Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, mike15 είπε

οχι νικο θα εχει θεμα μετα με την εγγυηση εαν καταλαβουν οτι πηγε εξω και θα χασει το δικιο του.

Δεν χανει τίποτα και δεν μπορει  κανεις να καταλάβει τίποτα, τι σας έχουν κάνει οι αντιπροσωπείες και τις φοβόμαστε τόσο😁

  • Like 1
  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Φυσικά κ φταίει η TOYOTA, αφου περασε τον ποιοτικο ελεγχο με ελάττωμα, μονο επίσημο συνεργείο κ παράλληλα συνεχή επικοινωνία με κεντρικά, επίσης καλύτερα να βάλει κ δικηγόρο κ να απεφθυνθεί στις κατάλληλες ανεξάρτητες αρχες. Καλη τυχη στον φίλο σου

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δεν χανει τίποτα και δεν μπορει  κανεις να καταλάβει τίποτα, τι σας έχουν κάνει οι αντιπροσωπείες και τις φοβόμαστε τόσο😁

πολλα,εχω γραψει μερικα σε διαφορα τοπικ.και οχι μονο σε εμενα αλλα και γνωστους μου.εχω μαρτυριες και απο τεχνικους που δουλευαν σε αντιπροσωπειες.ο καθενας βεβαια κρινει με βαση τις εμπειριες του,εαν δεν εχεις κακη εμπειρια τοτε τις βλεπεις αλλιως.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δεν χανει τίποτα και δεν μπορει  κανεις να καταλάβει τίποτα, τι σας έχουν κάνει οι αντιπροσωπείες και τις φοβόμαστε τόσο😁

αμα πάει έξω θα πρέπει να πληρώσει,γιατί να χρεωθεί για κάτι που δεν φταίει; 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αμα πάει έξω θα πρέπει να πληρώσει,γιατί να χρεωθεί για κάτι που δεν φταίει; 

Γιατι προέχει η ασφαλεια του και για να δει ποια ειναι η κοροϊδία που του κάνουν.

Δημοσ.

Φίλε μου , συμβαίνει πολλές φορές και σε πολλές μάρκες κάποιο αυτοκίνητο να έχει ένα ελαττωματικό ανταλλακτικό. Για αυτό υπάρχει η εγγύηση για να σε καλύψει. Από τη στιγμή που η αντιπροσωπεία σου τα αλλάζει όλα με καινούρια εξαρτήματα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Συμφωνώ ότι είναι λάθος οι διαγνώσεις κ ταλαιπωρείται ο φίλος σου με το πήγαινε έλα, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί να του αλλάξει αμάξι η αντιπροσωπεία. Δεν μπορεί για ένα ανταλλακτικό να σου αλλάξει ολόκληρο το αυτοκίνητο.

Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις με πολύ σοβαρότερα θέματα που σε καινούρια αμάξια αλλάχτηκε μέχρι και κινητήρας, οπότε πες στον φίλο σου λίγη υπομονή και θα ξεμπερδεψει.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, mike15 είπε

οχι νικο θα εχει θεμα μετα με την εγγυηση εαν καταλαβουν οτι πηγε εξω και θα χασει το δικιο του.

χωρις παρεξηγηση,ειναι κριμα αλλα αφηστε τα παραπονα γιατι τα νεα αυτοκινητα το εχουν αυτο και ειναι παγκοσμιο.

In American English, a lemon is a vehicle that turns out to have several manufacturing issues affecting its safety, value or utility. 

το καθε κρατος εχει τους νομους του γιαυτο.οι αντιπροσωπειες δεν ειναι αθωες επιχειρησεις,στοχευουν στο κερδος με καθε τροπο.μπορει να τον ταλαιπωρησουν για να σταματησει να παει να το φτιαξει αλλου ,σε εξωτερικο συνεργειο και να χασει την εγγυηση.μπορει να τον εχουν πελατη,να του αλλαξουν 10 ασχετα ανταλλακτικα και μετα αφου εχει πληρωσει σε αξια να του βαλουν το σωστο που θα επρεπε να ειναι απο την αρχη αλαγμενο δωρεαν.

