Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 2MM είπε

Ok εσπασε, το δεχομαι (αν και ειναι σχεδιασμενο να εχει πλαστικη παραμορφωση . Ελατηριο ειναι) 

Αλλά το οτι αλλαξαν αμορτισερ κι αυτο δεν κουνηθηκε στην εκταση ωστε να φανει κομμενο , μου μοιαζει περιεργο. Τεσπα, μην χαλαω αλλο το θεμα του παιδιου 

Έχει και χειρότερα.

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

ελατήριο βαλβίδας φτιαγμένο απο ζελέ που κολυμπαει 

Δεν εσπασε ομως 😄

Ελα τερμα το off topic . Τι μας φταιει ο ts ?!?!

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, 2MM είπε

Ok εσπασε, το δεχομαι (αν και ειναι σχεδιασμενο να εχει πλαστικη παραμορφωση . Ελατηριο ειναι) 

Αλλά το οτι αλλαξαν αμορτισερ κι αυτο δεν κουνηθηκε στην εκταση ωστε να φανει κομμενο , μου μοιαζει περιεργο. Τεσπα, μην χαλαω αλλο το θεμα του παιδιου 

Δεν κρεμάει ο άξονας γιατί τον κρατάνε με γρύλο 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν κρεμάει ο άξονας γιατί τον κρατάνε με γρύλο 

Αυτο το αμορτισερ ειναι πλαγιαστο , το αλλο ηταν παραλληλα με το ελατηριο αν θυμαμαι καλα. Για να βγει το αμορτισερ , δεν πρεπει να ερθει σε πληρη εκταση ? Αρα θα τεντωσει και το ελατηριο ? Για το βιντεο με τον φρενά λέω 

Απο μεριας μου δεν ξαναγραφω , γιατι ειμαστε εκτος, και ο θεματοθετης εχει σοβαροτερο προβλημα.  Ευχαριστω και σορρυ για τα off topic ποστς 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/7/2025 στις 11:44 ΜΜ, Apostol. είπε

Αυτο που ειπωθηκε παραπανω ειναι οτι μπορει να χτυπανε τα τακακια μεσα στη δαγκανα, αυτο ειναι πολυ ευκολο να το δεις στο δρομο, οταν κανει το θορυβο πατας φρενο εστω και ελαχιστα (να πιασουν τα τακακια ομως γιατι αυτα μπορει να εχουν και regen), αν σταματησει σημαινει οτι ειναι τα τακακια.

Γενικα ψυχραιμια, μην τρελενεστε.

Επισης δεν υπαρχει δρομος χωρις ανωμαλια.

ναι καταλαβα τι λες αλλα οχι , δεν ειναι κατα το φρεναρισμα.

Ειναι σε ΚΑΘΕ ΞΕΚΙΝΗΜΑ του οχήματος, με το που μπαινει το D και το οχημα ξεκιναει την κύληση του , ΠΑΝΤΑ ακουγεται ο θορυβος ειτε υπαρχει ειτε οχι καποια ανωμαλια στο δρομο.

Στις 3/7/2025 στις 11:46 ΜΜ, varg88 είπε

Καλύτερα ας βάλει σε ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο για έλεγχο και εν ανάγκη ας κατέβει και ο ίδιος κάτω από το αμάξι να εντοπίσει ακριβώς το που είναι ο θόρυβος. Αν είναι εξωτερικός ή εσωτερικός στον κινητήρα δε θα είναι δύσκολο να το καταλάβει θεωρώ.

Θεωρώ πως οφείλουν να του το λύσουν το θέμα, αλλά προσωπικά θα πήγαινα και σε άλλη αντιπροσωπεία.

Το ενδεχόμενο αντίστροφης πώλησης το βρίσκω πολύ δύσκολο δυστυχώς... Αφού πέρασαν τόσοι μήνες.. ίσως στις πρώτες μέρες να είχε πιθανότητες. 

αδερφε εχουμε κατεβει πολλες φορες κατω απο το αμαξι και ''τρεχαμε'' διπλα του. Δεν ακουγεται ή εστω δεν το ακουμε, τι να πω.

Οι ημέρες δεν ξερω αν έχουν σημασια αν ηταν να γινει κατι. Το προβλημα έχει εμφανιστει και φαινεται αυτο απο τα πρωτα 80 χιλιομετρα που ειχε κανει οπου και μιλησε με τον πωλητη το παιδι, δηλαδη τι να ειχε κανει μηνυση απο την αρχη ? ειπαμε..

