Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Εδώ πέρα σου γράφουν ό,τι να ναι.

Αυτο που έκανε ο αστυνομικός είναι φθορά ξένης περιουσίας. Αν δεν μπορεί να αφαιρέσει πινακίδες, χωρίς να προκαλέσει ζημιά, για τον Χ, Υ λόγο, αυτό που προβλέπεται είναι να μην τις αφαιρέσει και να γράψει στην κλήση “να παραδοθούν οι πινακίδες εντός 3 ημερών”. 

Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι? Ότι, εκτός αν έχεις άπειρα λεφτά, το να κινηθείς νομικά δεν αξίζει γιατί θα στοιχίσει πολύ παραπάνω από τη ζημιά στο πλαίσιο.

Γερανός είναι η λύση.

Να τον πληρώσει και αυτόν.

Μπορεί πάλι να μην παρκάρει παράνομα.

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Σε γλίτωσε απο τον κόπο να πας να τις παραδώσεις,μην τον κεράσεις καφέ και πάρε άλλο πλαίσιο.

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Morosana είπε

δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει πως μπορεί να λύνει το κάθε Πλαίσιο πινακίδας

Τι να ξερει να λυσει, απο οσες κλησεις εχω συναντησει, δικες μου και ξενες, φαινεται οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι ουτε να εχουν βγαλει λυκειο...

  • Haha 4
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, lector είπε

Τι να ξερει να λυσει, απο οσες κλησεις εχω συναντησει, δικες μου και ξενες, φαινεται οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι ουτε να εχουν βγαλει λυκειο...

Και στους γιατρούς δεν μπορείς να καταλάβεις χειρόγραφο αλλά δεν σημαίνει κάτι. Φαντάζομαι ακόμα και εγώ που θεωρώ ότι κάνω καλά γράμματα αν χρειαστεί να γράψω σε ένα μπλοκακι Α5 στον αέρα παρόμοιο συμπέρασμα θα βγει 😛

 

Κανονικά θα έπρεπε να υπήρχε υποχρεωτικά είτε ένα universal πλαίσιο για κάθε είδους πινακίδας με συγκεκριμένο τρόπο ανοίγματος κλεισίματος  η κάποιο bracket για στερέωση με 2 σταυρωτές βίδες και τέλος. Ούτε allen ούτε torx ούτε ποντάρισμα και ότι άλλο θέλει ο καθένας 

  • Like 4
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Katsiabas είπε

Καλησπέρα σας, δέχτηκα μια κλήση για παράνομα παρκάρισμα σε κεντρικό δρόμο όπου υπήρχε κίτρινη γραμμή απαγόρευσης στάθμευσης.. βέβαια για έναν καφέ κατέβηκα και δεν πρόλαβα. Όμως μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που ξεριζώνε τίς πινακίδες.. και μπροστά καί πίσω.. τι λέτε;;

IMG_20250702_220729.jpg

Οταν πας να πληρωσεις πες τους 100 σας χρωστάω 100 η ζημιά που κάνατε είμαστε πάτση

  • Haha 4
Δημοσ.

Μεχρι προχτες δεν θα πιστευα την ιστορια του καφε αλλα ειναι μεχρι να σου συμβει.

Στο Κολωνακι(οδ.Καναρη) με μηχανακι ανεβηκα να δωσω 1 τιμολογιο σε οροφο και κατεβηκα και δεν ειχα πινακιδα. +20€ κληση απο τροχαια.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Η λυση ειναι μια πριτσιναρισμα με ναυπηγικα πριτσινια ή ακομα καλυτερα ηλους σφυρηλατους.

Δεν ξερω αν για το σπασμενο πλαισιο μπορει να κανει κατι η νομικη αλλα δε πιστευω.

Οπως και να χει οι τυπαδες ειναι αμορφωτοι και δεν ξερουν να διαχωριζουν βασικα ειδη κοχλιων και εργαλιων. Σιγα τωρα μην δινανε βαρυτητα στο πως να το βγαλουν χωρις να σπασουν το πλαισιο το τραβηξανε σα κολλημενο πανελ πορτας

1 ώρα πριν, lector είπε

Τι να ξερει να λυσει, απο οσες κλησεις εχω συναντησει, δικες μου και ξενες, φαινεται οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι ουτε να εχουν βγαλει λυκειο...

Σαφεστατα, και αυτο τους καθιστα ειδικους στην ερμηνεια των νομων....

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Η λυση ειναι μια πριτσιναρισμα με ναυπηγικα πριτσινια ή ακομα καλυτερα ηλους σφυρηλατους.

Δεν ξερω αν για το σπασμενο πλαισιο μπορει να κανει κατι η νομικη αλλα δε πιστευω.

