psit1234 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Ειχα εγκατεστημένη την πιό πρόσφατη έκδοση OneDrive αλλά έβγαζε συνέχεια πρόβλημα συγχρονισμού και την απεγκατέστησα. Εκανα install την πιό παλιά έκδοση που είναι stable. Προφανώς δέν κράτησε τις ρυθμίσεις και έτσι έπρεπε να φτιαξω new folder για να βάλω μέσα τους φακέλους απο sync με Sharepoint που είχα πρίν Το προβλημα μου είναι ότι δέν μπορώ να διαγράψω ή μετονομάσω τους παλιούς folder απο το αρχικό OneDrive! Μπαίνω ώς Administrator και μου βγάζει ένα μήνυμα λάθους ότι δέν έχω συγκατάθεση του user του υπολογιστή.. κάτι με AzureAD.. κάτι με policy.. Εκλεισα το OneDrive και βγάζει το ίδιο λάθος. Εβγαλα απο owner τον user που είχε ανοιξει το φάκελο παλι το ίδιο λάθος.. Εχει τυχει σε κάποιον το ίδιο πρόβλημα;
psit1234 Δημοσ. 28 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου Να υποθέσω ότι πρέπει ο admin να βγάλει το χρήστη από το group που έχουν full control στο συγκεκριμένο folder από το sharepoint;
arxontas2323 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου Εμένα το OneDrive μου ζητάει κάθε μέρα να κάνω login…το εχει λύσει κανείς αυτο;
psit1234 Δημοσ. 29 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε Εμένα το OneDrive μου ζητάει κάθε μέρα να κάνω login…το εχει λύσει κανείς αυτο; Το ερώτημα σου δέν έχει σχέση με το θέμα που άνοιξα. Μαλλον θα πρέπει να ανοίξεις δικό σου θέμα Έχεις multi-factor authentication στο λογαριασμό σου; Θα χρειαστεί να κάνεις reset το OneDrive Μετά καθάρισε το credentials cache στο path C:\Users<yourusername>\AppData\Local\Microsoft Μετέφερε τους φακέλους OneAuth και IdentityCache στο desktop σου Ξεκίνα πάλι το OneDrive και κάνε login να δείς άν λύθηκε το πρόβλημα
arxontas2323 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 23 ώρες πριν, psit1234 είπε Το ερώτημα σου δέν έχει σχέση με το θέμα που άνοιξα. Μαλλον θα πρέπει να ανοίξεις δικό σου θέμα Έχεις multi-factor authentication στο λογαριασμό σου; Θα χρειαστεί να κάνεις reset το OneDrive Μετά καθάρισε το credentials cache στο path C:\Users<yourusername>\AppData\Local\Microsoft Μετέφερε τους φακέλους OneAuth και IdentityCache στο desktop σου Ξεκίνα πάλι το OneDrive και κάνε login να δείς άν λύθηκε το πρόβλημα αρχικα εχεις δικιο οτι ειναι αλλο θεμα, σχολιασα για να μην ανοιγουμε και αλλο θεμα. τελος σ ευχαριστω γι αυτα που εχεις γραψει και τα εχω κανει ηδη..μεχρι και credentials εχω διαγραψει αλλλα δεν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα