Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μενα δεν φταίει ο Ελληνας οδηγός αλλά το συστημα που τον εχει εκπαιδεύσει ετσι για ψηφοθηρικους λόγους. Όταν με τη μεσολάβηση κάποιου πολιτικού του σβηνεται η κλήση γιατί να μην παρκάρει όπου γουσταρει,γιατί να μην περάσει ,με κόκκινο γιατί να μην τρέχει όσο θέλει ακόμη και έξω από σχολεία και να κορνάρει στον πεζό ρίχνοντάς του και κανένα μπινελίκι που του εκοψε τη φόρα επειδή επιχείρησε από διάβαση να περάσει απέναντι,γιατί να μη μπει στη λεωφορειολωρίδα και να φτάσει πρώτος γράφοντας εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους υπόλοιπους οδηγούς;;;

Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αλλα κάπου διαβασα πρόσφατα ότι 3.000.000 οχηματα κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ ή ανασφάλιστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν δεν αλλάξει το σάπιο σύστημα (πρόσφατο παράδειγμα) που επιτρέπει στον κρητικό π.χ. να δηλώνει βοσκοτόπια στη Θράκη ή στη Χίο να πάρει επιδοτήσεις επειδή η Κρήτική έκταση δηλώθηκε ήδη σχεδόν δυο φορές έτσι θα μαλώνουμε.

Και επειδή αυτοί δεν πρόκειται να αλλάξουν μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι εμείς;;

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 8
  • Sad 1
  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αλλα κάπου διαβασα πρόσφατα ότι 3.000.000 οχηματα κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ ή ανασφάλιστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το σχόλιο σας είναι to the point !!! Είστε πολύ σωστός/σωστή! 👍

 

Για το μόνο θέμα που ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ (ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΉ ΟΡΘΑ - ΜΉ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ): ότι 3 εκατομμύρια οχήματα κυκλοφορούν ανασφαλιστα ή χωρίς ΚΤΕΟ! 

 

Νομίζω πως πολλά οχήματα που έχουν καταστραφεί, με πιστοποιητικό ΟΤΚΖ , ως εγκαταλελειμμένα από τους δήμους, φαίνονται ακόμα 'ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ' !!!

Ακομη, διάβασα σε διάφορα ειδησεογραφικά site , ότι η ΑΑΔΕ ζητεί τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που κάηκαν στο ΜΑΤΙ !!!

 

ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΘΟΎΝ ΤΑ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ Υ.Μ.Ε. (ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ) & ΑΑΔΕ !!!

 

για να μάθουμε πόσα οχήματα πραγματικά κυκλοφορούν ανασφαλιστα ή χωρίς ΚΤΕΟ.

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, basilis_k6 said:

εχουμε καθε μερα εκατονταδες τροχαια, οπως καθε χωρα του πλανητη. γιατι οι ανθρωποι κανουν λαθη, απο απροσεξια, κουραση, νταλκαδες, αποπροσανατολισμο, χαμηλη ορατοτητα, αιφνιδιασμο και πολλα ακομα. σχεδον ολοι οσοι τρακαρουν το κανουν απλως...κατα λαθος. 

Όταν θα ξέρουν ότι για ένα λάθος θα τους ξεπατωσουν, θα είναι πολύ ποιο προσεκτικοί καθος ο φόβος είναι πολύ δυνατό στοιχείο ελέγχου. 

Και όσο δεν μπορούν πχ δολοφονούν ςπο κούραση επειδι δουλεύουν 16 ώρες, θα αλλάξουν ασχολία, δεν δίνει σε κανέναν τπτ το δίκαιωμα να αφαιρεί ζωές 

4 hours ago, papoys1 said:

Για μενα δεν φταίει ο Ελληνας οδηγός αλλά το συστημα που τον εχει εκπαιδεύσει ετσι για ψηφοθηρικους λόγους. Όταν με τη μεσολάβηση κάποιου πολιτικού του σβηνεται η κλήση γιατί να μην παρκάρει όπου γουσταρει,γιατί να μην περάσει ,με κόκκινο γιατί να μην τρέχει όσο θέλει ακόμη και έξω από σχολεία και να κορνάρει στον πεζό ρίχνοντάς του και κανένα μπινελίκι που του εκοψε τη φόρα επειδή επιχείρησε από διάβαση να περάσει απέναντι,γιατί να μη μπει στη λεωφορειολωρίδα και να φτάσει πρώτος γράφοντας εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους υπόλοιπους οδηγούς;;;

Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αλλα κάπου διαβασα πρόσφατα ότι 3.000.000 οχηματα κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ ή ανασφάλιστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν δεν αλλάξει το σάπιο σύστημα (πρόσφατο παράδειγμα) που επιτρέπει στον κρητικό π.χ. να δηλώνει βοσκοτόπια στη Θράκη ή στη Χίο να πάρει επιδοτήσεις επειδή η Κρήτική έκταση δηλώθηκε ήδη σχεδόν δυο φορές έτσι θα μαλώνουμε.

Και επειδή αυτοί δεν πρόκειται να αλλάξουν μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι εμείς;;

και το χειροτερο ειναι οτι θα βγει  τωρα κανας "ανθροπος" και θα αρχιζει να λει οτι ο κοσμος δεν εχει λεφτα για ασφαλεια και τελη και πρεπει να ζησει κλπ

θα κάνω ενα παράδειγμα εποχη του covid με κοπανάει ενας (οχι κατι σοβαρό ενα φτερό και κάτι λίγα κανα 2 χιλιαρι ζημιά )

όπως με χτυπάει τρέπεται σε φυγή...... για 60 χιλομετρα μεσα σε χωριά εκανα καταδίωξη μεχρι που καποια στηγμη του έφυγε το αμαξι και οπως καταλάβατε ανασφάλιστος ....... δεν θα πω τι θα ακολουθουσε πάντως εγώ δεν πήρα μια και αυτός  για πολύ πολύ καιρό θα έκανε να βγει στον έξω κόσμος)

ολα αυτά θα μπορούσαν να μην γίνουν αν θα πλήρωνε την ασφάλεια η απλά δεν θα χρησιμοποιούσε το αμάξι η και στην χειρότερη να πλήρωνε ζημιά απο την τσέπη....  δεν με καίει μια που δεν έχει ουτε εγώ είχα να δώσω 2 χιλιαρικα που προκάλεσε ζημιά αυτός 

  • Like 2
Δημοσ.
6 hours ago, papoys1 said:

σβηνεται η κλήση

πολυ ευστοχο σχολιο

δεν καταλαβα ποτε γιατι υπαρχει η δυνατοτητα ακυρωσης/σβησιματος των κλησεων

 

  • Like 1
Δημοσ.
58 minutes ago, tutuyo said:

πολυ ευστοχο σχολιο

δεν καταλαβα ποτε γιατι υπαρχει η δυνατοτητα ακυρωσης/σβησιματος των κλησεων

 

με το καινουργιο κοκ καταργείται η δυνατότητα και μένει μόνο για μαζική ακύρωση (οχι της κλήσεις αλλα επιστροφής διπλωματων)

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

δεν καταλαβα ποτε γιατι υπαρχει η δυνατοτητα ακυρωσης/σβησιματος των κλησεων

Κι αν κανει λαθος το οργανο; Να μη μπορει να ακυρωθει;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
29 minutes ago, lector said:

Κι αν κανει λαθος το οργανο; Να μη μπορει να ακυρωθει;

δεν καταλαβα γιατι πρεπει να τα υπεραναλυουμε, δεν ανακαλυπτουμε τον τροχο

Παιρνεις ενα συστημα που υπαρχει και λειτουργει σε μια πιο προηγμενη (οδηγικα) κοινωνια, οπως πχ Αγγλια/Ιταλια και το κανεις copy/paste. Στην Αγγλια, μπορεις να καταθεσεις ενσταση, να το αμφισβητησεις μεσω συγκεκριμενης διαδικασιας

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κάμερα στο αμάξι, μηχανή, ποδήλατο πάντως μπορείς να βάλεις, το νομικό πλαίσιο είναι ανοιχτό για τέτοιες κάμερες, δεν μπορείς να έχεις κάπου σταθερή κάμερα κι να καταγράφει δημόσιο χώρο αλλά το να έχεις μία κάμερα όσο είσαι εν κινήσει δεν απαγορεύεται αλλιώς θα απαγορευόταν να καταγράφεις βίντεο με το κινητό σε δημόσιο χώρο.

