MontzOlee Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 14 λεπτά πριν, Deu164 είπε έχω αρκετά χρόνια που έχω αλλάξει επάγγελμα και δεν έχω άμεση επαφή και συναναστροφή Στην αντιπροσωπεία που δούλευα οι 2 τεχνικοί και φίλοι που εμπιστεύομαι έχουν ανοίξει δικό τους συνεργείο άλλα έκτος από αυτό είναι και 400ΚΜ μακρυά σύνολο 800 από Αθήνα πήγανε έλα... Εδώ στην Αθήνα είχα συνεργασίες και συχνή επικοινωνία όπως και οι μηχανικοί μεταξύ τους αλλά μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω τι γίνετε για να προτείνω κάποιο, κοίτα τους παλιούς τότε είχαν καλά ποσοστά και βαθμολογία στο after sales. Η αντιστροφή πώλησης πρακτικά δεν υφίσταται οι εταιρίες αυτές έχουν πίσω τους στρατιές εξειδικευμένων νομικών από μεγάλες διεθνής εταιρίες... Παράδειγμά μπορώ να δώσω αλλά θα είναι off topic... Για πολύ πιο σοβαρό θέμα που όταν εντοπίστηκε κάποια στιγμή το πρόβλημα το αυτοκίνητο απαγορευτικέ να φύγει από το συνεργείο οδικός μόνο φορτωμένο μπορούσε με τη δίκη του ευθύνη και υπογραφή ο πελάτης να το πάρει αν ήθελε. Διαφορετικά όταν επισκευαζόταν αφού πρώτα ερχόταν να το δουν και από τα κεντρικά πριν την επισκευή και μετά... Ο πελάτης το κυνήγησε νομικά να του δώσουν άλλο αυτοκίνητο καινούριο η να το πάρουν πίσω και να τον αποζημιώσουν. Μετά από χρόνια το μόνο που πέτυχε ήταν να δεχτούν να του το αγοράσουν πίσω σαν μεταχειρισμένο μέσω κάποιου αντιπροσώπου με τιμή κάπως πιο μεγαλύτερη από την τρέχουσα τιμή του στην αγορά μεταχειρισμένων και αν επιθυμούσε να του δώσουν το πιο καινούριο το facelift φουλ έξτρα εξοπλισμό στην τιμή του standard.... Κατανοητό και σε ευχαριστώ μόνο και μόνο για τον χρόνο που αφιερώνεις φίλε. Στο δεύτερο σκέλος είμαι σίγουρος πως αυτές οι εταιρίες είναι τιτάνες σε σχέση με μας αλλά επίσης είμαι σίγουρος ότι γι αυτό το λόγο οι πλειονότητα φοβάται κ δεν το επιχειρεί καν να τους κυνηγήσει πάντως καλύτερα να το πας όσο πάει κ ας χάσεις παρά να τους αφήνεις να κάνουν όργια γιατί με αυτά που διαβάζω μιλάμε για τρώμε τη εξαπάτηση στις πλάτες μας κ απλα Είναι μην σου τύχει 1
Deu164 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, MontzOlee είπε https://www.dropbox.com/scl/fi/rm1xy5h3htfe23sxi3wid/Video-3-7-25-14-25-58.mov?rlkey=ubauckihhhx9pjylg2tdfendn&st=thtr6ys3&dl=0 https://www.dropbox.com/scl/fi/7hfe86c8tyazvsho6va74/Video-3-7-25-14-29-36.mov?rlkey=kcq0867760vws75ajlx1hz1a2&st=n3wgtdy6&dl=0 https://www.dropbox.com/scl/fi/451w7pjuinclm7v3a4owb/Video-3-7-25-14-30-19.mov?rlkey=wwphflhb3rrcl3po33jwl0aib&st=gge7j2e0&dl=0 Δείτε αν σας τα ανοίγει έτσι Αυτόματο ναι. Προφανώς δεν περιμένω κάτι απο εδω αλλά σίγουρα η εμπειρία μερικών μπορεί να βοηθήσει σε μελλοντικές κινήσεις Παρόμοιο ήχο κάνει και έμενα το δικό μου (Golf GTI)όταν πηγαίνω αργά σε δρόμο με μικρές ανωμαλίες. Εχουν πάρει κενά τα top mounts των αμορτισέρ γιατί έχω coil over σε αρκετή σκληρή ρύθμιση και την ακούνε εύκολα τα ρουλεμάν στη βάση του αμορτισέρ που βιδώνει επάνω μέσα στον θόλο, Δε δουλεύει αρκετά η απόσβεσή των αμορτισέρ και όλοι οι κραδασμοί κυρίως οι μικροί μεταφέρονται πρώτα εκεί που την έχουν προ πόλου ακούσει... P.S. Διάγνωση δεν κάνω πόσο μάλλον μεσα από το internet.. Αλλά μόλις το άκουσα είναι σαν να ακούω το δικό μου Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Deu164 1
