Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Έκανα μία παραγγελία 1 Ιουλίου και άλλαξα γνώμη. Έστειλα mail στον αγοραστή και ζήτησα ακύρωση , δεν μου απάντησε , έστειλα επίσης και στην σελίδα τους στο instagram και δεν μου απαντούσε , ξανά έστειλα στο mail του site που αγόρασα και πάλι δεν έλαβα απάντηση. Τελικά μου απάντησε στο ινστα και λέει ότι είχε ανοίξει το μνμ μου και ότι είχε ξεχάσει να το απάντηση. Ζήτησα ακύρωση και μου απάντησε ότι έχει σταλεί ήδη και ότι θα πρέπει πρώτα να το λάβω και μετά θα με καθοδηγήσουν για να το γυρίσω πίσω επιπλέον ζήτησα το tracking code και μου είπε: «As for the tracking number, the parcel is already on its way, but our logistics center is taking a bit of time to transmit the tracking information.
You will be notified as soon as it’s available , no worries!»

Δεν είναι ελληνικό site. Άνοιξα dispute στο PayPal και λέει ότι αναμένω μέχρι 9 Ιουλίου για να κάνω escalate. Τι θα πρέπει να γράψω και να επισυνάψω στο escalate για να πάρω τα λεφτά μου πίσω; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μου έχει στείλει τπτ ούτε tracking code. Απλά ζήτησα ακύρωση και μου είπε να παραλάβω και μετά θα με καθοδηγήσουν να το στείλω πίσω. Αλλά δεν μου ανέφερε καν εταιρία ούτε ποιος καλύπτει τα έξοδα και επιπλέον ζήτησα από την επόμενη κιόλας μέρα της παραγγελίας ακύρωση και κανείς δεν απαντούσε 

Ανέφερα το να αρνηθώ ΑΝ έρθει την παράδοση και να πάει πίσω και μου είπε όχι πρέπει να παραλάβω 

Επεξ/σία από Mike123456

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...