Θεωρώ σωστό να μπουν κάμερες παντού σε δημόσιους δρόμους, το να οδηγάς δεν είναι δικαίωμα, είναι προνόμιο και αν δεν οδηγάς σωστά σου αφαιρούν αυτό το προνόμιο.

Δημοσ.

Πείστε με ότι οι κάμερες και ο νέος ΚΟΚ έχουν σκοπό την ασφάλειά μας και όχι το χρήμα.

Αν κάποιος πιει ένα κρασάκι ή αν πάει λίγο πιο γρήγορα σε άδειο δρόμο με καλή ορατότητα είναι εγκληματίας αλλά αν οδηγεί υπό την επήρεια ουσιών που είναι γνωστό ότι μειώνουν την οδηγική του ικανότητα δεν τρέχει τίποτα;

 

Το σκεπτικό μου:

1. Τα φάρμακα συνταγογραφούνται πλέον ηλεκτρονικά. 

2. Επίσης ο έλεγχος για το αν είναι σε ισχύ το δίπλωμα οδήγησης γίνεται ηλεκτρονικά.

Τα (1) και (2) συνεπάγονται ότι υπάρχει τεχνικά η δυνατότητα όταν συνταγογραφείται ένα φάρμακο που η χρήση του μειώνει την ικανότητα οδήγησης να απενεργοποιείται το δίπλωμα οδήγησης στο σύστημα και να ενεργοποιείται ξανά όταν βεβαιώσει ο γιατρός ότι ο (πρωην) ασθενής μπορεί να οδηγήσει ξανά. 

 

Γνωστό φάρμακο πουλάει 10.000.000 χάπια τον μήνα, χώρια πόσα πουλάνε οι υπόλοιπες εταιρείες. Και 3 χάπια την μέρα να παίρνει ο κάθε ασθενής αυτό σημαίνει ότι είναι πάνω από 100.000 τα άτομα με μειωμένη ικανότητα οδήγησης λόγω φαρμάκων που δεν τους περιορίζει κανένας να πάρουν το αυτοκίνητο και να βγουν στον δρόμο.

Παραθέτω μερικές φράσεις από το Φύλλο Οδηγιών Χρήστη.

Οδήγηση και χειρισμός μηχανών
Το ##### μπορεί να σας προκαλέσει υπνηλία ή ζάλη, με αποτέλεσμα σε αυτές τις περιπτώσεις να ελαττώνεται η συγκέντρωση και η λειτουργία των μυών σας. Για το λόγο αυτό, συνιστάται να μην οδηγείτε και να μη χειρίζεστε επικίνδυνα μηχανήματα, ενώ λαμβάνετε #####.

 

Πολύ συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες: 
• Καταστολή, υπνηλία, σπασμωδικές, μη συντονισμένες κινήσεις αταξία, αδυναμία να θυμηθείτε
πληροφορίες, μπερδεμένη ομιλία, ζάλη, πονοκέφαλος
• Κόπωση


Συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες: 
Σύγχυση, αποπροσανατολισμός, ...
Προβλήματα με την ισορροπία και αστάθεια (αίσθημα παρόμοιο με το να έχετε πιεί) ειδικά
κατά τη διάρκεια της ημέρας, διαταραχή προσοχής, αδυναμία να παραμείνετε ξύπνιος,

υπερβολικός ύπνος, λήθαργος, τρόμος
Θολή όραση
• Ναυτία

Όχι συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες: 
• Μυϊκή αδυναμία
• Πόνος με κράμπες στην μέση και τους μηρούς που μπορεί να υποδηλώνει περίοδο

Μη γνωστές: η συχνότητα δεν μπορεί να εκτιμηθεί από τα διαθέσιμα δεδομένα
• Υπομανία, αίσθημα επιθετικό και εχθρικό, μη φυσιολογικές σκέψεις, ψυχοκινητική
υπερκινητικότητα
• Διαταραχές του αυτόνομου νευρικού συστήματος, δυστονία
• Διαταραχή σε κάποιο τμήμα του νευρικού συστήματος. Τα συμπτώματα μπορεί να
περιλαμβάνουν: γρήγορο καρδιακό παλμό και ασταθή αρτηριακή πίεση (αίσθημα ζάλης)
 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

δεν καταλαβα γιατι πρεπει να τα υπεραναλυουμε, δεν ανακαλυπτουμε τον τροχο

Παιρνεις ενα συστημα που υπαρχει και λειτουργει σε μια πιο προηγμενη (οδηγικα) κοινωνια, οπως πχ Αγγλια/Ιταλια και το κανεις copy/paste. Στην Αγγλια, μπορεις να καταθεσεις ενσταση, να το αμφισβητησεις μεσω συγκεκριμενης διαδικασιας

 

 

 

Για να παρεις ενα συστημα που λειτουργει, πχ της Αγγλιας και να το εφαρμοσεις Ελλαδα, πρεπει να φτιαξεις τους δρομους και τα παρκινγκ που εχει η Αγγλια αλλιως ειναι σαν να δινεις μισθο Ελλαδας αλλα να ζητας φορο Ελβετιας ! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, StavrosD said:

Πείστε με ότι οι κάμερες και ο νέος ΚΟΚ έχουν σκοπό την ασφάλειά μας και όχι το χρήμα.

Αν κάποιος πιει ένα κρασάκι ή αν πάει λίγο πιο γρήγορα σε άδειο δρόμο με καλή ορατότητα είναι εγκληματίας αλλά αν οδηγεί υπό την επήρεια ουσιών που είναι γνωστό ότι μειώνουν την οδηγική του ικανότητα δεν τρέχει τίποτα;

Το σκεπτικό μου:

1. Τα φάρμακα συνταγογραφούνται πλέον ηλεκτρονικά. 

2. Επίσης ο έλεγχος για το αν είναι σε ισχύ το δίπλωμα οδήγησης γίνεται ηλεκτρονικά.

Τα (1) και (2) συνεπάγονται ότι υπάρχει τεχνικά η δυνατότητα όταν συνταγογραφείται ένα φάρμακο που η χρήση του μειώνει την ικανότητα οδήγησης να απενεργοποιείται το δίπλωμα οδήγησης στο σύστημα και να ενεργοποιείται ξανά όταν βεβαιώσει ο γιατρός ότι ο (πρωην) ασθενής μπορεί να οδηγήσει ξανά. 

Γνωστό φάρμακο πουλάει 10.000.000 χάπια τον μήνα, χώρια πόσα πουλάνε οι υπόλοιπες εταιρείες. Και 3 χάπια την μέρα να παίρνει ο κάθε ασθενής αυτό σημαίνει ότι είναι πάνω από 100.000 τα άτομα με μειωμένη ικανότητα οδήγησης λόγω φαρμάκων που δεν τους περιορίζει κανένας να πάρουν το αυτοκίνητο και να βγουν στον δρόμο.

Παραθέτω μερικές φράσεις από το Φύλλο Οδηγιών Χρήστη.

Οδήγηση και χειρισμός μηχανών
Το ##### μπορεί να σας προκαλέσει υπνηλία ή ζάλη, με αποτέλεσμα σε αυτές τις περιπτώσεις να ελαττώνεται η συγκέντρωση και η λειτουργία των μυών σας. Για το λόγο αυτό, συνιστάται να μην οδηγείτε και να μη χειρίζεστε επικίνδυνα μηχανήματα, ενώ λαμβάνετε #####.

Πολύ συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες: 
• Καταστολή, υπνηλία, σπασμωδικές, μη συντονισμένες κινήσεις αταξία, αδυναμία να θυμηθείτε
πληροφορίες, μπερδεμένη ομιλία, ζάλη, πονοκέφαλος
• Κόπωση


Συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες: 
Σύγχυση, αποπροσανατολισμός, ...
Προβλήματα με την ισορροπία και αστάθεια (αίσθημα παρόμοιο με το να έχετε πιεί) ειδικά
κατά τη διάρκεια της ημέρας, διαταραχή προσοχής, αδυναμία να παραμείνετε ξύπνιος,