Apostol. Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 25 minutes ago, Deu164 said: Παρόμοιο ήχο κάνει και έμενα το δικό μου (Golf GTI)όταν πηγαίνω αργά σε δρόμο με μικρές ανωμαλίες. Εχουν πάρει κενά τα top mounts των αμορτισέρ γιατί έχω coil over σε αρκετή σκληρή ρύθμιση και την ακούνε εύκολα τα ρουλεμάν στη βάση του αμορτισέρ που βιδώνει επάνω μέσα στον θόλο, Δε δουλεύει αρκετά η απόσβεσή των αμορτισέρ και όλοι οι κραδασμοί κυρίως οι μικροί μεταφέρονται πρώτα εκεί που την έχουν προ πόλου ακούσει... P.S. Διάγνωση δεν κάνω πόσο μάλλον μεσα από το internet.. Αλλά μόλις το άκουσα είναι σαν να ακούω το δικό μου Ναι σωστο πολυ πιθανο, μπορει ακομη και να μην ειναι σφιγμενα, αλλα υποθετω θα το ειχαν ελεγξει. 1 hour ago, MontzOlee said: Καλά το εύκολο είναι θα τον βρουν άστο, μετά από 3 φορές κ δεν το έχουν βρει & πάμε για 4η και αμορτισέρ! Μακαρι να είναι τελικά το παγούρι και σε αυτό το αυτοκίνητο κ να μην μπλέξει με άλλα που αναφέρθηκαν.. Ισως είναι λάθος ο χαρακτηρισμός και σορρυ αν σας μπέρδεψα παίδες ότι ακούμε λέμε κ ότι μας είπαν. Ενα edit πάντως προς αναφορά : Το ζαμφορ που άλλαξε τότε, είχε φθορά και λίγη σκουριά είχε πει ο τεχνικός στον φίλο μου και του το έδειξε κιόλας τότε! δεν ξέρω αν λέει κάτι αυτό απλά δεν το ανέφερα ποτέ κ μου το είπε σήμερα ο δικός μου που διαβάζει το νήμα 🧶 Θα δεις οτι μαλλον θα λυθει το θεμα σου με τα αμορτισερ φιλε μου μην αγχωνεσαι και εσυ και ο ιδιοκτητης. Σωστα ενεργουν στην αντιπροσωπεια, απλως και αυτοι δεν μπορουν να αλλαξουν ολο τα αυτοκινητο με την μια, πρεπει να αρχισουν απο καπου. Την ζαμφορ δεν καταλαβαινω γιατι την αλλαξαν αλλα οκ, ενα σιδερο ειναι, αν χτυπαει συνηθως φταινε τα σινεμπλοκ της ή τα μπαρακια. (μαλλον μπαρακια αλλαξαν οχι ζαμφορ ολοκληρη) Το αλλο που μπορει να κανει ο φιλος σου ειναι να παει το αμαξι σε μια ευθυγραμμιση να το σηκωσουν να κοιταξουν για μποσικα. Edit: Τωρα που το σκεφτομαι εγω θα εκανα το αλλο, θα πηγαινα καπου που εχει αμορτισερομετρο (πχ Κτεο) θα καθομουν μεσα στο αμαξι και ενω μετρανε ενα ενα τροχο θα καταλαβαινα απο που ακουγεται. Ειναι ενα μηχανημα που ουσιαστικα εξαναγκαζει τον τροχο-αναρτηση σε ταλαντωση, εκει θα ακουγοντουσαν ολα. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Apostol. 4