για μενα χανεται η καλη πιστη προς την αντιπροσωπεια και θεωρω οτι η λυση ειναι μια ..να κανει αντιστροφη πωλησης η' αντικατασταση με καινουριο...ειναι χρονοβορα λυση αλλα η πιο σιγουρη.οι μηχανικοι μεσα στις αντιπροσωπειες ειναι νεα παιδια αμπειρα η΄χωρις καλη αντιληψη,μην νομιζεις οτι ειναι τιποτα σαινια.

κριμα ειναι να αφήνουμε τις αντιπροσωπειες και τις αλυσιδες να μας πινουν το αιμα και να παιρνουν μονο τα λεφτα μας χωρις να εχουν σοβαρες κυρωσεις - λυσεις σε σοβαρα θεματα.

anyways , συμφωνω και του το λεω απο χθες οτι πρεπει να κινηθει για αντικατασταση ή αντιστροφη πωλησης αφου το λετε πολλοι και ας ειναι οσο χρονοβόρο χρειαστει. Στην τελική αν γινει κατι τέτοιο, δεν θα μεινει ποτέ χωρις αμάξι μεχρι να του ερθει το καινουργιο.

5 ώρες πριν, xfigox είπε

Φυσικά κ φταίει η TOYOTA, αφου περασε τον ποιοτικο ελεγχο με ελάττωμα, μονο επίσημο συνεργείο κ παράλληλα συνεχή επικοινωνία με κεντρικά, επίσης καλύτερα να βάλει κ δικηγόρο κ να απεφθυνθεί στις κατάλληλες ανεξάρτητες αρχες. Καλη τυχη στον φίλο σου

νομιζω πως τους το ρωτησε αυτο , αν υπαρχει ποιοτικός ελεγχος και πως τον πέρασε (αν τον περασε) αλλα οπως προείπα, η απαντηση τους στο πρωτο email ηταν γενική χωρίς να απαντάει σε σημεία.

ευχαριστουμε παντως οπως και να έχει , ελπιζω να βγει κατι καλο απ ολο αυτο 

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

αμα πάει έξω θα πρέπει να πληρώσει,γιατί να χρεωθεί για κάτι που δεν φταίει; 

καλα ακριβως αυτο. δεν θα πληρωσει ευρω ουτε θα ρισκαρει την εγγυηση και το πάτημα της εταιριας απο δω και περα.

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Γιατι προέχει η ασφαλεια του και για να δει ποια ειναι η κοροϊδία που του κάνουν.

δεν τίθεται θέμα ασφαλειας, αυτο του το έχει πει προφορικά ο προισταμενος τεχνικός του αμαξιου, ο διευθυντης καταστηματος και το απαντητικο email.

Βεβαια ειναι να απορεις πως ειναι τοσο σιγουροι γιατι αν στην τελικη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ , τα αμπορτισερ που θα αλλαξουν και ειναι τα ρουλεμαν τροχου που αναφερουν καποια μελη , θα μπορουσε να τίθεται θεμα ασφάλειας ? (δεν εχω ιδεα απο μηχανολογικα)

9 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φίλε μου , συμβαίνει πολλές φορές και σε πολλές μάρκες κάποιο αυτοκίνητο να έχει ένα ελαττωματικό ανταλλακτικό. Για αυτό υπάρχει η εγγύηση για να σε καλύψει. Από τη στιγμή που η αντιπροσωπεία σου τα αλλάζει όλα με καινούρια εξαρτήματα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Συμφωνώ ότι είναι λάθος οι διαγνώσεις κ ταλαιπωρείται ο φίλος σου με το πήγαινε έλα, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί να του αλλάξει αμάξι η αντιπροσωπεία. Δεν μπορεί για ένα ανταλλακτικό να σου αλλάξει ολόκληρο το αυτοκίνητο.

Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις με πολύ σοβαρότερα θέματα που σε καινούρια αμάξια αλλάχτηκε μέχρι και κινητήρας, οπότε πες στον φίλο σου λίγη υπομονή και θα ξεμπερδεψει.

δεν διαφωνω αλλα δεν συμφωνω με την τοποθετηση σου φιλε.

Εδω iphone παιρναμε κάποτε και για καποιο θέμα που προέκυπτε εντος εγγυησης μας εδιναν factory refurbished και μας χαλούσε η όλη φάση, με αυτοκινητο δηλαδη θα μας φαινεται νορμαλ αυτο το σκηνικο ? οπως προειπα, δεκτες ολες οι γνωμες, αποψεις και συμβουλες αλλα καλο θα ηταν να σκεφτομαστε και πως θα ηταν, αν ημασταν εμεις στην θεση του φιλου μου.

Ο ανθρωπος πηρε αμαξι για να ξεγνοιασει και εχει χασει τον υπνο του, λεφτα και πλεον εχει ξενερωσει με το καινουργιο του αμαξι. 

 

Δημοσ.

Στην Πάτρα τα παιδιά πίσω στο σέρβις είναι πολύ εξυπηρετικά, το προβλημα είναι στην διοίκηση της αντιπροσωπείας, καλύτερα να βάλει ένα δικηγόρο, απο δική μου περσινή περίπτωση με αναβάθμιση χαρτών στην Πάτρα ενώ τα μαστορια προσπαθούσαν και η ώρα περνούσε ήρθε ο υπεύθυνος και μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν update για να λήξει η προσπάθεια..

Δημοσ.

Ενδιαφέρον θέμα.

Χωρίς να έχω γνώση επί του θέματος αλλά θα στοιχημάτιζα ότι ΔΕΝ περνάνε το Quality Control που νομίζουμε. Όπως και σε όλη την βιομηχανία(με εξαίρεση ελάχιστες) γενικά αυτό γίνεται δειγματοληπτικά. Και αυτό λειτουργεί ικανοποιητικά. Είναι λογικό αφού θα ήταν ασύμφορο να τεστάρουν το κάθε εξάρτημα, την κάθε μηχανή, το κάθε ρουλεμάν κλπ και στο τέλος να τεστάρουν (επαρκώς) και το κάθε αυτοκίνητο.

Λαλακία μεν, μπορεί να συμβεί δε. Είναι "νορμάλ". Η αντιμετώπιση είναι αυτό που έχει σημασία.

Δεν ξέρω τι ισχύει από πλευράς εγγύησης και πολιτικής που έχουν οι εταιρείες στο συγκεκριμένο ζήτημα. Υποθέτω ότι ισχύει αυτό που ισχύει παντού. Δηλαδή όντως ο άνθρωπος δικαιούται καινούργιο προιόν αλλά επειδή το κέρδος είναι πάνω απ' όλα, δεν πρόκειται να του το δώσουν εκτός και αν μπλεχτούν νομικοί. Είτε αυτό είναι μία βίδα, ένα lego, μία τηλεόραση ή ένα αυτοκίνητο, ψιλοισχύει το ίδιο. Οι πωλητές θα σου κάνουν τους δύσκολους για να σου αλλάξουν το προιόν.