υπερβολικός ύπνος, λήθαργος, τρόμος
Θολή όραση
• Ναυτία

Όχι συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες: 
• Μυϊκή αδυναμία
• Πόνος με κράμπες στην μέση και τους μηρούς που μπορεί να υποδηλώνει περίοδο

Μη γνωστές: η συχνότητα δεν μπορεί να εκτιμηθεί από τα διαθέσιμα δεδομένα
• Υπομανία, αίσθημα επιθετικό και εχθρικό, μη φυσιολογικές σκέψεις, ψυχοκινητική
υπερκινητικότητα
• Διαταραχές του αυτόνομου νευρικού συστήματος, δυστονία
• Διαταραχή σε κάποιο τμήμα του νευρικού συστήματος. Τα συμπτώματα μπορεί να
περιλαμβάνουν: γρήγορο καρδιακό παλμό και ασταθή αρτηριακή πίεση (αίσθημα ζάλης)

Και αυτό πρέπει να γίνει αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσει. Η κάμερα αποδεικνύει τι έγινε, σε άλλες χώρες είναι σχεδόν υποχρεωτικό γιατί αν δεν έχεις κάμερα θα σε πάει σερπαντίνα η ασφαλιστική σου, μπορεί να σου αρνηθεί τα πάντα.

Για αρχή θα έπρεπε μετά τα 75 να μην μπορούν να οδηγούν οι περισσότεροι. Ούτε καν με εξετάσεις, γιατί αν υπάρχει τρόπος τότε υπάρχει και λάδωμα.

Να ακούμε καμιά είδηση ότι ένας 80χρονος τράκαρε και σκότωσε κανέναν νέο και να απορούμε γιατί οδηγούσε.

Οι κάμερες είναι καλοδεχούμενες, κανονικά θα έπρεπε να έχει από μία ο κάθε ένας στο αμάξι του αν όχι παραπάνω από μία για μπρος, πίσω και πλάγια. Πάμφθηνη τεχνολογία που μπορεί να δείξει ατράνταχτα τι συνέβη τουλάχιστον όταν υπάρχει ατύχημα.

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, cpavlidi είπε

Για να παρεις ενα συστημα που λειτουργει, πχ της Αγγλιας και να το εφαρμοσεις Ελλαδα, πρεπει να φτιαξεις τους δρομους και τα παρκινγκ που εχει η Αγγλια αλλιως ειναι σαν να δινεις μισθο Ελλαδας αλλα να ζητας φορο Ελβετιας ! 

Και η πλάκα είναι ότι λίγο πολύ συμβαίνει. :ph34r:

  • Like 2
Δημοσ.
5 hours ago, Black Demis said:



θα κάνω ενα παράδειγμα εποχη του covid με κοπανάει ενας (οχι κατι σοβαρό ενα φτερό και κάτι λίγα κανα 2 χιλιαρι ζημιά )

όπως με χτυπάει τρέπεται σε φυγή...... για 60 χιλομετρα μεσα σε χωριά εκανα καταδίωξη μεχρι που καποια στηγμη του έφυγε το αμαξι και οπως καταλάβατε ανασφάλιστος ....... δεν θα πω τι θα ακολουθουσε πάντως εγώ δεν πήρα μια και αυτός  για πολύ πολύ καιρό θα έκανε να βγει στον έξω κόσμος)

Είσαι επικίνδυνος.

Δεν υπάρχει δικαιολογία για τέτοια συμπεριφορά 

Δημοσ.
50 minutes ago, JakeKaufman said:

Είσαι επικίνδυνος.

Δεν υπάρχει δικαιολογία για τέτοια συμπεριφορά 

τι έπρεπε να τον κάνω να αφήσω να φύγει και να το κανει σε αλλου 100? όχημα με σβησμένες πινακίδες που σημαινει ουτε στην τροχαια μπορούσα να πω ποιος και τι? να του χαιρυσω 2 χιλιαρικα για τα οποία πέθανα να τα βγάλω?
η μου τα εδιναν άλλοι τα λεφτά (πχ εσυ που αντιδράς ετσι)

συνεχίζω και επιμένω σκίστε αυτά τα άτομα οτι έχουν και δεν έχουν για να μην υπάρχουν τετοια περιστατικά στον δρομο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...