Στις 3/7/2025 στις 11:52 ΜΜ, Apostol. είπε

Καμια πιθανοτητα αντιστροφης πωλησης, και καλα κανουν, το αυτοκινητο δεν εχει τιποτα σημαντικο, ακομη και κιβωτιο να ειναι (που δεν ακουγεται να ειναι), φτιαχνει ευκολα, αλλαζουν κιβωτιο.

Αν ολοι με το παραμικρο ζητουσαν επιστροφη του αυτοκινητου τοτε οι εταιριες κανεναν δεν θα εξυπηρετησαν/επαιρναν στα σοβαρα.

Πιο σοβαρο ειναι το θεμα με την βαφη που ειχε το παλικαρι με το yaris στο αλλο θεμα παρα αυτο. Γιατι η εργοστασιακη βαφη ΔΕΝ εχει σχεση με τους φαναρτζηδες, οταν βαφει ενα αυτοκινητο πανω απο το original χρωμα τοτε δεν ειναι ποτε το ιδιο, και στο περας του χρονου.

Αντιθετα το να αλλαξεις ενα αμορτισερ ενα κιβωτιο ενα ακρομπαρο ενα σινεμπλοκ μια ζαμφορ ή οτιδηποτε αλλο που βγαινει μπαινει με 5 βιδες δεν εχει καμια διαφορα απο το εργοστασιο. 

καλα τα λες κι εγω ετσι θα ελεγα αρκει να μην εχουν βγει 10-20-30-40Κ ευρω απο την τσεπη σου φιλε μου

 

Στις 3/7/2025 στις 11:58 ΜΜ, cmaniac είπε

Τα άκουσα.

Και tie rods παίζουν έντονα.

Όντως πάντως, η αξία του αυτοκινήτου δε μειώνεται με αλλαγές τέτοιου είδους. Οι made in Japan κατασκευές οπως το corolla cross είναι πιο απίθανο αλλά όχι αδύνατο να βγάλουν τέτοια προβλήματα.

Γι'αυτό υπάρχει το after sales και η Τογιότα έχει γενικά καλό απο δαύτο.

μοιαζει θα τολμησω να πω οταν το κανει γρηγορα στο βιντεο.

Στις 4/7/2025 στις 9:21 ΠΜ, Ribopaido είπε

Προσωπικα, επειτα απο 4 χρονια σε συνεργειο σαν βοηθος και μετα 5 χρονια ηλεκτρολογος- τεχνικος συμβουλος σε αντιπροσωπεια της τογιοτα δεν πιστευω οτι υπαρχουν πολλοι που μπορουν να βρουν βλάβες εκτος manual καθως η μεση ηλικια ειναι μικρη

e-CVT να ειναι ελαττωματικό εχει τυχει 1-2 φορες το πολυ και αλλαχτηκε επιτοπου. Και στις 2 φορες οταν εμπαινε στη Ν δεν παρουσιαζε κανενα θορυβο (ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ και για πολυ λιγο) οποτε φανηκε εκει συμφωνα με το repair manual , επίσης εβγαζε σφάλμα αυξημένης πίεσης ATF σε χαμηλες στροφες με αποτομη επιτάχυνση. 

Ο μάγκας των τογιοτα - μεγάλος δάσκαλος για εμενα- ειναι ενας αν θες να πας να το ακουσει και να το δει χωρις να σου πειραξει τιποτα. Καραμπασιδης γιωργος! Πάντως ο ήχος δειχνει τζόγο σε σημειο συνδεσης , οχι ζαμφορ σιγουρα - πιο πανω σημειο προς τα top mount. Αν θες ρωτα παντως δεν χανεις κατι

ευχαριστω πολυ για το ονομα που παρεθεσες φιλε , θα του το πω οπως επισης και αυτο με το Ν , να δουμε αν το κανει ή οχι, παντως οπως και να χει ευχαριστω για τον χρονο σου

Στις 4/7/2025 στις 10:02 ΠΜ, Dmet είπε

Καλησπέρα επειδή αντιμετώπισα και εγώ ένα σοβαρό πρόβλημα σε καινούργιο αυτοκίνητο ήταν ξαναβαμενο εξωτερικά τελικά κατάφερα να μου το αντικαταστήσει μετά από τρεις μήνες,  μια λύση έχεις απευθύνεσαι έγγραφος στην μαμά εταιρεία  στην Ιαπωνία και ζητάς το ιστορικό του αυτοκινήτου και την αντικατάσταση του  λίγο τραβηγμένο αλλά ο επιμένων νικά άλλαξα αυτοκίνητο των 27.000 ευρώ το 2004.

ευχαριστω πολυ για την συμβουλη και τον χρονο σου.

Μεσω mail εκανες την επικοινωνια ? αν το εχεις στειλτο μου σε ενα dm σε παρακαλω πολυ.

Εκανες και κίνηση με νομικο εκπροσωπο ή δεν χρειαστηκε καν ?

Στις 4/7/2025 στις 5:23 ΜΜ, geopro είπε

Εδώ όντως υπάρχει βάση.

Όταν επανειλημμένως στο παραδίδουν χωρίς να το έχουν διορθώσει τότε ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι είτε αδυνατούν τεχνικά είτε κωλυσιεργούν έτσι ώστε να κουραστεί ο πελάτης και να εγκαταλείψει.

Είναι ή το ένα ή το άλλο και μετά από τρεις- τέσσερις (το πολύ) ανεπιτυχείς επισκέψεις τότε ανοίγει ο νομικός δρόμος για αντιστροφή πώλησης.

Αν μπορέσουν να το διορθώσουν τότε ας γίνει και διεκδίκηση αντισταθμιστικών μέτρων ( πχ έξτρα εγγύηση) λόγω της μείωσης της αξίας του αυτοκινήτου. Προσωπικά αν ήμουν σε αναζήτηση αγοράς μεταχειρισμένου δεν θα ένιωθα άνετα με ένα αυτοκίνητο που το έχουν τόσο πολύ “πασπατέψει ” από μηδέν χιλιόμετρα. Αν ήταν μετά από εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα θα ήταν προσόν οι αλλαγές ανταλλακτικών λόγω φθοράς αλλά όχι από καινούργιο.

συμφωνω απολυτα στο 100% αυτων που εγραψες, αν παραδωσουν για 4η φορα ''προβληματικο αμαξι'' δεν αξιζει καν να περιμενει την 5η φορα για εμενα, βαζει δικηγορο και οτι γινει.

Ωστοσο τωρα δεν τον εχει βαλει ακομα γιατι περασε ο καιρος και ενω εχει ερθει το αμορτισερ δεν μπορει να παρει αδεια ο ιδιος για να παει να το βαλει, 

μετα απο αυτο ειτε το αμαξι θα φτιαχτει ειτε θα μπουν τα ''μεγαλα'' μεσα.

Στην τελικη ναι ας του δωσουν εξτρα εγγυηση ξερω γω ..

Στις 4/7/2025 στις 5:54 ΜΜ, mechpanos είπε

Εγώ δεν βλέπω να είναι κάτι σοβαρό, αλλά είναι εκνευριστικό και ξενερωτικό όταν μιλάμε για καινούργιο αμάξι, να κουδουνίζει σαν τενεκές από κάτω. 
Οπότε ΝΑΙ να τους πάει τρένο να κόψουνε το σβέρκο τους να βρουνε το πρόβλημα και να δώσουνε την λύση.
Να ζητάει κάθε επικοινωνία να γίνεται γραπτά καθώς και μετά από κάθε παράδοση, γραπτή αναφορά τί φτιάξανε και ότι επιλύθηκε το πρόβλημα αλλιώς να μην παραλαμβάνει.
Γραπτή ενημέρωση της Τογιότα Ευρώπης και Ιαπωνίας.

Στην Ιαπωνία ειρήσθω εν παρόδω, αν κάποιος κακολογήσει κάποιον, πρέπει αυτός να πάει να πάρει ένα ειδικό χαλάκι, να πάρει ένα ειδικό σπαθί, και να κάνει χαρακίρι. Αν όμως αποδειχθεί ότι η κακολογία ήταν συκοφαντία, τότε πρέπει ο συκοφαντών να πάει να κάνει χαρακίρι ο ίδιος. Το αποτέλεσμα είναι στην κοινωνία τους να κάνουν το παν για να μην κακολογηθούν, και δεν κακολογούν. Είναι στην κουλτούρα τους.

Με τους Ιάπωνες λοιπόν θα βγάλεις άκρη!

δεν θεωρειται αυτονοητο αυτο ? δηλαδη παιζει να εχουν πει οτι ειναι αμορτισερ , να βρουν οτι ειναι και ενα αλλο Χ πραγμα και να μην αναφερθει ?

