει όλες οι ημερομηνίες month/date/year. Δε σου αλλάζει απλά πως τις βλέπεις, χαλάει τις ημερομηνίες. Εκει που είχες 10 / 12, δηλαδή 10 δεκ στο κανει 12 οκτ. 

Μετα απο πολύ πειραματισμο προσθέσα ενα γράμμα μπροστά πχ D25/02/2025. Προσθέσα στον κώδικα να αφαιρεί το D, στο excel κάτι παρόμοιο και τώρα είναι ολα οκ. (παντού ημερομηνία γράφεις, δεν γράφεις πουθενά D, αυτόματα γινεται αυτο, αν ανοίξεις πχ με το note το αρχείο βλέπεις ότι κάθε ημερομηνία έχει μπροστά ένα D.) 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, oldnew said:

Πολύ εντυπωσιακό φίλε, μπραβω! 

Και εγω πανηγύριζω που έφτιαξα το tetris  :) το δικό σου είναι υπερπαραγωγή συγκριτικά.. 

Πως το έκανες, αν θες γράψε 5 γραμμές να παίρνουμε ιδεες. Και εγω γι αυτο έγραψα παραπάνω, γιατί ο κόσμος δεν γνωρίζει τι είναι δυνατό και τι όχι. Έβαλες το Grok να γράφει κώδικα για κάποια εφαρμογή κατασκευής παιχνίδιων? Και αν ναι ποια? Γιατί σκέφτηκα να κάνω κάτι παρόμοιο αλλα το άφησα. 

Έχεις το free ή το paid grok? Αν έχεις το free καλή επιλογή, συνεχώς γράφω ότι είναι το καλύτερο στα free. 

Έχω Premium account sto X(twitter) εδώ και δεκαετία, οπότε δεν ξέρω πώς συμπεριφέρεται η free έκδοση. Το development γίνεται στην Unity Engine. Το Grok ξερει τα πάντα για τη Unity και τη γλώσσα C#. Η ιδέα είναι ότι έχω χτίσει τεράστια πολύ καλά prompts για να ξέρει τί φτιάχνω και λεπτομερειες τα οποία του τα επισυνάπτω σε .τχτ κα΄θε φορα που φτάνει το limit (κάτι που γίνεται σπανια γιατί έχει τεράστιο limit λήξεων tokens, και έτσι ξέρει παντα ακριβώς τί φτιάχνω. Επίσης σε αντίθεση με τα άλλα LLM δεν ξεχνάει ποτέ τί έχουμε πεί στο chat (το έχω παρατηρήσει και το ξέρω με σιγουριά πια). Τελος δεν έχει hallucinations, άλλα να νομίζει οτι κάνει σαν απάντηση και άλλα να κάνει στην πράξη. Καθόλου. Το Claude έχει συνεχώς hallucinations.
Του δίνω screenshots απο την οθόνη μου και έτσι ξέρει και πώς είναι οπτικά το παιχνίδι και πως χρησιμοποιώ τις ιδιότητες της Unity (components, hiearchy κ.τ.λ.) και με διορθώνει ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΓΩ. Βλέπει τα πάντα χωρίς να κάνει λαθη (το χω διαπιστώσει). Έτσι καταλαβαίνει και το ύφος του παιχνίδιου και μπορεί να μου γράφει prompts για αλλα visual free LLMs που φτιάχνουν τα γραφικά. Ta σψριπτσ. κάνει αρκετά λάθη και πρεπει να του λέω τί έκανε λάθος, αλλά όταν του λέω "φτιάξε μου κατι που να κάνει αυτό" έχει καταλάβει τί εννοω. Αμα του βελτιώσουν τις coding abilities θα είναι πολύ σημαντικό. Για περιπτώσεις λαθών αναβεις το "Think mode" που έχει και τα διορθώνει με τη μία ΟΛΑ. 
Μπορεις να κάνεις έρευνα για να σουη φτιάξει λιστα csv ή excel τελειώς μπαλατζαρισμένη. μΟΥ ΤΕΛΕΊΩΣΕ ΌΛΗ ΤΗ ΛΊΣΤΑ ΓΙΑ για πάδειγμα με ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ είδη two-handed-swords που θα είναι διαθεσιμα στο παιχνίδι σε excel, ΜΠΑΛΑΤΖΑΡΙΣΜΕΝΑ, με το πως επηράζει το καθενα τα stats, τί ειδκές abilities θα ΄ξεκλειδώνει το καθένα, και με τί υλικά θα μπορείς να κάνεις craft το καθενα, καθώς και ένα μικρό lore για το καθένα με βάση το ύφος του παιχνιδιού. Ολα αυτα θα φαίνονται στο tooltip του κάθε οπλου/equipment. Αυτό το excel το φτιασε μετά από ένα πολ΄΄υ καλό prompt μου, με την επιλογ΄η deepResearch , σε περιπου 20 ΛΕΠΤΑ!!! θΕΣ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!