Deu164 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Apostol. είπε Ναι σωστο πολυ πιθανο, μπορει ακομη και να μην ειναι σφιγμενα, αλλα υποθετω θα το ειχαν ελεγξει. Θα δεις οτι μαλλον θα λυθει το θεμα σου με τα αμορτισερ φιλε μου μην αγχωνεσαι και εσυ και ο ιδιοκτητης. Σωστα ενεργουν στην αντιπροσωπεια, απλως και αυτοι δεν μπορουν να αλλαξουν ολο τα αυτοκινητο με την μια, πρεπει να αρχισουν απο καπου. Την ζαμφορ δεν καταλαβαινω γιατι την αλλαξαν αλλα οκ, ενα σιδερο ειναι, αν χτυπαει συνηθως φταινε τα σινεμπλοκ της ή τα μπαρακια. (μαλλον μπαρακια αλλαξαν οχι ζαμφορ ολοκληρη) Το αλλο που μπορει να κανει ο φιλος σου ειναι να παει το αμαξι σε μια ευθυγραμμιση να το σηκωσουν να κοιταξουν για μποσικα. Ίδιο ήχο κάνουν και τα αμορτισέρ όταν έχει περισσότερο κενό από το ελάχιστο που χρειάζεται το δαχτυλίδι / οδηγός που μοιάζει σαν thrust ψηλά εσωτερικά στην μπουκάλα εκεί που μπαινοβγαίνει η ράβδος του αμορτισέρ Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Deu164 2
cmaniac Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 43 λεπτά πριν, MontzOlee είπε Κατανοητό και σε ευχαριστώ μόνο και μόνο για τον χρόνο που αφιερώνεις φίλε. Στο δεύτερο σκέλος είμαι σίγουρος πως αυτές οι εταιρίες είναι τιτάνες σε σχέση με μας αλλά επίσης είμαι σίγουρος ότι γι αυτό το λόγο οι πλειονότητα φοβάται κ δεν το επιχειρεί καν να τους κυνηγήσει πάντως καλύτερα να το πας όσο πάει κ ας χάσεις παρά να τους αφήνεις να κάνουν όργια γιατί με αυτά που διαβάζω μιλάμε για τρώμε τη εξαπάτηση στις πλάτες μας κ απλα Είναι μην σου τύχει Από εδώ που είμαι δεν μπορώ να ανοίξω ηχητικά, αλλά..: Είπε κανένας εδώ μέσα για τα ελάσματα που συγκρατούν τα τακάκια; Μπορεί να ξέφυγε από το εργοστάσιο και να μην έβαλαν καν. Δεν είναι θέμα ασφάλειας, αλλά θα σου κάνει ένα ηλίθιο τακ τακ τακ στις λακκούβες. Αλλιώς ημιαξόνιο / μπιλιοφόροι. 1
Apostol. Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 9 minutes ago, cmaniac said: Από εδώ που είμαι δεν μπορώ να ανοίξω ηχητικά, αλλά..: Είπε κανένας εδώ μέσα για τα ελάσματα που συγκρατούν τα τακάκια; Μπορεί να ξέφυγε από το εργοστάσιο και να μην έβαλαν καν. Δεν είναι θέμα ασφάλειας, αλλά θα σου κάνει ένα ηλίθιο τακ τακ τακ στις λακκούβες. Αλλιώς ημιαξόνιο / μπιλιοφόροι. Μοιαζει αλλα δεν ειναι, το ειχα στο leon. Συνηθως ακουγεται στις λακουβες αν ειναι τα τακακια, αυτο ακουγεται οπως καταλαβαινω στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου, ειναι συνεχομενο. 1
MontzOlee Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, cmaniac είπε Από εδώ που είμαι δεν μπορώ να ανοίξω ηχητικά, αλλά..: Είπε κανένας εδώ μέσα για τα ελάσματα που συγκρατούν τα τακάκια; Μπορεί να ξέφυγε από το εργοστάσιο και να μην έβαλαν καν. Δεν είναι θέμα ασφάλειας, αλλά θα σου κάνει ένα ηλίθιο τακ τακ τακ στις λακκούβες. Αλλιώς ημιαξόνιο / μπιλιοφόροι. Ευχαριστω για τον χρόνο και την συμβουλή σου φίλε μακάρι να είναι κάτι τόσο απλό ! 