Οπως και να χει οι τυπαδες ειναι αμορφωτοι και δεν ξερουν να διαχωριζουν βασικα ειδη κοχλιων και εργαλιων. Σιγα τωρα μην δινανε βαρυτητα στο πως να το βγαλουν χωρις να σπασουν το πλαισιο το τραβηξανε σα κολλημενο πανελ πορτας

Σαφεστατα, και αυτο τους καθιστα ειδικους στην ερμηνεια των νομων....

Όπως δεν είναι δουλειά του μηχανικού να γνωριζει τι πρέπει να κάνει σε περίπτωση τροχαίου, να κόψει κυκλοφορία κτλ κτλ κτλ έτσι δεν είναι δουλειά του τροχαίου να ξεχωρίζει τις βίδες, τα din, να φτιάχνει σπειρώματα με χελικοιλ να κουβαλάει τρυπάνι για να ξετρυπάει πριτσίνια, φλόγιστρο και wd40 για βίδες ετών κτλ. 

 

  • Like 7
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Εδώ πέρα σου γράφουν ό,τι να ναι.

Αυτο που έκανε ο αστυνομικός είναι φθορά ξένης περιουσίας. Αν δεν μπορεί να αφαιρέσει πινακίδες, χωρίς να προκαλέσει ζημιά, για τον Χ, Υ λόγο, αυτό που προβλέπεται είναι να μην τις αφαιρέσει και να γράψει στην κλήση “να παραδοθούν οι πινακίδες εντός 3 ημερών”. 

Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι? Ότι, εκτός αν έχεις άπειρα λεφτά, το να κινηθείς νομικά δεν αξίζει γιατί θα στοιχίσει πολύ παραπάνω από τη ζημιά στο πλαίσιο.

Κάνεις πλάκα έτσι; Και τον υπουργό δικαιοσύνης να έχεις βύσμα ούτε σε ακροατήριο θα φθάσει η υπόθεση σου.

Μπορουσε να κάνει κάτι πιο ευκολο, να φωνάξει το γεράνο να το πάρει και να χρεωθείς και ένα 200€ γερανό και πάρκιγκ. 

Επεξ/σία από iorant
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Morosana είπε

Όπως δεν είναι δουλειά του μηχανικού να γνωριζει τι πρέπει να κάνει σε περίπτωση τροχαίου, να κόψει κυκλοφορία κτλ κτλ κτλ

Συγγνώμη αν στεναχωρώ, αλλά είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε κάτι:

Η διαχείριση της κυκλοφορίας σε τροχαίο ατύχημα, όπως και η γενικότερη κυκλοφοριακή οργάνωση και ασφάλεια, εμπίπτει εξ ορισμού στο επιστημονικό πεδίο της συγκοινωνιολογίας. Η συγκοινωνιολογία είναι κλάδος των πολιτικών ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ· δηλαδή οι συγκοινωνιολόγοι είναι μηχανικοί — το τονίζω — μηχανικοί (πολιτικοί).

Κατά συνέπεια, οι μέθοδοι, οι τεχνικές, τα θεωρητικά πρότυπα και τα μοντέλα πάνω στα οποία βασίζεται η εκπαίδευση και οι ενέργειες κάθε αστυνομικού σε τροχαίες περιπτώσεις, έχουν σχεδιαστεί και θεμελιωθεί από μηχανικούς. Δεν είναι απλώς «δουλειά του μηχανικού» — είναι καθαρά αντικείμενο μηχανικού από τη σύλληψη μέχρι την εφαρμογή.

Τι μεγάλη «σύμπτωση» που ένας μηχανικός όχι μόνο γνωρίζει τη θεωρία της κυκλοφορίας, αλλά μπορεί και να αναγνωρίζει το είδος του κοχλία σε μια εφαρμογή???? Αυτή ακριβώς είναι και η ειδοποιός διαφορά του μηχανικού από κάθε άλλη ειδικότητα:
Ο μηχανικός εκπαιδεύεται πρωτίστως στο πώς να μπορεί να μαθαίνει.

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί κάτι που συχνά παραβλέπεται:
Το σύνολο της τεχνολογίας και των εργαλείων πάνω στα οποία βασίζεται το έργο της αστυνομίας στον τομέα της τροχαίας — από τα ραντάρ μέτρησης ταχύτητας (τα οποία χρησιμοποιούνται χωρίς να κατανοούν πώς βαθμονομούνται), μέχρι το αλκοολόμετρο (όπου διαβάζουν μία τιμή και την συγκρίνουν με ένα όριο) — έχουν όλα σχεδιαστεί, εξελιχθεί και πιστοποιηθεί από μηχανικούς.