Επίσης για τα 3D γραφικά χρησιμοποιώ paid την πλατφορμα tripoAI, αλλά επειδή είμαι κράχτης τους και στην ομάδα τους, γιατί ξέρω απο 3D δεν πληρώνω τίποτα (έκανα zoom συνέντευξη για να μπω στην ομαδα της tripo).

Τον ήχο τον φτιάχνω στο Suno, που είναι το καλύτερο για μουσική 10ευρώ/μηνα.

Τα sound effects τα φτιαχνω στο elevenlabs, 20 ευρώ/μηνα. Τα έχω έτοιμα τα sound effects(μια τεράστια βιβλιοθήκη) απλά δεν τα χω βάλει ακόμα στο game, και το script για να δουλεύουν ομαλα και ευχάριστα σε συνδυασμο με αυτα που γίνονται στην οθόνη ΠΑΛΙ TO gROK ΜΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΕ! Ένα τεράστιο σύστημα.

Ολα τα υπολοιπα που βλέπετε είναι open-source φτιαγμενα, είναι τελείως free.
Τα LLMs και ότι μικρό μοντέλο χρησιμοποιώ εκπαιδεύονται σε PyTorch, όχι στο machine learning της Unity, με τις τρεις 5090 που αγόρασα (εξαιρετική αγορά).Για να κάνω την  εκπαίδευση που είναι πολύπλοκη διαδίκασια, ΠΑΛΙ το Grok με καθοδηγεί και μου κάνει analytics. Δεν χρειάζεται να πληρώνεις για πλατφόρμες analytics.

Ουσιαστικά αυτο που κάνω έγω, είναι έμπνευση, η σκηνοθεσία και σύνθεση (composition) όλων των παραπάνω, το εικαστικό κομματι του παιχνιδιού, το debugging, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ PROMPTING. Μιλάμε για σελίδες ολόκληρες απο prompts.

Επεξ/σία από zazoum
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, zazoum said:

