Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λαμογια και παντου και επισημα....
Συναδελφος μου εμαθε μετα απο καιρο,οτι στην Τoyota δεν του εκαναν λιπαντικο σερβις,οπως το αφηνε το αμαξι ετσι το επαιρνε....Φανταστειτε τι κανουν σε γυναικες που δεν εχουν ιδεα....

Γιαυτο παντα πρεπει να εισαι μπροστα στις εργασιες αλλα ποιος σε αφηνει πλεον?
Καλο ειναι να μαρκαρεις καπως την ταπα του λαδιου να δεις αν την ανοιξαν..

  • Like 1
  • Απαντ. 172
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, for4 είπε

Δυστυχώς το θέμα συνεργείο στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία και το να πας στην αντιπροσωπεία να πληρώσεις το αυξημένο κόστος, δυστυχώς ξανά, δεν σου εξασφαλίζει τίποτα. Ανεξαρτήτως μάρκας. Το καλύτερο για μένα είναι να βρεις μέσω συστάσεων ένα καλό μάστορα και να το πας εκεί μόνο. Θα τον τσεκαρεις τις πρώτες φορές και μετά θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εγώ από όταν βρήκα τον δικό μου ηρέμησα. Ήμουν έτοιμος να αλλάξω αυτοκίνητο και από τότε έχω κάνει άλλα 200κ χλμ. 

Τώρα για το θέμα, ίσως είμαι υπερβολικός αλλά εγώ κάνω ευθυγράμμιση και όταν αλλάζω ελαστικά. Δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο το κόστος οπότε για να είμαι σίγουρος το κάνω. Τώρα η αντιπροσωπεία μπορεί να μην κάνει γτ έχουν δουλειά και δεν προλαβαίνουν αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση που υπήρχε ιστορικό ταλαιπωρίας του πελάτη, έπρεπε να ήταν σούπερ προσεκτικοί. 

Δε νομίζω ότι είσαι υπερβολικός, θέλει ευθυγράμμιση. Απλά μετά από 1-2 χιλιάδες χιλιόμετρα. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δε νομίζω ότι είσαι υπερβολικός, θέλει ευθυγράμμιση. Απλά μετά από 1-2 χιλιάδες χιλιόμετρα. 

Ζυγοσταθμιση μαλλον εννοεις 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 2MM είπε

Ζυγοσταθμιση μαλλον εννοεις 

Η ζυγοστάθμιση γίνεται εκεί επιτόπου, έτσι δεν είναι; Για ευθυγράμμιση μετά από κάποια χιλιόμετρα μου έχουν πει 2-3 λαστιχάδες.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 2MM είπε

Ζυγοσταθμιση μαλλον εννοεις 

ζυγοστάθμιση στην κανουν επιτοπου και βαζουν και τα βαράκια στις ζάντες αν το έχεις παρατηρήσει. Μιλάω για ευθυγράμμιση. Εγώ την κάνω επι τοπου. Τώρα δεν ξέρω αν είναι το σωστό ή πρέπει να περάσουν κάποια χλμ, αλλά έτσι το κάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι την ζυγοσταθμιση την κανουν αμεσως μετα την τοποθετηση των ελαστικων. Αλλά θεωρητικα θελει οταν πατησουν καλα τα λαστιχα, μετα απο καποια χλμ

Ευθυγραμμιση δεν καταλαβαινω γιατι να θελει μετα απο 1000/2000χλμ . Κι εκεινη την ωρα να την κανεις , τι θα αλλαξει ?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, 2MM είπε

Ναι την ζυγοσταθμιση την κανουν αμεσως μετα την τοποθετηση των ελαστικων. Αλλά θεωρητικα θελει οταν πατησουν καλα τα λαστιχα, μετα απο καποια χλμ

Ευθυγραμμιση δεν καταλαβαινω γιατι να θελει μετα απο 1000/2000χλμ . Κι εκεινη την ωρα να την κανεις , τι θα αλλαξει ?