Όπως και να έχει σε περιπτώσεις όπως του φίλου εδώ πέρα νομίζω πως οι εταιρείες(αυτοκινητοβιομηχανίες και αντιπρόσωποι) θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον πιο φιλότιμες. Μου φαίνεται αδιανόητο που οι υπεύθυνοι δεν "σκίστηκαν" να δουν τι παίζει σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο και οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με την μαμά εταιρεία άμεσα. Για παράδειγμα τύπου άσε το αυτοκίνητο κανά 2 μέρες να γίνει έλεγχος εξονυχιστικός, πάρε ένα ως αντικατάσταση, να το τσεκάρουν, να μιλήσουν με την εταιρεία και στο τέλος να ενημερώσουν τον πελάτη υπεύθυνα τι έχει/είχε και πως θα κινηθούν για την διόρθωση του προβλήματος. Μην ξεχνάμε πως όντως μπορεί να πρόκειται για ελλατωματική παρτίδα(π.χ ενός ρουλεμάν) επομένως να έχουν το ίδιο θέμα πολλοί. Η μαμά εταιρεία θα έπρεπε να το ξέρει και να επιδιώκει να το ξέρει για να βγάλει τις απαραίτητες οδηγίες, ίσως να ζητήσει από τις αντιπροσωπίες που πούλησαν την συγκεκριμένη παρτίδα να ανακαλέσουν τα αυτοκίνητα και να αλλάξουν προληπτικά το συγκεκριμένο εξάρτημα κλπ.

Τέλος πάντων ψιλο απαράδεκτη αντιμετώπιση. Δυστυχώς δουλειά γίνεται μόνο όταν πέφτουν μπινελίκια και απειλές απ' ότι φαίνεται για ακόμα μια φορά.

Μεγάλε πες τον φίλο σου καλή τύχη. Δεν ξέρω τι παίζει στην Ελλάδα με τις αντιπροσωπείες και το κόστος αλλά μιας και είναι καινούργιο αυτοκίνητο, ας δει μήπως μπορεί να το τσεκάρει και κάποια άλλη επίσημη αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Μήπως τον βοηθήσουν αυτοί(εξάλλου πελάτες ψάχνουν για τα μελλοντικά service. Δεν το κάνουν μόνο για την ψυχή της μάνας τους).

Αλλιώς αν γνωρίζει κάποιον νομικό(φίλο, οικογενειακό οτιδήποτε) ή μέσω της ασφάλειας(?) που αναφέρθηκε παραπάνω ας συμβουλευτεί. Αλλά μην περάσει κανάς χρόνος. Τότε χάθηκε το παιχνίδι.

Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν σε κάθε περίπτωση να έχει και κάποια "απόδειξη" και όχι μόνο προφορικά πράγματα.

Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα σύντομα και να χαρεί ο άνθρωπος το αυτοκίνητο του.

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον ο φίλος σου τσουλάει...άλλοι πήραν καινούρια και έκατσαν μέσα στα συνεργεία για μήνες.

Μπες εδώ https://www.facebook.com/groups/33534529790/

και ρώτα για αξιόπιστο συνεργείο/αντιπροσωπεία στην περιοχή, έχει πέσει σε χασάπηδες, στο τέλος θα του αλλάξουν και την μηχανή μπρος-πίσω.

  • Sad 1
Δημοσ.

Καταρχην δεν υπαρχει κανενα λογος να τρεχει Πατρα, ας παει στην Αθηνα σε ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεια να δει τι θα του πουν.

Βασικο προβλημα ειναι ο αντιπροσωπος που το πηγαινει. Δηλαδη εκανε ταξιδι απο την Αθηνα στην Πατρα για να του ριξουν ενα σπρευ και να του πουν ειναι οκ?

Δεν φαινεται κατι σοβαρο παντως, ενα ρουλεμαν μπορει να φταιει. Δεν χαλαει κατι στην ασφαλεια η στην μεταπωληση του αυτοκινητου, αυτα ειναι αναλωσιμα. Σε σχεση με περιπτωσεις με προβλήματικα μοτερ και ξαναβαμενα κομματια που εχουν γινει ειναι κατι μικρο.

Για μενα πρεπει να παει και να τους πει να τον καλεσουν οταν ειναι ετοιμο και 100% σωστο αφου του δωσουν αυτοκινητο αντικαταστασης για οσο καιρο χρειαστει.

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε μου ή κατι δεν διαβασα καλα ή δεν τα γραφεις σωστα.

Μιλας για περιστροφικο θορυβο, αυτο δεν εχει σχεση με ζαμφορ ή αμορτισερ.

Αργοτερα μιλας για θορυβο οταν τραμπαλιζει το αμαξι δεξια αριστερα.

Τι απο τα δυο?

Αν ειναι το δευτερο καλα σου αλλαξαν αμορτισερ-ζαμφορ, χωρις να αποκλειεται να ειναι και κατι αλλο.

Αν ειναι το πρωτο τοτε καλα σου εγραψαν εδω για ρουλεμαν τροχου, αλλά εκει μεγαλωνει το Scope του θεματος, μπορει να ειναι πολλα πραγματα, γιατι πολλα πραγματα περιστρεφονται σε ενα αυτοκινητο.

Το κανει συνεχεια ή μια το κανει μια δεν το κανει?

Γιατι αν το κανει συνεχεια το οποιοδηποτε συνεργειο σε 10 λεπτα εχει βγαλει διαγνωση, ειδικα αν ειναι ρουλεμαν.

Δεν μπορω να πιστεψω οτι πηγες αντιπροσωπεια και δεν καταλαβαν αν θελει ρουλεμαν τροχου (δεν λεω οτι λες ψεμματα).

Ολα αυτα απο την ωρα που γινονται σε επισημο συνεργειο και μπαινουν γνησια ανταλλακτικα, δεν επιφερουν μειωση της αξιας του οχηματος.

Αν τελικα το εφτιαχνες και ηταν silentblock-κρεμαγιερα-αμορτισερ-βαση κινητηρα-ροπυλεμαν η τελοσπαντων κατι αντιστοιχο (χωρις να κατεβει κινητηρας), και το θεμα επιλυοταν την επομενη θα το αγοραζα αν το πουλαγες.

Οποτε μην σκεφτεσαι για συνηγορους και δικηγορους, εκτος και αν ΔΕΝ στο φτιαξουν.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, xfigox είπε

Φυσικά κ φταίει η TOYOTA, αφου περασε τον ποιοτικο ελεγχο με ελάττωμα, μονο επίσημο συνεργείο κ παράλληλα συνεχή επικοινωνία με κεντρικά, επίσης καλύτερα να βάλει κ δικηγόρο κ να απεφθυνθεί στις κατάλληλες ανεξάρτητες αρχες. Καλη τυχη στον φίλο σου

Κάνουν ποιοτικό έλεγχο σε ένα ένα όχημα; Δύσκολο μου φαίνεται. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Klausx είπε

Τουλάχιστον ο φίλος σου τσουλάει...άλλοι πήραν καινούρια και έκατσαν μέσα στα συνεργεία για μήνες.

Μπες εδώ https://www.facebook.com/groups/33534529790/

και ρώτα για αξιόπιστο συνεργείο/αντιπροσωπεία στην περιοχή, έχει πέσει σε χασάπηδες, στο τέλος θα του αλλάξουν και την μηχανή μπρος-πίσω.

πες μας σε τι ζημιες αναφερονται...καπου εδω πριν βγαλουν τα Hybrid ηρθε ο κατηφορος κ στους ιαπωνες π φτιαχνονταν κ στην τουρκια.

________________________

εγω πιστευω οτι πλεον πρεπει να αλλαξουν δισκους-δαγκανες-τακακια... 

Δεν εχω καταλαβει αν τα ακουει απο τις 2 μεριες ή μονο στην μια... 

τελος μ κανει εντυπωση πως τοσα japan fan boys δεν σ συστηνουν ενα συνεργειο με εμπειρια..

Spoiler

οποιος δεν βαζει απευθειας για δικηγορο κ εξωδικο σε ολες τις επιχειρησεις μοιαζει οτι δεν ειναι "ικανος" να πληρωσει γ αυτο σας τρεναρουν...

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...