1 ώρα πριν, Apostol. είπε Μοιαζει αλλα δεν ειναι, το ειχα στο leon. Συνηθως ακουγεται στις λακουβες αν ειναι τα τακακια, αυτο ακουγεται οπως καταλαβαινω στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου, ειναι συνεχομενο. Ναι ειναι συνεχόμενο και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ καμία ανωμαλία Και σε απόλυτη ευθεία χωρίς τίποτα πάλι το ίδιο κάνει στα χαμηλά χιλιόμετρα Εδώ ρε μάγκες πως το βλέπετε είμαστε καλά ; Το ίδιο αμάξι είναι, αγορασμένο πριν 3 μήνες επιτρέπεται να είναι έτσι ; Στο CHR μου δεν είναι έτσι ας πούμε Τώρα ξέρετε, έχει παλαβωσει ο άλλος το κοιτάζει από κάθε γωνία μήπως βρει τίποτα κ όταν πάει για αμορτισέρ να τους τα πει/δείξει όλα μαζί! Θα πάει να το σηκώσει κιόλας αύριο - μεθαύριο μου είπε
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 3 λεπτά πριν, MontzOlee είπε Ευχαριστω για τον χρόνο και την συμβουλή σου φίλε μακάρι να είναι κάτι τόσο απλό ! Ναι ειναι συνεχόμενο και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ καμία ανωμαλία Και σε απόλυτη ευθεία χωρίς τίποτα πάλι το ίδιο κάνει στα χαμηλά χιλιόμετρα Εδώ ρε μάγκες πως το βλέπετε είμαστε καλά ; Το ίδιο αμάξι είναι, αγορασμένο πριν 3 μήνες επιτρέπεται να είναι έτσι ; Στο CHR μου δεν είναι έτσι ας πούμε ναι,ακόμα και στο κουτί τους οι δίσκοι σκουριάζουν απο το νερό. Κάπου έχει ξεφύγει λίγο το θέμα.
MontzOlee Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε ναι,ακόμα και στο κουτί τους οι δίσκοι σκουριάζουν απο το νερό. Κάπου έχει ξεφύγει λίγο το θέμα. Σωστά αυτά είναι τα λιγότερα που γίνονται, εύκολα κιόλας! Σορρυ ας επικεντρωθώ στο θέμα απλά μου τις έστειλε κ είπα να το μοιραστώ γιατί σχολιάστηκε πιο πάνω ή πιθανότητα για φρένα , δίσκους κτλ Επεξ/σία 3 Ιουλίου από MontzOlee
Apostol. Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 50 minutes ago, MontzOlee said: Σωστά αυτά είναι τα λιγότερα που γίνονται, εύκολα κιόλας! Σορρυ ας επικεντρωθώ στο θέμα απλά μου τις έστειλε κ είπα να το μοιραστώ γιατί σχολιάστηκε πιο πάνω ή πιθανότητα για φρένα , δίσκους κτλ Αυτο που ειπωθηκε παραπανω ειναι οτι μπορει να χτυπανε τα τακακια μεσα στη δαγκανα, αυτο ειναι πολυ ευκολο να το δεις στο δρομο, οταν κανει το θορυβο πατας φρενο εστω και ελαχιστα (να πιασουν τα τακακια ομως γιατι αυτα μπορει να εχουν και regen), αν σταματησει σημαινει οτι ειναι τα τακακια. Γενικα ψυχραιμια, μην τρελενεστε. Επισης δεν υπαρχει δρομος χωρις ανωμαλια. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Apostol. 1
varg88 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Καλύτερα ας βάλει σε ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο για έλεγχο και εν ανάγκη ας κατέβει και ο ίδιος κάτω από το αμάξι να εντοπίσει ακριβώς το που είναι ο θόρυβος. Αν είναι εξωτερικός ή εσωτερικός στον κινητήρα δε θα είναι δύσκολο να το καταλάβει θεωρώ. Θεωρώ πως οφείλουν να του το λύσουν το θέμα, αλλά προσωπικά θα πήγαινα και σε άλλη αντιπροσωπεία. Το ενδεχόμενο αντίστροφης πώλησης το βρίσκω πολύ δύσκολο δυστυχώς... Αφού πέρασαν τόσοι μήνες.. ίσως στις πρώτες μέρες να είχε πιθανότητες.