Εγώ όταν άλλαξα ελαστικά στο αυτοκίνητο μου, ο λαστιχάς (Sianis στο Περιστέρι), μετά την αλλαγή των ελαστικών, μου ζήτησε να πάρω το αυτοκίνητο και να το οδηγήσω για μερικά λεπτά στην γύρω περιοχή  ( ώστε να ζεσταθουν και να "κάτσουν" τα λαστιχα) και μετα να το πάω πίσω για να το ανεβάσει για έλεγχο ευθυγράμμισης (το οποίο κι έγινε).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, george1994 είπε

Εγώ όταν άλλαξα ελαστικά στο αυτοκίνητο μου, ο λαστιχάς (Sianis στο Περιστέρι), μετά την αλλαγή των ελαστικών, μου ζήτησε να πάρω το αυτοκίνητο και να το οδηγήσω για μερικά λεπτά στην γύρω περιοχή  ( ώστε να ζεσταθουν και να "κάτσουν" τα λαστιχα)

Τα λαστιχα για να στρωσουν θελουν τουλαχιστον 300-500km, αλλαζει πολυ η συμπεριφορα τους και αν το στρωσιμο το κανεις σωστα το ελαστικο θα κρατησει πολυ παραπανω. Ιδανικο για στρωσιμο ειναι θερμοκρασιες 50-60C βαθμους χωρις μεγαλες γωνιες ολισθισης. 

Οπως και τα φρενα, που κανενας δεν ξερει να τα στρωσει σωστα, ολοι κανουνε αρλουμ τουρλουμ

9 ώρες πριν, 2MM είπε

Ναι την ζυγοσταθμιση την κανουν αμεσως μετα την τοποθετηση των ελαστικων. Αλλά θεωρητικα θελει οταν πατησουν καλα τα λαστιχα, μετα απο καποια χλμ

Ευθυγραμμιση δεν καταλαβαινω γιατι να θελει μετα απο 1000/2000χλμ . Κι εκεινη την ωρα να την κανεις , τι θα αλλαξει ?

Ζυγοσταθμιση οταν τα βαλεις και μετα απο 500km road force, καλα γενικα εγω ειμαι υπερευαισθητος στις δονησεις/ασταθεια κλπ. Οποτε με ενοχλουν και τα 5γραμια. Βασικα και στην ευθυγραμμιση ειμαι τρομερος ψειρας. Ενα αμαξι που δεν τρακαρει σωστα με μπριζωνει. Κατι αμαξι με ασχημη πισω συγκλιση που εχουν την ταση να καβουριαζουν με φτανουν στα ορια μου και με αγχωνουν απιστευτα πολυ. Νοιωθω συνεχεια πως θα φυγουν ακομα και αν απεχουν οντως απο το να φυγουν. Το ιδιο και με τις πιεσεις, αν δεν εχω αυτη που ακριβως θελω αρρωσταινω, δεν μπορω να οδηγησω το αμαξι. 

Γενικα πιεση ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση μπορουν να με κανουν να νοιωθω απο απολυτη σιγουρια για ενα αμαξι μεχρι να με τρομοκρατησουν και να με φερουν στα ορια μου να μου προκαλεσουν απιστευτο αγχος. Οπως και η μονοπλευρη πεδη. Γενικα οταν μπορω κανω τις δικες μου ρυθμισεις γεωμετριας, δε με ενδιαφερει τι λεει η εταιρια. 

Τρεχω παντα συγκλιση εμπρος ακομα και αν καποια αμαξια θελουν αποκλιση, παντα βαζω πολυ στατικο καμπερ μπροστα για να μειωσω την υποστροφη ακομα και σε αμαξια με καλη ανακτηση καμπερ. Πισω τρεχω εξατρα συγκλιση γυρω στα 15λεπτα την ροδα, καμπερ πανω απο 1 μοιρα. Μην ξεχνας το εμπρος συστημα δινει την κατευθυνση αλλα το πισω συστημα στριβει το αυτοκινητο.

Πιεσεις καμια σχεση με αυτες που θελει η εταιρια. Σε καποια αμαξια τρεχω 25/20 Ε/Π γιατι ετσι γουσταρω, εκτος απο τις βροχες που τα κανω μπαλονια

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...