Edit Να βάλω ξανά κάτι (μπορεί) άκυρο για το εν λόγω όχημα πάλι.

 

εδώ βλέπουμε κάτι παράξενο στην βαφή του; Στον οπίσθιο προφυλακτήρα παρατηρείται αυτό κ φαίνεται να να είναι αυτοκόλλητο ή ξανα βαμμένο κ έχει 2 στρώσεις ; 
δεν το έχω δει από κοντά για να το "νιώσω" αλλά πως φαίνεται όντως , έτσι ; 

το αμάξι είναι λευκή πέρλα , μήπως ο προφυλακτήρας ήταν απλά άσπρος κ έχει μπει κάτι από πάνω; 

IMG_3319.jpeg

IMG_3322.jpeg

Επεξ/σία από MontzOlee
  • Like 1
Δημοσ.

@MontzOlee, μια γρήγορη, ερώτηση. Ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν βάζει Drive και ξεκινάει, και μετά σταματάει ? Όταν βάζει reverse, συμβαίνει το ίδιο ?

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, sugata_gr είπε

@MontzOlee, μια γρήγορη, ερώτηση. Ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν βάζει Drive και ξεκινάει, και μετά σταματάει ? Όταν βάζει reverse, συμβαίνει το ίδιο ?

 

Ωραία ερώτηση αλλά δεν έχω ιδέα αν το κάνει στο reverse.

Πάντως ξέρω ότι το κάνει στο Drive και ακούγεται περίπου μέχρι τα 30-40 χιλιόμετρα, μετά είτε σταματάει είτε δεν ακούγεται λογω θορύβου 

Θα του πω πάντως να το κάνουμε και στο reverse και θα σου πω αν παίζει κάποιο ρόλο 

  • Like 1
Δημοσ.
7 hours ago, MontzOlee said:

ναι καταλαβα τι λες αλλα οχι , δεν ειναι κατα το φρεναρισμα.

Ειναι σε ΚΑΘΕ ΞΕΚΙΝΗΜΑ του οχήματος, με το που μπαινει το D και το οχημα ξεκιναει την κύληση του , ΠΑΝΤΑ ακουγεται ο θορυβος ειτε υπαρχει ειτε οχι καποια ανωμαλια στο δρομο.

αδερφε εχουμε κατεβει πολλες φορες κατω απο το αμαξι και ''τρεχαμε'' διπλα του. Δεν ακουγεται ή εστω δεν το ακουμε, τι να πω.

Οι ημέρες δεν ξερω αν έχουν σημασια αν ηταν να γινει κατι. Το προβλημα έχει εμφανιστει και φαινεται αυτο απο τα πρωτα 80 χιλιομετρα που ειχε κανει οπου και μιλησε με τον πωλητη το παιδι, δηλαδη τι να ειχε κανει μηνυση απο την αρχη ? ειπαμε..

καλα τα λες κι εγω ετσι θα ελεγα αρκει να μην εχουν βγει 10-20-30-40Κ ευρω απο την τσεπη σου φιλε μου

 

μοιαζει θα τολμησω να πω οταν το κανει γρηγορα στο βιντεο.

ευχαριστω πολυ για το ονομα που παρεθεσες φιλε , θα του το πω οπως επισης και αυτο με το Ν , να δουμε αν το κανει ή οχι, παντως οπως και να χει ευχαριστω για τον χρονο σου

ευχαριστω πολυ για την συμβουλη και τον χρονο σου.

Μεσω mail εκανες την επικοινωνια ? αν το εχεις στειλτο μου σε ενα dm σε παρακαλω πολυ.

Εκανες και κίνηση με νομικο εκπροσωπο ή δεν χρειαστηκε καν ?

συμφωνω απολυτα στο 100% αυτων που εγραψες, αν παραδωσουν για 4η φορα ''προβληματικο αμαξι'' δεν αξιζει καν να περιμενει την 5η φορα για εμενα, βαζει δικηγορο και οτι γινει.

Ωστοσο τωρα δεν τον εχει βαλει ακομα γιατι περασε ο καιρος και ενω εχει ερθει το αμορτισερ δεν μπορει να παρει αδεια ο ιδιος για να παει να το βαλει, 

μετα απο αυτο ειτε το αμαξι θα φτιαχτει ειτε θα μπουν τα ''μεγαλα'' μεσα.