Όλα αυτά τα έφτιαξαν Μ Η Χ Α Ν Ι Κ Ο Ι.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Haha 2
Δημοσ.
19 hours ago, Katsiabas said:

.. βέβαια για έναν καφέ κατέβηκα και δεν πρόλαβα.

 

4 hours ago, k_w_t said:

ανεβηκα να δωσω 1 τιμολογιο σε οροφο και κατεβηκα και δεν ειχα πινακιδα. +20€ κληση απο τροχαια.

Το ποσό γουστάρω που αρχίσανε να την πατάνε οι «για ένα λεπτό το άφησα» δεν λέγεται.

μου φτιάξατε τη μέρα 😎

  • Like 5
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Συγγνώμη αν στεναχωρώ, αλλά είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε κάτι:

Η διαχείριση της κυκλοφορίας σε τροχαίο ατύχημα, όπως και η γενικότερη κυκλοφοριακή οργάνωση και ασφάλεια, εμπίπτει εξ ορισμού στο επιστημονικό πεδίο της συγκοινωνιολογίας. Η συγκοινωνιολογία είναι κλάδος των πολιτικών ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ· δηλαδή οι συγκοινωνιολόγοι είναι μηχανικοί — το τονίζω — μηχανικοί (πολιτικοί).

Κατά συνέπεια, οι μέθοδοι, οι τεχνικές, τα θεωρητικά πρότυπα και τα μοντέλα πάνω στα οποία βασίζεται η εκπαίδευση και οι ενέργειες κάθε αστυνομικού σε τροχαίες περιπτώσεις, έχουν σχεδιαστεί και θεμελιωθεί από μηχανικούς. Δεν είναι απλώς «δουλειά του μηχανικού» — είναι καθαρά αντικείμενο μηχανικού από τη σύλληψη μέχρι την εφαρμογή.

Τι μεγάλη «σύμπτωση» που ένας μηχανικός όχι μόνο γνωρίζει τη θεωρία της κυκλοφορίας, αλλά μπορεί και να αναγνωρίζει το είδος του κοχλία σε μια εφαρμογή???? Αυτή ακριβώς είναι και η ειδοποιός διαφορά του μηχανικού από κάθε άλλη ειδικότητα:
Ο μηχανικός εκπαιδεύεται πρωτίστως στο πώς να μπορεί να μαθαίνει.

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί κάτι που συχνά παραβλέπεται:
Το σύνολο της τεχνολογίας και των εργαλείων πάνω στα οποία βασίζεται το έργο της αστυνομίας στον τομέα της τροχαίας — από τα ραντάρ μέτρησης ταχύτητας (τα οποία χρησιμοποιούνται χωρίς να κατανοούν πώς βαθμονομούνται), μέχρι το αλκοολόμετρο (όπου διαβάζουν μία τιμή και την συγκρίνουν με ένα όριο) — έχουν όλα σχεδιαστεί, εξελιχθεί και πιστοποιηθεί από μηχανικούς.

Όλα αυτά τα έφτιαξαν Μ Η Χ Α Ν Ι Κ Ο Ι.

Φτιάξτε ένα πλαίσιο πινακίδας που ανοίγει ευκολα τότε.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

 

Το ποσό γουστάρω που αρχίσανε να την πατάνε οι «για ένα λεπτό το άφησα» δεν λέγεται.

μου φτιάξατε τη μέρα 😎

Στη δευτερη περιπτωση, προκειται για μηχανακι, και ο δημοτομπατσος που σταματησε για να κοψει την κλησει ειναι 99% αυτοκινητο και θα σταματησε κι εκεινος παρανομα, δημιουργωντας πολυ μεγαλυτερο προβλημα απο ενα μηχανακι. 

Δεν ξερω αν βλεπεις το γελοιο του πραγματος.

  • Like 2
  • Confused 2
  • Haha 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Φτιάξτε ένα πλαίσιο πινακίδας που ανοίγει ευκολα τότε

Μπορουμε να φτιαξουμε ενα που ανοιγει ευκολα, ενα που δεν ανοιγει, ενα που κρυβει την πινακιδα οταν θες (PDLC) και ενα που την εναλλασει, αλλωστε αυτη ειναι η δουλεια μας.

  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, Ntinaras said:

Κι ομως μου το είχαν κάνει κάποτε.

Δημοτική αστυνομία στον πειραιά.

Με είχαν γράψει μέσα σε 5 λεπτά, επειδή είχα παρκάρει σε θέση μόνο για φορτοεκφόρτωση, και ήμουν με φορτηγό και εκφόρτωνα...

χαραμιζονται στην δημμοτικη ξεκαθαρα, ομαδα αμεσης επεμβασης τους παει καλυτερα 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...