Έχω Premium account sto X(twitter) εδώ και δεκαετία, οπότε δεν ξέρω πώς συμπεριφέρεται η free έκδοση. Το development γίνεται στην Unity Engine. Το Grok ξερει τα πάντα για τη Unity και τη γλώσσα C#. Η ιδέα είναι ότι έχω χτίσει τεράστια πολύ καλά prompts για να ξέρει τί φτιάχνω και λεπτομερειες τα οποία του τα επισυνάπτω σε .τχτ κα΄θε φορα που φτάνει το limit (κάτι που γίνεται σπανια γιατί έχει τεράστιο limit λήξεων tokens, και έτσι ξέρει παντα ακριβώς τί φτιάχνω. Επίσης σε αντίθεση με τα άλλα LLM δεν ξεχνάει ποτέ τί έχουμε πεί στο chat (το έχω παρατηρήσει και το ξέρω με σιγουριά πια). Τελος δεν έχει hallucinations, άλλα να νομίζει οτι κάνει σαν απάντηση και άλλα να κάνει στην πράξη. Καθόλου. Το Claude έχει συνεχώς hallucinations.
Του δίνω screenshots απο την οθόνη μου και έτσι ξέρει και πώς είναι οπτικά το παιχνίδι και πως χρησιμοποιώ τις ιδιότητες της Unity (components, hiearchy κ.τ.λ.) και με διορθώνει ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΓΩ. Βλέπει τα πάντα χωρίς να κάνει λαθη (το χω διαπιστώσει). Έτσι καταλαβαίνει και το ύφος του παιχνίδιου και μπορεί να μου γράφει prompts για αλλα visual free LLMs που φτιάχνουν τα γραφικά. Ta σψριπτσ. κάνει αρκετά λάθη και πρεπει να του λέω τί έκανε λάθος, αλλά όταν του λέω "φτιάξε μου κατι που να κάνει αυτό" έχει καταλάβει τί εννοω. Αμα του βελτιώσουν τις coding abilities θα είναι πολύ σημαντικό. Για περιπτώσεις λαθών αναβεις το "Think mode" που έχει και τα διορθώνει με τη μία ΟΛΑ. 
Μπορεις να κάνεις έρευνα για να σουη φτιάξει λιστα csv ή excel τελειώς μπαλατζαρισμένη. μΟΥ ΤΕΛΕΊΩΣΕ ΌΛΗ ΤΗ ΛΊΣΤΑ ΓΙΑ για πάδειγμα με ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ είδη two-handed-swords που θα είναι διαθεσιμα στο παιχνίδι σε excel, ΜΠΑΛΑΤΖΑΡΙΣΜΕΝΑ, με το πως επηράζει το καθενα τα stats, τί ειδκές abilities θα ΄ξεκλειδώνει το καθένα, και με τί υλικά θα μπορείς να κάνεις craft το καθενα, καθώς και ένα μικρό lore για το καθένα με βάση το ύφος του παιχνιδιού. Ολα αυτα θα φαίνονται στο tooltip του κάθε οπλου/equipment. Αυτό το excel το φτιασε μετά από ένα πολ΄΄υ καλό prompt μου, με την επιλογ΄η deepResearch , σε περιπου 20 ΛΕΠΤΑ!!! θΕΣ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!

Επίσης για τα 3D γραφικά χρησιμοποιώ paid την πλατφορμα tripoAI, αλλά επειδή είμαι κράχτης τους και στην ομάδα τους, γιατί ξέρω απο 3D δεν πληρώνω τίποτα (έκανα zoom συνέντευξη για να μπω στην ομαδα της tripo).

Τον ήχο τον φτιάχνω στο Suno, που είναι το καλύτερο για μουσική 10ευρώ/μηνα.

Τα sound effects τα φτιαχνω στο elvenlabs, 20 ευρώ/μηνα.

Ολα τα υπολοιπα που βλέπετε είναι open-source φτιαγμενα, είναι τελείως free.
Τα LLMs και ότι μικρό μοντέλο χρησιμοποιώ εκπαιδεύονται σε PyTorch, όχι στο machine learning της Unity, με τις τρεις 5090 που αγόρασα (εξαιρετική αγορά).Για να κάνω την  εκπαίδευση που είναι πολύπλοκη διαδίκασια, ΠΑΛΙ το Grok με καθοδηγεί και μου κάνει analytics.

Ωραίος. Αυτό φαντάζουν οτι ειχες κανει.

Ειχα ψάξει ποιο είναι καλύτερο για ποιο απλά 2d games, γιατί σκεφτόμουν να φτιάξω κάτι απλο αλλά τελικά δεν το έκανα (ακομα) .

Το Gemini pro έχει τα θεματακια του στιλ halusinations. Και ειδικά μετά τις 2500 γραμμές κώδικα φαίνεται να μη μπορεί να αντεπεξέλθει. Θεωρητικά στις 30.000 έχει θέμα αλλά στην πράξη παντού διαβάζω το ίδιο και σε άλλους.  Παρόλα αυτά με το Canvas που εχει επιλογή ειδικά για να γράφεις κώδικα, για σχετικά μικρά project είναι game changer. 

Συνεχώς κλείνει, κολάει. Αν είχα Pro συνδρομή Grok θα το δοκιμάζα. Την pro συνδρομή στο gemini την εχω τσαμπα απο μια προσφορά. 

Το suno το ξέρω, εχω μια λίστα με καμία 40ρια τραγούδια και ρεμιξ που έχω φτιάξει με αυτό και αλλα παρόμοια εδώ οποίος θέλει να δει:

https://youtube.com/playlist?list=PLxeazFvDr6rtIYcvoHlspmBmkk7mLhI8m

Επεξ/σία από oldnew

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...