Στην τελικη ναι ας του δωσουν εξτρα εγγυηση ξερω γω ..

δεν θεωρειται αυτονοητο αυτο ? δηλαδη παιζει να εχουν πει οτι ειναι αμορτισερ , να βρουν οτι ειναι και ενα αλλο Χ πραγμα και να μην αναφερθει ?

Edit Να βάλω ξανά κάτι (μπορεί) άκυρο για το εν λόγω όχημα πάλι.

 

εδώ βλέπουμε κάτι παράξενο στην βαφή του; Στον οπίσθιο προφυλακτήρα παρατηρείται αυτό κ φαίνεται να να είναι αυτοκόλλητο ή ξανα βαμμένο κ έχει 2 στρώσεις ; 
δεν το έχω δει από κοντά για να το "νιώσω" αλλά πως φαίνεται όντως , έτσι ; 

το αμάξι είναι λευκή πέρλα , μήπως ο προφυλακτήρας ήταν απλά άσπρος κ έχει μπει κάτι από πάνω; 

IMG_3319.jpeg

IMG_3322.jpeg

Αυτο που δειχνεις στις φωτογραφιες ειναι μεμβρανη προστασιας απο το εργοστασιο...

  • Like 1
Δημοσ.

αυτό με σπασμένο τακάκι μέσα στην δαγκάνα το χω πάθει και εγώ σε πίσω τροχό. Η αλήθεια είναι ότι και σε μένα ο μάστορας με την τρίτη το βρήκε, το σήκωσε, έβγαλε τροχό και τελευταία κίνηση ήταν να δει το τακάκι. Και ήταν σε 2 κομμάτια και μέχρι τα 40-50 που ήταν χαμηλή ταχύτητα ακουγόταν ένα τακ τακ. Αλλά δεν ήταν σαν αυτό στο βίντεο. Καταλάβαινες από ποιον τροχό ερχόταν και ήταν ρυθμικός. Τακ τακ τακ τακ. 

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, for4 είπε

αυτό με σπασμένο τακάκι μέσα στην δαγκάνα το χω πάθει και εγώ σε πίσω τροχό. Η αλήθεια είναι ότι και σε μένα ο μάστορας με την τρίτη το βρήκε, το σήκωσε, έβγαλε τροχό και τελευταία κίνηση ήταν να δει το τακάκι. Και ήταν σε 2 κομμάτια και μέχρι τα 40-50 που ήταν χαμηλή ταχύτητα ακουγόταν ένα τακ τακ. Αλλά δεν ήταν σαν αυτό στο βίντεο. Καταλάβαινες από ποιον τροχό ερχόταν και ήταν ρυθμικός. Τακ τακ τακ τακ. 

Δεν ανέφερα σπασμένο τακάκι, αλλά είτε σπασμένο είτε κακοβαλμένο είτε να λείπει κάποιο έλασμα συγκράτησης στη δαγκάνα.

Δημοσ.

Βρε μηπως ακουει τον ηχο απο το ηχειο για τους πεζους που ειναι μπροστα ατην μασκα?? Δουλευει σε χαμηλες ταχυτητες και μετα σταματαει…

Δημοσ.
20 ώρες πριν, sugata_gr είπε

@MontzOlee, μια γρήγορη, ερώτηση. Ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν βάζει Drive και ξεκινάει, και μετά σταματάει ? Όταν βάζει reverse, συμβαίνει το ίδιο ?

 

Αδερφέ μου κάνει κανονικά και στο Reverse και στο D & N

17 ώρες πριν, Apostol. είπε

Αυτο που δειχνεις στις φωτογραφιες ειναι μεμβρανη προστασιας απο το εργοστασιο...

Δηλαδή  βάζουν τέτοια για έξτρα προστασία ; 😳

15 ώρες πριν, SaFiS είπε

Βρε μηπως ακουει τον ηχο απο το ηχειο για τους πεζους που ειναι μπροστα ατην μασκα?? Δουλευει σε χαμηλες ταχυτητες και μετα σταματαει…

Βρε αν ήταν ηχείο γιατί να κάνει τόσο άσχημο ήχο δηλαδή ? 😂

Δημοσ.
3 hours ago, MontzOlee said:

Δηλαδή  βάζουν τέτοια για έξτρα προστασία ; 😳

Ναι η toyota βαζει σε ολα, και το yaris της γυναικας μου εχει..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...