Apostol. Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 minute ago, varg88 said: Καλύτερα ας βάλει σε ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο για έλεγχο και εν ανάγκη ας κατέβει και ο ίδιος κάτω από το αμάξι να εντοπίσει ακριβώς το που είναι ο θόρυβος. Αν είναι εξωτερικός ή εσωτερικός στον κινητήρα δε θα είναι δύσκολο να το καταλάβει θεωρώ. Θεωρώ πως οφείλουν να του το λύσουν το θέμα, αλλά προσωπικά θα πήγαινα και σε άλλη αντιπροσωπεία. Το ενδεχόμενο αντίστροφης πώλησης το βρίσκω πολύ δύσκολο δυστυχώς... Αφού πέρασαν τόσοι μήνες.. ίσως στις πρώτες μέρες να είχε πιθανότητες. Καμια πιθανοτητα αντιστροφης πωλησης, και καλα κανουν, το αυτοκινητο δεν εχει τιποτα σημαντικο, ακομη και κιβωτιο να ειναι (που δεν ακουγεται να ειναι), φτιαχνει ευκολα, αλλαζουν κιβωτιο. Αν ολοι με το παραμικρο ζητουσαν επιστροφη του αυτοκινητου τοτε οι εταιριες κανεναν δεν θα εξυπηρετησαν/επαιρναν στα σοβαρα. Πιο σοβαρο ειναι το θεμα με την βαφη που ειχε το παλικαρι με το yaris στο αλλο θεμα παρα αυτο. Γιατι η εργοστασιακη βαφη ΔΕΝ εχει σχεση με τους φαναρτζηδες, οταν βαφει ενα αυτοκινητο πανω απο το original χρωμα τοτε δεν ειναι ποτε το ιδιο, και στο περας του χρονου. Αντιθετα το να αλλαξεις ενα αμορτισερ ενα κιβωτιο ενα ακρομπαρο ενα σινεμπλοκ μια ζαμφορ ή οτιδηποτε αλλο που βγαινει μπαινει με 5 βιδες δεν εχει καμια διαφορα απο το εργοστασιο. 3
cmaniac Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Τα άκουσα. Και tie rods παίζουν έντονα. Όντως πάντως, η αξία του αυτοκινήτου δε μειώνεται με αλλαγές τέτοιου είδους. Οι made in Japan κατασκευές οπως το corolla cross είναι πιο απίθανο αλλά όχι αδύνατο να βγάλουν τέτοια προβλήματα. Γι'αυτό υπάρχει το after sales και η Τογιότα έχει γενικά καλό απο δαύτο. 1
Ribopaido Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Προσωπικα, επειτα απο 4 χρονια σε συνεργειο σαν βοηθος και μετα 5 χρονια ηλεκτρολογος- τεχνικος συμβουλος σε αντιπροσωπεια της τογιοτα δεν πιστευω οτι υπαρχουν πολλοι που μπορουν να βρουν βλάβες εκτος manual καθως η μεση ηλικια ειναι μικρη e-CVT να ειναι ελαττωματικό εχει τυχει 1-2 φορες το πολυ και αλλαχτηκε επιτοπου. Και στις 2 φορες οταν εμπαινε στη Ν δεν παρουσιαζε κανενα θορυβο (ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ και για πολυ λιγο) οποτε φανηκε εκει συμφωνα με το repair manual , επίσης εβγαζε σφάλμα αυξημένης πίεσης ATF σε χαμηλες στροφες με αποτομη επιτάχυνση. Ο μάγκας των τογιοτα - μεγάλος δάσκαλος για εμενα- ειναι ενας αν θες να πας να το ακουσει και να το δει χωρις να σου πειραξει τιποτα. Καραμπασιδης γιωργος! Πάντως ο ήχος δειχνει τζόγο σε σημειο συνδεσης , οχι ζαμφορ σιγουρα - πιο πανω σημειο προς τα top mount. Αν θες ρωτα παντως δεν χανεις κατι Επεξ/σία 4 Ιουλίου από Ribopaido 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα